Ja dusquote:Op zaterdag 11 februari 2023 18:31 schreef Cee het volgende:
Ik kijk al tien minuten gebiologeerd naar het leven van een Estse Dadi Freyr die fluitjes maakt. Of zit ik de verkeerde zender in de app te kijken?
Wel zo handig dat ze ook live de vertaling erbij geven op de andere linkquote:
quote:Op zaterdag 11 februari 2023 18:37 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Wel zo handig dat ze ook live de vertaling erbij geven op de andere link
T: Yes, but here we are, look at the stage, it's jealous worth, and most jealous are those who didn't get on the stage, like philipp kirkorov, he must be green
Hij staat wel op de sanctielijst volgens mij? mogen ze 'm dan oppakken?quote:Op zaterdag 11 februari 2023 18:38 schreef Momo het volgende:
Als Kirkorov weer naar ESF durft te komen dit jaar hoop ik dat ze als intervalact hem op het podium zetten en dat dan iedereen spullen naar hem mag gooien.
Gratis tomaten uitdelenquote:Op zaterdag 11 februari 2023 18:38 schreef Momo het volgende:
Als Kirkorov weer naar ESF durft te komen dit jaar hoop ik dat ze als intervalact hem op het podium zetten en dat dan iedereen spullen naar hem mag gooien.
Met Alma best wel een grote muzikale naam als jurylid.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 17:59 schreef Momo het volgende:
De jury, bij de halve finales waren dat Esten, nu internationaal
[..]
Onder andere Deebaaaaan
Volgens mij is Inger Non-binearquote:Op zaterdag 11 februari 2023 18:46 schreef Strani het volgende:
Kijk ik nou naar een nationale finale of naar Boerin zoekt vrouw?
Of man. Of weet ik veel.
Doet Inger standaard elk jaar mee?quote:Op zaterdag 11 februari 2023 18:47 schreef Em31 het volgende:
Oh stem is wel beter dan de vorige jaren, toen vond ik elk nummer vreselijk
Voor mijn gevoel welquote:Op zaterdag 11 februari 2023 18:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Doet Inger standaard elk jaar mee?
Volgens mij al 4 keer dat ik mij kan herinneren, vaak net niet.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 18:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Hallo wij willen dit graag gewoon zien zonder jou en de afwas op de voorgrondquote:Op zaterdag 11 februari 2023 18:47 schreef NailQueen het volgende:
Ik moet ondertussen de afwas doen. Ik zet dit op de achtergrond.
Ze hebben de afgelopen drie jaar volgens mij meegedaan dus ondertussen vaste waarde.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 18:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik kan niet zo wennen aan 'hen' dus ik ga altijd gewoon voor de naam.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 18:48 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik zat al een zin te vormen zonder hij/zij, wist niet wat ik moest
Ja, dat hadden we vorige jaren ook, maar daar is dus wel een goede reden voor want Inger ziet zichzelf dus niet echt als man of vrouw.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 18:48 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dan zou het bijv. 'Ingur hun stem' zijn toch?quote:Op zaterdag 11 februari 2023 18:49 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja, dat hadden we vorige jaren ook, maar daar is dus wel een goede reden voor want Inger ziet zichzelf dus niet echt als man of vrouw.
Volgens mij welquote:Op zaterdag 11 februari 2023 18:50 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dan zou het bijv. 'Ingur hun stem' zijn toch?
gewoon mij taggen en dan help ik je welquote:Op zaterdag 11 februari 2023 18:48 schreef Em31 het volgende:
[..]
Yes!quote:Op zaterdag 11 februari 2023 18:50 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dan zou het bijv. 'Ingur hun stem' zijn toch?
Hoe was je dit bord af?. Dit doe ik met een speciaal gemaakte middel genaamd 'Dreft'quote:Op zaterdag 11 februari 2023 18:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Hallo wij willen dit graag gewoon zien zonder jou en de afwas op de voorgrond
quote:Op zaterdag 11 februari 2023 18:59 schreef Momo het volgende:
Elysa deed ook vorig jaar mee met Fire en werd derde. Dag daarna is haar huis afgefikt
Wat zou er morgen gebeuren? Aangereden door Socrates?quote:Op zaterdag 11 februari 2023 18:59 schreef Momo het volgende:
Elysa deed ook vorig jaar mee met Fire en werd derde. Dag daarna is haar huis afgefikt
Slechte filosofie is toch net iets minder erg dan vuur, maar aanrijding is dan wel weer heftigquote:Op zaterdag 11 februari 2023 19:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat zou er morgen gebeuren? Aangereden door Socrates?
Nog erger: gecanceld om haar mening.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 19:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat zou er morgen gebeuren? Aangereden door Socrates?
Momo wat is de zin van het leven? Dat weet je vast ook wel.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 19:05 schreef Momo het volgende:
Het gaat tussen Ollie en Alika voor de mensen die verder niks hebben bijgelezen.
Songfestival en Pinguïnsquote:Op zaterdag 11 februari 2023 19:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Momo wat is de zin van het leven? Dat weet je vast ook wel.
En Alika heeft een nummer van Wouter Hardy, de ArcadeGod.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 19:05 schreef Momo het volgende:
Het gaat tussen Ollie en Alika voor de mensen die verder niks hebben bijgelezen.
Volgens de odds wint Alika makkelijk. 65% tegen 15% voor Ollie.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 19:05 schreef Momo het volgende:
Maar ze doet meer een Tout l’universie.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 19:06 schreef Em31 het volgende:
[..]
En Alika heeft een nummer van Wouter Hardy, de ArcadeGod.
Mwah Ollie heeft wel meer streams en views. Ik denk dat het niet gespeeld is. 50/50 jury en televote en daarna enkel televote voor de top 3.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 19:08 schreef BillDauterive het volgende:
M Els is wel leuk
[..]
Volgens de odds wint Alika makkelijk. 65% tegen 15% voor Ollie.
Ja, vind ik ook. Beetje basic.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 19:08 schreef Em31 het volgende:
Dit vind ik ook wel leuk, maar beetje te simpel.
oh oei, ik dacht ze heeft het binnen door de jury, maar die valt dus weg.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 19:08 schreef Momo het volgende:
[..]
Mwah Ollie heeft wel meer streams en views. Ik denk dat het niet gespeeld is. 50/50 jury en televote en daarna enkel televote voor de top 3.
Ze willen Stefan. Wat ik heel goed kan begrijpen.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 19:09 schreef Nashipeer het volgende:
Die shots van het publiek steeds; iedereen ziet er zo verveeld uit
Ik zou Wild Youth geen rockband noemen.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 19:10 schreef Cee het volgende:
Als Ollie dit wint hebben we van de 9 acts al drie rockbands (alhoewel hij wel in z’n eentje is maar het heeft wel een band-vibe). Dan gaan we een beetje de kant op die we vorig jaar juist dachten te krijgen.
Kijk maar goed, zometeen herken je ze niet meer.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 19:11 schreef BillDauterive het volgende:
Ik hoor ABBA, dus vind ik dit nu al leuk.
Als deze ook in de superfinale belanden is Ollie wel kansloos denk ik want redelijk zelfde genre.quote:
"We doen het over twee jaar, dan verwacht niemand het"quote:Op zaterdag 11 februari 2023 19:10 schreef Cee het volgende:
Als Ollie dit wint hebben we van de 9 acts al drie rockbands (alhoewel hij wel in z’n eentje is maar het heeft wel een band-vibe). Dan gaan we een beetje de kant op die we vorig jaar juist dachten te krijgen.
Ik wel, hun Wikipedia pagina ook. Er zijn veel gradaties.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 19:12 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik zou Wild Youth geen rockband noemen.
Ja Alika gaat sowieso de jury winnen, ik hoop dat de jury een beetje eerlijk is met rocknummers. Kan mij Roemenië vorig jaar een jurylid herrineren die de rocknummers allemaal op de laatste plaats zette want ze vond rockmuziek niet leuk. Maar televote gaat spannend zijn denk ikquote:Op zaterdag 11 februari 2023 19:09 schreef Em31 het volgende:
[..]
oh oei, ik dacht ze heeft het binnen door de jury, maar die valt dus weg.
Voor mijn oren is We are one is gewoon boyband muziek. Andere nummers van hun waren wel meer poprock.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 19:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik wel, hun Wikipedia pagina ook. Er zijn veel gradaties.
Ik las aangeschotenquote:Op zaterdag 11 februari 2023 19:17 schreef Sableheart het volgende:
Ietwat laat, maar ik ben aangesloten.
Ja, precies dit. Ik ben ook rock of punk fan, maar dit is toch niets...quote:Op zaterdag 11 februari 2023 19:16 schreef Momo het volgende:
Ik vind dit dus helemaal niks als rock/metal fan
Grete is morgen jarig en dit is haar verjaardagskado. En dat komt goed uit want die ze nu heeft is kapot.quote:
Dat heb ik ook een beetje, maar de vocals zijn wel bijzonder goed natuurlijkquote:Op zaterdag 11 februari 2023 19:33 schreef Cee het volgende:
Qua stem geweldig maar het nummer zelf vond ik dan weer niet zo bijzonder.
Het is als ik het goed had begrepen ook één van de meest innovatieve landen van Europa.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 19:29 schreef Strani het volgende:
Bij Estland heb ik altijd het gevoel dat het een West Europees land is dat per ongeluk in Oost Europa ligt.
Ik vind het net niet té cliché dat ik me eraan ga ergeren, maar er zijn weleens betere ballads gemaakt ja, dat wel.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 19:33 schreef Cee het volgende:
Qua stem geweldig maar het nummer zelf vond ik dan weer niet zo bijzonder.
Sowieso een verademing om normaal ogende mensen te zien op TV na een week San Remo.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 19:34 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Het is als ik het goed had begrepen ook één van de meest innovatieve landen landen van Europa.
Wat zou er hier gebeuren als een in-ear niet werkt?quote:Op zaterdag 11 februari 2023 19:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Sowieso een verademing om normaal ogende mensen te zien op TV na een week San Remo.
Jaquote:Op zaterdag 11 februari 2023 19:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Sowieso een verademing om normaal ogende mensen te zien op TV na een week San Remo.
Ik denk dat de artiest gewoon door zou zingen en daarna op social media beklag doet van het technisch falen van de organisatie. Zoals het hoort.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 19:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat zou er hier gebeuren als een in-ear niet werkt?
Wel een break tussen de nummers en de uitslag.quote:
Zijn er nog andere dingen gebeurd na Blanco?quote:Op zaterdag 11 februari 2023 19:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Gevecht tussen Anna Oxa en Madamequote:Op zaterdag 11 februari 2023 19:38 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Zijn er nog andere dingen gebeurd na Blanco?
Johquote:Op zaterdag 11 februari 2023 19:39 schreef Cee het volgende:
Naar aanleiding van de postcards zet ik Tallinn wel steeds lager op mijn lijstje.
quote:Op zaterdag 11 februari 2023 19:43 schreef Strani het volgende:
[..]
JohIk zat net nog even te kijken op Google en ik vind het er juist prachtig uitzien. @:Redefine is er ook altijd heel enthousiast over en heeft als ik me niet vergis zelfs een foto van Tallinn in z'n werkkamer hangen.
Dan moeten ze @Redefine de postcards de volgende keer laten maken!quote:Op zaterdag 11 februari 2023 19:43 schreef Strani het volgende:
[..]
JohIk zat net nog even te kijken op Google en ik vind het er juist prachtig uitzien. @:Redefine is er ook altijd heel enthousiast over en heeft als ik me niet vergis zelfs een foto van Tallinn in z'n werkkamer hangen.
Jaquote:Op zaterdag 11 februari 2023 19:45 schreef Greys het volgende:
Ik moet wat lastig doen want als ik hier lees of typ stopt m'n stream maar Alika is diegene met de zelfspelende piano toch? (In wat ik op YouTube zag vooraf iig)
Yep en het Wouter Hardy nummer.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 19:45 schreef Greys het volgende:
Ik moet wat lastig doen want als ik hier lees of typ stopt m'n stream maar Alika is diegene met de zelfspelende piano toch? (In wat ik op YouTube zag vooraf iig)
Ja de lat ligt gewoon erg hoog als je hier woont.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 19:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Je bent gewoon bitter en vindt alleen Charleroi en Tilburg mooi genoeg
Tilburg had gewoon de mooiste muurschildering TER WERELD! Straniquote:Op zaterdag 11 februari 2023 19:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Je bent gewoon bitter en vindt alleen Charleroi en Tilburg mooi genoeg
Oké ja dan heb ik de goede voor me, dank!quote:Op zaterdag 11 februari 2023 19:46 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Yep en het Wouter Hardy nummer.
Die Wouter Hardy is ook overalquote:Op zaterdag 11 februari 2023 19:46 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Yep en het Wouter Hardy nummer.
Waar de verantwoordelijke wethouder een einde aan maakte want 'een grijze muur is net zo mooi en goedkoper om te onderhouden'?quote:Op zaterdag 11 februari 2023 19:48 schreef Em31 het volgende:
[..]
Tilburg had gewoon de mooiste muurschildering TER WERELD! Strani
Ja die weet hoe je rijk moet wordenquote:Op zaterdag 11 februari 2023 19:49 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Die Wouter Hardy is ook overal
Ja 40 minuten douchen is nét genoeg denk ikquote:Op zaterdag 11 februari 2023 19:52 schreef NailQueen het volgende:
Oke deze nog en dan ga ik douchen. Dan ben ik nog op tijd voor San Remo.
Ik hou van lang douchenquote:Op zaterdag 11 februari 2023 19:53 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja 40 minuten douchen is nét genoeg denk ik
Ondertussen in Afrika:quote:Op zaterdag 11 februari 2023 19:53 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja 40 minuten douchen is nét genoeg denk ik
Om nou met emmers water naar afrika te lopen...quote:Op zaterdag 11 februari 2023 19:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Ondertussen in Afrika:
[ afbeelding ]
Iemand op koers houden als die zelf niet weet waar heen te gaan... Niet helemaal een onmogelijke vergelijking.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 19:56 schreef NailQueen het volgende:
Je bent mijn vuurtoren. Wat een raar compliment.
Nee maar jij trekt dat hele continent droog met dat douche-gedrag van je!quote:Op zaterdag 11 februari 2023 19:55 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Om nou met emmers water naar afrika te lopen...
Om nou douches te delen is ook weer zo'n gedoe.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 19:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee maar jij trekt dat hele continent droog met dat douche-gedrag van je!
Ik vind op dit moment Elysa, maar dat wordt m niet.quote:Op zaterdag 24 december 2022 14:33 schreef Cirilico het volgende:
Vandaag alle nummers twee keer beluisterd. Uiteindelijk heb ik 7 nummers die mijn favoriet zijn. Ik zal later eens kijken hoe ik ze rank.
Janek - House Of Glass
ELYSA - Bad Philosophy
ALIKA - Bridges
INGER - Awaiting You
kaw - Valik
ELLIP - Pretty Girl
MERLYN - UNICORN VIBES
Zijn al die artiesten hun namen echt met hoofdletters of staan ze verkeerd in het systeem ofzo?Bijna iedereen heeft die namelijk.
Edit, MERLYN vinden jullie/anderen kennelijk heel slecht. En Ollie die ik één van de slechtste vond, vindt iedereen weer heel gaaf.Verder komt mijn top 10 grofweg overeen.
tvpcirilico
Hm nou met de juiste persoon is het best leuk hoorquote:Op zaterdag 11 februari 2023 20:01 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Om nou douches te delen is ook weer zo'n gedoe.
Dat klopt helemaalquote:Op zaterdag 11 februari 2023 19:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Volgende meet doen we daar!quote:Op zaterdag 11 februari 2023 20:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat klopt helemaalHet is echt een prachtige stad. Met heel veel sfeer en waar ik mij ook nog thuis voelde
Zeker een aanrader.
Elk jaar in een ander ESF land.quote:
Leuk, jaar daarna doen we dan Australië!quote:Op zaterdag 11 februari 2023 20:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Elk jaar in een ander ESF land.
Geen idee maar het zou me niet verbazen als er een soort "superfinale" komt waarbij er nog een stemronde komt, of mss dat mensen nog een keer moeten optreden om de tijd te vullenquote:Op zaterdag 11 februari 2023 20:39 schreef Thrts het volgende:
Wat is de komende 1,5 uur hier nog de bedoeling? Duurt de uitslag heel lang ofwat?
Ja, nog 1 minuut blijkbaar.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:10 schreef Sableheart het volgende:
Het publiek mag blijven stemmen, ook nadat de punten van de jury bekend zijn gemaakt?
En Ollie.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:20 schreef Sableheart het volgende:
Bedwetters en Alika in superfinale?
Ja voor Ollie wel jammer want denk dat mensen die naar rockmuziek luisteren nu wel meer verdeeld stemmen, had liever een andere superfinalist gehad. Ik heb trouwens gemist wie de televote had gewonnen?quote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:21 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
En Ollie.
Jammer van Bedwetters, de andere twee zijn logisch.
Technische problemen in Denemarkenquote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:27 schreef Cirilico het volgende:
intussen komen de uitslagen van denemarken nu ook?
22:15 volgens de gidsquote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:36 schreef Fred_B het volgende:
Wanneer zijn ze hier klaar? Elke keer als ik een blik op dit scherm werp, zie ik dat plaatje hierboven.
Flikt het toch maar mooi weerquote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:50 schreef Greys het volgende:
Hier ben ik blij mee.
En Wouter H ook.
Ollie-Hardy blijft een bijzondere wedstrijd.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:50 schreef Greys het volgende:
Hier ben ik blij mee.
En Wouter H ook.
Echt wel teringknap, gewoon voor de derde keer en de andere twee deden het enorm goed op het ESF. Denk niet dat dit een top 5 wordt maar toch, hij doet het toch maar weer.quote:
Ja heel knapquote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt wel teringknap, gewoon voor de derde keer en de andere twee deden het enorm goed op het ESF. Denk niet dat dit een top 5 wordt maar toch, hij doet het toch maar weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |