SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:57 schreef BasEnAad het volgende:
Herinneren jullie nog die jaren '80 verzamelalbums die vroeger bij tellsell-reclames werden aangeboden?
Die door Paul King werden aangeprezen?quote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:57 schreef BasEnAad het volgende:
Herinneren jullie nog die jaren '80 verzamelalbums die vroeger bij tellsell-reclames werden aangeboden?
Je kunt even naar Rio vliegen.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:01 schreef MadMaster het volgende:
Toilet, koffie- of bier inschenk momentje dit…
quote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:01 schreef livelink het volgende:
Ik keek wel Tell Sell, maar heb geen herinnering aan albums daar.
Wel keukengerei en schoonmaakmiddelen.
quote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Da’s die van de Monkees, hoe heet ie ook alweer? Michael nogwat
quote:
Hahaha ja, Love and Pride!quote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:59 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Die door Paul King werden aangeprezen?
quote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:04 schreef livelink het volgende:
Je hoort hoe de stewardess langs komt met het eten in het vliegtuig.
Niks mis met Carol…quote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:06 schreef Doedezemaar het volgende:
Dit nummer begint prima totdat Carol met d’r kenmerkende gekrijs begint
Het is fantastisch, Mike!quote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:01 schreef livelink het volgende:
Ik keek wel Tell Sell, maar heb geen herinnering aan albums daar.
Wel keukengerei en schoonmaakmiddelen.
Lugubere titel zo na de dood van een bandlid.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:09 schreef DJ11 het volgende:
Gisteren is trouwens de nieuwe single van ze uitgekomen: Ghosts Again
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ga richting bed, dit is wel een mooie afsluiter
Ja, maar het liedje valt mee hoor. Niet donker of zo, eerder vrij commercieel.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Lugubere titel zo na de dood van een bandlid.
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Welterusten Doedezemaarquote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Heeft wel een weeping willow-gehalte.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:13 schreef DJ11 het volgende:
Het klinkt als de Everly Brothers, maar tegelijk klinkt het daar te nieuw voor.
Was even kijken voor een biertje.quote:
quote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:16 schreef MadMaster het volgende:
My Brave Face - Paul McCartney, al dan niet met Wings
Ja.... maar slechte avond qua biertjes vanavond tot nu toe.quote:
Moet wel een heel speciaal biertje zijn dan.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Was even kijken voor een biertje.
Is ook geen reclame voor een band om de noodband van een radiostation te zijn.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:17 schreef DJ11 het volgende:
Bij Radio 2 hebben ze dus een noodband in dit soort gevallen. Als het in de studio langer dan een paar seconden stil blijft, wordt meteen die noodband gestart.
Nee, vanavond zijn het vnl Belgische biertjes, en die zijn toch minder kwalitatief gezien (een paar uitzonderingen daar gelaten).quote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Moet wel een heel speciaal biertje zijn dan.
quote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Is ook geen reclame voor een band om de noodband van een radiostation te zijn.
quote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Is ook geen reclame voor een band om de noodband van een radiostation te zijn.
quote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:20 schreef MadMaster het volgende:
We've Gotta Get Out Of Her Right Now - Ian Hunter feat Ellen Foley
Omdat jij maar één van de miljoenen luisteraars bent die dat vindt…quote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:30 schreef BasEnAad het volgende:
Even iets anders tussendoor...
Waarom zijn radiostations zo gek op Pink? Of het nou Radio 10, of Radio 2 of, Radio 538 is, het draait steeds maar Pink. Die muziek is zo slecht, gezapig en oninteressant... hoe kan dat?
Ik weet niet of dat zo is. Ik luister eigenlijk geen radio meer sinds mijn antenne is afgebroken van de auto.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:30 schreef BasEnAad het volgende:
Waarom zijn radiostations zo gek op Pink? Of het nou Radio 10, of Radio 2 of, Radio 538 is, het draait steeds maar Pink. Die muziek is zo slecht, gezapig en oninteressant... hoe kan dat?
Nee, publiek en hun interesse is totaal veranderd.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:32 schreef Melting het volgende:
Mad vroeg laatst of ik dacht dat het nog wat ging worden met de nieuwe Fawlty towers.
Dat zette me aan het denken....
Zouden oudere series, nu sowieso nog kunnen, of zo populair zijn als toen?
Denk aan The A-Team, In de Vlaamsche Pot, Zeg 'ns Aaa, Tour of Duty, etc.....
Wat denken jullie?
Ik vind dat huidige nummer wel meevallen, moet ik zeggen.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:30 schreef BasEnAad het volgende:
Tour of Duty zou ik zeker een kans geven.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:32 schreef Melting het volgende:
Mad vroeg laatst of ik dacht dat het nog wat ging worden met de nieuwe Fawlty towers.
Wat denken jullie?
Ze zouden wel kunnen, maar bij lange na niet meer zo populair zijn. Bovendien staat de woke- en taalpolitie klaar tegenwoordig.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:32 schreef Melting het volgende:
Wat denken jullie?
Ze is toch wel een invloedrijke vrouwelijke artieste. Vind het niet zo raar dat ze veel gedraaid wordt.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:30 schreef BasEnAad het volgende:
Haha ja, die gedachte snap ik. Bij alle muziek snap ik dat het een kwestie van smaak is, maar bij Pink gaat dat er bij mij gewoon niet in. Alsof een puber op een zolderkamer teksten aan het schrijven is en die op muziek zet, ik kan er niet bij.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Omdat jij maar één van de miljoenen luisteraars bent die dat vindt…
Dat mag…quote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:37 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Haha ja, die gedachte snap ik. Bij alle muziek snap ik dat het een kwestie van smaak is, maar bij Pink gaat dat er bij mij gewoon niet in. Alsof een puber op een zolderkamer teksten aan het schrijven is en die op muziek zet, ik kan er niet bij.
Lang geleden dat ik die nog gehoord heb.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:39 schreef DJ11 het volgende:
Ik vind het origineel van Bob de Rooy beter.
Waren ze al uitgebakken?quote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:40 schreef MadMaster het volgende:
Ik ben niet prijsbewust, maar ik mocht vanmiddag ruim 6 euro aftikken voor 250 gram spekblokjes.
Dat vond ik niet normaal…
Dan is het wel duur.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, die komen er ook nog bij komende week…
Ja dat snap ik, de NPO zit altijd al een beetje in een spagaat, want ze moeten onderscheidend zijn, maar ook doelen halen qua luistercijfers. Dat gaat niet.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:33 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik vind dat huidige nummer wel meevallen, moet ik zeggen.
Ik erger me veel meer aan al die pubermuziek op Radio 2, een zender voor 35-plussers. Houd meuk als Claude, Flemming en Suzan & Freek lekker op 3FM.
Dat vind ik ook wel achterlijk duur. Vlees sowieso trouwens.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:40 schreef MadMaster het volgende:
Ik ben niet prijsbewust, maar ik mocht vanmiddag ruim 6 euro aftikken voor 250 gram spekblokjes.
Dat vond ik niet normaal…
quote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:42 schreef MadMaster het volgende:
Walking In The Rain Withe The One I Love - De dames van Barry White
Die Kloot is echt dramatisch met z'n walgelijke Franse gereutel… mrquote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:42 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, de NPO zit altijd al een beetje in een spagaat, want ze moeten onderscheidend zijn, maar ook doelen halen qua luistercijfers. Dat gaat niet.
Vandaag 30 euro bij de visboer en 40 bij de slager.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat vind ik ook wel achterlijk duur. Vlees sowieso trouwens.
quote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:45 schreef MadMaster het volgende:
Specer - Sheila & The Black Devotion
Het bedienen van doelgroepen zou voorop moeten staan. Bovendien gaat de manier waarop Radio 2 nu opereert ten koste van 3FM. Radio 2 moet eens ophouden met vissen in de 3FM-vijver.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:42 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, de NPO zit altijd al een beetje in een spagaat, want ze moeten onderscheidend zijn, maar ook doelen halen qua luistercijfers. Dat gaat niet.
Klopt. Ik draaide er een remix vanquote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:45 schreef MadMaster het volgende:
Deze kwam onlangs ook hier voorbij…
Je weet wat ik nu ga zeggen, dus ik zal dat niet nog een keer doen…quote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:45 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het bedienen van doelgroepen zou voorop moeten staan. Bovendien gaat de manier waarop Radio 2 nu opereert ten koste van 3FM. Radio 2 moet eens ophouden met vissen in de 3FM-vijver.
Nou ja, het wordt wel lastig. Humor is sowieso een mijnenveld. Het publiek vindt het prima, maar ja de ophef door een groepje schreeuwers, ik weet niet of producenten daar nog hun vingers aan willen branden.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:32 schreef Melting het volgende:
Wat denken jullie?
quote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:48 schreef DJ11 het volgende:
Ik twijfel over de artiest: Chaka Demus & Pliers - Please Me
Die heeft een hogere stem…quote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:49 schreef DJ11 het volgende:
Het zou namelijk ook Bitty McLean kunnen zijn
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:53 schreef Symphonic het volgende:
En dat is ook wat ik nu ga doen. Mijn ogen vallen steeds dicht…
Welterusten Symphonicquote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:53 schreef Symphonic het volgende:
En dat is ook wat ik nu ga doen. Mijn ogen vallen steeds dicht…
Was dat niet een andere van Vangelis?quote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:00 schreef Melting het volgende:
Bij dit muziekje/deze clip moet ik steeds aan Rowan Atkinson denken bij de opening van de OS 2012.
Nee, dezequote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Was dat niet een andere van Vangelis?
Nee..... bij deze.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Was dat niet een andere van Vangelis?
Welkom Rataplan, Fogel en de Norenquote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:04 schreef Fogel het volgende:
Een fogel en drie (!) Noren luisteren nu mee
quote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Welkom Rataplan, Fogel en de Noren
zou zo de titel van een stripboek kunnen zijn
3 Noren?quote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:04 schreef Fogel het volgende:
Een fogel en drie (!) Noren luisteren nu mee
quote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:05 schreef livelink het volgende:
[..]
En Zorro ook nogquote:
Ja...... dan is dit geen goede plaat.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:07 schreef livelink het volgende:
[..]
En Zorro ook nog![]()
![]()
Je moet wel echt aan de bak nu, Melting.
Dat klinkt bijzonder.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:08 schreef Fogel het volgende:
Was eerder vandaag bij een concert (van een muziekschool) ‘multiverse’ waar ze alle nummers in een andere stijl uitvoerden. Was geweldig. Een minimalistische take on me, een Haydn waar ik kippenvel van kreeg en nog heel veel meer. Sommigen van deze jongelui gaan we gegarandeerd meer van horen over een paar jaar.
Heb bezoekquote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:06 schreef Melting het volgende:
[..]
3 Noren?
Welkom/Velkommen Fogel en de Noren.
Waren er bekenden van jou bij?quote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:08 schreef Fogel het volgende:
Was eerder vandaag bij een concert (van een muziekschool) ‘multiverse’ waar ze alle nummers in een andere stijl uitvoerden. Was geweldig. Een minimalistische take on me, een Haydn waar ik kippenvel van kreeg en nog heel veel meer. Sommigen van deze jongelui gaan we gegarandeerd meer van horen over een paar jaar.
Ik heb al jaren de sterke dat muziek in landen als Noorwegen en Zweden een veel belangrijker plaats in de samenleving heeft en veel prominenter deel uitmaakt van de cultuur dan hier. Het barst daar dan ook van het talent.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:08 schreef Fogel het volgende:
Dank! Er luistert hier ook een hond mee.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Een hond met een hond.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:15 schreef Rataplan79 het volgende:
[..]
Dank! Er luistert hier ook een hond mee.
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:15 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga jullie verlaten.
Dank Melting en iedereen welterusten voor straks!
Welterusten MadMaster.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:15 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga jullie verlaten.
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:15 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga jullie verlaten.
quote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:19 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Radio 49... everyone's favourite radio kennel
Stiefzoonquote:
«Norge er best, uten protest» is het antwoord dat ik kreeg…quote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:12 schreef BasEnAad het volgende:
Hoe denkt het Noorse bezoek over schaatsen? Gaan ze in Noorwegen eindelijk weer eens die Nederlanders op hun plaats zetten op de langere afstanden?
quote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:21 schreef Fogel het volgende:
[..]
«Norge er best, uten protest» is het antwoord dat ik kreeg…
Muziek, dans en drama, heet de richting. En alle drie elementen waren aan bod…quote:
quote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:26 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Op basis van deze foto zeker niet Cool & the Gang.
Zou mooi zijn als Eitrim, Wiklund of Engebråten daar eens werk van zouden makenquote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:21 schreef Fogel het volgende:
[..]
«Norge er best, uten protest» is het antwoord dat ik kreeg…
quote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:31 schreef livelink het volgende:
Third World - Now that we found love
Welkom Lavenderr, die draaide ik daarstraks.quote:
Ja, wat mooi zeg. Echt.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Welkom Lavenderr, die draaide ik daarstraks.
Luister gerust even mee, als je wil hè?quote:
Ik vind het sowieso een fijn nummer, maar Heavy D & the Boyz geven wel net dat extra.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:31 schreef DJ11 het volgende:
Now That We Found Love, zo te horen.
Maar zonder Heavy D & The Boyz
Van hetzelfde productie team als Catapult en Rubberen Robbie.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:36 schreef DJ11 het volgende:
Volgens mij kan alleen MadMaster dit binnen een halve minuut goed antwoorden.
Op geen van die nummers heb ik gestemd in mijn top '80-lijstjes.quote:
Ach, Chris Rea natuurlijk. I can feel your heartbeat.quote:
quote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Ach, Chris Rea natuurlijk. I can feel your heartbeat.
quote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:41 schreef Fogel het volgende:
Lav hier
Zeg r49 fans, weten jullie wat voor fantastisch vrouwpersoon lav is? Nee? Komt nog wel…
Als het je vriendin is, weet ik inmiddels wel dat ze een fantastisch vrouwspersoon is.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:41 schreef Fogel het volgende:
Lav hier
Zeg r49 fans, weten jullie wat voor fantastisch vrouwpersoon lav is? Nee? Komt nog wel…
Dank voor de tip. Doe ik. Echt hartstikke leukquote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Luister gerust even mee, als je wil hè?![]()
Vanavond (elke zaterdag) golden (en silveren) oldies (dus van voor 2000).
Nee nee, niet mijn vriendin.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Als het je vriendin is, weet ik inmiddels wel dat ze een fantastisch vrouwspersoon is.
quote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:45 schreef DJ11 het volgende:
Ik zie een soort buitenaards wezen en een mooie vrouw.
En beide zijn 64 momenteel.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:45 schreef livelink het volgende:
Dame 1 heeft het even niet begrepen.
Het is niet helemaal een eerlijke vergelijking. Susanna Hoffs is uitzonderlijk mooi.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:45 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
En beide zijn 64 momenteel.
Je zou het niet zeggen.
Dame 2 is overigens Susanne Hofs.
Nee!!quote:
Dame 2 wmb.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:44 schreef Melting het volgende:
Goed...... wie ziet er op haar 64e het beste uit? Dame 1, of dame 2?
1:
[ afbeelding ]
2.:
[ afbeelding ]
Het kan ook amper slechter dan dame 1, denk ik.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Het is niet helemaal een eerlijke vergelijking. Susanna Hoffs is uitzonderlijk mooi.
Dat je een keer een paar rimpels laat weghalen, vooruit. Maar Madonna is gewoon een spook geworden. Hoewel... dat is beledigend.... voor spoken.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:45 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
En beide zijn 64 momenteel.
Je zou het niet zeggen.
Dame 2 is overigens Susanne Hofs.
quote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:48 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat je een keer een paar rimpels laat weghalen, vooruit. Maar Madonna is gewoon een spook geworden. Hoewel... dat is beledigend.... voor spoken.
Neem je een loopje met het leven?quote:
Nee, maar ik blijf wel bij m'n antwoord. Ik wil de volle 0 punten pakken.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Neem je een loopje met het leven?
Computer zoekt nu.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:50 schreef Lavenderr het volgende:
Melting, heb je ook iets van The Animals? Bring it on home to me vind ik zo mooi.
Inhalig type ben jij.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:51 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nee, maar ik blijf wel bij m'n antwoord. Ik wil de volle 0 punten pakken.
Weet je wat? Iedereen krijgt voor deze plaat 0 punten. Ik ben in een gulle bui!quote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Inhalig type ben jij.
Ik had het fout, dus ik wil ook 0 punten!
quote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Weet je wat? Iedereen krijgt voor deze plaat 0 punten. Ik ben in een gulle bui!
quote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:56 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nee, dit is ehhh... Dawn French, meen ik.
Dat is een actrice toch?quote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:57 schreef DJ11 het volgende:
Nee, zo heet zo ook niet. Dawn French is iemand anders.
Klopt. Komiek ook. Onder meer bekend van French & Saunders (die andere speelde in Absolutely Fabulous).quote:
Ja, ik heb haar nu voor ogen. Grappige vrouw.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:59 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Klopt. Komiek ook. Onder meer bekend van French & Saunders (die andere speelde in Absolutely Fabulous).
Dawn French had dan weer een rol in een videoclip van Alison Moyet.
Ik nietquote:Op zondag 12 februari 2023 00:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik heb haar nu voor ogen. Grappige vrouw.
Al enkele jaren. Jaar of 5, denk ik?quote:Op zondag 12 februari 2023 00:02 schreef Lavenderr het volgende:
Melting, hoe lang doe je dit al? Vind het zo leuk!
Echt niet, veel langer manquote:Op zondag 12 februari 2023 00:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Al enkele jaren. Jaar of 5, denk ik?
Ja, maar in het begin draaide ik geen oldies.quote:Op zondag 12 februari 2023 00:03 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Echt niet, veel langer manIn juni draai ik al 7 jaar en ik ben ruimschoots na jou begonnen.
Ah zo.... Maar zolang ik me kan herinneren draai je op de zaterdagavond. Dus ook al in de tijd toen ik net begon met draaien.quote:Op zondag 12 februari 2023 00:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, maar in het begin draaide ik geen oldies.
Ik draai vanaf begin 2011 of zo?
Dat wel.... dat is al zowat vanaf 2011 denk ik.quote:Op zondag 12 februari 2023 00:05 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ah zo.... Maar zolang ik me kan herinneren draai je op de zaterdagavond. Dus ook al in de tijd toen ik net begon met draaien.
Kende je radio 49 al die tijd niet?quote:Op zondag 12 februari 2023 00:02 schreef Lavenderr het volgende:
Melting, hoe lang doe je dit al? Vind het zo leuk!
Live vanaf het Susanne S concert?quote:Op zondag 12 februari 2023 00:05 schreef DJ11 het volgende:
Bij mij komt trouwens uitzending #400 in zicht. De teller staat inmiddels op 390. Ben nog aan het nadenken om van de 400e iets speciaals te maken
Jawel, maar nooit eerder de tijd ervoor genomen, dus heel blij ermeequote:Op zondag 12 februari 2023 00:05 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Kende je radio 49 al die tijd niet?
Dat was eigenlijk mijn punt nietquote:Op zondag 12 februari 2023 00:08 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Geen ideeWaarschijnlijk ben ik al wat eerder aan die uitzending toe
Je bent hartstikke welkom hierquote:Op zondag 12 februari 2023 00:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jawel, maar nooit eerder de tijd ervoor genomen, dus heel blij ermee
Er zijn meer DJ's die regelmatig uitzenden, zoals MadMaster, Symphonic en ondergetekende.quote:Op zondag 12 februari 2023 00:07 schreef Lavenderr het volgende:
Zo leuk dat ik dit eindelijk ontdekt heb. Heerlijk, al die mooie muziek. Dank Melting en iedereen hier die mooie muziek post.
Ik heb hier al zoveel leuke avonden beleefd.quote:Op zondag 12 februari 2023 00:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jawel, maar nooit eerder de tijd ervoor genomen, dus heel blij ermee
Ik ook!quote:Op zondag 12 februari 2023 00:14 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik heb hier al zoveel leuke avonden beleefd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sta je wel de zwaaien anders weten we nog niet waar je huis woont.quote:Op zondag 12 februari 2023 00:27 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb trouwens nog een aardig tv-gerelateerd nieuwtje
Klopt.... dit is de 1986 versie.quote:Op zondag 12 februari 2023 00:29 schreef DJ11 het volgende:
Ik ken dit nummer, maar dan in een heel andere versie.
Ja, wat sneller.quote:Op zondag 12 februari 2023 00:29 schreef DJ11 het volgende:
Ik ken dit nummer, maar dan in een heel andere versie.
Er zit zo'n 100km tussen ons.quote:Op zondag 12 februari 2023 00:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, wat sneller.
The Police - Don't stand so close to me.
We hebben een lange-afstands-relatie. Het moet niet te dichtbij komen, natuurlijk.quote:Op zondag 12 februari 2023 00:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Er zit zo'n 100km tussen ons.
En het is nog steeds te dichtbij?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 12 februari 2023 00:32 schreef livelink het volgende:
[..]
We hebben een lange-afstands-relatie. Het moet niet te dichtbij komen, natuurlijk.
Welterustenquote:Op zondag 12 februari 2023 00:32 schreef Melting het volgende:
En toen zat het er op voor vanavond.
Allemaal bedankt voor het luisteren en de gezelligheid.
Lavenderr kom gerust vaker luisteren.
Welterusten voor zo meteen.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |