quote:Op maandag 13 februari 2023 20:48 schreef Nanuke het volgende:
Voordeel, misschien ben ik morgen eindelijk dun.![]()
Zo heb ik het achteraf genoemd. Het was niet de bedoeling om niks te eten.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 17:45 schreef SilverEyes het volgende:
Let je er wel op dat je niet doorslaat met focus op het getal op de weegschaal? Hele dag niets eten en dat verderop een balansdag noemen vind ik een beetje rode vlag.
Goed bedoeld
Lekker bezig!quote:Op woensdag 15 februari 2023 07:58 schreef BE het volgende:
Ik heb net eindelijk de tijd genomen om picnic weer eens aan te zwengelen.
Zaterdagavond om een uur of 21.00
Ideaal en nu dus ook keurig een menu voor de 5 dagen daarna.![]()
Scheelt een berg geld en van alles wat er je mandje in sluipt elke keer dat je zo’n supermarkt in loopt.
Ja, en dan elke dag terwijl je toch al moe bent bedenken wat je gaat eten.quote:Op woensdag 15 februari 2023 08:38 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Lekker bezig!
Het scheelt bij ons ook best wat geld, mijn planning is 10x beter en ik gooi geen eten meer weg. Laatste deden we al amper, maar vind dat echt vreselijk.
Ik ookquote:
Als je ziek bent moet je niet sportenquote:Op woensdag 15 februari 2023 10:51 schreef miss_sly het volgende:
Al twee dagen ziek. Niet getraind gisteren; de gedachte aan het oppakken van een halve kilo dumbell was al vermoeiend, laat staan werkelijk met wat gewicht aan de slag te gaan. Hopelijk lukt het me vanavond wel te gaan powerwalken. Ik kijk het nog even aan.
O en wel chocolade gisteren, want Valentijnsdag
I know, maar mijn hoofd heeft het daar dan toch even moeilijk mee. Tot ik me eraan over heb gegeven. Op z’n vroegst zaterdag weer sportenquote:Op woensdag 15 februari 2023 20:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als je ziek bent moet je niet sportenDat kan je lijf niet ook nog gebruiken terwijl het hard aan het werk is om je beter te maken. Je kan ook gewoon even wandelen, is ook prima.
quote:Op woensdag 15 februari 2023 21:36 schreef miss_sly het volgende:
I know, maar mijn hoofd heeft het daar dan toch even moeilijk mee. Tot ik me eraan over heb gegeven. Op z’n vroegst zaterdag weer sporten
Beterschap!quote:Op woensdag 15 februari 2023 21:36 schreef miss_sly het volgende:
[..]
I know, maar mijn hoofd heeft het daar dan toch even moeilijk mee. Tot ik me eraan over heb gegeven. Op z’n vroegst zaterdag weer sporten
Beterschap, hopelijk knap je snel op. Ik herken het dat je graag wil sporten, maar het is toch beter om je lichaam rust te gunnen, hoe moeilijk dat soms ook kan zijn!quote:Op woensdag 15 februari 2023 10:51 schreef miss_sly het volgende:
Al twee dagen ziek. Niet getraind gisteren; de gedachte aan het oppakken van een halve kilo dumbell was al vermoeiend, laat staan werkelijk met wat gewicht aan de slag te gaan. Hopelijk lukt het me vanavond wel te gaan powerwalken. Ik kijk het nog even aan.
O en wel chocolade gisteren, want Valentijnsdag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |