https://discord.com/invite/eurovisionquote:Op maandag 27 februari 2023 12:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Kunnen wij in die discord groep komen?
quote:
quote:Tickets for Eurovision 2023 go on sale Tuesday 7 March at 13:00 CET (12:00 GMT) on Ticketmaster. Prices for the rehearsals range between £30-£280, for the live semi-finals between £90-£290, and for the live final between £160-£380.
Dit was 2020quote:Op donderdag 2 maart 2023 09:57 schreef Thrts het volgende:
[..]
Goedkoopste kaartje voor finale is dus 180 euro, is dat altijd zo duur?
T is allemaal ongeveer 2x zo duur nu dus.quote:Op donderdag 2 maart 2023 09:59 schreef Momo het volgende:
[..]
Dit was 2020
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, mij is het gelukt. Sms kreeg ik vrijwel meteen binnen. Misschien hebben ze verkeerde landencode ingevoerd of ergens een verkeerde nummering? Ik weet niet meer of ik bij m’n 06 ook de 0 moest invoeren of alleen +31 6 etc. Of helemaal geen +31 en gewoon 06 etc.quote:Op zondag 5 maart 2023 19:24 schreef Momo het volgende:
Vraagje een aantal Duitse metalvrienden van mij willen kaartjes kopen voor Liverpool, nu moet je schijnbaar een account aanmaken op de VK versie van Ticketmaster. Daarvoor moet je je nummer opgeven en dan krijg je sms. Hun lukt het niet omdat de site hun nummer niet lijkt te pakken, mij lukt het wel. Mensen die hiervoor tickets willen gaan al geprobeerd een account aan te maken?
Thanks voor het proberen, ik kijk met hun mee en ze lijken het gewoon goed te doen. Al kennen ze in Duitsland geen 06, maar een 15, 16 of 17, maargoed zelfde verhaal in principe. En ze hebben ook meerdere mensen gevraagd uit Duitsland en die lukte het allemaal niet. Raarrrquote:Op zondag 5 maart 2023 19:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, mij is het gelukt. Sms kreeg ik vrijwel meteen binnen. Misschien hebben ze verkeerde landencode ingevoerd of ergens een verkeerde nummering? Ik weet niet meer of ik bij m’n 06 ook de 0 moest invoeren of alleen +31 6 etc. Of helemaal geen +31 en gewoon 06 etc.
Hmm, misschien kunnen ze bij de klantenservice checken want het zou zonde zijn als alle Duitse fans straks om een of andere anti-Duitse bug helemaal niks kunnen.quote:Op zondag 5 maart 2023 19:36 schreef Momo het volgende:
[..]
Thanks voor het proberen, ik kijk met hun mee en ze lijken het gewoon goed te doen. Al kennen ze in Duitsland geen 06, maar een 15, 16 of 17, maargoed zelfde verhaal in principe. En ze hebben ook meerdere mensen gevraagd uit Duitsland en die lukte het allemaal niet. Raarrr
Dat is gek ja.quote:Op zondag 5 maart 2023 19:36 schreef Momo het volgende:
[..]
Thanks voor het proberen, ik kijk met hun mee en ze lijken het gewoon goed te doen. Al kennen ze in Duitsland geen 06, maar een 15, 16 of 17, maargoed zelfde verhaal in principe. En ze hebben ook meerdere mensen gevraagd uit Duitsland en die lukte het allemaal niet. Raarrr
Ja, ik ook.quote:Op zondag 5 maart 2023 20:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is gek ja.
Ik kreeg ook meteen m'n SMS code. Binnen een halve minuut.
Tel ingevuld als +31628etc
Ja, ze nemen nu contact op met de klantenservice daar.quote:Op zondag 5 maart 2023 20:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Hmm, misschien kunnen ze bij de klantenservice checken want het zou zonde zijn als alle Duitse fans straks om een of andere anti-Duitse bug helemaal niks kunnen.
Doing God’s work, Mo.quote:Op zondag 5 maart 2023 20:25 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja, ik ook.
[..]
Ja, ze nemen nu contact op met de klantenservice daar.
Trouwens ze kende Voyager al als band maar nu heb ik ze ook Finland gevoerd hihi
Ze zijn erg fan van Lord of the Lost, daarom gaan ze nu vooral. Maar ze vinden ook altijd wel leuk om te kijken normaal, dus niet dat ze enkel blind voor de metalacts gaan. En wel een bonus dat een Voyager erbij is denk ik.quote:Op maandag 6 maart 2023 11:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Doing God’s work, Mo.![]()
Top dat het gelukt is een account aan te maken! Gaan ze speciaal vanwege de metal-heavy line-up dit jaar?
Onze hoofden zijn geslaagdquote:Op dinsdag 7 maart 2023 13:16 schreef Momo het volgende:
Zijn er mensen met kaartjes voor de shows in Liverpool?
Gaan Cee en jij ook weer samen daar verslag doen, streamen etc., of zijn jullie alleen als bezoeker/toerist aanwezig?quote:Op dinsdag 7 maart 2023 13:43 schreef Greys het volgende:
JURYSHOW SEMI 1
DEGENE DIE IK HET ALLERLIEFST WILDE MET FINLAND EN NL EN AL DIE GOEIE EN ITALIË ALS EXTRA EN FRANKRIJK GELOOF IK EN WHAAAA![]()
In ons gezelschap kwamen zelfs twee mensen erdoor, ik heb niet eens de wachtrij gezien en schoot en zo in en de lieve moeder van Cee was ook al binnen een minuut binnen! We hadden bijna alle ballen op Juryshow 1 gegooid en het is gelukt.
Edit: DRIE van de vier kwamen erdoor zelfs!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |