Over een aantal jaar is Wouter Hardy de nieuwe Ralph Siegelquote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:00 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja heel knapen stuurt inderdaad geen rommel. Zou mij niet verbazen als hij wel vaker door verschillende landen gevraagd wordt.
Wacht tot je de rest hoort dat vanavond gekozen is, dan ga je dit in een ander licht zien.quote:Op zondag 12 februari 2023 01:03 schreef grazz het volgende:
Leuk voor Hardy, maar minder voor mij. Ik vind dit, net als Zwitserland 2021, echt helemaal niks. Deprimerend
Dan is dit de beste van de slechtsten?quote:Op zondag 12 februari 2023 01:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Wacht tot je de rest hoort dat vanavond gekozen is, dan ga je dit in een ander licht zien.
Nee hoor, ik vind dit ook wel oké-achtig.quote:Op zondag 12 februari 2023 01:13 schreef grazz het volgende:
[..]
Dan is dit de beste van de slechtsten?![]()
Neuh, slecht is het niet hoor. Hoor wel kwaliteit, hoor een goede zangeres, maar dit zit voor mij in het rijtje van Sennek, Release me (BE 2020?), Zwitserland 2021 etc. Ik houd daar echt niet van. Maar ik begrijp dat jij een nieuwe favoriet hebt?
Bron: https://eurovision.tv/live-blog-tuesday-2-mayquote:02 May 2023 at 11:38 CEST
🇪🇪 Estonia takes to the stage…
It's time to welcome our first on-stage grand piano of the competition 🎹 - the same haunted one we first encountered at Eesti Laul, and we're delighted it can still play itself even after the long journey to Liverpool.
Alika has such a powerful voice, and the vocal range of this song makes it hugely challenging to sing - we know this from the many failed attempts we've made in the car/shower over the past couple of months. It's also a great example of the lighting and graphics capability of the Liverpool stage - there isn't a square inch of the floor and LED backdrop that isn't used here to dramatic effect. An uplifting start to the day.
Alika's stage outfit is a beautiful blue dress with a long train, you can see some of the detail on the backstage picture below.
Dark horse voor de jury winquote:Op vrijdag 5 mei 2023 10:37 schreef Em31 het volgende:
Vind haar 30 seconden clip tot nu toe eigenlijk het mooiste van allemaal en het beste klinken.![]()
Snap er ook niks van.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 17:14 schreef BillDauterive het volgende:
In de odds staat ze nu op non-qualification. What happened? Dit is zo'n mooi liedje.
De eerste repetitie ging niet helemaal goed maar ze is weer een plek gestegen.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 17:14 schreef BillDauterive het volgende:
In de odds staat ze nu op non-qualification. What happened? Dit is zo'n mooi liedje.
Komt heel schattig over ook. Krijg het gevoel dat ze echt isquote:Op donderdag 11 mei 2023 23:27 schreef TheVulture het volgende:
Hier klopte toch ook echt alles aan. Goed liedje wat precies past bij de geweldige zangeres en de subtiele gimmick van de zelfspelende piano. Meer dan terecht door naar de finale
Op die vraag kan ik wel volmondig ja zeggenquote:Op dinsdag 21 maart 2023 22:51 schreef Redefine het volgende:
Na de eerste keer luisteren vond ik het nog maar zo zo. Hoe vaker ik het hoor, hoe meer ik het ga waarderen. Ben benieuwd of het tijdens het festival nog meer gaat groeien.
Gelukkig nog een terechte 8e plek uiteindelijk dankzij de jury's, maar jammer dat de televoters zo'n prachtige ballad niet op waarde weten te schatten. Het moet altijd maar catchy of lekker gek zijn.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 11:21 schreef Gerard-Joling het volgende:
Ik snap echt niet waarom dit op de 21ste plaats staat bij de bookies. Verreweg de beste vocalist van alle deelnemers. Dat einde is echt prachtig!
Estland zat in de sandwich tussen Zweden en Finland, dus dat maakt het al lastig. Samen met Italië wat bij de puristen onder de kijkers dan nog de voorkeur krijgt. Plus dat Italië altijd wel wat overgewaardeerd wordt.quote:Op zondag 14 mei 2023 18:26 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Gelukkig nog een terechte 8e plek uiteindelijk dankzij de jury's, maar jammer dat de televoters zo'n prachtige ballad niet op waarde weten te schatten. Het moet altijd maar catchy of lekker gek zijn.
Absoluut. Teleurgesteld in de jury's wegens Zweden - Finland, maar betreffende Estland ben ik wel blij met ze. Ik was echt bang voor bottom 5 namelijk.quote:
Ik had hem al een berichtje gestuurd nadat zijn nieuwe single aantal weken terug uitkwam, toen kreeg ik een knipoog terugquote:Op dinsdag 16 mei 2023 00:38 schreef koffieleuk het volgende:
Olie graag weer in Eesti Laul volgend jaar
[ twitter ]
[ twitter ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |