Tja, inderdaad maar ja, moet over nagedacht worden he.quote:Op maandag 13 februari 2023 13:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Erik wil gleuven maken zodat het water makkelijker weg kan van het ijs.
Je kunt het toch ook gewoon er van af vegen?
ik snap niet dat er hier zo'n punt wordt gemaakt over dat warme eten of uberhaupt hun lunches. Ik vraag me af of sommige dingen zoveel duurder zijn dan brood met beleg.quote:
Mijn hemelquote:Op maandag 13 februari 2023 13:22 schreef ChocoFan het volgende:
Zoe vraagt waar het ei is![]()
GJ wil weten wat het zwarte is in zijn eten. Wendy denkt peper
Eet ook graag warm s middags hoor, en als ik vrij ben het liefst ook s ochtendsquote:Op maandag 13 februari 2023 13:23 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik snap niet dat er hier zo'n punt wordt gemaakt over dat warme eten of uberhaupt hun lunches. Ik vraag me af of sommige dingen zoveel duurder zijn dan brood met beleg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Omdat ze zelf klagen, dat er te weinig voedsel is.quote:Op maandag 13 februari 2023 13:23 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik snap niet dat er hier zo'n punt wordt gemaakt over dat warme eten of uberhaupt hun lunches. Ik vraag me af of sommige dingen zoveel duurder zijn dan brood met beleg.
quote:Op maandag 13 februari 2023 13:23 schreef KinKiJan het volgende:
Graag gedaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Oh mij boeit het verder ook niet en qua prijzen wil ik er ook niet over nadenken, ze moeten een keertje gewoon rijst koken en dan met suiker en roomboter erdoor, goedkoop en lekker en warm.quote:Op maandag 13 februari 2023 13:23 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ze hebben alleen die maaltijden, vaak geen tussendoortjes oid. En het is vaak gewoon weinig voedzaam, maar 2 keer brood is niet veel voedzamerquote:Op maandag 13 februari 2023 13:23 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Omdat ze zelf klagen, dat er te weinig voedsel is.
quote:Op maandag 13 februari 2023 13:23 schreef KinKiJan het volgende:
Graag gedaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
jij mag dat want jij bent chocoquote:Op maandag 13 februari 2023 13:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh mij boeit het verder ook niet en qua prijzen wil ik er ook niet over nadenken, ze moeten een keertje gewoon rijst koken en dan met suiker en roomboter erdoor, goedkoop en lekker en warm.![]()
Mijn standaard antwoord is dat het gewoon idioten zijn.![]()
Nog wat gekreun erbij en .....quote:Op maandag 13 februari 2023 13:25 schreef Charmian het volgende:
ik vind het steeds ongemakkelijker worden om naar dat munten uit ijs te halen
Er zijn werelddelen, waar er helemaal geen voedsel is.quote:Op maandag 13 februari 2023 13:25 schreef Ijspegel99 het volgende:
[..]
Ze hebben alleen die maaltijden, vaak geen tussendoortjes oid. En het is vaak gewoon weinig voedzaam, maar 2 keer brood is niet veel voedzamer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |