dat zeg ikquote:
Hoezo negatief? Ze komen gewoon goed weg en Heerenveen is momenteel beter. Is, helaas, gewoon realistischquote:Op zondag 12 februari 2023 14:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat een negatief sentiment.
Lijkt wel het topic na de befaamde 7-0 tegen Kopenhagen.
Befaamde?quote:Op zondag 12 februari 2023 14:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat een negatief sentiment.
Lijkt wel het topic na de befaamde 7-0 tegen Kopenhagen.
Dat heb io nergens ontkend.quote:Op zondag 12 februari 2023 14:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hoezo negatief? Ze komen gewoon goed weg en Heerenveen is momenteel beter. Is, helaas, gewoon realistisch
je moet op een roze wolk leven en altijd zeggen dat je de beste bent natuurlijkquote:Op zondag 12 februari 2023 14:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hoezo negatief? Ze komen gewoon goed weg en Heerenveen is momenteel beter. Is, helaas, gewoon realistisch
Hoe kom je dan tot de conclusie dat hier een negatieve stemming heerst?quote:Op zondag 12 februari 2023 14:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat heb io nergens ontkend.
Waren ook maar 5 minutwn trouwens
Ja hier ga ik niet meer op in.quote:Op zondag 12 februari 2023 14:54 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hoe kom je dan tot de conclusie dat hier een negatieve stemming heerst?
Ja, GvD...Zo krijgt @DombohetOlifantje1 nog gelijk ookquote:Op zondag 12 februari 2023 14:55 schreef fetX het volgende:
Maar goed, lekker dit. Het is wel abominabel verder hoor.
Dombo is dan ook een uitstekende user,quote:Op zondag 12 februari 2023 14:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ja, GvD...Zo krijgt @:DombohetOlifantje1 nog gelijk ook
Bedankt user fetx.quote:Op zondag 12 februari 2023 14:56 schreef fetX het volgende:
[..]
Dombo is dan ook een uitstekende user,
Nu moet Heerenveen, ik denk dat Feyenoord met de extra ruimte dit vrij makkelijk uit gaat spelen.quote:Op zondag 12 februari 2023 14:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit dacht ik ook na een 0-2 in minuut 88.
En een 4-3 in minuut 117.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |