SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Ja, alles wel prima. Ik wandel helaas te weinig de laatste tijd. Een beetje een enorme winterdip. Na het werk als het donker en koud is, kan ik me er niet meer toe zetten. De vorige jaren had ik dat probleem niet.quote:Op maandag 13 februari 2023 06:53 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Alles goed daar? Ben je nog veel aan het wandelen?
Nog heel even en dan is het voorjaarquote:Op maandag 13 februari 2023 07:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, alles wel prima. Ik wandel helaas te weinig de laatste tijd. Een beetje een enorme winterdip. Na het werk als het donker en koud is, kan ik me er niet meer toe zetten. De vorige jaren had ik dat probleem niet.
Dus het is nu alleen maar in het weekend als het licht is.
Ja, gelukkig wel. En hoe gaat het met jou?quote:Op maandag 13 februari 2023 07:10 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Nog heel even en dan is het voorjaar![]()
Het wordt nu ook al veel eerder licht gelukkig.
Prima, dank jequote:Op maandag 13 februari 2023 07:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, gelukkig wel. En hoe gaat het met jou?
Goedemorgen.quote:
Ik de laatste weken weer wat aan het sporten en dan moet ik 2 keer per week veel te vroeg op.quote:Op maandag 13 februari 2023 07:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Je bent vroeg vandaag.
Dat is een van de redenen dat ik een vpn gebruik, geen last meer van geoblocking.quote:Op maandag 13 februari 2023 09:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Verdorie, mijn dagelijkse Duitse serie had vroeger uitzending ‘s middags en dan ‘s ochtends herhaling. Dat werd vervolgens alleen ‘s middags uitzending en gelukkig ging na korte tijd de geoblocking van het terugkijken via de Mediathek van de ARD er af. Dus ik kon het jaren weer gewoon volgen, ik loop met terugkijken op dit moment bijna een week achter. Ik zat net weer klaar voor mijn ‘ontbijttv’. Zit er sinds vorige week weer geoblocking op het terugkijken
Als je mij/ons mist: het is deze week hier te doen MUZ / NPO Radio 2 - De Top 80's (13 t/m 17 februari 2023)quote:
Leukquote:Op maandag 13 februari 2023 18:40 schreef DJ11 het volgende:
Woensdag staat Radio 2 in het teken van Giro 555 en is er geen Top 80's. Laat dat nu net de avond zijn dat ik wil gaan uitzenden op Radio 49![]()
Uiteraard zijn leuke (80's) verzoekjes die avond welkom.
quote:Op maandag 13 februari 2023 18:40 schreef DJ11 het volgende:
Woensdag staat Radio 2 in het teken van Giro 555 en is er geen Top 80's. Laat dat nu net de avond zijn dat ik wil gaan uitzenden op Radio 49![]()
Uiteraard zijn leuke (80's) verzoekjes die avond welkom.
Dit is wel tegenstrijdig hè? Iemand een fijne Valentijn wensen, en dan die 2 smiley's eronder.quote:
Dat is sowieso wel het gevoel dat ik heb bij Valentijnsdag. Heb je nog iets gekregen van een stille aanbidder, Melting?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Dit is wel tegenstrijdig hè? Iemand een fijne Valentijn wensen, en dan die 2 smiley's eronder.
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is sowieso wel het gevoel dat ik heb bij Valentijnsdag. Heb je nog iets gekregen van een stille aanbidder, Melting?
Nou maar hopen dat hij snel en succesvol verkocht wordt. Kunnen jullie dat ook afsluiten!quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Ja Melting, vertel eens…
Zo, het huis is bijna klaar voor de fotograaf, er staan nog 2 tassen met accessoires klaar om het nog wat aan te kleden, en nee, daar zitten geen flessen rituals bij (dat werd uiteraard wel aangeraden)
Ja, het wordt wel tijd dat we dat kunnen afsluiten, het kost bakken met energie.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou maar hopen dat hij snel en succesvol verkocht wordt. Kunnen jullie dat ook afsluiten!
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Op de valreep dan nog:
[ afbeelding ]
Of het zijn er heel veel maar ze zijn gewoon net iets te stil.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |