Eurythmics?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:55 schreef NailQueen het volgende:
Dat 'Give me sooo loooow" lijkt op een nummer uit de jaren 80 maar ik kan mijn vinger er niet op leggen.
jij?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:59 schreef NailQueen het volgende:
Tijd voor warme chocolademelk. Wie wil?
Lekker, met tosti graagquote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:59 schreef NailQueen het volgende:
Tijd voor warme chocolademelk. Wie wil?
precies andersom, maar jaquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:02 schreef koffieleuk het volgende:
Heb de startvolgorde gemist, maar hierna nog Monika, Gabrielus en Petunija toch?
Running Orderquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:02 schreef koffieleuk het volgende:
Heb de startvolgorde gemist, maar hierna nog Monika, Gabrielus en Petunija toch?
quote:
quote:
Goh, zonder erbij stil te staan nam ik aan dat het een man was.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:58 schreef Sableheart het volgende:
Als ik haar introfilmpje bekijk, meende ik haar van het jaar er voor te herkennen.
Goed voor de variatie inderdaadquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:01 schreef Sableheart het volgende:
Ik ben blij dat dit in deze voorronde zit. Het is niet geweldig, maar wel een verademing ten opzichte van het merendeel dat we vanavond gehoord hebben.
Il Senseo denkt de lading wel. Dit is wat er overblijft als je koffie hebt gezet.quote:
Snap de verwarring welquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:03 schreef Cirilico het volgende:
[..]
[..]
[..]
Goh, zonder erbij stil te staan nam ik aan dat het een man was.
Ben je tosti apparaat kwijt?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:04 schreef NailQueen het volgende:
[..]
*Geeft warme chocomelk.
De tosti komt morgen
@ijs_beerquote:
Laat diequote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:09 schreef molloot200 het volgende:
Dit was een stuk beter dan tijdens de semi's
Toch stiekem hopen dat dit wint
Eens. Het is niet slecht, maar veel minder bijzonder dan verschillende andere opties hier.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:14 schreef Fred_B het volgende:
Dit als winnaar zou toch wel een anticlimax zijn.
quote:
Ja, het valt na een goede start tegen inderdaad.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:18 schreef Sableheart het volgende:
Hoe meer ik hoor, hoe verder ze op mijn lijstje naar beneden zakt. Op dat begin had een veel beter nummer dan dit kunnen volgen.
Van hakken op Cha Cha Cha naar twerken met Elettra Lamborghiniquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:19 schreef Momo het volgende:
Trouwens volgende week San Marino en Finland finale op zaterdag. Ook weer lekker gekke avond
De Top 3 is duidelijk. De rest maakt me eigenlijk niet zo heel veel uit (zolang het maar niet wint).quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:20 schreef Sableheart het volgende:
8 Petunija
5 Beatrich
6 Ruta Mur
9 Gabrielius
7 Il Senso
10 Monika
3 Juste
1 Mario Junes
4 Paulina
2 Moon Bee
Van Pina Colada naar Blue Da Ba Die Da ?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:21 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Van hakken op Cha Cha Cha naar twerken met Elettra Lamborghini
Ben het hier mee eens.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:22 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De Top 3 is duidelijk. De rest maakt me eigenlijk niet zo heel veel uit (zolang het maar niet wint).
Ruta Murquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:26 schreef Zigsky het volgende:
Wie was die vrouw (volgens Google) met So Low ook alweer?
Ruta Murquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:20 schreef Sableheart het volgende:
8 Petunija
5 Beatrich
6 Ruta Mur
9 Gabrielius
7 Il Senso
10 Monika
3 Juste
1 Mario Junes
4 Paulina
2 Moon Bee
Jij weet allesquote:
Die van The Roop maar vraag mij niet naar zijn naam.quote:
Dan zou ikquote:
Ja!quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:28 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Die van The Roop maar vraag mij niet naar zijn naam.
Zou het nummer voor Nederland van dit jaar moeten schrijven!quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:34 schreef H_T het volgende:
Ik schakel net in. Dit liedje van die gozer achter de piano heeft potentie!
Je nagels?quote:
Een liedje van een oud-deelnemer scoort vast als een trijnquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:35 schreef Momo het volgende:
[..]
Zou het nummer voor Nederland van dit jaar moeten schrijven!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |