Ik kijk geen talentenjachten, maar ken haar vooral van haar hit The Boy Does Nothing. Heeft in 2009 ook 13 weken in de Top 40 gestaan.quote:Op woensdag 22 februari 2023 10:04 schreef Nashipeer het volgende:
En Alesha kennen we als jurylid van Britain's Got Talent, die was ook eerder genoemd deze week als potentiele host
Waar ging dat over?quote:
Over die pipo die in 2018 het optreden van Surie verstoorde in de finale door op het podium te klimmen en haar microfoon wilde afpakkenquote:
Even voor de niet-kijkers thuis, wie is ESF-expert affietoday?quote:
Geen flauw idee.quote:Op woensdag 22 februari 2023 17:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Even voor de niet-kijkers thuis, wie is ESF-expert affietoday?
Ok, zal ik het maar onthullen dan? Mijn echte naam is Affie Today.quote:Op woensdag 22 februari 2023 17:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dus toch! Ik dacht het al in de gaten te hebben.quote:Op woensdag 22 februari 2023 17:38 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ok, zal ik het maar onthullen dan? Mijn echte naam is Affie Today.
quote:Op woensdag 22 februari 2023 17:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zo te lezen is het meer hun Luuk Ikink dan dat ze als ESF-fan wordt ingevlogen?quote:Op woensdag 22 februari 2023 17:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen flauw idee.
Wat trekken ze nou toch weer uit de coulissen.
Ik las inderdaad al dat ze iets van ‘mediadeskundige’ is. Zeg maar alsof Suzanne Schulting donderdag de analyse bij Ajax doet.quote:Op woensdag 22 februari 2023 17:46 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]
Zo te lezen is het meer hun Luuk Ikink dan dat ze als ESF-fan wordt ingevlogen?
Ik zou bijna zeggen was het maar zo, in dit geval.quote:Op woensdag 22 februari 2023 17:38 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ok, zal ik het maar onthullen dan? Mijn echte naam is Affie Today.
quote:Op woensdag 22 februari 2023 18:14 schreef Thrts het volgende:
https://songfestival.be/f(...)ies-en-songfestival/
Jinx het nu niet. Het is nog geen 1 maart.quote:Voor zover wij kunnen terughalen, bracht de Crystal Ball geen nieuws over België en Nederland.
quote:Thousands of tickets will be made available for displaced Ukrainians to attend the Eurovision Song Contest in Liverpool in May.
The United Kingdom Government has announced that around 3,000 tickets will be made available for those Ukrainians who have been forced from their homes and are living in the UK - meaning they can attend one of the Live Shows and help mark the Ukrainian group Kalush Orchestra's victory at last year’s Contest.
Dat is opzich wel logisch. Het is bovendien een Oekrains feestje.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 09:40 schreef Nashipeer het volgende:
https://eurovision.tv/sto(...)displaced-ukrainians
[..]
Deadline is waarschijnlijk maandag 13 maart, dat is meestal zo. Zweden gaat altijd laatste weekend voor deadline zitten met Melfest. Al mag een land ervoor kiezen om het lied later dan 13 maart te presenteren.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 19:07 schreef Thrts het volgende:
Wanneer is dit jaar de deadline om je song te hebben ingediend? Over Azerbeidzjan, Georgië, UK, weten we echt nog heel weinig wanneer er iets gereleaset wordt.
Hm, tijdstip van Nederland is toch bekend?quote:
Denk dat de discord dat nog niet had opgevangenquote:Op maandag 27 februari 2023 12:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hm, tijdstip van Nederland is toch bekend?
Kunnen wij in die discord groep komen?quote:Op maandag 27 februari 2023 12:01 schreef Momo het volgende:
[..]
Denk dat de discord dat nog niet had opgevangen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |