Diskwalificatie.quote:Ze vertelde laatst in een interview met de lokale AVROTROS dat volgens haar het best Eurovisie nummer ooit, beide nummers van Dima Bilan zijn.
Ze zagen in Azerbeidzjan al die bands ingezonden worden, en hebben snel op de Simon&Garfunkel knop gedruktquote:
Dit lijkt me geen slecht uitgangspunt in elk geval.quote:Op donderdag 9 maart 2023 09:24 schreef Momo het volgende:
Even een ander nummer van de Azerbeidzjaanse Marcus en Martinus als voorbeeld
Ze hebben het zelf geschreven en als ik hun eigen liedjes beluister hoeven we niet bang te zijn voor een Dance You Off 2.0.quote:Op donderdag 9 maart 2023 12:45 schreef grazz het volgende:
Zoals Cee ook al schrijft, nogal een on-azerbeidzjaanse keuze op het eerste oog. Maakt me nieuwsgierig naar het lied..... Tenzij ze de twee een Zweeds popliedje geven, dan is het gewoon weer ontzettond Azerbeidzjaans
Beide ophef artiesten ook niet gekozen trouwensquote:Op maandag 27 februari 2023 12:24 schreef Momo het volgende:
Er was al wat #ophef @:Cyan9 over deze selectie. Volgens een artiest die al eerder afviel (Rauf Kingsley), is deze interne selectie geheel voor de bhne en is er intern al gekozen voor Mamagama.
Je kunt zijn officile verklaring hier lezen
Was dat alle ophef? Nee Leyla Izzatova is van Russische afkomst. Sommige zeggen dat ze pro Putin zou zijn, maar daar kan ik geen goede bron over vinden. Wat ik wel kan vinden. Ze vertelde laatst in een interview met de lokale AVROTROS dat volgens haar het best Eurovisie nummer ooit, beide nummers van Dima Bilan zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |