quote:
Allang bekend dat Baudet bij de Russen op de loonlijst staat.quote:Het onderzoeksjournalistieke televisieprogramma Zembla onthulde eerder al intern app-verkeer, waaruit bleek dat Baudet tijdens het Oekraïnereferendum contact had met Vladimir Kornilov, die voor een door Gazprom gefinancierde stichting werkte. In het app-verkeer uit 2015 omschreef Baudet Kornilov als ‘een Rus die voor Poetin werkt’. Toen het over geldzaken ging, scheef Baudet: ‘misschien wil Kornilov wel iets extra’s betalen’.
Nou nou nouquote:
Jaren (screening) eer je toegang tot die knop krijgt.quote:Op donderdag 23 februari 2023 23:24 schreef monkyyy het volgende:
Hoelang duurt het om te leren om een nuke af te vuren
Bureaucratische rompslompquote:Op donderdag 23 februari 2023 23:25 schreef svann het volgende:
[..]
Jaren (screening) eer je toegang tot die knop krijgt.
Wat? Daar kijk ik ook niet meer naar.quote:Op donderdag 23 februari 2023 23:02 schreef superniger het volgende:
Dit hebben we al besproken bij Vandaag Inside.
quote:Op donderdag 23 februari 2023 23:35 schreef monkyyy het volgende:
Wopke op tv, @:ikweethetookniet trekt de tv van de muur
We kunnen ook 2 jaartjes alle uitkeringen stil zetten, verdienen we ook 400 miljard mee.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:32 schreef superniger het volgende:
Ik vind het allemaal wel meevallen. De Groningers doen net alsof ze Turkije 2.0 zijn.
Er ligt nog 400 miljard euro in Groningen. Ze moeten morgen meteen beginnen met Groningen leegpompen.
De hele tweede kamer bleek aan de zijlijn gezet en te zijn voorgelogen.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:38 schreef Gehrman het volgende:
Yasser wilde niet meeregeren en doet nu stoer vanaf de zijlijn.
Juist. Maar het is BNNVara en dus krijgt de VVD van alles de schuld en krijgt Klaver geen kritische vragen.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:38 schreef Gehrman het volgende:
Yasser wilde niet meeregeren en doet nu stoer vanaf de zijlijn.
Is er een omroep die wel enthousiast is over de afhandeling van de schade?quote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:43 schreef JaxStrumleyII het volgende:
Juist. Maar het is BNNVara en dus krijgt de VVD van alles de schuld en krijgt Klaver geen kritische vragen.
Vind dat ze het over het algemeen wel aardig doet.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:48 schreef Gehrman het volgende:
Ik kan die Natasja Gibbs echt niet uitstaan. Snel weer terug naar VI.
Ik vond haar best sympathiek in DREAMSCHOOL.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:48 schreef Gehrman het volgende:
Ik kan die Natasja Gibbs echt niet uitstaan. Snel weer terug naar VI.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |