quote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:36 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Omdat de apartheid nog steeds voortleeft daar
Wat is het verschil? Is het niet dat je het format wat beu wordt?quote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:40 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ja eens.. widm van paar jaar geleden was veel boeiender
Dat zou kunnenquote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:42 schreef Perrin het volgende:
[..]
Wat is het verschil? Is het niet dat je het format wat beu wordt?
K zei t al op 29 dec en ik blijf dr bijquote:Op donderdag 29 december 2022 09:17 schreef roos94 het volgende:
De laatste jaren kiest widm graag een lgbt mol, dus ik ga voor Jurre als schot voor de boeg.
Er leid echt helemaal niets naar Ranomi en ze is ontzettend afwezig. Jurre denk ik helaasquote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:15 schreef TLC het volgende:
Ik blijf bij Ranomi, Everton die aan t begin zei 'ik draag t stokje aan je over' klinkt toch wel erg sportachtig en Ranomi zit er nog altijd in, bovendien hoe groot is de kans op doorgaan als ze nu nog aan kansberekening doet bij de test
Die les heb ik nu wel geleerd van eerdere seizoenen, dat zegt dus helemaal niksquote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:16 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Er leid echt helemaal niets naar Ranomi en ze is ontzettend afwezig.
Zelfs bij het estafettezwemmen gebruiken ze geen stokjequote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:15 schreef TLC het volgende:
Ik blijf bij Ranomi, Everton die aan t begin zei 'ik draag t stokje aan je over' klinkt toch wel erg sportachtig en Ranomi zit er nog altijd in, bovendien hoe groot is de kans op doorgaan als ze nu nog aan kansberekening doet bij de test
Ze namen dat geld gewoon mee, dus moesten ze dat nog even netjes betalen.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:46 schreef bianconeri het volgende:
Misschien heb ik iets gemist hoor, maar ze verdienden 2000 euro en betaalden 2000 euro voor de kisten.
En moeten dan 2000 euro inleveren?
2000-2000 is toch gewoon 0?
Betalen voor een eliminatie stoel vind ik ook een rare spel keuze. 500 euro per stoel geven om de pot weer verder te legen beetje raar.
Soy en Daniël waren natuurlijk allang afgeschreven, maar verdienen ook hier weer veeeeeel te veeeel geld.
Anke ook, maar is daar niet actief mee bezig.
Nabil verdacht ik totaal niet, maar in elk geval weer 1 minder die het evt kon zijn.
Ik blijf op Ranomi zitten.
Niet per se omdat er veel naar haar wijst, maar vooral omdat er teveel op Jurre wijst en Jurre schijt irritant is.
Ik kan mij voorstellen dat de mol het daardoor lastiger heeft, maar het heeft ook veelal met de montage te maken. Wat laten ze ons zien? (En wat niet).quote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:57 schreef Nebelwerfer het volgende:
Dat Jurre wel heel erg opvalt kan natuurlijk komen omdat de mol dit jaar een kortere voorbereiding had?
Ik vind dit jaar leuk wegkijken. Misschien niet de meest boeiende kandidaten maar bijna alle spellen zijn overzichtelijk en je kan je meestal een voorstel maken waar er gemold kan worden.
Ik heb Moltalk niet gezien, maar dat viel me ook op in t beginquote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:04 schreef bianconeri het volgende:
In moltalk werd ook aangehaald dat Ranomi een vraag op haarzelf invulde?
Iets met dat de mol geen envelop opende in vorige aflevering.
Ik denk dat je Soy en Nabil mag meetellen bij "geen envelop opengemaakt".quote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:53 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik heb Moltalk niet gezien, maar dat viel me ook op in t begin
In ieder geval beter dan iemand die op een verkeerde Mol zit, zoals afvaller Nabil dit keer.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:15 schreef TLC het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |