abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 5 juni 2023 @ 16:02:00 #226
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_209410518
Wat uitgebreidere samenvatting (thx ChatGPT), zijn getuigenis wordt door meerderen bevestigd:

• Een voormalige inlichtingenfunctionaris, David Charles Grusch, heeft geheime informatie verstrekt aan het Congres en de Inspecteur-Generaal van de Inlichtingengemeenschap over programma's die in het geheim intacte en gedeeltelijk intacte niet-menselijke vaartuigen zouden bezitten.

• Grusch beweert dat deze informatie illegaal is achtergehouden en dat hij illegale vergelding heeft ondervonden voor zijn vertrouwelijke onthullingen.

Andere inlichtingenfunctionarissen, zowel actief als gepensioneerd, hebben vergelijkbare informatie verstrekt die de beweringen van Grusch ondersteunt.

• Het herstel van gedeeltelijke fragmenten en intacte voertuigen van niet-menselijke oorsprong zou al tientallen jaren plaatsvinden door de overheid, bondgenoten en defensieaannemers.

• Grusch beweert dat de objecten van exotische oorsprong zijn op basis van analyse van voertuigmorfologie, materiaalwetenschappelijke testen en unieke atomaire rangschikkingen en radiologische kenmerken.

• Hij heeft een klacht ingediend waarin hij beweert dat het Congres en de toezichthoudende autoriteiten illegaal zijn buitengesloten van deze informatie. Hij wordt vertegenwoordigd door Charles McCullough III, voormalig Inspecteur-Generaal van de Inlichtingengemeenschap.

• Er wordt steeds meer druk uitgeoefend op de regering om duidelijkheid te verschaffen over het fenomeen van niet-menselijke intelligentie in relatie tot nationale veiligheid.

Andere getuigen, zoals Jonathan Grey, bevestigen het bestaan van een wereldwijd fenomeen van niet-menselijke intelligentie en het herstel van materiële objecten.

• Grusch heeft beweerd dat programma's met betrekking tot niet-menselijke intelligentie bewust zijn verborgen binnen conventionele geheime toegangsprogramma's.

• Het onderzoek naar de klacht van Grusch wordt momenteel uitgevoerd en er is een klokkenluidersonderzoek gestart.

• Insiders komen nu naar voren met vergelijkbare kennis en pleiten voor meer transparantie.
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_209410673
quote:
2s.gif Op maandag 5 juni 2023 15:45 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Heb dat laatste nooit begrepen. Volges mij zouden mensen/de mensheid juist een stuk kalmer zijn als we beseffen dat we als mensen 1 soort zijn die goed moeten samenwerken op deze aardbol omdat het heelal vol intelligentie zit.

Een beetje meer nederigheid mag wel ook.

Is er ooit onderzoek gedaan naar dat we dat psychologisch niet aankunnen? Ik vind het het maar een vage theorie. Ik zou eerder denken dat de VS gewoon het geheim wil houden voor China en dergelijke.
Het hangt er van af wat er 70 jaar lang verborgen is gehouden. Vele in ‘oefeningen’ gecrashte gevechtspiloten en vermisten in de koude oorlog die in werkelijkheid op jacht waren naar UAP. Dat zijn wellicht strafbare zaken.
Een Geo politieke race om deze technologie tussen mogendheden zou daar ook bij behoren.
Zelf denk ik bring it on, maar ik vraag me wel af wat de gevolgen zullen zijn wanneer het verhaal dermate groot van omvang is, en dat de veranderingen op sociologisch gebied zo groot zullen zijn dat ze simpelweg niet weten wat er zal gebeuren. Of juist wel weten wat er zal gebeuren. En dat het daarom wordt tegengehouden.
Men heeft het ook gehad over eventuele amnestie voor hooggeplaatste lieden die in het verleden eventueel kwalijke beslissingen hebben genomen.

Bij vele UAP manifestaties waren en zijn kernwapens betrokken. De onbekende objecten waren en zijn in staat deze kernwapens te activeren en de-activeren. Voormalige lanceer officieren zijn met deze informatie naar buiten gekomen. Zat voorbeelden van documenten van deze confrontaties met onbekende objecten vanaf de jaren 60 bij kernlanceerinstallaties staan openlijk op het internet. In de jaren 50 was zulke hypersonische technologie al helemaal uitgesloten. Blijft dus zelfs in 2023 de vraag staan van waar de UAP een oorsprong vinden.

En nu verzin ik maar wat he:
Wat als naar buiten komt dat we als mensheid onderdeel uitmaken van een experiment van aliens.
Of dat het erop neer komt dat aliens eigenlijk 'onze eigenaren' zijn.
Dat ze ons af en toe ontvoeren.
Antarctica mogelijk iets herbergt uit de oudheid dat alles uitlegt over het 'ontstaan' van de mens, en een alternatieve uitleg van de mens. Dat soort dingen. Je kent al die verhalen en beweringen wel.
Nogmaals ik verzin maar wat want ik weet niet wat er allemaal waar, of onwaar is maar ik denk dat men bang is voor een kettingreactie en dat men het verhaal daarom mondjesmaat naar buiten brengt terwijl men het verhaal tegelijkertijd stuurt en onder controle houdt.
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
  maandag 5 juni 2023 @ 16:25:31 #228
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_209410808
Nieuwe Revu had er ook al iets over klaar staan. Max Moszkowicz is een naam die wel vaker langskomt in het UAP wereldje.

twitter
  maandag 5 juni 2023 @ 16:32:41 #229
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_209410904
quote:
2s.gif Op maandag 5 juni 2023 15:45 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Heb dat laatste nooit begrepen. Volges mij zouden mensen/de mensheid juist een stuk kalmer zijn als we beseffen dat we als mensen 1 soort zijn die goed moeten samenwerken op deze aardbol omdat het heelal vol intelligentie zit.

Een beetje meer nederigheid mag wel ook.

Is er ooit onderzoek gedaan naar dat we dat psychologisch niet aankunnen? Ik vind het het maar een vage theorie. Ik zou eerder denken dat de VS gewoon het geheim wil houden voor China en dergelijke.
Stel er is inderdaad buitenaardse techniek gevonden, wat ik dan wel plausibel vind is om het geheim te houden, is omdat de techniek zover van ons afstaat dat we er gewoon geen reet mee kunnen. In de tijd van de koude oorlog hou je de kaarten dan lekker voor je, en probeer je - in het grootste geheim - uit te zoeken hoe het spul werkt.

Een andere theorie is dat er achter de buitenaardse technieken nieuwe vormen van energie(winning) schuil gaan. Potentieel mega-gevaarlijk als dat in de handen van de verkeerde landen (of terroristen) terecht komt. Of misschien houdt 'Big Oil' dat tegen..

Allemaal speculatie uiteraard. :)
  maandag 5 juni 2023 @ 16:57:31 #230
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_209411168
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2023 16:32 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]
Stel er is inderdaad buitenaardse techniek gevonden, wat ik dan wel plausibel vind is om het geheim te houden, is omdat de techniek zover van ons afstaat dat we er gewoon geen reet mee kunnen. In de tijd van de koude oorlog hou je de kaarten dan lekker voor je, en probeer je - in het grootste geheim - uit te zoeken hoe het spul werkt.

Een andere theorie is dat er achter de buitenaardse technieken nieuwe vormen van energie(winning) schuil gaan. Potentieel mega-gevaarlijk als dat in de handen van de verkeerde landen (of terroristen) terecht komt. Of misschien houdt 'Big Oil' dat tegen..

Allemaal speculatie uiteraard. :)
Uiteindelijk draait het dus allemaal om machthebbers die zelf de macht willen behouden. Daar komt het telkens in de kern op neer. Dat de 'gewone man' er niet klaar voor zou zijn om 'de waarheid' te horen heeft er volgens mij niks mee te maken. (vrees zelfs dat een groot deel van mensen na een week alweer zoiets heeft van het zal wel)

Persoonlijk vind ik dat we als mens recht hebben op alle informatie over onze plek in het heelal, onze afkomst, waarom we hier zijn, etc.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_209411301
Wat mij in ieder geval wel aannemelijk lijkt is dat het een strategie is geweest om deze man als 'whistle blower' naar voren te schuiven. Er was een opbouw via de media (NYT, 2017) met her en der wat lower ranking officers/pilots i.c.m. anekdotische verhalen en (vage) filmpjes, toen werd er een Task Force opgericht, en de man die daarvoor als chef gekozen was, komt na 3 jaar met informatie naar buiten welke 70ish jaar geheim was gehouden - en diende te blijven?

[ Bericht 2% gewijzigd door Akathisia op 05-06-2023 17:14:42 ]
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  maandag 5 juni 2023 @ 17:18:16 #232
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_209411403
Holy crap jongens, dit zijn toch ontwikkelingen..

twitter

David Grush: 'No kidding. Non human exotic origin vehicles, that have either landed or crashed'.
Ross Coulthart: 'We have spacecraft from another species?'
DG: 'We do'
RC: 'How many?'
DG: 'Quite a number'.
pi_209411423
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2023 17:18 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[ twitter ]

David Grush: 'No kidding. Non human exotic origin vehicles, that have either landed or crashed'.
Is hier een livestream van?

Link is niet bereikbaar vanaf Europa krijg ik te zien
pi_209411440
Hoelaat is dat? Ik ben tijdzone-achterlijk.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  maandag 5 juni 2023 @ 17:23:03 #235
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_209411443
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2023 17:20 schreef Dusthor92 het volgende:

[..]
Is hier een livestream van?

Link is niet bereikbaar vanaf Europa krijg ik te zien
18 uur Eastern Time = 00:00u hier vanacht.

Site inderdaad niet regulier te bekijken vanuit hier.
pi_209411549
Ik vraag me wel af waarom Mussolini niet publiekelijk gehuild zou hebben toen de VS zijn UFO stal. Wat zou hem er van weerhouden hebben?
pi_209412051
Ik vind het echt heel spannend en interessant allemaal, maar ik vraag me echt af wanneer we nou eens bewijs gaan zien. Of dat het wordt bekendgemaakt door officials.

Het blijft tot nu toe nog steeds bij “slechts” beweringen.
pi_209414132
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2023 16:02 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Wat uitgebreidere samenvatting (thx ChatGPT), zijn getuigenis wordt door meerderen bevestigd:

• Een voormalige inlichtingenfunctionaris, David Charles Grusch, heeft geheime informatie verstrekt aan het Congres en de Inspecteur-Generaal van de Inlichtingengemeenschap over programma's die in het geheim intacte en gedeeltelijk intacte niet-menselijke vaartuigen zouden bezitten.

• Grusch beweert dat deze informatie illegaal is achtergehouden en dat hij illegale vergelding heeft ondervonden voor zijn vertrouwelijke onthullingen.

Andere inlichtingenfunctionarissen, zowel actief als gepensioneerd, hebben vergelijkbare informatie verstrekt die de beweringen van Grusch ondersteunt.

• Het herstel van gedeeltelijke fragmenten en intacte voertuigen van niet-menselijke oorsprong zou al tientallen jaren plaatsvinden door de overheid, bondgenoten en defensieaannemers.

• Grusch beweert dat de objecten van exotische oorsprong zijn op basis van analyse van voertuigmorfologie, materiaalwetenschappelijke testen en unieke atomaire rangschikkingen en radiologische kenmerken.

• Hij heeft een klacht ingediend waarin hij beweert dat het Congres en de toezichthoudende autoriteiten illegaal zijn buitengesloten van deze informatie. Hij wordt vertegenwoordigd door Charles McCullough III, voormalig Inspecteur-Generaal van de Inlichtingengemeenschap.

• Er wordt steeds meer druk uitgeoefend op de regering om duidelijkheid te verschaffen over het fenomeen van niet-menselijke intelligentie in relatie tot nationale veiligheid.

Andere getuigen, zoals Jonathan Grey, bevestigen het bestaan van een wereldwijd fenomeen van niet-menselijke intelligentie en het herstel van materiële objecten.

• Grusch heeft beweerd dat programma's met betrekking tot niet-menselijke intelligentie bewust zijn verborgen binnen conventionele geheime toegangsprogramma's.

• Het onderzoek naar de klacht van Grusch wordt momenteel uitgevoerd en er is een klokkenluidersonderzoek gestart.

• Insiders komen nu naar voren met vergelijkbare kennis en pleiten voor meer transparantie.
Ik ben heel benieuwd, ook heel onzeker omdat ik niet meer zo goed weet wat ik wel en niet moet geloven. Een hoop woo woo ruis ook in dit speelveld. Maar zal dit dan hét opzetje zijn? :D
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_209414201
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2023 16:25 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Nieuwe Revu had er ook al iets over klaar staan. Max Moszkowicz is een naam die wel vaker langskomt in het UAP wereldje.

[ twitter ]
Hij was tijdje geleden erg actief met z'n podcast, Mellon te gast gehad enzo. Laatste maanden wel ongelovelijk stil.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  maandag 5 juni 2023 @ 20:58:09 #240
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_209414382
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2023 20:38 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Ik ben heel benieuwd, ook heel onzeker omdat ik niet meer zo goed weet wat ik wel en niet moet geloven. Een hoop woo woo ruis ook in dit speelveld. Maar zal dit dan hét opzetje zijn? :D
Ik heb hetzelfde, maar in dit geval zijn alle bekende namen achter deze getuigenis gaan staan.
Blumenthal en Kean zijn ook niet de minste journalisten.

En alles wordt ondersteund door de nodige papierwinkel. Beëdigde getuigenissen en ondertekende beëdigde verklaringen aan de General Counsel en de IG. En die Inspector General vond zijn verklaringen 'urgent and credible'.

Je moet zeker even de laatste Need to Know kijken/luisteren:

Ross is on a roll.
  maandag 5 juni 2023 @ 21:11:41 #241
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_209414554
Ook een belangrijke noot:

quote:
In accordance with protocols, Grusch provided the Defense Office of Prepublication and Security Review at the Department of Defense with the information he intended to disclose to us. His on-the-record statements were all “cleared for open publication” on April 4 and 6, 2023, in documents provided to us.
Defensie heeft akkoord gegeven om de verklaringen van Grusch te publiceren.
pi_209416791
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2023 21:11 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Het kwam ook nog langs bij Redacted.

“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
pi_209416845
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2023 18:16 schreef Dusthor92 het volgende:
Ik vind het echt heel spannend en interessant allemaal, maar ik vraag me echt af wanneer we nou eens bewijs gaan zien. Of dat het wordt bekendgemaakt door officials.

Het blijft tot nu toe nog steeds bij “slechts” beweringen.
Ja precies. Met opzet? Het is natuurlijk al heel wat dat ze er na 70 jaar ineens bloedserieus over gaan lopen doen.
Luis Elizondo had aan het begin van zijn 'media verschijnen' al een paar keer aangegeven dat “disclosure” niet een plotselinge gebeurtenis zou zijn maar een proces dat allereerst moest inzinken bij de gemiddelde mens.
Dat is ook precies zo gegaan. We zagen een periode waar iedereen eerst een paar jaar om meer bewijs ging zeuren en om betere video's. Als je eerst het verhaal maar meekrijgt zullen ze gedacht hebben.
De conditionering. Werk voor psychologen en sociologen. Het gaat denk ik om langzaamaan opbouwen voor wellicht een toch best wel schokkende mededeling dat we waarschijnlijk "niet alleen" zijn. Wat ik mis is dat we het er in Nederland in de politiek niet over hebben. Of dat er helemaal (nog) niemand is, in onze defensie, bij de luchtmacht of marine, die daar vragen over stelt.

Ra oh rara waarom is dat?
Beetje retorisch want Stephen Bassett heeft het al jaren over: The Truth Embargo. Volgens Bassett is dat een soort getekend zwijg contract en afspraak onder landen dat stelt dat een eventueel extra terrestrial disclosure onder de VS valt. In welke vorm dat waar is en welke landen daar dan deel van zouden uit maken en of ze zich eraan zullen houden dat weet ik niet.

Bassett.
Wie kent hem niet...
― Thomas Sowell
pi_209417108
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2023 21:11 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Een klokkenluider die toestemming heeft van zijn werkgever, heb je dat ooit eerder gehoord? Daniel Ellsberg (Pentagon Papers) had 115 jaar gevangenisstraf boven zijn hoofd hangen onder de Espionage Act.
Het lijkt wel duidelijk dat het een geregisseerd gebeuren is, de vraag blijft staan waarom.
pi_209417151
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2023 17:18 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[ twitter ]

https://vm.tiktok.com/ZGJxvsVkt/

Hier wat fragmenten van het interview. Heeft iemand het hele ding (gezien)?
  dinsdag 6 juni 2023 @ 08:07:50 #246
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_209417236
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2023 07:33 schreef Naqin het volgende:

[..]
Een klokkenluider die toestemming heeft van zijn werkgever, heb je dat ooit eerder gehoord? Daniel Ellsberg (Pentagon Papers) had 115 jaar gevangenisstraf boven zijn hoofd hangen onder de Espionage Act.
Het lijkt wel duidelijk dat het een geregisseerd gebeuren is, de vraag blijft staan waarom.
Dat is voornamelijk een gevolg van de NDAA wetgeving eind vorig jaar. Daarin zit een klokkenluider regeling.

Wat ik begrijp heeft Grusch heel netjes dat uitgestippelde pad gevolgd.

The Debrief heeft een uitgebreide fact-check op het artikel van Blumenthal en Kean gedaan: https://thedebrief.org/fa(...)tim-mcmillan-part-1/
pi_209417254
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2023 08:07 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Dat is voornamelijk een gevolg van de NDAA wetgeving eind vorig jaar
De implementatie van de wet kan er natuurlijk ook deel van zijn. Hij kan nu als whistle blower naar voren komen zonder dat hij opgejaagt hoeft te worden zoals een Snowden.
pi_209419356
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2023 07:33 schreef Naqin het volgende:

[..]
Ook maar even een zelf verzonnen theorie in dit topic droppen. Nu China een steeds grotere rol gaat spelen in de ruimtevaart en op het punt staan mensen op de maan te zetten zullen zij misschien ook achter dingen komen die alleen bekend waren bij de VS.
pi_209421687
Reactie Pentagon op Grush

Welles, nietes, welles, nietes
― Thomas Sowell
  dinsdag 6 juni 2023 @ 17:19:47 #250
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_209421988
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2023 08:12 schreef Akathisia het volgende:

[..]
De implementatie van de wet kan er natuurlijk ook deel van zijn. Hij kan nu als whistle blower naar voren komen zonder dat hij opgejaagt hoeft te worden zoals een Snowden.
Ik geloof niet zo in zo'n strak geregisseerde disclosure. Dat is gewoon niet te doen. Geluiden zijn ook dat er ook nog veel tegenwerking is vanuit het Pentagon.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')