Als ik een euro kreeg voor iedere keer dat ik dat dit seizoen al heb gehoord, dan had ik heel veel euro's.quote:
Al je concurrenten winnen vandaag.quote:Op zondag 12 februari 2023 17:52 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Als ik een euro kreeg voor iedere keer dat ik dat dit seizoen al heb gehoord, dan had ik heel veel euro's.
Kampioen van de armoede worden we makkelijk.
Ja lijken me prima ingrepenquote:Op zondag 12 februari 2023 17:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Logische wissels, wel verfrissend.
We hebben al op 8 punten gestaan.quote:Op zondag 12 februari 2023 17:53 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Al je concurrenten winnen vandaag.
Voelt vreemdquote:Op zondag 12 februari 2023 17:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Logische wissels, wel verfrissend.
Heitinga leest duidelijk mijn comments.quote:Op zondag 12 februari 2023 17:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Dit lijkt me voor Heitinga wel de rust om wat veranderingen in de basis in te brengen (ook op basis van de vorige wedstrijden). Ik zou zeggen in ieder geval Alvarez voor Taylor en dan Bassey ipv Alvarez en misschien Taylor dan een linie naar voren ipv Klaassen.
Leo is seniel gewordenquote:
Makkelijk nog welquote:Op zondag 12 februari 2023 17:52 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Als ik een euro kreeg voor iedere keer dat ik dat dit seizoen al heb gehoord, dan had ik heel veel euro's.
Kampioen van de armoede worden we makkelijk.
Dat is 90% van onze doelpunten.quote:Op zondag 12 februari 2023 18:23 schreef wimderon het volgende:
Met Kudus en Bassey in de as oogt het weer ouderwets rommelig.
Dat wil niet zeggen dat je als de tegenstander de bal heeft als een blinde naar die bal toe moet rennen.quote:Op zondag 12 februari 2023 18:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat is 90% van onze doelpunten.
Alvarez of Bassey centraal achterin maakt echt 0 verschil, heb alvarez de laatste weken echt zien prutsen.quote:Op zondag 12 februari 2023 18:23 schreef wimderon het volgende:
Bassey valt echt meer dan prima in. Met zijn snelheid centraal heel fijn om erbij te hebben aangezien meer dan 90% van de teams tegen Ajax countervoetbal speelt.quote:Op zondag 12 februari 2023 18:23 schreef wimderon het volgende:
Alvarez heeft de draaicirkel van een vrachtwagen en geen topsnelheid. Maar hij loopt niet als een kip zonder kop uit positie.quote:Op zondag 12 februari 2023 18:28 schreef Malavita het volgende:
[..]
Alvarez of Bassey centraal achterin maakt echt 0 verschil, heb alvarez de laatste weken echt zien prutsen.
hij liep daar achterin anders aardig lucht te dekken soms. Alvarez moet je niet achterin hebben. Als je Bassey gewoon laat verdedigen zonder al te veel opdrachten kan die echt wel watquote:Op zondag 12 februari 2023 18:30 schreef wimderon het volgende:
[..]
Alvarez heeft de draaicirkel van een vrachtwagen en geen topsnelheid. Maar hij loopt niet als een kip zonder kop uit positie.
Dat Alvarez achterin niet kan ben ik zonder meer met je eens.quote:Op zondag 12 februari 2023 18:33 schreef Malavita het volgende:
[..]
hij liep daar achterin anders aardig lucht te dekken soms. Alvarez moet je niet achterin hebben. Als je Bassey gewoon laat verdedigen zonder al te veel opdrachten kan die echt wel wat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |