Het hangt er van af wat er 70 jaar lang verborgen is gehouden. Vele in ‘oefeningen’ gecrashte gevechtspiloten en vermisten in de koude oorlog die in werkelijkheid op jacht waren naar UAP. Dat zijn wellicht strafbare zaken.quote:Op maandag 5 juni 2023 15:45 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Heb dat laatste nooit begrepen. Volges mij zouden mensen/de mensheid juist een stuk kalmer zijn als we beseffen dat we als mensen 1 soort zijn die goed moeten samenwerken op deze aardbol omdat het heelal vol intelligentie zit.
Een beetje meer nederigheid mag wel ook.
Is er ooit onderzoek gedaan naar dat we dat psychologisch niet aankunnen? Ik vind het het maar een vage theorie. Ik zou eerder denken dat de VS gewoon het geheim wil houden voor China en dergelijke.
Stel er is inderdaad buitenaardse techniek gevonden, wat ik dan wel plausibel vind is om het geheim te houden, is omdat de techniek zover van ons afstaat dat we er gewoon geen reet mee kunnen. In de tijd van de koude oorlog hou je de kaarten dan lekker voor je, en probeer je - in het grootste geheim - uit te zoeken hoe het spul werkt.quote:Op maandag 5 juni 2023 15:45 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Heb dat laatste nooit begrepen. Volges mij zouden mensen/de mensheid juist een stuk kalmer zijn als we beseffen dat we als mensen 1 soort zijn die goed moeten samenwerken op deze aardbol omdat het heelal vol intelligentie zit.
Een beetje meer nederigheid mag wel ook.
Is er ooit onderzoek gedaan naar dat we dat psychologisch niet aankunnen? Ik vind het het maar een vage theorie. Ik zou eerder denken dat de VS gewoon het geheim wil houden voor China en dergelijke.
Uiteindelijk draait het dus allemaal om machthebbers die zelf de macht willen behouden. Daar komt het telkens in de kern op neer. Dat de 'gewone man' er niet klaar voor zou zijn om 'de waarheid' te horen heeft er volgens mij niks mee te maken. (vrees zelfs dat een groot deel van mensen na een week alweer zoiets heeft van het zal wel)quote:Op maandag 5 juni 2023 16:32 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Stel er is inderdaad buitenaardse techniek gevonden, wat ik dan wel plausibel vind is om het geheim te houden, is omdat de techniek zover van ons afstaat dat we er gewoon geen reet mee kunnen. In de tijd van de koude oorlog hou je de kaarten dan lekker voor je, en probeer je - in het grootste geheim - uit te zoeken hoe het spul werkt.
Een andere theorie is dat er achter de buitenaardse technieken nieuwe vormen van energie(winning) schuil gaan. Potentieel mega-gevaarlijk als dat in de handen van de verkeerde landen (of terroristen) terecht komt. Of misschien houdt 'Big Oil' dat tegen..
Allemaal speculatie uiteraard.
Is hier een livestream van?quote:Op maandag 5 juni 2023 17:18 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Holy crap jongens, dit zijn toch ontwikkelingen..
[ twitter ]
David Grush: 'No kidding. Non human exotic origin vehicles, that have either landed or crashed'.
Ross Coulthart: 'We have spacecraft from another species?'
DG: 'We do'
RC: 'How many?'
DG: 'Quite a number'.
18 uur Eastern Time = 00:00u hier vanacht.quote:Op maandag 5 juni 2023 17:20 schreef Dusthor92 het volgende:
[..]
Is hier een livestream van?
Link is niet bereikbaar vanaf Europa krijg ik te zien
Ik ben heel benieuwd, ook heel onzeker omdat ik niet meer zo goed weet wat ik wel en niet moet geloven. Een hoop woo woo ruis ook in dit speelveld. Maar zal dit dan hét opzetje zijn?quote:Op maandag 5 juni 2023 16:02 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Wat uitgebreidere samenvatting (thx ChatGPT), zijn getuigenis wordt door meerderen bevestigd:
• Een voormalige inlichtingenfunctionaris, David Charles Grusch, heeft geheime informatie verstrekt aan het Congres en de Inspecteur-Generaal van de Inlichtingengemeenschap over programma's die in het geheim intacte en gedeeltelijk intacte niet-menselijke vaartuigen zouden bezitten.
• Grusch beweert dat deze informatie illegaal is achtergehouden en dat hij illegale vergelding heeft ondervonden voor zijn vertrouwelijke onthullingen.
• Andere inlichtingenfunctionarissen, zowel actief als gepensioneerd, hebben vergelijkbare informatie verstrekt die de beweringen van Grusch ondersteunt.
• Het herstel van gedeeltelijke fragmenten en intacte voertuigen van niet-menselijke oorsprong zou al tientallen jaren plaatsvinden door de overheid, bondgenoten en defensieaannemers.
• Grusch beweert dat de objecten van exotische oorsprong zijn op basis van analyse van voertuigmorfologie, materiaalwetenschappelijke testen en unieke atomaire rangschikkingen en radiologische kenmerken.
• Hij heeft een klacht ingediend waarin hij beweert dat het Congres en de toezichthoudende autoriteiten illegaal zijn buitengesloten van deze informatie. Hij wordt vertegenwoordigd door Charles McCullough III, voormalig Inspecteur-Generaal van de Inlichtingengemeenschap.
• Er wordt steeds meer druk uitgeoefend op de regering om duidelijkheid te verschaffen over het fenomeen van niet-menselijke intelligentie in relatie tot nationale veiligheid.
• Andere getuigen, zoals Jonathan Grey, bevestigen het bestaan van een wereldwijd fenomeen van niet-menselijke intelligentie en het herstel van materiële objecten.
• Grusch heeft beweerd dat programma's met betrekking tot niet-menselijke intelligentie bewust zijn verborgen binnen conventionele geheime toegangsprogramma's.
• Het onderzoek naar de klacht van Grusch wordt momenteel uitgevoerd en er is een klokkenluidersonderzoek gestart.
• Insiders komen nu naar voren met vergelijkbare kennis en pleiten voor meer transparantie.
Hij was tijdje geleden erg actief met z'n podcast, Mellon te gast gehad enzo. Laatste maanden wel ongelovelijk stil.quote:Op maandag 5 juni 2023 16:25 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Nieuwe Revu had er ook al iets over klaar staan. Max Moszkowicz is een naam die wel vaker langskomt in het UAP wereldje.
[ twitter ]
Ik heb hetzelfde, maar in dit geval zijn alle bekende namen achter deze getuigenis gaan staan.quote:Op maandag 5 juni 2023 20:38 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd, ook heel onzeker omdat ik niet meer zo goed weet wat ik wel en niet moet geloven. Een hoop woo woo ruis ook in dit speelveld. Maar zal dit dan hét opzetje zijn?
Defensie heeft akkoord gegeven om de verklaringen van Grusch te publiceren.quote:In accordance with protocols, Grusch provided the Defense Office of Prepublication and Security Review at the Department of Defense with the information he intended to disclose to us. His on-the-record statements were all “cleared for open publication” on April 4 and 6, 2023, in documents provided to us.
Het kwam ook nog langs bij Redacted.quote:Op maandag 5 juni 2023 21:11 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Ook een belangrijke noot:
[..]
Defensie heeft akkoord gegeven om de verklaringen van Grusch te publiceren.
Ja precies. Met opzet? Het is natuurlijk al heel wat dat ze er na 70 jaar ineens bloedserieus over gaan lopen doen.quote:Op maandag 5 juni 2023 18:16 schreef Dusthor92 het volgende:
Ik vind het echt heel spannend en interessant allemaal, maar ik vraag me echt af wanneer we nou eens bewijs gaan zien. Of dat het wordt bekendgemaakt door officials.
Het blijft tot nu toe nog steeds bij “slechts” beweringen.
Een klokkenluider die toestemming heeft van zijn werkgever, heb je dat ooit eerder gehoord? Daniel Ellsberg (Pentagon Papers) had 115 jaar gevangenisstraf boven zijn hoofd hangen onder de Espionage Act.quote:Op maandag 5 juni 2023 21:11 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Ook een belangrijke noot:
[..]
Defensie heeft akkoord gegeven om de verklaringen van Grusch te publiceren.
https://vm.tiktok.com/ZGJxvsVkt/quote:Op maandag 5 juni 2023 17:18 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Holy crap jongens, dit zijn toch ontwikkelingen..
[ twitter ]
David Grush: 'No kidding. Non human exotic origin vehicles, that have either landed or crashed'.
Ross Coulthart: 'We have spacecraft from another species?'
DG: 'We do'
RC: 'How many?'
DG: 'Quite a number'.
Dat is voornamelijk een gevolg van de NDAA wetgeving eind vorig jaar. Daarin zit een klokkenluider regeling.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 07:33 schreef Naqin het volgende:
[..]
Een klokkenluider die toestemming heeft van zijn werkgever, heb je dat ooit eerder gehoord? Daniel Ellsberg (Pentagon Papers) had 115 jaar gevangenisstraf boven zijn hoofd hangen onder de Espionage Act.
Het lijkt wel duidelijk dat het een geregisseerd gebeuren is, de vraag blijft staan waarom.
De implementatie van de wet kan er natuurlijk ook deel van zijn. Hij kan nu als whistle blower naar voren komen zonder dat hij opgejaagt hoeft te worden zoals een Snowden.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 08:07 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Dat is voornamelijk een gevolg van de NDAA wetgeving eind vorig jaar
Ook maar even een zelf verzonnen theorie in dit topic droppen. Nu China een steeds grotere rol gaat spelen in de ruimtevaart en op het punt staan mensen op de maan te zetten zullen zij misschien ook achter dingen komen die alleen bekend waren bij de VS.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 07:33 schreef Naqin het volgende:
[..]
Een klokkenluider die toestemming heeft van zijn werkgever, heb je dat ooit eerder gehoord? Daniel Ellsberg (Pentagon Papers) had 115 jaar gevangenisstraf boven zijn hoofd hangen onder de Espionage Act.
Het lijkt wel duidelijk dat het een geregisseerd gebeuren is, de vraag blijft staan waarom.
Ik geloof niet zo in zo'n strak geregisseerde disclosure. Dat is gewoon niet te doen. Geluiden zijn ook dat er ook nog veel tegenwerking is vanuit het Pentagon.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 08:12 schreef Akathisia het volgende:
[..]
De implementatie van de wet kan er natuurlijk ook deel van zijn. Hij kan nu als whistle blower naar voren komen zonder dat hij opgejaagt hoeft te worden zoals een Snowden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |