quote:Op maandag 20 februari 2023 14:31 schreef Funzel het volgende:
Toffe aflevering weer, leuk om Tommy weer te zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
quote:Op maandag 20 februari 2023 14:31 schreef Funzel het volgende:
Toffe aflevering weer, leuk om Tommy weer te zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.corrigeer me vooral als ik het mis heb
lekker faxen heel de dag echt genot
quote:Op maandag 20 februari 2023 19:56 schreef wolfrolf het volgende:
OverigensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.corrigeer me vooral als ik het mis hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of herinner ik het me ook anders?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 februari 2023 20:16 schreef Breekfast het volgende:
Wow. Zouden ze echt serieus zo ver gaan afwijken van de game?
die gaat niet dood johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
OverigensCorrect, ik denk dat ze dat soort dingen geschrapt hebben omdat het anders teveel van het zelfde wordt en tijd/geld. Echter had het nu niet echt misstaan denk ik. We gaan wel snel door sommige zaken heen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.corrigeer me vooral als ik het mis hebquote:Op maandag 20 februari 2023 20:02 schreef Che_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of herinner ik het me ook anders?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 20 februari 2023 20:16 schreef Breekfast het volgende:
Wow. Zouden ze echt serieus zo ver gaan afwijken van de game?
Game spoiler voor iets dat nog gaat komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Spoiler game 2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Even de turbo erop gezet voor mn gevoel maar goed weggezet voor de komende aflevering.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list![]()
![]()
The Last of UsKin(s01e06 - 2023)9.3action, adventure, drama, horror, sci-fi, thriller59TV-MAn/aPedro Pascal, Bella Ramsey, Lamar JohnsonAfter ignoring the advice of locals, Joel and Ellie descend deeper into dangerous territory in search for the Fireflies - and TommyGoede aflevering weer8.8SPOILER: vs gameOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 20 februari 2023 20:55 schreef Momo het volgende:
Spoiler game 2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mooie aflevering weer, ook mooi om te zien hoe Bella echt een 14jarige neer weet te zetten die heel nieuwsgierig is en wil leren en tegelijkertijd ook heel stoer wil zijn.
Ze wil leren overleven, ook zonder Joel.
En zoals ze op dat paard zat, heel stoer van "kijk mij, ik kan dit"![]()
![]()
Vind haar echt perfect haar rol vervullen ja. Af en toe ook gewoon kleine gelaatsuitdrukkingen of blikken die ze naar Joel werpt. Mooi om te zienquote:Op maandag 20 februari 2023 22:16 schreef SiGNe het volgende:
Mooie aflevering weer, ook mooi om te zien hoe Bella echt een 14jarige neer weet te zetten die heel nieuwsgierig is en wil leren en tegelijkertijd ook heel stoer wil zijn.
Ze wil leren overleven, ook zonder Joel.
En zoals ze op dat paard zat, heel stoer van "kijk mij, ik kan dit"“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Fijne aflevering weerAl gaan sommige dingen wel een beetje snel.
Leuk om Rutina Wesley weer eens te zien.![]()
Ze doet 't erg goed.quote:Op maandag 20 februari 2023 22:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind haar echt perfect haar rol vervullen ja. Af en toe ook gewoon kleine gelaatsuitdrukkingen of blikken die ze naar Joel werpt. Mooi om te zien
Nu ziet Bella er ook wel jong uit terwijl ze inmiddels 19 is maar ze komt in de serie ook echt over als een jonger persoon.![]()
Zeker. Denk dat je weinig actrices kan vinden die dat kunnen. En actrices die ook irl jaar of 14 zijn missen die ervaring gewoon nog vaak om een grote serie echt te dragen. Dan moet je alternatieven zoekenquote:Op maandag 20 februari 2023 22:57 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ze doet 't erg goed.
Nu ziet Bella er ook wel jong uit terwijl ze inmiddels 19 is maar ze komt in de serie ook echt over als een jonger persoon.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Jenny Ortega (Wednesday) is ook 20 terwijl ze een 16jarige moest spelen.quote:Op maandag 20 februari 2023 23:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zeker. Denk dat je weinig actrices kan vinden die dat kunnen. En actrices die ook irl jaar of 14 zijn missen die ervaring gewoon nog vaak om een grote serie echt te dragen. Dan moet je alternatieven zoeken
Daarvoor kreeg ze schermles, cello les, Duitse lessen, dansles..
En dat allemaal tijdens de maandenlange opname tijd in Roemenië.
Dat is al een zwaar schema maar ivm wetten is dat met een minderjarige niet te doen, die mag niet zo lang werken per dag.
[ Bericht 0% gewijzigd door SiGNe op 20-02-2023 23:37:57 ]![]()
Joel gaat echt niet dood na zo'n cliffhanger. Dat zou gewoon dom zijn. Fijne aflevering. Vind het ook heel leuk dat ze de setting elke keer veranderen.
En is het misschien handig om een apart game/tv topic te maken? Je hebt pagina's met alleen maar posts met game spoilers. Dat is beetje irritant, want ik hou er wel van om over het verhaal te speculeren.A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.![]()
Goed punt inderdaadquote:Op maandag 20 februari 2023 23:08 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dat is al een zwaar schema maar ivm wetten is dat met een minderjarige niet te doen, die mag niet zo lang werken per dag.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Goed idee, dit is F&S, niet GAMquote:Op maandag 20 februari 2023 23:12 schreef Discombobulate het volgende:
En is het misschien handig om een apart game/tv topic te maken? Je hebt pagina's met alleen maar posts met game spoilers. Dat is beetje irritant, want ik hou er wel van om over het verhaal te speculeren.![]()
Bella Ramsey is echt perfect gecast voor de rol van Ellie. Moest ook echt diverse malen om haar opmerkingen lachen afgelopen aflevering.
Nog maar 3 te gaan. Gaat snel nu.![]()
Mooie aflevering weer, al vond ik wel erg veel in 1 aflevering gepropt. Had van mij wel uitgesmeerd mogen worden over 2 afleveringen met een paar confrontaties met infected ertussen.A mind with a heart of it's own![]()
OverigensYep. Had wat mij betreft wel iets uitgebreider mogen worden belicht. Wel leuk dat de apen erin zatenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.corrigeer me vooral als ik het mis heb
A mind with a heart of it's own![]()
Ik wil eigenlijk de rest ook graag zien. Ben op één of andere manier heel ongeduldig bij deze serie. Ja, het is ook heel goed, maar heeft misschien ook te maken met dat het zo snel van setting veranderd. Heb niet echt van oh nu ben ik echt voldaan en kan ik weer even een weekje wachten. Wat ik bij andere series weer wel heb.quote:Op maandag 20 februari 2023 23:18 schreef Nielsch het volgende:
Bella Ramsey is echt perfect gecast voor de rol van Ellie. Moest ook echt diverse malen om haar opmerkingen lachen afgelopen aflevering.
Nog maar 3 te gaan. Gaat snel nu.A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.![]()
Mooie opmaat naar de finale. En leuke verwijzingen naar TLoU2 metSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou, met nog drie afleveringen te gaan, hebben ze alle ruimte om het mooi af te ronden.Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.![]()
Zou ik ook wel fijn vinden, ik heb de games niet gespeeldquote:Op maandag 20 februari 2023 23:12 schreef Discombobulate het volgende:
Joel gaat echt niet dood na zo'n cliffhanger. Dat zou gewoon dom zijn. Fijne aflevering. Vind het ook heel leuk dat ze de setting elke keer veranderen.
En is het misschien handig om een apart game/tv topic te maken? Je hebt pagina's met alleen maar posts met game spoilers. Dat is beetje irritant, want ik hou er wel van om over het verhaal te speculeren.![]()
Hij zakt een beetje in of ligt het aan mij? Nu ook weer gewoon in dat stadje blijven ze ff hangen en dan zijn ze ineens weer weg. En waar zijn de zombies?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: