In totaal doen 30 nummers mee, een aantal bekende namen staan op de lijst. Monika Linkytė (ESF2015), Aistė Pilvelytė, Gabrielius Vagelis,Gebrasy en Voldemaras Petersonas zijn al eerder dichtbij de winst geweest. Beatrich schijnt een grote naam te zijn in Litouwen. Meestal krijgen we de nummers een paar dagen voor de shows.quote:Quarter finals
January 21, 2023
January 28, 2023
Semifinals
February 4, 2023
February 11, 2023
The final
February 18, 2023
quote:1. Agnė – „New Start“
2. Aistė Pilvelytė – „We’re Not Running“
3. Alen Chicco – „Do You“
4. „Antikvariniai Kapirovskio dantys“ – „Sėdi ir vaiuoji“
5. Baiba – „When the Lights Go Out“
6. Beatrich – „Like a Movie“
7. Donata – „Dreamer“
8. Gabrielius Vagelis – „auksmas“
9. Gebrasy – „Saw Your Ghost“
10. „Il Senso“ – „Sparnai“
11. I. T. – „inau, tai tu“
12. Joseph June – „Vacuum“
13. Justa Rubeiūtė – „When I’ll Find“
14. Justė Kraujelytė – „ESC Need More Fun“
15. „Justin 3“ feat. Dj AugustYno – „Not Giving Up“
16. Lina talytė – „My Body“
17. Luknė – „Paradise“
18. Mario Junes – „Do What You Do“
19. Matt Len – „Midnight Train“
20. Melona – „Song Of Whispers“
21. Monika Linkytė – „Stay“
22. MoonBee – „Rumor“
23. „Multiks“ – „London“
24. NOY – „Destiny’s Child“
25. Paulina Pauktaitytė – „Let Me Think About Me“
26. Petunija – „Love of my life“
27. Rūta MUR – „So Low“
28. Viktorija Faith – „If You Ever Miss Me“
29. Voldemaras Petersonas – „Things“
30. W.I – „You Can Not“
AKD 1, Agne 3, Matt Len 4 punten van de jury. In ieder geval Beatrich 12quote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:19 schreef Sableheart het volgende:
Volgens mij waren dat de 10 halve finalisten.
Ik wil in ieder geval
2 Agne
10 AKD
3 Matt Len en
8 Beatrich
door hebben.
Volgens mij is er ieder jaar een groot verschil tussen voorrondes en finale, qua aantal stemmen…quote:Op woensdag 15 februari 2023 09:47 schreef Momo het volgende:
Er wordt wel verdomd weinig gestemd in Litouwen, dus dat is best speelbaar. Maar hopen dat Il Senseo niet weer de hele familie optrommelt om te stemmen.
Oh ik vind Beatrich dan nog enigszins fris, Love of my Life vind ik dan weer heel erg 1992 en gezapigquote:
Ik zou het geen slimme reden vinden om voor haar te kiezen. Dat 'succes in het buitenland' gaat haar echt niet meer stemmen opleveren denk ik. Kies dan maar liever gewoon een interessant(er) lied.quote:Op woensdag 15 februari 2023 09:02 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Beatrich lijkt wel de meest waarschijnlijke winnaar ook omdat ze het meest bekend is en al succes heeft gehad in het buitenland.
Ja, maar zo gaat het vaak wel. Zelf vind ik de nummers van Petunija en Paulina ook leuker dan die van Ruta of Beatrich, maar denk dat het toch tussen die 2 gaat gebaseerd op views/streams, uitslagen in de kwart en halve finales.quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou het geen slimme reden vinden om voor haar te kiezen. Dat 'succes in het buitenland' gaat haar echt niet meer stemmen opleveren denk ik. Kies dan maar liever gewoon een interessant(er) lied.
Ja zonde he, dat het vaak zo gaat inderdaad.quote:Op woensdag 15 februari 2023 14:23 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja, maar zo gaat het vaak wel. Zelf vind ik de nummers van Petunija en Paulina ook leuker dan die van Ruta of Beatrich, maar denk dat het toch tussen die 2 gaat gebaseerd op views/streams, uitslagen in de kwart en halve finales.
De inzending van vorig jaar en de winnaars van het ESF 2023 en ESF 2019. Je zou voor minder.quote:
Ja, denk je dat nog steeds Fred? Dat Oekrane dit wint?quote:Op donderdag 16 februari 2023 11:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De inzending van vorig jaar en de winnaars van het ESF 2023 en ESF 2019. Je zou voor minder.
Rustig aan Fred!quote:Op donderdag 16 februari 2023 11:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De inzending van vorig jaar en de winnaars van het ESF 2023 en ESF 2019. Je zou voor minder.
Tussen Ruta en Petunija in? Meer gesandwicht tussen hogere kwaliteit.quote:Op donderdag 16 februari 2023 11:50 schreef molloot200 het volgende:
Oeh iets meer hoop op Petunija nu.
En Il Senseo heeft ook best een goede running order gekregen
Dat is ook wel weer waar.quote:Op donderdag 16 februari 2023 11:58 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Tussen Ruta en Petunija in? Meer gesandwicht tussen hogere kwaliteit.
Dit was wel met een kwinkslag, want er moet natuurlijk nog het nodige gekozen worden. Maar met de situatie in Oekrane is het wel nodig dat er dit jaar een ‘winnaar’ meedoet. Een type Duncan, Mneskin, Barbara, Salvador, enz. die alle aandacht en stemmen van publiek en jury naar zich toetrekt. Soms heb je dat niet, zoals vorig jaar, of in 2013 of 2002, en dan wint het liedje dat bij iedereen redelijk in het gehoor ligt en/of de aandacht trekt door een oorlog of verkleedact. Tot nu toe is er niets gepresenteerd dat er echt bovenuit steekt of ergens in de voorbije 5 jaar het de winnaar moeilijk had kunnen maken, dus blijft Oekrane de meest besproken inzending en daarmee kanshebber voor weer een enorme televotingscore.quote:Op donderdag 16 februari 2023 11:51 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, denk je dat nog steeds Fred? Dat Oekrane dit wint?
Litouwen en IJsland zijn de enige twee vanavond, dat is prima samen te doen.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 19:48 schreef Cirilico het volgende:
Gaat iedereen voor Litouwen vanavond?
Ook nog een Zweedse heat om 20.00 toch?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 19:49 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Litouwen en IJsland zijn de enige twee vanavond, dat is prima samen te doen.
Oh ja, da's waar ook. Ik verwacht zo weinig van Zweden dat ik volledig vergeet dat ze iets doen.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 19:51 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ook nog een Zweedse heat om 20.00 toch?
Ben in Zweden wel lichtelijk nieuwsgierig naar Marcus & Martinus. En Laurel Barker schijnt nog meer effecten te hebben dan Polen vorig jaar, die carcrash wil ik wel live meemakenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 19:59 schreef Momo het volgende:
Ik slinger straks ook wel IJsland aan denk ik, zeker omdat ik een binding heb met het land. Zweden heb ik de 30 seconden snippets gezien en vond ik niet zo interessant.
Oh kijk ook gerust naar Zweden he, iedereen moet doen wat die leuk lijkt. Scheelt wel dat we vanavond een beetje het overzicht hebbenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:01 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ben in Zweden wel lichtelijk nieuwsgierig naar Marcus & Martinus. En Laurel Barker schijnt nog meer effecten te hebben dan Polen vorig jaar, die carcrash wil ik wel live meemaken
Maar inderdaad fijn dat we maar op twee landen hoeven te letten vanavond.
De opbrengsten van vanavond gaan naar Oekrainse leger.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:05 schreef Fred_B het volgende:
Betekent dat zonnebloemetje bij die man iets?
Ahquote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:04 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik las dat hier de intervalacts Duncan, Tvorchi en Monika Liu zijn
Ik heb de indruk dat het iets met sponsoring te maken heeft. Heb het tijdens de halve finales ook gezien.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:05 schreef Fred_B het volgende:
Lijkt mij het logo voor het equivalent van Giro 555 ja.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:05 schreef Fred_B het volgende:
Ik zat eerder naar de tattoo van de mevrouw te kijken. Ik ken het maar waarvan ?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:05 schreef Fred_B het volgende:
Het ziet er hoe dan ook niet uitquote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:07 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik zat eerder naar de tattoo van de mevrouw te kijken. Ik ken het maar waarvan ?
Yes, dat moet gewoonquote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:08 schreef molloot200 het volgende:
Ik hoop dat Monika dit jaar voor Litouwen de 12 punten uit mag rijkenRoopmeneer mocht dat vorig jaar ook, zou heerrrlijk zijn.
Deze en die hierna komt.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:11 schreef NailQueen het volgende:
Onder welk nummer kan ik het beste warme chocomelk maken?
Die zijn als 7de ofzoquote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:12 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik las ook dat een slap aftreksel van Il volo komt?
Il Senseoquote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:12 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik las ook dat een slap aftreksel van Il volo komt?
Tijdens postcard zag je ook een nummer en 5 euro, maar dat zal wel een aparte donatie zijn danquote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:12 schreef Sableheart het volgende:
[..]
60 cent, staat onder het nummer dat je moet SMSen
Ik heb toevallig laatst ergens gelezen dat je in Litouwen zowel een losse stem kan geven als ook 10 stemmen in n keer. Die 10 stemmen zal wel minder duur zijn. Dat dan 1 stem 60 cent is en 10 stemmen 5 euro, zou best kunnen.quote:
Interessanter dan Zweden, maar die lat is begraven ja.quote:
De enige die ik in Zweden wil zien vandaag zijn Marcus en Martinus, maar dat is vooral omdat de pers daar doet alsof het de beste lasershow ooit isquote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:13 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Interessanter dan Zweden, maar die lat is begraven ja.
Ik wist ook niet echt het genre van D.G.T. toen ik artiesten overzicht invulde deze weekquote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:14 schreef molloot200 het volgende:
Ik vind D.G.T. als nummer beter dan dit en zit best in hetzelfde straatje.
Staging is hier dan weer beter
Zegt ook wel wat dat bij je nummer het vooral over de lasershow gaatquote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:15 schreef molloot200 het volgende:
[..]
De enige die ik in Zweden wil zien vandaag zijn Marcus en Martinus, maar dat is vooral omdat de pers daar doet alsof het de beste lasershow ooit is
Jamaar heb toch echt zelf Duncan's ESF opening, S10 tijdens DWDD en Dotter mogen meemakenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:15 schreef molloot200 het volgende:
[..]
De enige die ik in Zweden wil zien vandaag zijn Marcus en Martinus, maar dat is vooral omdat de pers daar doet alsof het de beste lasershow ooit is
Goede vraag, ik zou het zo ook niet per s in kunnen vullenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:15 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik wist ook niet echt het genre van D.G.T. toen ik artiesten overzicht invulde deze week
Ik heb er maar rock ingezet, het is wel meer rocky dan het nummer van net.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:17 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Goede vraag, ik zou het zo ook niet per s in kunnen vullen
Ja, het plaatje zelf is ook niet zo veel. Toch zie ik liever dat nummer op het ESF terug dan die van Maria Surquote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:16 schreef Momo het volgende:
[..]
Zegt ook wel wat dat bij je nummer het vooral over de lasershow gaat
Soulrock achtig. Of zo? Idk.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:18 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik heb er maar rock ingezet, het is wel meer rocky dan het nummer van net.
Ja, dit is wel een opvuller.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:18 schreef Sableheart het volgende:
Dit nummer is totaal geen geheel. Klinkt als losse fragmenten die aan elkaar geplakt zijn.
Wel interessant wat dan het genre van het nummer van Kroati is volgens jou?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:18 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik heb er maar rock ingezet, het is wel meer rocky dan het nummer van net.
Je hebt twee nummers de tijd gehad. Alloraquote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:11 schreef NailQueen het volgende:
Onder welk nummer kan ik het beste warme chocomelk maken?
Het is maar hopen dat Loreen met iets goeds komt. Die Marcus en Martinus komen uit Noorwegen trouwens en hebben geen directe band met Zweden, maar ze doen vooral mee schijnbaar omdat ze meer bekend willen worden in Zweden.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:19 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, het plaatje zelf is ook niet zo veel. Toch zie ik liever dat nummer op het ESF terug dan die van Maria Sur
Ik zit nog een beetje vol van de zuurkool. Ik maak het onder de opera senseo act.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:20 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Je hebt twee nummers de tijd gehad. Allora
ESF / [2023] Deelnemers Eurovisie songfestival 2023 A-Zquote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:20 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Wel interessant wat dan het genre van het nummer van Kroati is volgens jou?
Marcus en Martinus staan inmiddels wel op 2 in de Melfest odds. Boven Maria.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:20 schreef Momo het volgende:
[..]
Het is maar hopen dat Loreen met iets goeds komt. Die Marcus en Martinus komen uit Noorwegen trouwens en hebben geen directe band met Zweden, maar ze doen vooral mee schijnbaar omdat ze meer bekend willen worden in Zweden.
Volgens Google Translate staat ernaast "een groter bedrag doneren".quote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:13 schreef Momo het volgende:
[..]
Tijdens postcard zag je ook een nummer en 5 euro, maar dat zal wel een aparte donatie zijn dan
Ja, op basis van de show lijkt me. Zo speciaal klonk dat liedje niet.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:22 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Marcus en Martinus staan inmiddels wel op 2 in de Melfest odds. Boven Maria.
Dat need more fun blijft wel hangen bij mijquote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:23 schreef koffieleuk het volgende:
Refrein knalt wat te weinig, maar vind deze tot nu toe wel geinig.
Zoals het er nu uitziet zijn de nummers zwak genoeg om Loreen eruit te laten springen.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:20 schreef Momo het volgende:
[..]
Het is maar hopen dat Loreen met iets goeds komt. Die Marcus en Martinus komen uit Noorwegen trouwens en hebben geen directe band met Zweden, maar ze doen vooral mee schijnbaar omdat ze meer bekend willen worden in Zweden.
Oostenrijk genre: disaster bopquote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:22 schreef Momo het volgende:
[..]
ESF / [2023] Deelnemers Eurovisie songfestival 2023 A-Z
Ik heb er shock rock van gemaakt, omdat ze zich ook zo eerder hadden genoemd.
Het klinkt allemaal zo gekunsteld.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:19 schreef Momo het volgende:
[..]
Volgens mij doen ze niet aan autotune hier.
Alsof het liedje van Maria zoveel specialer isquote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, op basis van de show lijkt me. Zo speciaal klonk dat liedje niet.
RIP Eye Cue en Jana Burceskaquote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:24 schreef Fred_B het volgende:
Dit is toch een Macedonische inzending die 14e wordt in een semi.
Nee, dat is ook niks. Maar goed, een generieke ballad heeft altijd wel een publiek.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:25 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Alsof het liedje van Maria zoveel specialer is
Ik denk op zich wel dat er wat betere ballads op het ESF gaan zijn dan dat nummer van Maria.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, dat is ook niks. Maar goed, een generieke ballad heeft altijd wel een publiek.
Dat sowieso, maar Loreen zal de meubelen wel redden.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:27 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik denk op zich wel dat er wat betere ballads op het ESF gaan zijn dan dat nummer van Maria.
Maar goed, laat Zweden maar een keer op de bek gaan. Dat mag ook wel. Melfest is de laatste jaren gewoon niet zo sterk, Cornelia was echt een gelukje.
Het is ook wel echte ESF-fan vriendelijk.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:28 schreef molloot200 het volgende:
Twitter is weg van dit nummer, maar ik vind het vooral irritant door die knipperlichten steeds
Vergeet Medina nietquote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:27 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik denk op zich wel dat er wat betere ballads op het ESF gaan zijn dan dat nummer van Maria.
Maar goed, laat Zweden maar een keer op de bek gaan. Dat mag ook wel. Melfest is de laatste jaren gewoon niet zo sterk, Cornelia was echt een gelukje.
Een waarschuwing voor mensen met epilepsie was wel nodig.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:28 schreef molloot200 het volgende:
Twitter is weg van dit nummer, maar ik vind het vooral irritant door die knipperlichten steeds
Hadden ze maar een jaar gewacht, wat een heerlijk nummer is datquote:
Ruta del Sol > Ruta Murquote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:31 schreef Momo het volgende:
Trouwens de andere favoriet Ruta Mur, is dat een she/he/they? Ik zie verschillende mensen Ruta him of she noemen.
Daar ziet ze er heel anders uitquote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:32 schreef Momo het volgende:
Beatrich heeft 5 jaar geleden een internationale hit gehad, ik ken het nummer wel
En nog verstand van etiquette ook.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:36 schreef molloot200 het volgende:
Beatries heeft ook wel een lekkere stage presence hoor
Dat wat het eerste wat me in de heats opviel, en dan nog een lekker nummer erbij. Heel leuk om te zien ditquote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:36 schreef molloot200 het volgende:
Beatries heeft ook wel een lekkere stage presence hoor
Cha Cha Cha is op zich wel hard, maar dan weer geen rockquote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:37 schreef Momo het volgende:
Wel veel rocky nummers dit jaar, maar niks echt hards ofzo
Kroati ook, op hun manierquote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:39 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Cha Cha Cha is op zich wel hard, maar dan weer geen rock
Ja, dat wordt nog wat om te beschrijven. Ik hoor wel weer eerder metal invloeden daar dan rockquote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:39 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Cha Cha Cha is op zich wel hard, maar dan weer geen rock
Ollie van Estland was wel hard toch?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:37 schreef Momo het volgende:
Wel veel rocky nummers dit jaar, maar niks echt hards ofzo
Maar die is niet gekozenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:40 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ollie van Estland was wel hard toch?
Praten wij ook zo snel in de Spaanse, Franse, Italiaanse oren ?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:38 schreef Zigsky het volgende:
Benieuwd wat ze allemaal zeggen, haha.
Gewoon Harry Mens een NSF laten presenteren.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:41 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Praten wij ook zo snel in de Spaanse, Franse, Italiaanse oren ?
Denk het wel. Die G klinkt best bedreigend.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:41 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Praten wij ook zo snel in de Spaanse, Franse, Italiaanse oren ?
Ik ging ook maar naar Zwedenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Goed getimed wel, iedereen zat in Zweden.
Eurythmics?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:55 schreef NailQueen het volgende:
Dat 'Give me sooo loooow" lijkt op een nummer uit de jaren 80 maar ik kan mijn vinger er niet op leggen.
jij?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:59 schreef NailQueen het volgende:
Tijd voor warme chocolademelk. Wie wil?
Lekker, met tosti graagquote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:59 schreef NailQueen het volgende:
Tijd voor warme chocolademelk. Wie wil?
precies andersom, maar jaquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:02 schreef koffieleuk het volgende:
Heb de startvolgorde gemist, maar hierna nog Monika, Gabrielus en Petunija toch?
Running Orderquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:02 schreef koffieleuk het volgende:
Heb de startvolgorde gemist, maar hierna nog Monika, Gabrielus en Petunija toch?
quote:
quote:
Goh, zonder erbij stil te staan nam ik aan dat het een man was.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:58 schreef Sableheart het volgende:
Als ik haar introfilmpje bekijk, meende ik haar van het jaar er voor te herkennen.
Goed voor de variatie inderdaadquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:01 schreef Sableheart het volgende:
Ik ben blij dat dit in deze voorronde zit. Het is niet geweldig, maar wel een verademing ten opzichte van het merendeel dat we vanavond gehoord hebben.
Il Senseo denkt de lading wel. Dit is wat er overblijft als je koffie hebt gezet.quote:
Snap de verwarring welquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:03 schreef Cirilico het volgende:
[..]
[..]
[..]
Goh, zonder erbij stil te staan nam ik aan dat het een man was.
Ben je tosti apparaat kwijt?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:04 schreef NailQueen het volgende:
[..]
*Geeft warme chocomelk.
De tosti komt morgen
@ijs_beerquote:
Laat diequote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:09 schreef molloot200 het volgende:
Dit was een stuk beter dan tijdens de semi's
Toch stiekem hopen dat dit wint
Eens. Het is niet slecht, maar veel minder bijzonder dan verschillende andere opties hier.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:14 schreef Fred_B het volgende:
Dit als winnaar zou toch wel een anticlimax zijn.
quote:
Ja, het valt na een goede start tegen inderdaad.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:18 schreef Sableheart het volgende:
Hoe meer ik hoor, hoe verder ze op mijn lijstje naar beneden zakt. Op dat begin had een veel beter nummer dan dit kunnen volgen.
Van hakken op Cha Cha Cha naar twerken met Elettra Lamborghiniquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:19 schreef Momo het volgende:
Trouwens volgende week San Marino en Finland finale op zaterdag. Ook weer lekker gekke avond
De Top 3 is duidelijk. De rest maakt me eigenlijk niet zo heel veel uit (zolang het maar niet wint).quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:20 schreef Sableheart het volgende:
8 Petunija
5 Beatrich
6 Ruta Mur
9 Gabrielius
7 Il Senso
10 Monika
3 Juste
1 Mario Junes
4 Paulina
2 Moon Bee
Van Pina Colada naar Blue Da Ba Die Da ?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:21 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Van hakken op Cha Cha Cha naar twerken met Elettra Lamborghini
Ben het hier mee eens.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:22 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De Top 3 is duidelijk. De rest maakt me eigenlijk niet zo heel veel uit (zolang het maar niet wint).
Ruta Murquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:26 schreef Zigsky het volgende:
Wie was die vrouw (volgens Google) met So Low ook alweer?
Ruta Murquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:20 schreef Sableheart het volgende:
8 Petunija
5 Beatrich
6 Ruta Mur
9 Gabrielius
7 Il Senso
10 Monika
3 Juste
1 Mario Junes
4 Paulina
2 Moon Bee
Jij weet allesquote:
Die van The Roop maar vraag mij niet naar zijn naam.quote:
Dan zou ikquote:
Ja!quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:28 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Die van The Roop maar vraag mij niet naar zijn naam.
Zou het nummer voor Nederland van dit jaar moeten schrijven!quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:34 schreef H_T het volgende:
Ik schakel net in. Dit liedje van die gozer achter de piano heeft potentie!
Je nagels?quote:
Een liedje van een oud-deelnemer scoort vast als een trijnquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:35 schreef Momo het volgende:
[..]
Zou het nummer voor Nederland van dit jaar moeten schrijven!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:41 schreef molloot200 het volgende:
[..]Ik ging je quoten om te zeggen dat ik je spoiler niet ga lezen en toen was je tekst leesbaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hotapnyc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |