Als ik een euro kreeg voor iedere keer dat ik dat dit seizoen al heb gehoord, dan had ik heel veel euro's.quote:
Al je concurrenten winnen vandaag.quote:Op zondag 12 februari 2023 17:52 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Als ik een euro kreeg voor iedere keer dat ik dat dit seizoen al heb gehoord, dan had ik heel veel euro's.
Kampioen van de armoede worden we makkelijk.
Ja lijken me prima ingrepenquote:Op zondag 12 februari 2023 17:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Logische wissels, wel verfrissend.
We hebben al op 8 punten gestaan.quote:Op zondag 12 februari 2023 17:53 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Al je concurrenten winnen vandaag.
Voelt vreemdquote:Op zondag 12 februari 2023 17:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Logische wissels, wel verfrissend.
Heitinga leest duidelijk mijn comments.quote:Op zondag 12 februari 2023 17:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Dit lijkt me voor Heitinga wel de rust om wat veranderingen in de basis in te brengen (ook op basis van de vorige wedstrijden). Ik zou zeggen in ieder geval Alvarez voor Taylor en dan Bassey ipv Alvarez en misschien Taylor dan een linie naar voren ipv Klaassen.
Leo is seniel gewordenquote:
Makkelijk nog welquote:Op zondag 12 februari 2023 17:52 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Als ik een euro kreeg voor iedere keer dat ik dat dit seizoen al heb gehoord, dan had ik heel veel euro's.
Kampioen van de armoede worden we makkelijk.
Dat is 90% van onze doelpunten.quote:Op zondag 12 februari 2023 18:23 schreef wimderon het volgende:
Met Kudus en Bassey in de as oogt het weer ouderwets rommelig.
Dat wil niet zeggen dat je als de tegenstander de bal heeft als een blinde naar die bal toe moet rennen.quote:Op zondag 12 februari 2023 18:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat is 90% van onze doelpunten.
Alvarez of Bassey centraal achterin maakt echt 0 verschil, heb alvarez de laatste weken echt zien prutsen.quote:Op zondag 12 februari 2023 18:23 schreef wimderon het volgende:
Bassey valt echt meer dan prima in. Met zijn snelheid centraal heel fijn om erbij te hebben aangezien meer dan 90% van de teams tegen Ajax countervoetbal speelt.quote:Op zondag 12 februari 2023 18:23 schreef wimderon het volgende:
Alvarez heeft de draaicirkel van een vrachtwagen en geen topsnelheid. Maar hij loopt niet als een kip zonder kop uit positie.quote:Op zondag 12 februari 2023 18:28 schreef Malavita het volgende:
[..]
Alvarez of Bassey centraal achterin maakt echt 0 verschil, heb alvarez de laatste weken echt zien prutsen.
hij liep daar achterin anders aardig lucht te dekken soms. Alvarez moet je niet achterin hebben. Als je Bassey gewoon laat verdedigen zonder al te veel opdrachten kan die echt wel watquote:Op zondag 12 februari 2023 18:30 schreef wimderon het volgende:
[..]
Alvarez heeft de draaicirkel van een vrachtwagen en geen topsnelheid. Maar hij loopt niet als een kip zonder kop uit positie.
Dat Alvarez achterin niet kan ben ik zonder meer met je eens.quote:Op zondag 12 februari 2023 18:33 schreef Malavita het volgende:
[..]
hij liep daar achterin anders aardig lucht te dekken soms. Alvarez moet je niet achterin hebben. Als je Bassey gewoon laat verdedigen zonder al te veel opdrachten kan die echt wel wat
Schreuder was gewoon een eigenwijze drolquote:Op zondag 12 februari 2023 18:47 schreef Malavita het volgende:
Gewoon op tijd wisselen kan dus wel werken. Kan schreuder wat van leren.
Oftewel: zorg voor een goede veldtrainer die verstand heeft van verdedigen en leid Bassey op. Die gast is nog hardstikke jong en heeft amper ervaring. Dan kunnen we een CV gewoon op CV zetten en een 6 op 6. Stukje logica.quote:Op zondag 12 februari 2023 18:30 schreef wimderon het volgende:
[..]
Alvarez heeft de draaicirkel van een vrachtwagen en geen topsnelheid. Maar hij loopt niet als een kip zonder kop uit positie.
Daar gaan we 30+ voor krijgen minimaalquote:
In your face jankbal Kramer!quote:Op zondag 12 februari 2023 18:58 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Zo, Waalwijk weet weer waar het staat.
Ja en nee.quote:Op zondag 12 februari 2023 19:12 schreef franklop het volgende:
Jans weg na dit seizoen bij Twente.. zou het?
En Ajax zoekt ook nog een technisch directeur!quote:Op zondag 12 februari 2023 19:12 schreef franklop het volgende:
Jans weg na dit seizoen bij Twente.. zou het?
Genoeg idioten hier die Kudus maar niks vonden, die weten waar ze staan.quote:Op zondag 12 februari 2023 18:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daar gaan we 30+ voor krijgen minimaal
Verder denk ik dat we Bassey donderdag centraal naast Timber gaan zien en Alvarez naar het middenveld. Johnny zal nu na 2 keer wel gezien hebben dat een middenveld met Klaassen, Taylor en Berghuis veel te kwetsbaar is. Met name omdat Taylor en Klaassen verdedigend verzaken...
Geldt ook voor Rensch, helaas is die Mexicaan Sanchez niet veel beter, dus dat is lood om ijzer. Maar volgens de kenners hier kon hij niet tegenvallen want hij is Mexicaans international.quote:Op zondag 12 februari 2023 19:18 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Genoeg idioten hier die Kudus maar niks vonden, die weten waar ze staan.
Kudus op de bank zetten na zo'n WK, Schreuder kreeg het voor elkaar.
Verder eens, je moet er alles aan doen om Taylor op de bank te zetten. Meneer staat symbool voor Schreuder. Geen lef, slap, verdedigend slecht, aanvallend bagger
Hij had in de winterstop al weggestuurd moeten worden natuurlijk, niemand begreep waarom hij aanbleef, behalve Johan Derksen.quote:Op zondag 12 februari 2023 18:46 schreef Themeparktommy het volgende:
Zo, dat is nummer 3, 9 puntjes binnen. Jammer dat ze een wedstrijd te laat waren met het ontslag van Schreuder, dan waren het er 12 geweest.
ja dat lost het op idd.quote:Op zondag 12 februari 2023 20:28 schreef Tjacka het volgende:
Wat was dit weer slecht. Johnny rot op.
quote:Op zondag 12 februari 2023 20:41 schreef Pedroso het volgende:
Conceicao op links is geen goed plan, gewoon op rechts of anders op de bank.
Corners of iedere vrije trap tegenquote:Op maandag 13 februari 2023 08:14 schreef Black-Death het volgende:
Verfrissend om te zien dat Heitinga gewoon in de rust 2 wissels doorvoert. Terechte wissels imho. Hij heeft de wedstrijd daarmee toch omgedraaid.
Keeper van Waalwijk![]()
![]()
Corners van Ajax![]()
![]()
Ik vind die wisselwerking Berghuis Kudus wel goed vanaf rechts, dat is wel een goed koppeltje, Berghuis was ook goed gisteren.quote:Op maandag 13 februari 2023 08:26 schreef StevenHyde het volgende:
Onder Schreuder hadden we deze sowieso niet gewonnen meer. Hopelijk zet Heitinga Kudus nu donderdag vanaf de aftrap al op 10. Bassey heeft ook flink vertrouwen getankt. Vond hem prima spelen. Dan kan Alvarez op 6. Berghuis op 8 en Kudus op 10.
Klopt ja, 2e helft stond hij wat meer gecentreerd maar dan speel je eigenlijk 4-4-2 wat op zich tegen bussen helemaal niet zo verkeerd is.quote:Op maandag 13 februari 2023 08:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als je nog niet door hebt dat Kudus niet op 10 kan dan moet je gewoon wat anders gaan doen eerlijk gezegd.
Kudus heeft niet voldoende tactisch inzicht om op 10 te staan. Dan gaat het voornamelijk om restverdediging en het spel verdelen. Dribbelen kan ie als het beste dan kan hij beter vanaf rechts komen.
Hangt er vanaf, met 11 spelers red je het ook niet en met Bergwijn op links toch meer dreiging, Conceicao beter vanaf rechts.quote:Op maandag 13 februari 2023 09:33 schreef PicoMMP het volgende:
4-4-2 met Brobbey en Tadic voorin is voor nu misschien wel de beste optie. Kudus een vrije rol.
Met Bergwijn en Conceiçao win je op dit moment de oorlog niet.
Lekker boeiend. Geen Ajax-nieuws.quote:
Datkomtnooitmeergoed.nlquote:
We hebben gisteren wel gezien dat hij het daar beter doet dan Klaassen.quote:Op maandag 13 februari 2023 08:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als je nog niet door hebt dat Kudus niet op 10 kan dan moet je gewoon wat anders gaan doen eerlijk gezegd.
Kudus heeft niet voldoende tactisch inzicht om op 10 te staan. Dan gaat het voornamelijk om restverdediging en het spel verdelen. Dribbelen kan ie als het beste dan kan hij beter vanaf rechts komen.
Lekker belangrijk, is geen Ajacied en is hij nooit geweest ook met de instelling die hij bezigt heden ten dagen. Het is hard maar een feit...quote:
In zo een wedstrijd waarin je met 10 man komt te staan, of als je echt serieus onder druk staat dan kan Alvarez wel, maar tegen de RKC's van deze wereld werkt het voor geen meter idd. Union is een soort "ik wil de bal niet hebben, lang leve de counter" team, dus daar hebben we zeker Bassey nodig.quote:Op zondag 12 februari 2023 18:33 schreef Malavita het volgende:
[..]
hij liep daar achterin anders aardig lucht te dekken soms. Alvarez moet je niet achterin hebben. Als je Bassey gewoon laat verdedigen zonder al te veel opdrachten kan die echt wel wat
Verdedigend staat het over het algemeen wel aardig, maar aanvallend hebben we volgens mij al tijden niet meer gescoord qua gevoelquote:Op maandag 13 februari 2023 18:18 schreef Vjenne12345 het volgende:
Wat vonden we gisteren van de corner?
Ik vind de combi Berghuis en Kudus op 10/rechtsbuiten en elkaar afwisselen ook wel lekker lopen. Die vinden elkaar ook wel.quote:Op maandag 13 februari 2023 16:12 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
We hebben gisteren wel gezien dat hij het daar beter doet dan Klaassen.
Moet ik nu wat anders gaan doen?
Gewoon mee stoppen. Ingooi weggeven aan zijlijn daar.quote:Op maandag 13 februari 2023 18:18 schreef Vjenne12345 het volgende:
Wat vonden we gisteren van de corners?
Ik vrees dat we het knap lastig gaan krijgen tegen Sparta.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 08:44 schreef Houniet het volgende:
Komt weer een interessant weekend aan hoor.
Ligt ook aan hoe je donderdag doorkomt.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 08:46 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik vrees dat we het knap lastig gaan krijgen tegen Sparta.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |