Ik vraag me af of ze die dingen altijd eerst gewoon lieten vliegen.quote:
pietjepuk oreert over zijn grote obsessie, echt het type mens waar hij boos om wordt, mensen die geboren zijn en dan ook nog gaan lunchen in de stad en er van genietenquote:Op maandag 13 februari 2023 07:51 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik doelde inderdaad ook vooral op hoogopgeleide millenials die vaak van pappie en mammie ook nog wel wat geld meekrijgen. Van die witte wijn-types die lekker doordeweeks gaan lunchen in de stad, van hun luxe levensstijl genieten en onverantwoordelijke financiële beslissingen nemen die hun ouders nooit genomen zouden hebben. Dat soort types dus.
Ik denk niet dat die generatie ooit eerder bestaan heeft. Natuurlijk zijn er altijd wel corpsballen geweest maar het aantal mensen dat rijk en hoogopgeleid is, is nog nooit zo hoog geweest.
Beterschap.quote:
Goedemorgen forumgebruikster @Pisces29quote:Op maandag 13 februari 2023 09:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Goeiemorgen user @:onlogisch
Heb jij tot vier uur gekeken?
Nou, nou, nou.quote:
Beetje grommen, duwen en trekken.quote:Op maandag 13 februari 2023 09:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goedemorgen forumgebruikster @:Pisces29
Een sport die 40/45 keer per uur onderbroken wordt door een fluitsignaal van een scheidsrechter en/of een commercial? Nee dank je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |