abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 juni 2023 @ 00:27:16 #201
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_209357436
Ook in de Volkskrant.

twitter

quote:
De wetenschappers van het grote onderzoeksteam dat Nasa heeft samengesteld, maakten zich daarom vooral hard om afscheid te nemen van de lacherige sfeer, het ‘stigma’, dat lange tijd rond ufo’s hing.
Goed artikel btw.
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_209379880
twitter

Eindelijk vaart er in, openheid, transparantie. Het wordt steeds een stukje meer.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_209383031
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 20:17 schreef Discombobulate het volgende:
[ twitter ]

Eindelijk vaart er in, openheid, transparantie. Het wordt steeds een stukje meer.
Hier is die laatste nog ff. Jammer dat ze niet wat scherper zijn die beelden.
Die zullen er wel zijn maar die krijgen wij vooralsnog niet te zien.
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
pi_209383150
Irritant ook dat we nog steeds niet weten in welke hoek we het moeten zoeken.

Aliens?
Alternatieve realiteiten?
Een eerdere civilisatie?
Natuurlijke fenomenen?
Reizigers uit de toekomst?

Vul maar aan.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_209383209
quote:
[ twitter ]

Voor de aandrijvingstechnolie heeft dit topic misschien een verklaring.

W&T / De gevolgen van Lengte contractie bij grote atoomkernen
pi_209383287
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 00:35 schreef Montagui het volgende:

Aliens?
Een eerdere civilisatie?
Natuurlijke fenomenen?

Vul maar aan.
Het kan wat mij betreft van alles zijn. Ik heb nu al zoveel hypothesen en beweringen gehoord en gezien.
Inmiddels. Ik begon het eigenlijk te volgen omstreeks 2010.
Tijdens een van mijn nachtdiensten zo'n tien jaar geleden stuitte ik ineens op: UFO Nukes Connection press conference at the National Press Club in Washington D.C
Ik was onder de indruk. Wat waren dit nou weer voor mensen?
Wat een bizar verhaal! In de zin van: WTF?! Maar vanaf dat moment begon ik het serieus te nemen.
Raar was wel dat niet veel mensen er van onder de indruk bleken te raken.
Tenzij het groots word aangekondigd op de TV gelooft niemand er een lor van.
Dat is wat ik heb geleerd van de maatschappij. Niets zelf onderzoeken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Monomeism op 03-06-2023 01:06:46 ]
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
pi_209386134
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 00:35 schreef Montagui het volgende:

Aliens?
Een eerdere civilisatie?
Natuurlijke fenomenen?

Vul maar aan.
Dat is juist het leuke. Je moet gewoon alle hypotheses openhouden als je maar niet verder komt. :D
  zaterdag 3 juni 2023 @ 20:57:30 #208
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_209391532
quote:
[ twitter ]

Langs zien komen, maar nog niet echt gelezen.

Dit zijn toch openbaringen hoor:
quote:
In his presentation, Kirkpatrick also described the UAP characteristics most frequently received by his office. This range of attributes, in short, amounts to a UAP profile that Kirkpatrick’s staff is “out hunting for.”

Intriguingly, this profile includes small (3 to 13 feet in diameter) “spherical” objects capable of flight at a range of velocities, from “stationary” to twice the speed of sound, despite a perplexing absence of “thermal exhaust” such as heat from an engine. Of particular note, as Kirkpatrick made clear, some of these highly anomalous characteristics are observed via multiple sensors.
Er vliegen dus over de hele wereld metaalachtige bollen rond die zeer interessante manoeuvres maken en snelheden hebben tussen 0 en ongeveer 2.500 km/u (tweemaal geluidssnelheid). Waargenomen door meerdere sensoren. En ze hebben geen idee wat het is.

Ik weet niet of ik in die mate van regie geloof, maar het voelt als een zo zacht mogelijke aanloop naar een eventuele disclosure. Kleine vliegende bollen komen weinig bedreigend over.
  zaterdag 3 juni 2023 @ 21:16:40 #209
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_209391796
Christopher Mellon doet via Politico ook nog een duit in het zakje.

POLITICO: If the Government Has UFO Crash Materials, It’s Time to Reveal Them

Hij zegt zich met regelmaat af te vragen of het wel in het belang van het publiek is om deze doos van Pandora te openen (vertaald uit het artikel):
quote:
Wat als ik help een echte doos van Pandora te openen en informatie vrij te geven die destructief, destabiliserend of voor velen gewoon angstaanjagend kan blijken te zijn? Ik heb mezelf herhaaldelijk moeten afvragen: “Is openbaarmaking in het belang van het publiek? Doe ik het juiste om te werken aan het aan het licht brengen van wat het diepst begraven geheim van Amerika zou kunnen zijn?”
In de rest van het artikel noemt hij allerlei redenen waarom hij vind dat het publiek de waarheid verdiend.

Onder andere omdat er achter gesloten deuren richting congress en AARO over crash-retrievals gaat.
quote:
Een aantal geloofwaardige personen hebben achter gesloten deuren overtuigende informatie gedeeld tijdens vergaderingen met het congrespersoneel, de inspecteur-generaal van de inlichtingengemeenschap en AARO. Het congres zou een rapport van de ICIG moeten vragen over het bewijs dat het heeft verkregen over de kwestie van het ophalen van crashes. Dat alleen kan voldoende zijn om aanwijzingen te geven die de waarheid bevestigen van langdurige beschuldigingen met betrekking tot het in de doofpot stoppen van teruggevonden technologie van buiten de wereld.
pi_209393848
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 20:57 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]
Kleine vliegende bollen komen weinig bedreigend over.

Moest ff hoor hehe
― Thomas Sowell
pi_209395758
quote:

[..]

[..]
Er vliegen dus over de hele wereld metaalachtige bollen rond die zeer interessante manoeuvres maken en snelheden hebben tussen 0 en ongeveer 2.500 km/u (tweemaal geluidssnelheid). Waargenomen door meerdere sensoren. En ze hebben geen idee wat het is.

Ik weet niet of ik in die mate van regie geloof, maar het voelt als een zo zacht mogelijke aanloop naar een eventuele disclosure. Kleine vliegende bollen komen weinig bedreigend over.
En nog steeds helemaal niets in het nieuws hierover. Onbegrijpelijk.
pi_209395774
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2023 10:05 schreef Dusthor92 het volgende:

[..]
Dat zou moeten doen twijfelen over de project blue beam hypothese.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_209395998
quote:

[..]
Pure flauwekul, ik heb dit gewoon in de media gelezen hoor.

https://www.volkskrant.nl(...)t-fenomeen~bae6db81/
pi_209396611
quote:

[..]

[..]

Ja, heel bijzonder. Gaat nog wel jaren en jaren duren, maar het feit dat zowel het Pentagon als NASA dit bevestigen is wel groot.
pi_209397029
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2023 10:36 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
Pure flauwekul, ik heb dit gewoon in de media gelezen hoor.

https://www.volkskrant.nl(...)t-fenomeen~bae6db81/
Rustig maar hoor :')

Ik heb het over dat er kennelijk metaalachtige bollen rondzweven op aarde die 2 keer de geluidssnelheid vliegen zonder enige vorm van voortstuwingsmechanisme.

Dat lees je nergens terug.
pi_209397335
quote:

[..]
Stukje bij beetje. Waarschijnlijk weten ze heel veel meer dan ze durven/willen/kunnen bekend maken.

Tien jaar geleden was betreft "disclosure" dit verhaal .......

.... het uitgangspunt over het feit dat ze in de top al ruim 70 jaar alles over deze materie in de doofpot hielden.
Omdat de wereld het psychologisch (nog) niet aan zou kunnen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Monomeism op 04-06-2023 14:10:37 ]
― Thomas Sowell
  maandag 5 juni 2023 @ 15:16:14 #217
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_209410060
Wow wow wow, is dit 'm? :o

INTELLIGENCE OFFICIALS SAY U.S. HAS RETRIEVED CRAFT OF NON-HUMAN ORIGIN

twitter

Artikel beheerst mijn twitter tijdlijn.

Van Leslie Kean en Ralph Blumenthal, de journalisten die in 2017 in de NY Times uitkwamen met het artikel over de UFO's programma in het Pentagon (en die de hele boel sindsdien in werking heeft gezet).

Moet het nog een keer goed doorlezen maar lijkt legit.

Korte samenvatting via https://summate.it/

• The whistleblower, David Charles Grusch, 36, a decorated former combat officer in Afghanistan, has given Congress and the Intelligence Community Inspector General extensive classified information about deeply covert programs that he says possess retrieved intact and partially intact crafts of non-human origin.
• Grusch has alleged that he suffered illegal retaliation for his confidential disclosures, reported here for the first time.
• Other intelligence officials, both active and retired, with knowledge of these programs through their work in various agencies, have independently provided similar, corroborating information, both on and off the record.

[ Bericht 9% gewijzigd door Brave_Sir_Robin op 05-06-2023 15:24:21 ]
pi_209410206
“His assertion concerning the existence of a terrestrial arms race occurring sub-rosa over the past eighty years focused on reverse engineering technologies of unknown origin is fundamentally correct, as is the indisputable realization that at least some of these technologies of unknown origin derive from non-human intelligence,” said Karl Nell, the retired Army Colonel who worked with Grusch on the UAP Task Force

Non-human. Betekent dit dat ze een idee hebben van wat voor een wezens er wel inzaten? Dna? Beelden? Lijken? Zelfs een kleine cockpit kan nog voor mensachtigen zijn.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  maandag 5 juni 2023 @ 15:32:15 #219
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_209410208
twitter
  maandag 5 juni 2023 @ 15:36:20 #220
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_209410250
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2023 15:32 schreef Akathisia het volgende:
“His assertion concerning the existence of a terrestrial arms race occurring sub-rosa over the past eighty years focused on reverse engineering technologies of unknown origin is fundamentally correct, as is the indisputable realization that at least some of these technologies of unknown origin derive from non-human intelligence,” said Karl Nell, the retired Army Colonel who worked with Grusch on the UAP Task Force

Non-human. Betekent dit dat ze een idee hebben van wat voor een wezens er wel inzaten? Dna? Beelden? Lijken? Zelfs een kleine cockpit kan nog voor mensachtigen zijn.
Non Human technologie . Wil niet meteen zeggen dat er ook wezens oid zijn. Kan AI zijn of vanalles.
pi_209410260
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2023 15:36 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]
Non Human technologie . Wil niet meteen zeggen dat er ook wezens oid zijn. Kan AI zijn of vanalles.
Ja, maar op basis waarvan wordt geconcludeerd dat het 'non-human' is, behalve dat het (vermoedelijk) van een andere planeet afkomt? Zijn er meerdere indicaties/bewijsstukken gezien het zo stellig wordt gezegd?
  maandag 5 juni 2023 @ 15:38:16 #222
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_209410264
Ook meteen een nieuwe Need to Know aflevering. Coulthart blijkbaar in-the-loop, en heeft David Grusch paar weken terug genterviewd.

twitter
  maandag 5 juni 2023 @ 15:38:44 #223
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_209410267
quote:
1s.gif Op maandag 5 juni 2023 15:37 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Ja, maar op basis waarvan wordt geconcludeerd dat het 'non-human' is, behalve dat het (vermoedelijk) van een andere planeet afkomt? Zijn er meerdere indicaties/bewijsstukken gezien het zo stellig wordt gezegd?
Goede vragen!
  maandag 5 juni 2023 @ 15:45:05 #224
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_209410329
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2023 13:34 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Stukje bij beetje. Waarschijnlijk weten ze heel veel meer dan ze durven/willen/kunnen bekend maken.

Tien jaar geleden was betreft "disclosure" dit verhaal .......

.... het uitgangspunt over het feit dat ze in de top al ruim 70 jaar alles over deze materie in de doofpot hielden.
Omdat de wereld het psychologisch (nog) niet aan zou kunnen.
Heb dat laatste nooit begrepen. Volges mij zouden mensen/de mensheid juist een stuk kalmer zijn als we beseffen dat we als mensen 1 soort zijn die goed moeten samenwerken op deze aardbol omdat het heelal vol intelligentie zit.

Een beetje meer nederigheid mag wel ook.

Is er ooit onderzoek gedaan naar dat we dat psychologisch niet aankunnen? Ik vind het het maar een vage theorie. Ik zou eerder denken dat de VS gewoon het geheim wil houden voor China en dergelijke.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  maandag 5 juni 2023 @ 15:54:57 #225
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_209410453
quote:
1s.gif Op maandag 5 juni 2023 15:37 schreef Akathisia het volgende:

[..]
uit het artikel:
quote:
Analysis has determined that the objects retrieved are “of exotic origin (non-human intelligence, whether extraterrestrial or unknown origin) based on the vehicle morphologies and material science testing and the possession of unique atomic arrangements and radiological signatures,” he said.
  maandag 5 juni 2023 @ 16:02:00 #226
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_209410518
Wat uitgebreidere samenvatting (thx ChatGPT), zijn getuigenis wordt door meerderen bevestigd:

• Een voormalige inlichtingenfunctionaris, David Charles Grusch, heeft geheime informatie verstrekt aan het Congres en de Inspecteur-Generaal van de Inlichtingengemeenschap over programma's die in het geheim intacte en gedeeltelijk intacte niet-menselijke vaartuigen zouden bezitten.

• Grusch beweert dat deze informatie illegaal is achtergehouden en dat hij illegale vergelding heeft ondervonden voor zijn vertrouwelijke onthullingen.

Andere inlichtingenfunctionarissen, zowel actief als gepensioneerd, hebben vergelijkbare informatie verstrekt die de beweringen van Grusch ondersteunt.

• Het herstel van gedeeltelijke fragmenten en intacte voertuigen van niet-menselijke oorsprong zou al tientallen jaren plaatsvinden door de overheid, bondgenoten en defensieaannemers.

• Grusch beweert dat de objecten van exotische oorsprong zijn op basis van analyse van voertuigmorfologie, materiaalwetenschappelijke testen en unieke atomaire rangschikkingen en radiologische kenmerken.

• Hij heeft een klacht ingediend waarin hij beweert dat het Congres en de toezichthoudende autoriteiten illegaal zijn buitengesloten van deze informatie. Hij wordt vertegenwoordigd door Charles McCullough III, voormalig Inspecteur-Generaal van de Inlichtingengemeenschap.

• Er wordt steeds meer druk uitgeoefend op de regering om duidelijkheid te verschaffen over het fenomeen van niet-menselijke intelligentie in relatie tot nationale veiligheid.

Andere getuigen, zoals Jonathan Grey, bevestigen het bestaan van een wereldwijd fenomeen van niet-menselijke intelligentie en het herstel van materile objecten.

• Grusch heeft beweerd dat programma's met betrekking tot niet-menselijke intelligentie bewust zijn verborgen binnen conventionele geheime toegangsprogramma's.

• Het onderzoek naar de klacht van Grusch wordt momenteel uitgevoerd en er is een klokkenluidersonderzoek gestart.

• Insiders komen nu naar voren met vergelijkbare kennis en pleiten voor meer transparantie.
pi_209410673
quote:
2s.gif Op maandag 5 juni 2023 15:45 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Heb dat laatste nooit begrepen. Volges mij zouden mensen/de mensheid juist een stuk kalmer zijn als we beseffen dat we als mensen 1 soort zijn die goed moeten samenwerken op deze aardbol omdat het heelal vol intelligentie zit.

Is er ooit onderzoek gedaan naar dat we dat psychologisch niet aankunnen? Ik vind het het maar een vage theorie. Ik zou eerder denken dat de VS gewoon het geheim wil houden voor China en dergelijke.
Het hangt er van af wat er 70 jaar lang verborgen is gehouden. Vele in ‘oefeningen’ gecrashte gevechtspiloten en vermisten in de koude oorlog die in werkelijkheid op jacht waren naar UAP. Dat zijn wellicht strafbare zaken.
Een Geo politieke race om deze technologie tussen mogendheden zou daar ook bij behoren.
Zelf denk ik bring it on, maar ik vraag me wel af wat de gevolgen zullen zijn wanneer het verhaal dermate groot van omvang is, en dat de veranderingen op sociologisch gebied zo groot zullen zijn dat ze simpelweg niet weten wat er zal gebeuren. Of juist wel weten wat er zal gebeuren. En dat het daarom wordt tegengehouden.
Men heeft het ook gehad over eventuele amnestie voor hooggeplaatste lieden die in het verleden eventueel kwalijke beslissingen hebben genomen.

Bij vele UAP manifestaties waren en zijn kernwapens betrokken. De onbekende objecten waren en zijn in staat deze kernwapens te activeren en de-activeren. Voormalige lanceer officieren zijn met deze informatie naar buiten gekomen. Zat voorbeelden van documenten van deze confrontaties met onbekende objecten vanaf de jaren 60 bij kernlanceerinstallaties staan openlijk op het internet. In de jaren 50 was zulke hypersonische technologie al helemaal uitgesloten. Blijft dus zelfs in 2023 de vraag staan van waar de UAP een oorsprong vinden.

En nu verzin ik maar wat he:
Wat als naar buiten komt dat we als mensheid onderdeel uitmaken van een experiment van aliens.
Of dat het erop neer komt dat aliens eigenlijk 'onze eigenaren' zijn.
Dat ze ons af en toe ontvoeren.
Antarctica mogelijk iets herbergt uit de oudheid dat alles uitlegt over het 'ontstaan' van de mens, en een alternatieve uitleg van de mens. Dat soort dingen. Je kent al die verhalen en beweringen wel.
Nogmaals ik verzin maar wat want ik weet niet wat er allemaal waar, of onwaar is maar ik denk dat men bang is voor een kettingreactie en dat men het verhaal daarom mondjesmaat naar buiten brengt terwijl men het verhaal tegelijkertijd stuurt en onder controle houdt.
― Thomas Sowell
  maandag 5 juni 2023 @ 16:25:31 #228
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_209410808
Nieuwe Revu had er ook al iets over klaar staan. Max Moszkowicz is een naam die wel vaker langskomt in het UAP wereldje.

twitter
  maandag 5 juni 2023 @ 16:32:41 #229
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_209410904
quote:
2s.gif Op maandag 5 juni 2023 15:45 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Stel er is inderdaad buitenaardse techniek gevonden, wat ik dan wel plausibel vind is om het geheim te houden, is omdat de techniek zover van ons afstaat dat we er gewoon geen reet mee kunnen. In de tijd van de koude oorlog hou je de kaarten dan lekker voor je, en probeer je - in het grootste geheim - uit te zoeken hoe het spul werkt.

Een andere theorie is dat er achter de buitenaardse technieken nieuwe vormen van energie(winning) schuil gaan. Potentieel mega-gevaarlijk als dat in de handen van de verkeerde landen (of terroristen) terecht komt. Of misschien houdt 'Big Oil' dat tegen..

Allemaal speculatie uiteraard. :)
  maandag 5 juni 2023 @ 16:57:31 #230
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_209411168
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2023 16:32 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]
Stel er is inderdaad buitenaardse techniek gevonden, wat ik dan wel plausibel vind is om het geheim te houden, is omdat de techniek zover van ons afstaat dat we er gewoon geen reet mee kunnen. In de tijd van de koude oorlog hou je de kaarten dan lekker voor je, en probeer je - in het grootste geheim - uit te zoeken hoe het spul werkt.

Een andere theorie is dat er achter de buitenaardse technieken nieuwe vormen van energie(winning) schuil gaan. Potentieel mega-gevaarlijk als dat in de handen van de verkeerde landen (of terroristen) terecht komt. Of misschien houdt 'Big Oil' dat tegen..

Allemaal speculatie uiteraard. :)
Uiteindelijk draait het dus allemaal om machthebbers die zelf de macht willen behouden. Daar komt het telkens in de kern op neer. Dat de 'gewone man' er niet klaar voor zou zijn om 'de waarheid' te horen heeft er volgens mij niks mee te maken. (vrees zelfs dat een groot deel van mensen na een week alweer zoiets heeft van het zal wel)

Persoonlijk vind ik dat we als mens recht hebben op alle informatie over onze plek in het heelal, onze afkomst, waarom we hier zijn, etc.
pi_209411301
Wat mij in ieder geval wel aannemelijk lijkt is dat het een strategie is geweest om deze man als 'whistle blower' naar voren te schuiven. Er was een opbouw via de media (NYT, 2017) met her en der wat lower ranking officers/pilots i.c.m. anekdotische verhalen en (vage) filmpjes, toen werd er een Task Force opgericht, en de man die daarvoor als chef gekozen was, komt na 3 jaar met informatie naar buiten welke 70ish jaar geheim was gehouden - en diende te blijven?

[ Bericht 2% gewijzigd door Akathisia op 05-06-2023 17:14:42 ]
  maandag 5 juni 2023 @ 17:18:16 #232
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_209411403
Holy crap jongens, dit zijn toch ontwikkelingen..

twitter

David Grush: 'No kidding. Non human exotic origin vehicles, that have either landed or crashed'.
Ross Coulthart: 'We have spacecraft from another species?'
DG: 'We do'
RC: 'How many?'
DG: 'Quite a number'.
pi_209411423
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2023 17:18 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[ twitter ]

David Grush: 'No kidding. Non human exotic origin vehicles, that have either landed or crashed'.
Is hier een livestream van?

Link is niet bereikbaar vanaf Europa krijg ik te zien
pi_209411440
Hoelaat is dat? Ik ben tijdzone-achterlijk.
  maandag 5 juni 2023 @ 17:23:03 #235
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_209411443
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2023 17:20 schreef Dusthor92 het volgende:

[..]
Is hier een livestream van?

Link is niet bereikbaar vanaf Europa krijg ik te zien
18 uur Eastern Time = 00:00u hier vanacht.

Site inderdaad niet regulier te bekijken vanuit hier.
pi_209411549
Ik vraag me wel af waarom Mussolini niet publiekelijk gehuild zou hebben toen de VS zijn UFO stal. Wat zou hem er van weerhouden hebben?
pi_209412051
Ik vind het echt heel spannend en interessant allemaal, maar ik vraag me echt af wanneer we nou eens bewijs gaan zien. Of dat het wordt bekendgemaakt door officials.

Het blijft tot nu toe nog steeds bij “slechts” beweringen.
pi_209414132
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2023 16:02 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Wat uitgebreidere samenvatting (thx ChatGPT), zijn getuigenis wordt door meerderen bevestigd:

• Een voormalige inlichtingenfunctionaris, David Charles Grusch, heeft geheime informatie verstrekt aan het Congres en de Inspecteur-Generaal van de Inlichtingengemeenschap over programma's die in het geheim intacte en gedeeltelijk intacte niet-menselijke vaartuigen zouden bezitten.

• Grusch beweert dat deze informatie illegaal is achtergehouden en dat hij illegale vergelding heeft ondervonden voor zijn vertrouwelijke onthullingen.

Andere inlichtingenfunctionarissen, zowel actief als gepensioneerd, hebben vergelijkbare informatie verstrekt die de beweringen van Grusch ondersteunt.

• Het herstel van gedeeltelijke fragmenten en intacte voertuigen van niet-menselijke oorsprong zou al tientallen jaren plaatsvinden door de overheid, bondgenoten en defensieaannemers.

• Grusch beweert dat de objecten van exotische oorsprong zijn op basis van analyse van voertuigmorfologie, materiaalwetenschappelijke testen en unieke atomaire rangschikkingen en radiologische kenmerken.

• Hij heeft een klacht ingediend waarin hij beweert dat het Congres en de toezichthoudende autoriteiten illegaal zijn buitengesloten van deze informatie. Hij wordt vertegenwoordigd door Charles McCullough III, voormalig Inspecteur-Generaal van de Inlichtingengemeenschap.

• Er wordt steeds meer druk uitgeoefend op de regering om duidelijkheid te verschaffen over het fenomeen van niet-menselijke intelligentie in relatie tot nationale veiligheid.

Andere getuigen, zoals Jonathan Grey, bevestigen het bestaan van een wereldwijd fenomeen van niet-menselijke intelligentie en het herstel van materile objecten.

• Grusch heeft beweerd dat programma's met betrekking tot niet-menselijke intelligentie bewust zijn verborgen binnen conventionele geheime toegangsprogramma's.

• Het onderzoek naar de klacht van Grusch wordt momenteel uitgevoerd en er is een klokkenluidersonderzoek gestart.

• Insiders komen nu naar voren met vergelijkbare kennis en pleiten voor meer transparantie.
Ik ben heel benieuwd, ook heel onzeker omdat ik niet meer zo goed weet wat ik wel en niet moet geloven. Een hoop woo woo ruis ook in dit speelveld. Maar zal dit dan ht opzetje zijn? :D
pi_209414201
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2023 16:25 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Nieuwe Revu had er ook al iets over klaar staan. Max Moszkowicz is een naam die wel vaker langskomt in het UAP wereldje.

[ twitter ]
Hij was tijdje geleden erg actief met z'n podcast, Mellon te gast gehad enzo. Laatste maanden wel ongelovelijk stil.
  maandag 5 juni 2023 @ 20:58:09 #240
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_209414382
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2023 20:38 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Ik ben heel benieuwd, ook heel onzeker omdat ik niet meer zo goed weet wat ik wel en niet moet geloven. Een hoop woo woo ruis ook in dit speelveld. Maar zal dit dan ht opzetje zijn? :D
Ik heb hetzelfde, maar in dit geval zijn alle bekende namen achter deze getuigenis gaan staan.
Blumenthal en Kean zijn ook niet de minste journalisten.

En alles wordt ondersteund door de nodige papierwinkel. Bedigde getuigenissen en ondertekende bedigde verklaringen aan de General Counsel en de IG. En die Inspector General vond zijn verklaringen 'urgent and credible'.

Je moet zeker even de laatste Need to Know kijken/luisteren:

Ross is on a roll.
  maandag 5 juni 2023 @ 21:11:41 #241
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_209414554
Ook een belangrijke noot:

quote:
In accordance with protocols, Grusch provided the Defense Office of Prepublication and Security Review at the Department of Defense with the information he intended to disclose to us. His on-the-record statements were all “cleared for open publication” on April 4 and 6, 2023, in documents provided to us.
Defensie heeft akkoord gegeven om de verklaringen van Grusch te publiceren.
pi_209416791
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2023 21:11 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Het kwam ook nog langs bij Redacted.

― Thomas Sowell
pi_209416845
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2023 18:16 schreef Dusthor92 het volgende:
Ik vind het echt heel spannend en interessant allemaal, maar ik vraag me echt af wanneer we nou eens bewijs gaan zien. Of dat het wordt bekendgemaakt door officials.

Het blijft tot nu toe nog steeds bij “slechts” beweringen.
Ja precies. Met opzet? Het is natuurlijk al heel wat dat ze er na 70 jaar ineens bloedserieus over gaan lopen doen.
Luis Elizondo had aan het begin van zijn 'media verschijnen' al een paar keer aangegeven dat “disclosure” niet een plotselinge gebeurtenis zou zijn maar een proces dat allereerst moest inzinken bij de gemiddelde mens.
Dat is ook precies zo gegaan. We zagen een periode waar iedereen eerst een paar jaar om meer bewijs ging zeuren en om betere video's. Als je eerst het verhaal maar meekrijgt zullen ze gedacht hebben.
De conditionering. Werk voor psychologen en sociologen. Het gaat denk ik om langzaamaan opbouwen voor wellicht een toch best wel schokkende mededeling dat we waarschijnlijk "niet alleen" zijn. Wat ik mis is dat we het er in Nederland in de politiek niet over hebben. Of dat er helemaal (nog) niemand is, in onze defensie, bij de luchtmacht of marine, die daar vragen over stelt.

Ra oh rara waarom is dat?
Beetje retorisch want Stephen Bassett heeft het al jaren over: The Truth Embargo. Volgens Bassett is dat een soort getekend zwijg contract en afspraak onder landen dat stelt dat een eventueel extra terrestrial disclosure onder de VS valt. In welke vorm dat waar is en welke landen daar dan deel van zouden uit maken en of ze zich eraan zullen houden dat weet ik niet.

Bassett.
Wie kent hem niet...
― Thomas Sowell
pi_209417108
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2023 21:11 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Een klokkenluider die toestemming heeft van zijn werkgever, heb je dat ooit eerder gehoord? Daniel Ellsberg (Pentagon Papers) had 115 jaar gevangenisstraf boven zijn hoofd hangen onder de Espionage Act.
Het lijkt wel duidelijk dat het een geregisseerd gebeuren is, de vraag blijft staan waarom.
pi_209417151
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2023 17:18 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[ twitter ]

https://vm.tiktok.com/ZGJxvsVkt/

Hier wat fragmenten van het interview. Heeft iemand het hele ding (gezien)?
  dinsdag 6 juni 2023 @ 08:07:50 #246
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_209417236
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2023 07:33 schreef Naqin het volgende:

[..]
Een klokkenluider die toestemming heeft van zijn werkgever, heb je dat ooit eerder gehoord? Daniel Ellsberg (Pentagon Papers) had 115 jaar gevangenisstraf boven zijn hoofd hangen onder de Espionage Act.
Het lijkt wel duidelijk dat het een geregisseerd gebeuren is, de vraag blijft staan waarom.
Dat is voornamelijk een gevolg van de NDAA wetgeving eind vorig jaar. Daarin zit een klokkenluider regeling.

Wat ik begrijp heeft Grusch heel netjes dat uitgestippelde pad gevolgd.

The Debrief heeft een uitgebreide fact-check op het artikel van Blumenthal en Kean gedaan: https://thedebrief.org/fa(...)tim-mcmillan-part-1/
pi_209417254
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2023 08:07 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Dat is voornamelijk een gevolg van de NDAA wetgeving eind vorig jaar
De implementatie van de wet kan er natuurlijk ook deel van zijn. Hij kan nu als whistle blower naar voren komen zonder dat hij opgejaagt hoeft te worden zoals een Snowden.
pi_209419356
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2023 07:33 schreef Naqin het volgende:

[..]
Ook maar even een zelf verzonnen theorie in dit topic droppen. Nu China een steeds grotere rol gaat spelen in de ruimtevaart en op het punt staan mensen op de maan te zetten zullen zij misschien ook achter dingen komen die alleen bekend waren bij de VS.
pi_209421687
Reactie Pentagon op Grush

Welles, nietes, welles, nietes
― Thomas Sowell
  dinsdag 6 juni 2023 @ 17:19:47 #250
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_209421988
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2023 08:12 schreef Akathisia het volgende:

[..]
De implementatie van de wet kan er natuurlijk ook deel van zijn. Hij kan nu als whistle blower naar voren komen zonder dat hij opgejaagt hoeft te worden zoals een Snowden.
Ik geloof niet zo in zo'n strak geregisseerde disclosure. Dat is gewoon niet te doen. Geluiden zijn ook dat er ook nog veel tegenwerking is vanuit het Pentagon.
  dinsdag 6 juni 2023 @ 17:41:53 #251
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_209422475
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2023 08:07 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]
Dat is voornamelijk een gevolg van de NDAA wetgeving eind vorig jaar. Daarin zit een klokkenluider regeling.

Wat ik begrijp heeft Grusch heel netjes dat uitgestippelde pad gevolgd.

Daarin staat alleen dat geheime programma's op een veilige manier gemeld moeten kunnen worden zodat kennis erover bij congress terecht komt. Niet dat het Pentagon akkoord moet geven op tv interviews erover ;)
  dinsdag 6 juni 2023 @ 20:12:50 #253
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_209423685
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2023 18:09 schreef Naqin het volgende:

[..]
Daarin staat alleen dat geheime programma's op een veilige manier gemeld moeten kunnen worden zodat kennis erover bij congress terecht komt. Niet dat het Pentagon akkoord moet geven op tv interviews erover ;)
Dit quotte ik eerder uit het artikel:
quote:
In accordance with protocols, Grusch provided the Defense Office of Prepublication and Security Review at the Department of Defense with the information he intended to disclose to us. His on-the-record statements were all “cleared for open publication” on April 4 and 6, 2023, in documents provided to us.
Blijkbaar is dat wel protocol.
  dinsdag 6 juni 2023 @ 20:14:34 #254
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_209423718
Is hij geen potentieel presidentskandidaat? Durft er openlijk voor uit te komen.

twitter
  dinsdag 6 juni 2023 @ 20:30:53 #255
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_209423949
Hehehe vrij geniaal

twitter
  dinsdag 6 juni 2023 @ 20:49:39 #256
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_209424195
Sorry, ben ff aan het bijlezen :)

The Guardian met een verslag:
US urged to reveal UFO evidence after claim that it has intact alien vehicles

quote:
“It’s one thing to have stories on the conspiracy blogs, but this takes it to the next level, with genuine insiders coming forward,” Pope said.
  dinsdag 6 juni 2023 @ 21:44:34 #257
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_209425065
Goede beschouwing van Weinstein:

twitter

twitter
pi_209427852
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2023 12:43 schreef Simmertje het volgende:

[..]
Ook maar even een zelf verzonnen theorie in dit topic droppen. Nu China een steeds grotere rol gaat spelen in de ruimtevaart en op het punt staan mensen op de maan te zetten zullen zij misschien ook achter dingen komen die alleen bekend waren bij de VS.
Ze staan niet op het punt mensen op de maan te zetten. De meeste journalisten weten niet eens waar ze over praten en zijn niet serieus te nemen. Ik zie jonge gassies net van de schoolbanken af schrijven over onderwerpen waar ze zich onmogelijk lang in verdiept kunnen hebben. De Long March 9 raket dat daarvoor gebruikt zou moeten gaan worden was vorig jaar niet verder dan de tekentafel volgens chief designer Long Lehao, die twee presentaties heeft gegeven aan studenten in 2022 & 2023, daar de nodige details heeft gegeven en degene die verantwoordelijk is voor dat project. Een nieuw super zwaar draagraket van tekentafel, alle onderdelen vervaardigen, in elkaar zetten, testen en introduceren is een jarenlange proces. Ze zijn wel nabij het punt om een spacetelescoop (Xuntian) de ruimte in te schieten (ook pas eind 2024 als niks onverwachts gebeurd) en hebben een eigen kleine ruimtestation (Tiangong) kunnen vervaardigen de laatste paar jaar nadat ze geband waren van de ISS ('internationale' ruimtestation: dat kunnen ze beter westerse station gaan noemen) door de Wolf amendement in 2011.

https://en.wikipedia.org/wiki/Long_March_9

https://en.wikipedia.org/wiki/Xuntian

[ Bericht 3% gewijzigd door Peppert op 07-06-2023 09:35:48 ]
  woensdag 7 juni 2023 @ 09:26:55 #259
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_209427986
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2023 09:14 schreef Peppert het volgende:

[..]
Ze staan niet op het punt mensen op de maan te zetten. De meeste journalisten weten niet eens waar ze over praten en zijn niet serieus te nemen. Ik zie jonge gassies net van de schoolbanken af schrijven over onderwerpen waar ze zich onmogelijk lang in verdiept kunnen hebben. De Long March 9 raket dat daarvoor gebruikt zou moeten gaan worden was vorig jaar niet verder dan de tekentafel volgens chief designer Long Lehao, die twee presentaties heeft gegeven aan studenten in in 2022 & 2023, daar de nodige details heeft gegeven en degene die verantwoordelijk is voor dat project. Een nieuw super zwaar draagraket raket van tekentafel, alle onderdelen vervaardigen, in elkaar zetten, testen en introduceren is een jarenlange proces. Ze zijn wel nabij het punt om een spacetelescoop (Xuntian) de ruimte in te schieten (ook pas eind 2024 als niks onverwachts gebeurd) en hebben een eigen kleine ruimtestation kunnen vervaardigen de laatste paar jaar nadat ze geband waren van de ISS ('internationale' ruimtestation: dat kunnen ze beter westerse station gaan noemen) door de Wolf amendement in 2011.

https://en.wikipedia.org/wiki/Long_March_9

https://en.wikipedia.org/wiki/Xuntian
Je hebt wss gelijk maar hoe dan ook China is flink aan de weg aan het timmeren. En kunnen hoe dan ook dichtbij zijn op het punt waarop ze zelf ook dingen kunnen detecteren.

Dat ze wel of niet naar de maan kunnen is niet zo belangrijk denk ik. Als er onbekende schepen rondvliegen zullen die vooral in de aardse atmosfeer te vinden zijn en niet op de maan waar geen fuck is. Bovendien is naar de maan gaan niet heel speciaal verder wat betreft tech. Je kan ook blind naar de maan gaan. Ik denk dat het belangrijker is om te kijken naar wat voor straaljagers China ontwikkeld, met wat voor sensoren.
pi_209428230
quote:
2s.gif Op woensdag 7 juni 2023 09:26 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Je hebt wss gelijk maar hoe dan ook China is flink aan de weg aan het timmeren. En kunnen hoe dan ook dichtbij zijn op het punt waarop ze zelf ook dingen kunnen detecteren.

Dat ze wel of niet naar de maan kunnen is niet zo belangrijk denk ik. Als er onbekende schepen rondvliegen zullen die vooral in de aardse atmosfeer te vinden zijn en niet op de maan waar geen fuck is. Bovendien is naar de maan gaan niet heel speciaal verder wat betreft tech. Je kan ook blind naar de maan gaan. Ik denk dat het belangrijker is om te kijken naar wat voor straaljagers China ontwikkeld, met wat voor sensoren.
Ze hebben nog honderden stokoude J-7s uit de jaren 60 in hun inventorium. Die zijn waardeloos behalve om een rondje mee te vliegen of misschien als zelfmoordvogel om op boten in te vliegen of heel misschien als drones. Die worden langzaam uitgefaseerd en de piloten krijgen de laatste jaren betere J-10s, J-16s en J-20s. De straalmotor WS-10 werkt klaarblijkelijk eindelijk zoals het hoort te werken na vele jaren en dat is de motor die voornamelijk wordt gebruikt om de PLAAF vliegtuigen voort te bewegen. Verder zijn ze de WS-15 (krachtigere opvolger van de WS-10) en WS-20 straalmotor voor hun transportvliegtuig Y-20 aan het ontwikkelen. De bommenwerper H-20 zijn ze al jaren mee bezig als opvolger van de oude schroot H-6 uit de jaren 60. Geen idee wat daar uit komt rollen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 2% gewijzigd door Peppert op 07-06-2023 10:58:39 ]
pi_209428458
Feit is wel dat het alleenrecht van een klein aantal overheden in de ruimte voorbij is. Steeds meer landen en daarnaast commercile partijen die zich in de ruimte begeven. Dus mocht er iets zijn wat geheim moet blijven dan wordt het steeds lastiger om dit te verbergen.

Overigens blijf ik enorm sceptisch over het nieuws van gisteren. Mochten we daadwerkelijk af en toe bezoek krijgen van toeristen uit de ruimte dan zou dat moeten betekenen dat zij een technologie hebben die niet te vergelijken is met de onze. Met onze primitieve technologie in de lucht hebben we al amper ongelukken. Waarom storten deze dingen zo makkelijk neer?
pi_209428748
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2023 10:17 schreef Simmertje het volgende:

Met onze primitieve technologie in de lucht hebben we al amper ongelukken. Waarom storten deze dingen zo makkelijk neer?
Misschien worden ze eerder neergehaald ipv dat zij zomaar uit zichzelf zouden neerstorten.

Ik hoor al jaren dat er op UFO's gejaagd wordt en dat het ze af en toe is gelukt lukt om er eentje te laten neerstorten.

Het gerucht gaat dat ze bij een evenement een vaartuig konden desorinteren door verschillende radarsystemen op het vaartuig te richten. Toen het object daarna drastisch begon te wiebelen werd het vervolgens gericht en geraakt met een grond-luchtraket. Vanaf dat moment begonnen ze er op te jagen. Meestal met zeer weinig succes en met verlies van piloten die voor de wereld uiteraard als vermist of overleden bij gevechtsoefeningen zijn opgegeven.

[ Bericht 0% gewijzigd door Monomeism op 07-06-2023 10:55:46 ]
― Thomas Sowell
pi_209428849
knip
― Thomas Sowell
pi_209428861
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2023 10:44 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Misschien worden ze eerder neergehaald ipv dat zij zomaar uit zichzelf zouden neerstorten.

Ik hoor al jaren dat er op UFO's gejaagd wordt en dat het ze af en toe is gelukt lukt om er eentje te laten neerstorten.

Het gerucht gaat dat ze bij een evenement het vaartuig konden desorinteren door verschillende radarsystemen op het vaartuig te richten. Toen het object daarna drastisch begon te wiebelen werd het vervolgens gericht en geraakt met een grond-luchtraket. Vanaf dat moment begonnen ze er op te jagen. Meestal met zeer weinig succes en met verlies van piloten die voor de wereld uiteraard als vermist of overleden bij gevechtsoefeningen zijn opgegeven.

Dit vind ik eigenlijk nog meer ongeloofwaardig. Onze wapens uit de jaren 50 waren dus kennelijk in staat om objecten die van ster naar ster kunnen reizen uit de lucht te schieten.

Daarnaast, stel het is waar. Wezens die kennelijk qua intelligentie ons ver vooruit zijn accepteren maar even dat n of ander primitieve beschaving op hun voertuigen lopen te jagen :')
  woensdag 7 juni 2023 @ 10:58:56 #265
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_209428910
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2023 10:54 schreef Simmertje het volgende:

[..]
Dit vind ik eigenlijk nog meer ongeloofwaardig. Onze wapens uit de jaren 50 waren dus kennelijk in staat om objecten die van ster naar ster kunnen reizen uit de lucht te schieten.

Daarnaast, stel het is waar. Wezens die kennelijk qua intelligentie ons ver vooruit zijn accepteren maar even dat n of ander primitieve beschaving op hun voertuigen lopen te jagen :')
Hoeft niet perse ongeloofwaardig te zijn.

Net als als dat Rusland en Oekraine al massaal 'wegwerp' drones gebruiken doen aliens dit misschien ook. Miljarden drones die het heelal verkennen. Geen reden om ze wapens te geven. Misschien zijn ze wel net zo expendable als cellen in je lichaam. Als er 1 sterft boeit het je ook niks. Hell, je merkt het niet eens.

Plus, een vliegtuig uit de 21e eeuw kan neergaan door een vogeltje die niet eens actief het vliegtuig wil stuk maken.
pi_209428964
quote:
2s.gif Op woensdag 7 juni 2023 10:58 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Hoeft niet perse ongeloofwaardig te zijn.

Net als als dat Rusland en Oekraine al massaal 'wegwerp' drones gebruiken doen aliens dit misschien ook. Miljarden drones die het heelal verkennen. Geen reden om ze wapens te geven. Misschien zijn ze wel net zo expendable als cellen in je lichaam. Als er 1 sterft boeit het je ook niks. Hell, je merkt het niet eens.
Maar volgens de klokkenluider van gisteren zaten er ook piloten in toch?

Enige wat ik mij nog kan voorstellen is dat dit daadwerkelijk "toeristen" waren die voor de lol even de aarde bezoeken. Reisadvies code rood, primitieve planeet, kans dat je uit de lucht wordt geschoten :D.
  woensdag 7 juni 2023 @ 11:04:23 #267
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_209428975
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2023 11:03 schreef Simmertje het volgende:

[..]
Maar volgens de klokkenluider van gisteren zaten er ook piloten in toch?

Enige wat ik mij nog kan voorstellen is dat dit daadwerkelijk "toeristen" waren die voor de lol even de aarde bezoeken. Reisadvies code rood, primitieve planeet, kans dat je uit de lucht wordt geschoten :D.
Maar zijn dat organische wezens, of robots oid? Of iets heel anders. Eigenlijk heeft het geen zin om erover te speculeren want er zijn teveel mogelijkheden.
pi_209428978
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2023 10:54 schreef Simmertje het volgende:

[..]
Ik weet het niet hoor maar waarom niet?
Wie zegt dat ze van ster naar ster reizen? Er zijn steeds meer alternatieve ideen over waarvandaan UFO's afkomstig zouden kunnen zijn of hoe ze hier komen. Men (want wie ben ik) heeft het vrij serieus over andere dimensies en tijd reizen.
― Thomas Sowell
  woensdag 7 juni 2023 @ 11:08:22 #269
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_209429012
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2023 11:04 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Ik weet het niet hoor maar waarom niet?
Wie zegt dat ze van ster naar ster reizen? Er zijn steeds meer alternatieve ideen over waarvandaan UFO's afkomstig zouden kunnen zijn of hoe ze hier komen. Men (want wie ben ik) heeft het vrij serieus over andere dimensies en tijd reizen.
Goed punt. Je zou zelfs kunnen redeneren dat fysiek reizen tussen sterren eigenlijk zeer, zeer onpraktisch is. Dus misschien reizen wezens alleen naar andere sterren als ze andere methoden vinden (wormholes, portals, weet ik veel)
pi_209429292
Uiteindelijk is het inderdaad speculeren. Ik vind het een ontzettend interessant onderwerp, maar probeer het wel met een nuchtere blik te bekijken. Ik volg het onderwerp zo'n 20 jaar nu en heb veel onzin (en zogenaamde klokkenluiders) voorbij zien komen, vandaar wel wat sceptisch op het nieuws van gisteren.
pi_209429301
quote:
2s.gif Op woensdag 7 juni 2023 11:08 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Dus misschien reizen wezens alleen naar andere sterren als ze andere methoden vinden (wormholes, portals, weet ik veel)
Nu je het erover hebt. Als jij kan uitleggen wat hier gebeurd dan word je vandaag opgehaald door vier mannen in een zwart pak met zonnebrillen op ;)

Ik heb namelijk geen idee wat er zich hier voor 'natuurfenomeen' afspeelt.
― Thomas Sowell
pi_209429734
quote:

[..]
Goed punt. Je zou zelfs kunnen redeneren dat fysiek reizen tussen sterren eigenlijk zeer, zeer onpraktisch is. Dus misschien reizen wezens alleen naar andere sterren als ze andere methoden vinden (wormholes, portals, weet ik veel)
Of mss wonen 'ze' ook wel gewoon op onze planeet op plekken waar wij dat onmogelijk achten. Maar dat is allemaal speculeren.

Erg interessante ontwikkelingen in ieder geval. Maar nog geen harde bewijzen. En die zullen er ook niet snel komen, verwacht ik. Bewijzen als in: voertuigen en lichamen. Als lees ik wel over documenten die e.e.a. ondersteunen.
pi_209430036
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2023 11:35 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Nu je het erover hebt. Als jij kan uitleggen wat hier gebeurd dan word je vandaag opgehaald door vier mannen in een zwart pak met zonnebrillen op ;)

Ik heb namelijk geen idee wat er zich hier voor 'natuurfenomeen' afspeelt.
Als de video echt is, want erg veel pixels zijn het niet..
Het doet een beetje hier aan denken: https://en.wikipedia.org/wiki/Earthquake_light
Niet dat je daar veel mee opschiet, want "earthquake lights" zijn net zo goed een soort unexplained aerial phenomena..
Het lastigste rondom het UFO onderwerp is accepteren dat we op bepaalde vragen geen antwoorden hebben.
  woensdag 7 juni 2023 @ 12:44:22 #274
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_209430115
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2023 12:14 schreef alpeko het volgende:

[..]
Of mss wonen 'ze' ook wel gewoon op onze planeet op plekken waar wij dat onmogelijk achten. Maar dat is allemaal speculeren.

Erg interessante ontwikkelingen in ieder geval. Maar nog geen harde bewijzen. En die zullen er ook niet snel komen, verwacht ik. Bewijzen als in: voertuigen en lichamen. Als lees ik wel over documenten die e.e.a. ondersteunen.
Mee eens. Gaat nog lang duren. Zeker als de mensen die hierover gaan het niet naar buiten willen brengen. Er moet echt een paradigm shift zijn.

En het kan ook nog steeds allemaal onzin zijn, of iets heel anders. Ook hoge piefen worden soms paranoide of gek (heel veel mensen zijn niet zo helder meer in hun oude jaren). Heb zelf ook van dichtbij mogen meemaken helaas hoe een heel bekwaam en slim iemand, die gewoon heel helder leek in het dagelijks leven stiekem een hele conspiracy opbouwde over zijn ex-vrouw en toen er een einde aan gemaakt heeft.
pi_209430366
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2023 12:37 schreef Naqin het volgende:

[..]
Als de video echt is, want erg veel pixels zijn het niet..
Het doet een beetje hier aan denken: https://en.wikipedia.org/wiki/Earthquake_light
Niet dat je daar veel mee opschiet, want "earthquake lights" zijn net zo goed een soort unexplained aerial phenomena..
Het lastigste rondom het UFO onderwerp is accepteren dat we op bepaalde vragen geen antwoorden hebben.
Ik heb verder geen idee. Ik heb zoiets in ieder geval nog nooit gezien. Ondanks het ernstig gebrek aan pixels kan ik me er toch wel een beeld van voorstellen. Ondanks dat ik niet begrijp hoe ik hetgeen ik zie moet interpreteren omdat ik zoiets nog nooit gezien heb. :)
― Thomas Sowell
pi_209430521
quote:
2s.gif Op woensdag 7 juni 2023 12:44 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Mee eens. Gaat nog lang duren. Zeker als de mensen die hierover gaan het niet naar buiten willen brengen. Er moet echt een paradigm shift zijn.

En het kan ook nog steeds allemaal onzin zijn, of iets heel anders.
Je zou zeggen dat wanneer er een mededeling in de planning staat met mogelijk een enorm psychologisch gewicht en gevolgen, dat men vooraf jaren lang heeft overlegd over hoe men deze werkelijkheid niet al te hard zal doen inslaan in de onvoorbereide psyche van grote groepen (en religieuze) mensen tegelijk.

"We have deliberately stayed away from going down the rabbit hole of who's behind the wheel and what are their intentions because a lot of people have a lot of feelings about that and are very emotional about that - Luis Elizondo - 2018

Mensen worden momenteel verzadigd met UAP verhalen en vermeende gebeurtenissen. Dat conditioneren is als je er goed over nadenkt al jaren verwerkt in films en shows. History Channel. UFO chasers etc. etc.

Ik zou haast zeggen dat het algemeen collectief incasseringsvermogen mentaal voorbereid word om waarschijnlijk straks een meer definitieve mededeling te kunnen verwerken over de situatie met UAP en een eventueel definitief antwoord op wat het voor objecten zijn, en waartoe ze er zijn. En door wie of wat. De dag dat werkelijk iedereen in de wereld, en je buurvrouw, en de groenteboer het er over heeft. En de bakker en de slager. Ja ja
Er gaat dan een heleboel veranderen.

Markante personen waaronder John Lear die zich nergens voor leek te schamen om iets bizars te claimen werden jaren lang voor fantast en hoaxer versleten en hij heeft inderdaad een hoop bizarre uitspraken gedaan. Maar John Lear loopt postuum die schade in 2023 wel een beetje ”in” zo lijkt het. Ze wijken namelijk niet heel ver af van sommige uitspraken die bijvoorbeeld een Luis Elizondo of een Gary Nolan de afgelopen tijd hebben uitgesproken.

[ Bericht 1% gewijzigd door Monomeism op 07-06-2023 13:36:59 ]
― Thomas Sowell
pi_209431250
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2023 13:21 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Markante personen waaronder John Lear die zich nergens voor leek te schamen om iets bizars te claimen werden jaren lang voor fantast en hoaxer versleten en hij heeft inderdaad een hoop bizarre uitspraken gedaan. Maar John Lear loopt postuum die schade in 2023 wel een beetje ”in” zo lijkt het. Ze wijken namelijk niet heel ver af van sommige uitspraken die bijvoorbeeld een Luis Elizondo of een Gary Nolan de afgelopen tijd hebben uitgesproken.

John Lear, die overigens jarenlang als piloot voor de CIA heeft gewerkt.
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2023 01:17 schreef Naqin het volgende:
Jeweetwel, gewoon je gemiddelde UFO hobbyist ;)
  woensdag 7 juni 2023 @ 15:36:19 #278
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_209431993
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2023 13:21 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Je zou zeggen dat wanneer er een mededeling in de planning staat met mogelijk een enorm psychologisch gewicht en gevolgen, dat men vooraf jaren lang heeft overlegd over hoe men deze werkelijkheid niet al te hard zal doen inslaan in de onvoorbereide psyche van grote groepen (en religieuze) mensen tegelijk.

"We have deliberately stayed away from going down the rabbit hole of who's behind the wheel and what are their intentions because a lot of people have a lot of feelings about that and are very emotional about that - Luis Elizondo - 2018

Mensen worden momenteel verzadigd met UAP verhalen en vermeende gebeurtenissen. Dat conditioneren is als je er goed over nadenkt al jaren verwerkt in films en shows. History Channel. UFO chasers etc. etc.

Ik zou haast zeggen dat het algemeen collectief incasseringsvermogen mentaal voorbereid word om waarschijnlijk straks een meer definitieve mededeling te kunnen verwerken over de situatie met UAP en een eventueel definitief antwoord op wat het voor objecten zijn, en waartoe ze er zijn. En door wie of wat. De dag dat werkelijk iedereen in de wereld, en je buurvrouw, en de groenteboer het er over heeft. En de bakker en de slager. Ja ja
Er gaat dan een heleboel veranderen.

Tsja zou kunnen maar zou wel de grootste dickmove zijn uit de geschiedenis van de mensheid :D Alleen omdat wat religieuze sneeuwvlokjes het niet aankunnen wordt zoiets geheim gehouden.
pi_209432331
quote:
2s.gif Op woensdag 7 juni 2023 15:36 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Tsja zou kunnen maar zou wel de grootste dickmove zijn uit de geschiedenis van de mensheid :D Alleen omdat wat religieuze sneeuwvlokjes het niet aankunnen wordt zoiets geheim gehouden.
Ze vrezen een probleem in fundamentalistische religie. Angst voor demonen, geesten, voorspellingen van het einde en het vergaan van de wereld, vuurgeesten, djinn's, De Messias, Jezus en allerhande van weer terug op aarde komende Maitreya's en van de duivels uit de hel, tot aan de Annunaki aan toe etc.etc.
Een insteek van een mogelijke wereldwijde hysterie is te begrijpen.

Ik denk zelf dat de passieve mens die van dag tot dag druk met werk en gezin bezig is en om diverse redenen niets aan een wat meer diepzinniger levensbeschouwing doet buiten die radius, veel harder gaat schrikken dan de meer onderzoekende of religieuze mens.

Autoschade bedrijven gaan het beter doen denk ik. Meer nog dan op onze telefoon kijken, kijken we dan steeds omhoog

Maar misschien valt het mee. Geen idee.
― Thomas Sowell
pi_209432623
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2023 16:02 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Ze vrezen een probleem in fundamentalistische religie. Angst voor demonen, geesten, voorspellingen van het einde en het vergaan van de wereld, vuurgeesten, djinn's, De Messias, Jezus en allerhande van weer terug op aarde komende Maitreya's en van de duivels uit de hel, tot aan de Annunaki aan toe etc.etc.
Een insteek van een mogelijke wereldwijde hysterie is te begrijpen.

Ik denk zelf dat de passieve mens die van dag tot dag druk met werk en gezin bezig is en om diverse redenen niets aan een wat meer diepzinniger levensbeschouwing doet buiten die radius, veel harder gaat schrikken dan de meer onderzoekende of religieuze mens.

Autoschade bedrijven gaan het beter doen denk ik. Meer nog dan op onze telefoon kijken, kijken we dan steeds omhoog

Maar misschien valt het mee. Geen idee.
Als ik zie hoe erg de wereld van slag was tijdens de eerste maanden Covid (wc rollen hamsteren :')) dan vrees ik inderdaad wel voor de reactie als intelligent buitenaards leven wordt bekend gemaakt. Mensen dealen nou eenmaal slecht met veranderlijke situaties, zeker op grote schaal.
pi_209433051
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2023 16:25 schreef Simmertje het volgende:

[..]
Als ik zie hoe erg de wereld van slag was tijdens de eerste maanden Covid (wc rollen hamsteren :')) dan vrees ik inderdaad wel voor de reactie als intelligent buitenaards leven wordt bekend gemaakt. Mensen dealen nou eenmaal slecht met veranderlijke situaties, zeker op grote schaal.
En Jim Canan (Air Force Magazine) is hier ook al niet echt behulpzaam om de burger een beetje op hun gemak te stellen

Hij als airforce journalist/publicist en insider in de jaren 60/70 onderbrak Robert Hastings in antwoord op de vraag "Waarom zijn ze hier?", met: "Het kan ze helemaal niet schelen wat wij doen. Ze zijn hier voor hun eigen doeleinden".

― Thomas Sowell
pi_209434219
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2023 16:25 schreef Simmertje het volgende:

[..]
Is wel goed voor het ego van mensen. Ik zou het echt fantastisch vinden als zo'n gigantische paradigmaverschuiving waar blijkt te zijn. Heerlijk ook als mensen daar ontzettend angstig van worden. Het is wel effe goed dat je wereldbeeld finaal instort.
pi_209434277
quote:

[..]
In een topic in F&L poste ik een reactie die hierop ook wel van toepassing is:

quote:
1s.gif Op woensdag 7 juni 2023 18:14 schreef Dusthor92 het volgende:
Wat ik trouwens nog als tegenargument zou kunnen verzinnen voor de gedachte dat (buitenaards) leven gebonden is aan de lichtsnelheid en de implicaties van tijdsdilatatie, is dat een buitengewoon geavanceerde beschaving energie kan manipuleren op Planck schaal.

Op die schaal ben je niet gebonden aan de ruimte-tijdsdimensie. Je zou op een ruimte zo klein als de grootte van een waterbeertje de energie van een flesje lampolie kwijt kunnen en daarmee een zwart gat creren. Dit zwart gat zou de ruimtetijd zelf dusdanig kunnen verbuigen dat je niet verbonden hoeft te zijn aan de lichtsnelheid, omdat je die niet overschrijdt. Dat je de ruimte om je heen verder verbuigt dan dat licht in dezelfde tijd kan afleggen is dan geen blokkade meer.

Door de ruimtetijd te verbuigen zonder zelf daarbinnen te hoeven bewegen kun je zo snel reizen als dat de planck tijd toelaat. Daarmee creer je ook geen tijdsdilatatie zodat het ook zinvol is om een andere planeet te onderzoeken zonder daarmee alles wat of wie je kende voor altijd achter te moeten laten.

Hoe dat in hemelsnaam praktisch uitvoerbaar zou moeten zijn zal ieder zijn voorstellingsvermogen op dit moment te boven gaan, maar als dit linksom of rechtsom mogelijk is en binnen de capaciteiten van een hyper geavanceerde samenleving zou liggen, dan zou de ruimte-tijdsdimensie waar wij in begrensd zijn voor hun een lachtertje wezen.
  woensdag 7 juni 2023 @ 18:39:39 #284
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_209434279
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2023 18:35 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Is wel goed voor het ego van mensen. Ik zou het echt fantastisch vinden als zo'n gigantische paradigmaverschuiving waar blijkt te zijn. Heerlijk ook als mensen daar ontzettend angstig van worden. Het is wel effe goed dat je wereldbeeld finaal instort.
Jup.

Maar eigenlijk vrees ik ook dat na een week iedereen weer TikTok videos zit te kijken. Uiteindelijk veranderd er weinig in het dagelijks leven voor de meeste mensen, of er nou wel of geen aliens bestaan, mensen moeten nog steeds naar hun werk om brood te verdienen.
pi_209434294
quote:
2s.gif Op woensdag 7 juni 2023 18:39 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Jup.

Maar eigenlijk vrees ik ook dat na een week iedereen weer TikTok videos zit te kijken. Uiteindelijk veranderd er weinig in het dagelijks leven voor de meeste mensen, of er nou wel of geen aliens bestaan.
Ik heb een vriend die tering sceptisch is en het gewoon niet wil overwegen. Mr, stel dat het wel zo blijkt, dan stort z'n hele wereldje in. Geweldig lijkt me dat.
  woensdag 7 juni 2023 @ 18:42:43 #286
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_209434318
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2023 18:40 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Ik heb een vriend die tering sceptisch is en het gewoon niet wil overwegen. Mr, stel dat het wel zo blijkt, dan stort z'n hele wereldje in. Geweldig lijkt me dat.
Of hij wordt opeens alien fanatic. Heb gekkere dingen gezien.
pi_209434380
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2023 18:40 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
:D
pi_209434392
Ik heb eerlijk gezegd ook nooit een steekhoudend argument gehoord van iemand waarom buitenaards leven echt absoluut niet mogelijk zou zijn.
  woensdag 7 juni 2023 @ 18:52:30 #289
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_209434434
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2023 18:48 schreef Dusthor92 het volgende:
Ik heb eerlijk gezegd ook nooit een steekhoudend argument gehoord van iemand waarom buitenaards leven echt absoluut niet mogelijk zou zijn.
Nee idd, het is eerder dat mensen geloven dat aliens nooit hier zouden komen, of uberhaupt in contact met elkaar kunnen komen. Of mensen snappen gewoon niet hoe enorm groot het universum is.
pi_209434521
quote:
2s.gif Op woensdag 7 juni 2023 18:52 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Nee idd, het is eerder dat mensen geloven dat aliens nooit hier zouden komen, of uberhaupt in contact met elkaar kunnen komen. Of mensen snappen gewoon niet hoe enorm groot het universum is.
Idd, of nog erger; dat (een) God het niet toe zou laten.
pi_209434833
quote:
2s.gif Op woensdag 7 juni 2023 18:42 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Of hij wordt opeens alien fanatic. Heb gekkere dingen gezien.
Nee, is echt onmogelijk. Heeft nog een 'trauma ook van een LSD trip van een aantal jaar geleden. Toen stortte z'n hele wereldbeeld ook in elkaar. Het is echt een rationeel type', alles onder controle, alles wetenschap, niet irrationeel, etc.

Maar ik denk dat zoiets ook wel heel goed voor 'm was. >:)

Daarom hoop ik ook zo op iets buitenaards.
  woensdag 7 juni 2023 @ 19:44:10 #292
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_209435071
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2023 19:28 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Nee, is echt onmogelijk. Heeft nog een 'trauma ook van een LSD trip van een aantal jaar geleden. Toen stortte z'n hele wereldbeeld ook in elkaar. Het is echt een rationeel type', alles onder controle, alles wetenschap, niet irrationeel, etc.

Maar ik denk dat zoiets ook wel heel goed voor 'm was. >:)

Daarom hoop ik ook zo op iets buitenaards.
Klinkt als mezelf, maar het is juist de wetenschap die veel ruimte open laat voor ander leven in het universum.
pi_209435551
Veel nieuws erover hoor wereldwijd. En er schijnt nog een hoop nieuws aan te komen. En dit binnen enkele weken al.
Volgens Nick Pope. Wel grappig dat het nuchtere Nederland niet verschoont blijft van dit nieuws.
Op een gegeven moment gaat iedereen die helemaal niets met dit onderwerp heeft het er toch over hebben.
Ik ben benieuwd hoe het er vooral nationaal aan toe zal gaan binnen afzienbare tijd.
Lekker knullig ook. Bij de Telegraaf. Popcorn dus en het is echt lachen .. :') .. om die verbaasde hoofden in de media die het allemaal voor het eerst beginnen te vatten als je er zelf al wat jaren mee bezig bent en al een beetje onderzocht hebt wat er vermeend al zo'n 70 jaar speelt.

― Thomas Sowell
  woensdag 7 juni 2023 @ 20:21:36 #294
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_209435570
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2023 20:20 schreef Monomeism het volgende:
Veel nieuws erover hoor wereldwijd. En er schijnt nog een hoop nieuws aan te komen. En dit binnen enkele weken al. Volgens Nick Pope. Wel grappig dat het nuchtere Nederland niet verschoont blijft van dit nieuws.
Op een gegeven moment gaat iedereen die helemaal niets met dit onderwerp heeft het er toch over hebben.
Ik ben benieuwd hoe het er vooral nationaal aan toe zal gaan binnen afzienbare tijd.
Lekker knullig ook. Bij de Telegraaf. Popcorn dus en het is echt lachen .. :') .. om die verbaasde hoofden in de media die het allemaal voor het eerst beginnen te vatten als je er zelf al wat jaren mee bezig bent en al een beetje onderzocht hebt wat er vermeend al zo'n 70 jaar speelt.

Die youtube thumbnails stellen me wel weer teleur. 1 van de reneden dat ook maar weinig mensen het serieus nemen.
pi_209435686
quote:
2s.gif Op woensdag 7 juni 2023 20:21 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
1 van de reneden dat ook maar weinig mensen het serieus nemen.
Lol. Dat komt wel goed. Duurt niet heel lang meer.
― Thomas Sowell
  woensdag 7 juni 2023 @ 20:34:50 #296
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_209435724
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2023 20:31 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Lol. Dat komt wel goed. Duurt niet heel lang meer.
Wat is lang? Want 10 jaar is lang, maar relatief kort voor de hele UFO geschiedenis.
pi_209436211
quote:
2s.gif Op woensdag 7 juni 2023 20:34 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Wat is lang? Want 10 jaar is lang, maar relatief kort voor de hele UFO geschiedenis.
Ik dacht in 2018 echt dat het elk moment wereldwijd groot in the spotlights zou komen en overal in het nieuws en dat er echt over zou worden gesproken in allerlei talkshows maar het bleef ondanks de bizarre claims een soort van ondergronds doorwerken in plaats van in de reguliere media.
Ik heb in een kladje die linken naar de allereerst berichten in de Nederlandse media van zes jaar geleden nog staan.

plak

https://nos.nl/artikel/22(...)onderzoek-nodig.html

https://www.rtlnieuws.nl/(...)-onderzoek-naar-ufos

https://www.volkskrant.nl(...)naar-ufo-s~bd320be2/

https://www.ad.nl/buitenl(...)naar-ufo-s~a8437c04/

https://www.nu.nl/buitenl(...)fos-.html?redirect=1

https://nos.nl/artikel/22(...)zoek-naar-ufo-s.html

https://eenvandaag.avrotr(...)zijn-we-niet-alleen/

https://eenvandaag.avrotr(...)idt-tot-grote-ophef/

Dat was dus in de ochtend 16/17 december 2017. Dan gaat zoals verwacht het normale leven weer zijn gangetje.

Maar het boeide gewoon niemand. :')

Eigenlijk nog gekker dan het fenomeen zelf.

[ Bericht 0% gewijzigd door Monomeism op 07-06-2023 21:26:26 ]
― Thomas Sowell
  woensdag 7 juni 2023 @ 21:45:08 #298
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_209436612
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2023 21:21 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Ik dacht in 2018 echt dat het elk moment wereldwijd groot in the spotlights zou komen en overal in het nieuws en dat er echt over zou worden gesproken in allerlei talkshows maar het bleef ondanks de bizarre claims een soort van ondergronds doorwerken in plaats van in de reguliere media.
Ik heb in een kladje die linken naar de allereerst berichten in de Nederlandse media van zes jaar geleden nog staan.

plak

https://nos.nl/artikel/22(...)onderzoek-nodig.html

https://www.rtlnieuws.nl/(...)-onderzoek-naar-ufos

https://www.volkskrant.nl(...)naar-ufo-s~bd320be2/

https://www.ad.nl/buitenl(...)naar-ufo-s~a8437c04/

https://www.nu.nl/buitenl(...)fos-.html?redirect=1

https://nos.nl/artikel/22(...)zoek-naar-ufo-s.html

https://eenvandaag.avrotr(...)zijn-we-niet-alleen/

https://eenvandaag.avrotr(...)idt-tot-grote-ophef/

Dat was dus in de ochtend 16/17 december 2017. Dan gaat zoals verwacht het normale leven weer zijn gangetje.

Maar het boeide gewoon niemand. :')

[ afbeelding ]

Eigenlijk nog gekker dan het fenomeen zelf.
Wat hebben we eerder, alien onthullingen of AGI (artificial general intelligence ;) )
pi_209437320
quote:
2s.gif Op woensdag 7 juni 2023 21:45 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Wat hebben we eerder, alien onthullingen of AGI (artificial general intelligence ;) )
Dat zou je eigenlijk aan Nova moeten vragen. 8-)
NOVA0001.png
― Thomas Sowell
pi_209439078
https://vm.tiktok.com/ZGJQRMpn3/

Aliens gespot in zn achtertuin?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')