Lekker belangrijk, is geen Ajacied en is hij nooit geweest ook met de instelling die hij bezigt heden ten dagen. Het is hard maar een feit...quote:
In zo een wedstrijd waarin je met 10 man komt te staan, of als je echt serieus onder druk staat dan kan Alvarez wel, maar tegen de RKC's van deze wereld werkt het voor geen meter idd. Union is een soort "ik wil de bal niet hebben, lang leve de counter" team, dus daar hebben we zeker Bassey nodig.quote:Op zondag 12 februari 2023 18:33 schreef Malavita het volgende:
[..]
hij liep daar achterin anders aardig lucht te dekken soms. Alvarez moet je niet achterin hebben. Als je Bassey gewoon laat verdedigen zonder al te veel opdrachten kan die echt wel wat
Verdedigend staat het over het algemeen wel aardig, maar aanvallend hebben we volgens mij al tijden niet meer gescoord qua gevoelquote:Op maandag 13 februari 2023 18:18 schreef Vjenne12345 het volgende:
Wat vonden we gisteren van de corner?
Ik vind de combi Berghuis en Kudus op 10/rechtsbuiten en elkaar afwisselen ook wel lekker lopen. Die vinden elkaar ook wel.quote:Op maandag 13 februari 2023 16:12 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
We hebben gisteren wel gezien dat hij het daar beter doet dan Klaassen.
Moet ik nu wat anders gaan doen?
Gewoon mee stoppen. Ingooi weggeven aan zijlijn daar.quote:Op maandag 13 februari 2023 18:18 schreef Vjenne12345 het volgende:
Wat vonden we gisteren van de corners?
Ik vrees dat we het knap lastig gaan krijgen tegen Sparta.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 08:44 schreef Houniet het volgende:
Komt weer een interessant weekend aan hoor.
Ligt ook aan hoe je donderdag doorkomt.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 08:46 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik vrees dat we het knap lastig gaan krijgen tegen Sparta.
Ik denk ten koste van Klaassen, wat ook niet zo raar is want Taylor is meer een 8 en Klaassen meer een 10 en die plek wordt al ingenomen door Kudus/Berghuis afwisselend.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:03 schreef PicoMMP het volgende:
Benieuwd of we Alvarez terug op het middenveld gaan zien en Bassey centraal achterin. Hopelijk ten koste van Taylor.
Zeker, niet zomaar gewonnen helaas.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 08:46 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik vrees dat we het knap lastig gaan krijgen tegen Sparta.
Hopelijk komt iedereen en ongeschonden uit.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 08:48 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ligt ook aan hoe je donderdag doorkomt.
De lat mag wel weer wat omhoog toch, Sparta moet je gewoon winnen, wel benieuwd naar donderdag.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:12 schreef Houniet het volgende:
[..]
Zeker, niet zomaar gewonnen helaas.
[..]
Hopelijk komt iedereen en ongeschonden uit.
“ We moeten alles zetten op het feit dat we vanaf nu alles moeten winnen"quote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:31 schreef Jor_Dii het volgende:
Feyenoord - AZ en Utrecht - PSV
Winnen is een must zondag.
Met dank aan Alfred heb je al een punt of 8 weggegooid tov vorig seizoen dus veel marge is er niet meer voor puntverlies.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 16:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
“ We moeten alles zetten op het feit dat we vanaf nu alles moeten winnen"
Er komen vanaf nu alleen maar finalesquote:Op dinsdag 14 februari 2023 16:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
“ We moeten alles zetten op het feit dat we vanaf nu alles moeten winnen"
Op zich wel, maar het is allemaal nog wat fragiel en Sparta is een taaie ploeg.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
De lat mag wel weer wat omhoog toch, Sparta moet je gewoon winnen, wel benieuwd naar donderdag.
Dat laatste is sowieso waar.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:31 schreef Jor_Dii het volgende:
Feyenoord - AZ en Utrecht - PSV
Winnen is een must zondag.
PSV won maar een van de laatste vier wedstrijden in Utrecht, dus dat valt wel mee.quote:Op woensdag 15 februari 2023 09:41 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Dat laatste is sowieso waar.
Maar Utrecht laat zich door PSV altijd als een mak lammetje naar de slachtbank brengen, dus daar verwacht ik weinig van.
Oh dan moet ik mijn beeld bijstellenquote:Op woensdag 15 februari 2023 09:50 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
PSV won maar een van de laatste vier wedstrijden in Utrecht, dus dat valt wel mee.
Tot 2017 heb je wel gelijkquote:Op woensdag 15 februari 2023 10:03 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Oh dan moet ik mijn beeld bijstellen
Oh dan leef ik toch teveel in het verledenquote:Op woensdag 15 februari 2023 10:06 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Tot 2017 heb je wel gelijktussen 2012 en 2017 waren er uitslagen als 1-5 en 1-7.
boehoequote:Op woensdag 15 februari 2023 11:09 schreef Duiveltja het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)ik-niet-meer-bestond
Die blijft ook maar piepen in de pers
Ik heb liever dat ze zich focussen op kampioen worden. Die EL kom je toch nooit door.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:34 schreef Dven het volgende:
Heb het idee dat je donderdag met een punt je handjes dicht mag knijpen. Maar ik laat me uiteraard graag verrassen.
Telegraaf moet wat hè, bron kwijt dus alles gebruiken wat ze kunnen.quote:Op woensdag 15 februari 2023 11:09 schreef Duiveltja het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)ik-niet-meer-bestond
Die blijft ook maar piepen in de pers
Eens al is een goed resultaat wel belangrijk voor het zelfvertrouwen want dat is toch ook wel een reden van veel puntverlies geweest.quote:Op woensdag 15 februari 2023 11:42 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik heb liever dat ze zich focussen op kampioen worden. Die EL kom je toch nooit door.
Klopt en met een beetje geluk kom je deze ronde nog door..quote:Op woensdag 15 februari 2023 11:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Eens al is een goed resultaat wel belangrijk voor het zelfvertrouwen want dat is toch ook wel een reden van veel puntverlies geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |