Ik las aangeschotenquote:Op zaterdag 11 februari 2023 19:17 schreef Sableheart het volgende:
Ietwat laat, maar ik ben aangesloten.
Ja, precies dit. Ik ben ook rock of punk fan, maar dit is toch niets...quote:Op zaterdag 11 februari 2023 19:16 schreef Momo het volgende:
Ik vind dit dus helemaal niks als rock/metal fan
Grete is morgen jarig en dit is haar verjaardagskado. En dat komt goed uit want die ze nu heeft is kapot.quote:
Dat heb ik ook een beetje, maar de vocals zijn wel bijzonder goed natuurlijkquote:Op zaterdag 11 februari 2023 19:33 schreef Cee het volgende:
Qua stem geweldig maar het nummer zelf vond ik dan weer niet zo bijzonder.
Het is als ik het goed had begrepen ook één van de meest innovatieve landen van Europa.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 19:29 schreef Strani het volgende:
Bij Estland heb ik altijd het gevoel dat het een West Europees land is dat per ongeluk in Oost Europa ligt.
Ik vind het net niet té cliché dat ik me eraan ga ergeren, maar er zijn weleens betere ballads gemaakt ja, dat wel.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 19:33 schreef Cee het volgende:
Qua stem geweldig maar het nummer zelf vond ik dan weer niet zo bijzonder.
Sowieso een verademing om normaal ogende mensen te zien op TV na een week San Remo.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 19:34 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Het is als ik het goed had begrepen ook één van de meest innovatieve landen landen van Europa.
Wat zou er hier gebeuren als een in-ear niet werkt?quote:Op zaterdag 11 februari 2023 19:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Sowieso een verademing om normaal ogende mensen te zien op TV na een week San Remo.
Jaquote:Op zaterdag 11 februari 2023 19:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Sowieso een verademing om normaal ogende mensen te zien op TV na een week San Remo.
Ik denk dat de artiest gewoon door zou zingen en daarna op social media beklag doet van het technisch falen van de organisatie. Zoals het hoort.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 19:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat zou er hier gebeuren als een in-ear niet werkt?
Wel een break tussen de nummers en de uitslag.quote:
Zijn er nog andere dingen gebeurd na Blanco?quote:Op zaterdag 11 februari 2023 19:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Gevecht tussen Anna Oxa en Madamequote:Op zaterdag 11 februari 2023 19:38 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Zijn er nog andere dingen gebeurd na Blanco?
Johquote:Op zaterdag 11 februari 2023 19:39 schreef Cee het volgende:
Naar aanleiding van de postcards zet ik Tallinn wel steeds lager op mijn lijstje.
quote:Op zaterdag 11 februari 2023 19:43 schreef Strani het volgende:
[..]
JohIk zat net nog even te kijken op Google en ik vind het er juist prachtig uitzien. @:Redefine is er ook altijd heel enthousiast over en heeft als ik me niet vergis zelfs een foto van Tallinn in z'n werkkamer hangen.
Dan moeten ze @Redefine de postcards de volgende keer laten maken!quote:Op zaterdag 11 februari 2023 19:43 schreef Strani het volgende:
[..]
JohIk zat net nog even te kijken op Google en ik vind het er juist prachtig uitzien. @:Redefine is er ook altijd heel enthousiast over en heeft als ik me niet vergis zelfs een foto van Tallinn in z'n werkkamer hangen.
Jaquote:Op zaterdag 11 februari 2023 19:45 schreef Greys het volgende:
Ik moet wat lastig doen want als ik hier lees of typ stopt m'n stream maar Alika is diegene met de zelfspelende piano toch? (In wat ik op YouTube zag vooraf iig)
Yep en het Wouter Hardy nummer.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 19:45 schreef Greys het volgende:
Ik moet wat lastig doen want als ik hier lees of typ stopt m'n stream maar Alika is diegene met de zelfspelende piano toch? (In wat ik op YouTube zag vooraf iig)
Ja de lat ligt gewoon erg hoog als je hier woont.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 19:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Je bent gewoon bitter en vindt alleen Charleroi en Tilburg mooi genoeg
Tilburg had gewoon de mooiste muurschildering TER WERELD! Straniquote:Op zaterdag 11 februari 2023 19:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Je bent gewoon bitter en vindt alleen Charleroi en Tilburg mooi genoeg
Oké ja dan heb ik de goede voor me, dank!quote:Op zaterdag 11 februari 2023 19:46 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Yep en het Wouter Hardy nummer.
Die Wouter Hardy is ook overalquote:Op zaterdag 11 februari 2023 19:46 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Yep en het Wouter Hardy nummer.
Waar de verantwoordelijke wethouder een einde aan maakte want 'een grijze muur is net zo mooi en goedkoper om te onderhouden'?quote:Op zaterdag 11 februari 2023 19:48 schreef Em31 het volgende:
[..]
Tilburg had gewoon de mooiste muurschildering TER WERELD! Strani
Ja die weet hoe je rijk moet wordenquote:Op zaterdag 11 februari 2023 19:49 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Die Wouter Hardy is ook overal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |