Ja, het valt na een goede start tegen inderdaad.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:18 schreef Sableheart het volgende:
Hoe meer ik hoor, hoe verder ze op mijn lijstje naar beneden zakt. Op dat begin had een veel beter nummer dan dit kunnen volgen.
Van hakken op Cha Cha Cha naar twerken met Elettra Lamborghiniquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:19 schreef Momo het volgende:
Trouwens volgende week San Marino en Finland finale op zaterdag. Ook weer lekker gekke avond
De Top 3 is duidelijk. De rest maakt me eigenlijk niet zo heel veel uit (zolang het maar niet wint).quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:20 schreef Sableheart het volgende:
8 Petunija
5 Beatrich
6 Ruta Mur
9 Gabrielius
7 Il Senso
10 Monika
3 Juste
1 Mario Junes
4 Paulina
2 Moon Bee
Van Pina Colada naar Blue Da Ba Die Da ?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:21 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Van hakken op Cha Cha Cha naar twerken met Elettra Lamborghini
Ben het hier mee eens.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:22 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De Top 3 is duidelijk. De rest maakt me eigenlijk niet zo heel veel uit (zolang het maar niet wint).
Ruta Murquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:26 schreef Zigsky het volgende:
Wie was die vrouw (volgens Google) met So Low ook alweer?
Ruta Murquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:20 schreef Sableheart het volgende:
8 Petunija
5 Beatrich
6 Ruta Mur
9 Gabrielius
7 Il Senso
10 Monika
3 Juste
1 Mario Junes
4 Paulina
2 Moon Bee
Jij weet allesquote:
Die van The Roop maar vraag mij niet naar zijn naam.quote: