abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 februari 2023 @ 13:36:27 #226
131800 Tarado
capô de fusca
pi_208165423
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2023 13:15 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]
2x per jaar tegen Ajax spelen.
Dat zijn de hoogtepunten, maar hij is nu al de beste al heeft dat ook met het beleid te maken, vanuit de jeugd verwacht ik geen sterren en grote aankopen gaan niet gedaan worden.
pi_208165511
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2023 13:36 schreef Tarado het volgende:

[..]
Dat zijn de hoogtepunten, maar hij is nu al de beste al heeft dat ook met het beleid te maken, vanuit de jeugd verwacht ik geen sterren en grote aankopen gaan niet gedaan worden.
Kun je nagaan, met al die zooi en een trainer die er geen kut van kan staan we toch maar drie punten achter Europese topclub Ajax.

Ik denk dat je het allemaal zwartgalliger inziet dan het is. Maar ja, dat is natuurlijk ook leuk in het topic van de concurrent. De selectie is echt veel beter dan mensen hier in hun onmacht roepen. Net als wat je bij Ajax zag is dat een trainer die het wel beter neerzet meteen een enorm verschil maakt. Kijk alleen al maar naar de impact die Kudus ineens maakt bij Ajax.

Dat geleur met Simons over het veld, Veerman die steeds een andere opdracht krijgt, Guti die eigenlijk een vaste plek moet hebben en te weinig ritme krijgt. Het helpt allemaal niet mee. Ruud denkt er volgens mij veel te veel over na allemaal en kijkt ondertussen niet goed naar wat er gebeurt op het veld.
  maandag 27 februari 2023 @ 13:56:49 #228
131800 Tarado
capô de fusca
pi_208165610
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2023 13:47 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Kun je nagaan, met al die zooi en een trainer die er geen kut van kan staan we toch maar drie punten achter Europese topclub Ajax.

Ik denk dat je het allemaal zwartgalliger inziet dan het is. Maar ja, dat is natuurlijk ook leuk in het topic van de concurrent. De selectie is echt veel beter dan mensen hier in hun onmacht roepen. Net als wat je bij Ajax zag is dat een trainer die het wel beter neerzet meteen een enorm verschil maakt. Kijk alleen al maar naar de impact die Kudus ineens maakt bij Ajax.

Dat geleur met Simons over het veld, Veerman die steeds een andere opdracht krijgt, Guti die eigenlijk een vaste plek moet hebben en te weinig ritme krijgt. Het helpt allemaal niet mee. Ruud denkt er volgens mij veel te veel over na allemaal en kijkt ondertussen niet goed naar wat er gebeurt op het veld.
Ik bekijk gewoon vanuit zijn standpunt, heeft niets met Ajax te maken, hij is nu al de beste in een zwalkend elftal wat eigenlijk helemaal opnieuw opgebouwd moet worden maar het geld om dat te doen is er niet.

Wel met je eens dat Ruud ook wat vreemde beslissingen neemt maar als je kijkt naar de achterhoede dan is die op iedere positie onvoldoende behalve de keeper, middenveld mits goed neergezet kan wel maar voorin is het ook allemaal net niet.
pi_208165702
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2023 13:56 schreef Tarado het volgende:

[..]
Ik bekijk gewoon vanuit zijn standpunt, heeft niets met Ajax te maken, hij is nu al de beste in een zwalkend elftal wat eigenlijk helemaal opnieuw opgebouwd moet worden maar het geld om dat te doen is er niet.

Wel met je eens dat Ruud ook wat vreemde beslissingen neemt maar als je kijkt naar de achterhoede dan is die op iedere positie onvoldoende behalve de keeper, middenveld mits goed neergezet kan wel maar voorin is het ook allemaal net niet.
Niet met je eens. Met deze selectie moet je eenvoudig minimaal 2e worden.
pi_208165717
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2023 14:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
idd ik vind ons team VEEL sterker qua selectie dan Feyenoord maar itt ons krijgen zij wel het beste uit hun spelers en spelen ze altijd op hun eigen positie itt bij ons. Veel spelers worden opeens bij ons slechter en gaat het om individuele acties terwijl zij echt als team opereren met coach die al veel ervaring heeft opgedaan. Bij ons is de coach nog op stage.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  maandag 27 februari 2023 @ 14:09:15 #231
131800 Tarado
capô de fusca
pi_208165739
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2023 14:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Met Gakpo en Madueke er nog bij wel ja en dat Feyenoord bovenaan staat komt ook omdat zowel jouw als mijn club het af laat weten maar PSV is er gewoon niet beter op geworden na de winterstop.
pi_208165755
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2023 14:07 schreef RipCity het volgende:

[..]
idd ik vind ons team VEEL sterker qua selectie dan Feyenoord maar itt ons krijgen zij wel het beste uit hun spelers en spelen ze altijd op hun eigen positie itt bij ons. Veel spelers worden opeens bij ons slechter en gaat het om individuele acties terwijl zij echt als team opereren met coach die al veel ervaring heeft opgedaan. Bij ons is de coach nog op stage.
Dit dus exact. Met Slot hadden wij fluitend bovenaan gestaan. Of was dan in elk geval voor Janssen van AZ gegaan. Maar nee, het moest iemand uit het PSV-kliekje zijn die er eigenlijk zelf ook nog geen vertrouwen in had.
  maandag 27 februari 2023 @ 14:11:59 #233
131800 Tarado
capô de fusca
pi_208165766
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2023 14:07 schreef RipCity het volgende:

[..]
Zij staan verdedigend gewoon veel beter en ik denk zelfs dat hun centrale duo het beste is van NL, Timber is een groot talent maar dat is nog wat anders dan een regisseur van een verdediging en bij PSV is geen enkele cv in staat te organiseren.
pi_208165793
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2023 14:09 schreef Tarado het volgende:

[..]
Met Gakpo en Madueke er nog bij wel ja en dat Feyenoord bovenaan staat komt ook omdat zowel jouw als mijn club het af laat weten maar PSV is er gewoon niet beter op geworden na de winterstop.
Je had met de winterstop met die selectie gewoon 10 punten los van Feyenoord moeten staan. Dat is echt niet te veel gevraagd als je ziet hoe de punten tegen de laagvliegers werden weggegeven.

En dan had je ook zonder Madueke en Gakpo in de tweede helft gewoon meegedaan. Sterker nog, ik denk dat Gakpo onder die omstandigheden helemaal niet was vertrokken.
  maandag 27 februari 2023 @ 14:20:00 #235
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_208165882
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2023 14:11 schreef Tarado het volgende:

[..]
Zij staan verdedigend gewoon veel beter en ik denk zelfs dat hun centrale duo het beste is van NL, Timber is een groot talent maar dat is nog wat anders dan een regisseur van een verdediging en bij PSV is geen enkele cv in staat te organiseren.
Het is ook echt complete nonsens. Achterin en op het middenveld staat er mits iedereen fit gewoon een heel erg sterk elftal bij Feyenoord. Voorin laat het alleen wel te wensen over.
pi_208165958
quote:
1s.gif Op maandag 27 februari 2023 14:20 schreef fetX het volgende:

[..]
Het is ook echt complete nonsens. Achterin en op het middenveld staat er mits iedereen fit gewoon een heel erg sterk elftal bij Feyenoord. Voorin laat het alleen wel te wensen over.
Middenveld valt toch ook wel mee.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
  maandag 27 februari 2023 @ 14:26:44 #237
268491 fetX
pi_208165985
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2023 14:24 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]
Middenveld valt toch ook wel mee.
Kokcu - Wieffer - Szymanski vind ik best een sterk middenveld. Het is jammer dat ze nog niet veel samen hebben kunnen spelen. Vind het in ieder geval nogal vreemd te stellen dat PSV een veel sterkere selectie heeft. Op basis van wat in godsnaam.
pi_208166014
quote:
1s.gif Op maandag 27 februari 2023 14:26 schreef fetX het volgende:

[..]
Kokcu - Wieffer - Szymanski vind ik best een sterk middenveld. Het is jammer dat ze nog niet veel samen hebben kunnen spelen. Vind het in ieder geval nogal vreemd te stellen dat PSV een veel sterkere selectie heeft. Op basis van wat in godsnaam.
Nu misschien niet meer, maar voor de winterstop had PSV echt wel meer kwaliteit.
pi_208166016
quote:
1s.gif Op maandag 27 februari 2023 14:20 schreef fetX het volgende:

[..]
Verdedigend is het best aardig, maar je krijgt toch gemiddeld gewoon een goal tegen per wedstrijd, net als vorig seizoen. Zoals eigenlijk statistisch Feyenoord überhaupt hetzelfde presteert als vorig seizoen. Het lijkt allemaal heel leuk omdat je bovenaan staat, maar het is gewoon nog steeds net zo matig.

Individueel zijn het vooral wisselvallige spelers. Hoge pieken en diepe dalen.
  maandag 27 februari 2023 @ 14:31:55 #240
268491 fetX
pi_208166036
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2023 14:29 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]
Nu misschien niet meer, maar voor de winterstop had PSV echt wel meer kwaliteit.
Ik heb het over nu.

En dat verschil zat hem met name voorin natuurlijk. Daar had PSV absoluut meer kwaliteit lopen. Maar achterin zeker niet en het middenveld vind ik van PSV ook niet geweldig op Xavi na natuurlijk. Dat ontloopt elkaar niet veel.
  maandag 27 februari 2023 @ 14:33:07 #241
131800 Tarado
capô de fusca
pi_208166051
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2023 14:29 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Verdedigend is het best aardig, maar je krijgt toch gemiddeld gewoon een goal tegen per wedstrijd, net als vorig seizoen. Zoals eigenlijk statistisch Feyenoord überhaupt hetzelfde presteert als vorig seizoen. Het lijkt allemaal heel leuk omdat je bovenaan staat, maar het is gewoon nog steeds net zo matig.

Ik denk dat die dalen bij hun wel meevallen door de goede organisatie maar de piek ligt niet zo hoog.
pi_208166053
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2023 14:29 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]
Zoals gezegd, we hadden voor de winterstop met die selectie minimaal 12 punten meer moeten halen dan we gedaan hebben. Dan hadden we ruim eerste gestaan. Voor Ajax geldt overigens hetzelfde, die hebben hun sterkere selectie ook niet weten uit te buiten.

Had PSV voor de winter wel naar verwachting gepresteerd, dan hadden we 10 punten los gestaan. Ik weet vrij zeker dat Gakpo dan niet verkocht was. Omdat Gakpo dan dolgraag kampioen wilde worden en de RVC de gok op rechtstreekse CL kwalificatie wel had durven nemen.
  maandag 27 februari 2023 @ 14:34:30 #243
268491 fetX
pi_208166065
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2023 14:29 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]

Feyenoord heeft dit seizoen al best wat onnodig punten laten liggen en dat is met name omdat het voorin kwaliteit mist. Jouw laatste zin geldt ook met name voor die linie. Het middenveld en achterin is Feyenoord zeker niet matig en behoorlijk constant al vond ik de achterste linie gisteren dan wel tegenvallen. Bovendien ook by far het lastigste programma gehad natuurlijk.
  maandag 27 februari 2023 @ 14:36:41 #244
131800 Tarado
capô de fusca
pi_208166079
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2023 14:33 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Zoals gezegd, we hadden voor de winterstop met die selectie minimaal 12 punten meer moeten halen dan we gedaan hebben. Dan hadden we ruim eerste gestaan. Voor Ajax geldt overigens hetzelfde, die hebben hun sterkere selectie ook niet weten uit te buiten.

Had PSV voor de winter wel naar verwachting gepresteerd, dan hadden we 10 punten los gestaan. Ik weet vrij zeker dat Gakpo dan niet verkocht was. Omdat Gakpo dan dolgraag kampioen wilde worden en de RVC de gok op rechtstreekse CL kwalificatie wel had durven nemen.
12 is wel heel veel maar een punt of 8 toch wel ja.
pi_208166091
quote:
1s.gif Op maandag 27 februari 2023 14:34 schreef fetX het volgende:

[..]
Feyenoord heeft dit seizoen al best wat onnodig punten laten liggen en dat is met name omdat het voorin kwaliteit mist. Jouw laatste zin geldt ook met name voor die linie. Het middenveld en achterin is Feyenoord zeker niet matig en behoorlijk constant al vond ik de achterste linie gisteren dan wel tegenvallen. Bovendien ook by far het lastigste programma gehad natuurlijk.
Ik heb wel het idee dat jullie het materiaal wat overschatten. Want zelfs nu kon er niet gewonnen worden van een ontzettend matig Ajax en PSV. Geen schande verder, maar als het zo goed was mag je dat in de Kuip wel verwachten.
  maandag 27 februari 2023 @ 14:42:17 #246
268491 fetX
pi_208166132
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2023 14:38 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]
Ik heb wel het idee dat jullie het materiaal wat overschatten. Want zelfs nu kon er niet gewonnen worden van een ontzettend matig Ajax en PSV. Geen schande verder, maar als het zo goed was mag je dat in de Kuip wel verwachten.
Dat we van PSV niet wonnen was vrij bijzonder te noemen ja gezien de kansen die daar gemist zijn en hoe effectief PSV was.

En jij draait het nu om. Er wordt hier gesteld dat de selectie van PSV veel beter zou zijn dan die van Feyenoord terwijl daar weinig aanleiding voor is om dat nu te denken dus wie doet er nou aan overschatting?
pi_208166189
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2023 14:42 schreef fetX het volgende:

[..]
Dat we van PSV niet wonnen was vrij bijzonder te noemen ja gezien de kansen die daar gemist zijn en hoe effectief PSV was.

En jij draait het nu om. Er wordt hier gesteld dat de selectie van PSV veel beter zou zijn dan die van Feyenoord terwijl daar weinig aanleiding voor is om dat nu te denken dus wie doet er nou aan overschatting?
Ja daar ben ik het ook niet mee eens. Feyenoord en PSV ontdoen elkaar nu niet veel meer. Feyenoord iets degelijker en vooral een veel betere trainer. Dus die PSV fans overschatten hun selectie nu ook.
  maandag 27 februari 2023 @ 17:27:47 #248
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_208168103
quote:
PSV-supporter die keeper Sevilla aanviel, blijft vastzitten

De 20-jarige man uit Roermond die donderdagavond tijdens PSV - Sevilla de doelman van de Spaanse club aanviel, blijft vastzitten. De rechter-commissaris van de rechtbank in Den Bosch heeft zijn voorarrest vandaag met veertien dagen verlengd.

Dylano K. wordt verdacht van mishandeling en het overtreden van het gebiedsverbod, dat eerder door de gemeente was opgelegd. In 2021 en 2022 kreeg hij al twee keer een taakstraf voor overtredingen rond voetbalwedstrijden. Na zijn arrestatie bleek dat de man te veel had gedronken. Hij had een alcoholpromillage van ruim 1,6.

De zaak wordt op woensdag 8 maart via snelrecht afgehandeld. Het OM zegt dat daarbij nadrukkelijk rekening wordt gehouden met de ernst en impact van het feit en het strafrechtelijk verleden van de verdachte.

Dylano wordt aardig aangepakt
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_208169387
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2023 13:06 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Zou het iets wezenlijks uitmaken als ze hem ontslaan dan?
Nope, een schokeffect eventjes.

Maar ik had verwacht dat de situatie onhoudbaar zou worden. Had je van Utrecht en Twente verloren, en dat verwachtte ik wel min of meer dan was het wel over geweest.

En ook nu kan elke ketser Ruud weer in de gevarenzone brengen vermoed ik.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  Redactie Sport / Supervogel maandag 27 februari 2023 @ 19:13:02 #250
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_208169423
Bakayoko verlengt tot 2026
twitter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')