Die valt een beetje tegen vind ik.quote:
Sinds zijn lichte bovenbeenblessure speelt hij wat minder. Die heeft eigenlijk 2 weken rust nodig.quote:Op zondag 12 februari 2023 15:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die valt een beetje tegen vind ik.
Akkoordquote:Op zondag 12 februari 2023 15:50 schreef snabbi het volgende:
Dit Heerenveen moet gewoon afgeslacht worden en Feyenoord sust zichzelf in slaap. Daarom lijkt het allemaal zo matig, maar eigenlijk hoort er niks aan de hand te zijn. Dus graag nog even de 0-3 en dan rustig uitspelen.
Dan lijkt het me verstandig om hem die ook te geven, nu voegt hij weinig toe en blijft hij langer kwakkelen.quote:Op zondag 12 februari 2023 15:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Sinds zijn lichte bovenbeenblessure speelt hij wat minder. Die heeft eigenlijk 2 weken rust nodig.
Zal tegen AZ nog wel spelen en dan zijn gele kaart pakken.quote:Op zondag 12 februari 2023 15:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dan lijkt het me verstandig om hem die ook te geven, nu voegt hij weinig toe en blijft hij langer kwakkelen.
Het gaat een zegen voor Timber zijn als Kokcu vertrekt.quote:Op zondag 12 februari 2023 15:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En dan waren er mensen die Timber op hetzelfde niveau schaalde als Symanski.
we missen de poolgod heel ergquote:Op zondag 12 februari 2023 15:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Eensquote:Op zondag 12 februari 2023 15:54 schreef aTypisch het volgende:
[..]
we missen de poolgod heel erg
prioriteit nummer 1 qua transfers die gozer
Dit heeft geen klote te maken met de kwaliteiten van Timber maar alles met het totale gebrek aan onderlinge afstemming. Zelfde kan je zeggen over Gimenez, die maak de ene na de andere goede loopactie die niet beantwoord wordt.quote:Op zondag 12 februari 2023 15:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hopelijk kunnen de 3 wissels die langs de kant staan soelaas biedenquote:Op zondag 12 februari 2023 15:55 schreef fetX het volgende:
Man, maak gewoon die derde. 25 minuten goed voetbal in de eerste helft was goed voor flink wat kansen.
Zou Arne ook het eten al moeten gaan voorkauwen?quote:Op zondag 12 februari 2023 15:55 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dit heeft geen klote te maken met de kwaliteiten van Timber maar alles met het totale gebrek aan onderlinge afstemming. Zelfde kan je zeggen over Gimenez, die maak de ene na de andere goede loopactie die niet beantwoord wordt.
Tamelijk bizar dat je al over de helft van het seizoen bent en het nog steeds compleet los zand is met spelers die elkaars acties en looplijnen niet begrijpen.
Ga je nou serieus beweren dat een trainer hier niet verantwoordelijk voor is ja..?quote:Op zondag 12 februari 2023 15:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zou Arne ook het eten al moeten gaan voorkauwen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |