abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207976105
Vanochtend 63.1

Ik snap waarom, want ik heb gisteren redelijk wat chips gegeten, dus veel zout.

Best gek om te zien dat ik anderhalf kilo vocht met me mee zeul. Toch nog een kilo afgevallen in een week.
pi_207986480
Ik at vandaag pizza. En dat was goed. Want ik had na een lange vermoeiende werkdag helemaal geen zin om te sporten. En veel zin in pizza en chips. En ik ben wel braaf gaan sporten. En daarna zo'n kleine pizza van de appie gekocht ('slechts' 800 kcal, dus helemaal niet super veel meer dan een normale avondmaaltijd). Dus ik ben toch soort van trots op mezelf dat ik gesport heb en niet alles op heb gegeten.
pi_207986651
Ik heb mijn gehemelte stuk dus al het eten doet zeer.

Mijn dag:
L: 3 crackers, ham-kaas croissant
T: 2 paaseitjes, deden ook nog zeer :(
A: 2 mini krentenbollen
B: sportoefeningdingen
T: mandarijntje en een klein vruchtenyoghurt

Voordeel, misschien ben ik morgen eindelijk dun. :7

Morgen:
L: sla met tonijn, paprika, olijven, dressing
T: iets zachts
A: aardappels, rode kool en slavink
B: oefendingen.

:Y
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  dinsdag 14 februari 2023 @ 10:44:23 #54
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_207991278
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2023 20:48 schreef Nanuke het volgende:

Voordeel, misschien ben ik morgen eindelijk dun. :7

_O_

Ik was gisteren de hele dag misselijk, maar dat werd alleen wat minder als ik iets at. :')
Vanmorgen maar weer een stuk gaan lopen, heb ik dat iig in de pocket. Vandaag weer veel werken met weinig tijd om te eten dus het komt er weer op aan om dan vanavond niet in te gaan zitten halen. Letterlijk. :')
pi_207996081
Vandaag niks gegeten. Ik moest een deadline halen en heb van 5 uur 's ochtends tot net zitten werken. Geen tijd gehad om te denken aan eten.

Niet gezond, maar voor een keertje niet erg. Straks een gezonde maaltijd eten en dan heb ik een mooie balansdag gehad na het weekend.

Vanochtend was ik alweer iets lichter (62.8), zal morgenochtend vast nog iets zijn gedaald.
pi_207996108
Let je er wel op dat je niet doorslaat met focus op het getal op de weegschaal? Hele dag niets eten en dat verderop een balansdag noemen vind ik een beetje rode vlag.

Goed bedoeld :*
pi_207997445
Wat een heerlijke dag vandaag, leek wel lente O+
Was even wandelen, was zo lekker dat ik iets te ver heb gelopen. Nu al spierpijn :')
pi_207997648
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 17:45 schreef SilverEyes het volgende:
Let je er wel op dat je niet doorslaat met focus op het getal op de weegschaal? Hele dag niets eten en dat verderop een balansdag noemen vind ik een beetje rode vlag.

Goed bedoeld :*
Zo heb ik het achteraf genoemd. Het was niet de bedoeling om niks te eten.
pi_208001995
Jaa, de 300 gr is eraf, nu BMI onder 40 #kleinestapjes

Wel nog steeds geen klats }:| -O-
  woensdag 15 februari 2023 @ 07:58:23 #60
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_208002005
Ik heb net eindelijk de tijd genomen om picnic weer eens aan te zwengelen. *O*
Zaterdagavond om een uur of 21.00
Ideaal en nu dus ook keurig een menu voor de 5 dagen daarna. :s)
Scheelt een berg geld en van alles wat er je mandje in sluipt elke keer dat je zo’n supermarkt in loopt.
pi_208002242
Vanochtend 62.5 gaat weer de goede kant op. Het gaat met golfbewegingen, dat is niet erg. Als het op de langere termijn maar steeds iets naar beneden gaat ipv steeds iets naar boven.
pi_208002250
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2023 07:58 schreef BE het volgende:
Ik heb net eindelijk de tijd genomen om picnic weer eens aan te zwengelen. *O*
Zaterdagavond om een uur of 21.00
Ideaal en nu dus ook keurig een menu voor de 5 dagen daarna. :s)
Scheelt een berg geld en van alles wat er je mandje in sluipt elke keer dat je zo’n supermarkt in loopt.
Lekker bezig!
Het scheelt bij ons ook best wat geld, mijn planning is 10x beter en ik gooi geen eten meer weg. Laatste deden we al amper, maar vind dat echt vreselijk.
Met een meidenkwartet
  woensdag 15 februari 2023 @ 09:45:31 #63
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_208002877
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 08:38 schreef Cathmar het volgende:

[..]
Lekker bezig!
Het scheelt bij ons ook best wat geld, mijn planning is 10x beter en ik gooi geen eten meer weg. Laatste deden we al amper, maar vind dat echt vreselijk.
Ja, en dan elke dag terwijl je toch al moe bent bedenken wat je gaat eten.
Nu heb ik gewoon een lijstje en klaar:

Farfalle met broccoli en runderworst
Nasi
AGV
Andijviestamppot m spekjes
Rigatoni met pompoen (recept v picnic)

Hebben we heel lang zo gedaan en dan komt de klad er in en dan moet ik er echt even weer inkomen, maar ik word er nu al heel blij van. :D
pi_208003482
Dik vandaag.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_208003525
Al twee dagen ziek. Niet getraind gisteren; de gedachte aan het oppakken van een halve kilo dumbell was al vermoeiend, laat staan werkelijk met wat gewicht aan de slag te gaan. Hopelijk lukt het me vanavond wel te gaan powerwalken. Ik kijk het nog even aan.

O en wel chocolade gisteren, want Valentijnsdag :')
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_208011744
quote:
2s.gif Op woensdag 15 februari 2023 10:46 schreef Lonaa het volgende:
Dik vandaag.
Ik ook *;

Ik had wat stress vandaag. Dus ik kocht milka lepeleitjes O+
Toch altijd weer opvallend hoe mijn brein grijpt naar lekker eten (vet & zoet) als ik me gestresst voel.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_208011762
quote:
7s.gif Op woensdag 15 februari 2023 10:51 schreef miss_sly het volgende:
Al twee dagen ziek. Niet getraind gisteren; de gedachte aan het oppakken van een halve kilo dumbell was al vermoeiend, laat staan werkelijk met wat gewicht aan de slag te gaan. Hopelijk lukt het me vanavond wel te gaan powerwalken. Ik kijk het nog even aan.

Als je ziek bent moet je niet sporten :* Dat kan je lijf niet ook nog gebruiken terwijl het hard aan het werk is om je beter te maken. Je kan ook gewoon even wandelen, is ook prima.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_208012676
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 20:43 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Als je ziek bent moet je niet sporten :* Dat kan je lijf niet ook nog gebruiken terwijl het hard aan het werk is om je beter te maken. Je kan ook gewoon even wandelen, is ook prima.
I know, maar mijn hoofd heeft het daar dan toch even moeilijk mee. Tot ik me eraan over heb gegeven. Op z’n vroegst zaterdag weer sporten ^O^
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_208013049
quote:
7s.gif Op woensdag 15 februari 2023 21:36 schreef miss_sly het volgende:

I know, maar mijn hoofd heeft het daar dan toch even moeilijk mee. Tot ik me eraan over heb gegeven. Op z’n vroegst zaterdag weer sporten ^O^
:* nu eerst opknappen :Y
pi_208013354
quote:
7s.gif Op woensdag 15 februari 2023 21:36 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Beterschap!
pi_208013860
Interessant en wellicht motiverend om hier mee te lezen. Sinds 5 januari geen snoep, chips, taart en aanverwanten meer aangeraakt. Sinds 23 januari 2x per week aan het sporten met een personal trainer en op een strikt voedingsschema.

Mijn dag ziet er zo uit:
2 volkoren crackers met mager beleg
Banaan
2 boterhammen met mager beleg, wat rauwkost en op sportdagen 2 gekookte eieren
Appel
Avondeten wisselend iig geen friet, pizza, sausjes anders dan versgemaakt en niets met 'korstjes'. Maar wel gewoon pasta, aardappelen etc.

Ik drink alleen water, thee en zwarte koffie.

1x per week cheatdag. Eigenlijk altijd op zaterdag. Dan drink ik alcoholvrije wijn, eet als lunch een broodje knak mee en eet 's avonds waar ik zin in heb.

Het is zeker voor mij echt rigoreus. Maar voor mij werkt dit nu. Steeds als ik wilde minderen of halfzachte maatregelen nam viel ik binnen een week terug.
Ik hoop dat ik dit 3 maanden volhoud en daarna mag ik weer opbouwen en naar een levenslange levenstijl. Ik heb daar wel goede ondersteuning en coaching bij overigens.

Extra is dat het gezondheidstechnisch al 3 jaar niet goed gaat. En ik merk nu met de week verbetering, ik voel me zoveel fitter en energieker.

Sporten is trouwens krachttraining, ik ga niet op een loopband.

Geen idee wat ik ben afgevallen, vrijdag een eerste meting incl vetpercentage en kracht.
pi_208014138
Beterschap @miss_sly

Ik heb de draad weer opgepakt, lijkt het. Fijn. Maar. Nu 1,5 week vakantie. Ik ben geen carnavalsvierder, dus dat scheelt. Maar toch. Laat de weegschaal een beetje motiverend zijn.
pi_208015309
Vanochtend 62.3

Het gaat er nu rustig maar gestaag af. Vandaag eindelijk tijd om te sporten.
pi_208015315
quote:
7s.gif Op woensdag 15 februari 2023 10:51 schreef miss_sly het volgende:

Beterschap, hopelijk knap je snel op. Ik herken het dat je graag wil sporten, maar het is toch beter om je lichaam rust te gunnen, hoe moeilijk dat soms ook kan zijn!
pi_208015638
Ik sta al ander halve week stil. En ik weet dat dat helemaal niet zo lang is en dat het een marathon is en geen sprint, maar toch zie ie soms liever iedere dag -0,1 dan ineens een grotere drop. Maar goed. Gewoon steady doorgaan, dan komt die drop straks vanzelf.

O: kvarg
L: 2 boterhammen, 2 eieren, Ham en kaas
T: ananas
L: zo'n rijstvel loempia dingen (niet gefrituurd dus en met allemaal verse dingen)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')