Til en De Jong moet je beide afscheid van nemen.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 12:10 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ja lijkt mij het moment om te cashen op Sangare, typisch een speler die qua profiel erg gewild is wel.
Ik heb even gekeken, en je kunt sowieso beter wat meer voetbal op het middenveld gaan zoeken als PSV. Types als Til (2026) en De Jong (2025) liggen nog lang vast op goede contracten en gaan je 0 voetbal brengen in je elftal. Zo'n Veerman kan het niet vanuit het centrum met die twee voor zich/voorin.
Die tandem kan heel goed zijn als er een soort powervoetbal wordt gespeeld met een aantal creatievelingen. Alleen die zijn zojuist vertrokken.
Ik pak de popcorn voor een vertrek van Simons alvast
quote:Op zondag 19 februari 2023 19:36 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ik denk dat het kampioenschap voor jullie heel lastig gaat worden
De Jong sowieso net als Sangaré.quote:Op zondag 19 februari 2023 18:23 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Til en De Jong moet je beide afscheid van nemen.
Nagenoeg niks heeft nog een zweem van positiviteit.quote:Op maandag 20 februari 2023 12:09 schreef Caland het volgende:
Ik heb jullie afgelopen zomer nog gewaarschuwd dat Guus nagenoeg niks met een bal kan.
Waarom kom je dat hier vragen?quote:Op maandag 20 februari 2023 19:21 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Kan iemand me uitleggen waarom mensen Fred zo'n geweldige coach vinden trouwens? Wat een ramp was die man weer in zijn interviews gisteren. Nergens echt goed gepresteerd ook.
Hoe weet jij dat mensen Fred een geweldige coach vinden? Misschien moet je dat dan aan die mensen vragen.quote:Op maandag 20 februari 2023 19:21 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Kan iemand me uitleggen waarom mensen Fred zo'n geweldige coach vinden trouwens? Wat een ramp was die man weer in zijn interviews gisteren. Nergens echt goed gepresteerd ook.
Vraag het aan de pers dan.quote:Op maandag 20 februari 2023 19:43 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]Hoor met enige regelmaat in de pers dat het een geweldige trainer zou zijn.
En dan is Twente nog niet eens op bezoek geweest.quote:
Ze slopen ook alles!quote:
Is de rest op dit moment heel dan?quote:
Heel erg kut ja.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 20:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is de rest op dit moment heel dan?
Hij werd vorige week donderdag na rust tactisch volledig afgetroefd.quote:
Simons bakt er vandaag ook niks van anders.quote:Op donderdag 23 februari 2023 19:28 schreef RipCity het volgende:
0 kansen. 0 corners. Luuk de Jong die weer niets kan. Alleen Simons voldoende en wat creativiteit. Niet om aan te gluren zoals gewoonlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |