abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator/colorchick donderdag 9 maart 2023 @ 14:34:04 #226
382129 crew  Donna
pi_208300933
0,7 drop! *O*
Totaal onverwacht dus fijn.
pi_208309932
Ja, hallo.

Gestaag ditdat. Besloten iets beter op m'n eten te letten, voornamelijk de inname van proteine. Also deed ik de afgelopen 3 weken mee met de CrossFit Open. 3 workouts, samen met de hele wereld. Is leuk (haha it's not :') ), is een manier om te kijken waar je staat tov vorig jaar en tov de rest van de wereld.
Conclusie: beduidend fitter dan vorig jaar. In de bovenste 30% van de wereld. I'll take that.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_208310790
Je moet even door de verzuring heen, hop nog 4 extra. Pffff.

Zo, dat was weer een leuke sessie in de sportschool. Trainer vertelde dat ik een stuk zwaarder train dan de eerste training op 22 januari. Yeah, powerwoman :D Zonder het zelf echt door te hebben, heeft ie de gewichten op die apparaten behoorlijk opgevoerd.

Oh ja en -7 :7
pi_208310917
Wat vet (no pun intended) Lonaa! Ik heb ook veel zin om straks weer aan wat sporteventjes mee te doen, in mijn geval hardlopen. Nu nog te zwaar voor mij.

Mijn enorme woesj van gisteren is er nog steeds af *O*
Denk soms dat er niets af gaat en ik stil sta. Maar realiseer me dan dat er sinds 22 november nu 12.8 kilo af is. Met gewoon normaal doen, lekker eten en af en toe borrelen O+
pi_208310976
Knap hoor SE!

Hier vandaag een lastige eetdag, ik heb zo een zakenlunch en einde middag kinderfeestje van de oudste. De kinderen eten daarna frietjes, als het goed is hebben ze ook soepen en salades.
Dagen dat ik niet thuis eet, vind ik lastig. Niet om de 'slechte' dingen te laten staan, maar de keuze is vaak nogal beperkt en niet altijd zo gezond als je denkt.

Morgen is partner de hele dag en avond lekker op pad met haar vriendinnen, dan eet ik met de kinderen standaard pizza op de bank met een film aan. Nu heb ik voor mezelf van alles voor een zalm pokebowl in huis gehaald. Dat vind ik dan totaal niet lastig.
pi_208322719
Meh we staan nog steeds stil. Inmiddels nu 1 maand zo net boven de 74 (72.2 of 72.4). Maar goed. We keep on going. En morgen gaat het niet minder worden want soep vandaag :P

O: proteinepudding
L: broodje kipfilet, pureersoep wortel tomaat
T: eiwitreep
S: volleybalwedstrijd
D: ? (ga bij mijn ouders eten)
pi_208369588
Lig ziek op de bank. Maar waar normale mensen geen trek hebben met ziekte, heb ik juist zin in alles :')
Lig nu een pot ijs leeg te lepelen..goh, hoe zou het nu komen dat ik te dik ben?
pi_208424174
Hoe is het met iedereen? Het is de laatste tijd zo angstvallig stil hier...

Ik moet zeggen dat ik in een goede flow zit. Het iets betere weer helpt hier zeker in mee want dit stimuleert lekker om naar buiten te gaan en ik ben ook meteen in een betere mood.
pi_208424692
Vandaag toevallig weer een meting gehad, gaat supergoed. 8 kilo eraf sinds 22 januari, vetpercentage wederom lager en kracht wederom hoger. Kortom ik ben *O*

Het is vooral fijn om te merken dat ik me steeds fitter en beter voel, ik pak overal waar de keuze is, de trap ipv roltrap of lift en ik kom niet meer buiten adem boven. Wel worden mijn knieen iets teveel belast merk ik, dus we gaan met trainen meer afwisselen.

Vanavond eten de kinderen pizza maar dat vind ik niet lekker genoeg om als cheatmeal te doen dus ik eet weer eens een Poke bowl. Morgen staat friet uit de airfryer op de planning, friet is mijn favoriete cheatmeal.

Over een week zit ik gewoon op de helft van het traject, ik ben behoorlijk trots dat ik het zo makkelijk volhoud.

Erg benieuwd hoe het met iedereen gaat, zo richting het mooiere weer. 8-)
pi_208426237
Het gaat hier eigenlijk ook super goed. Maar de pessimist (realist!) in mij mompelt dan dat dat ook al vele keren eerder is gebeurd :X

Volgende week donderdag intake gesprek bij een diëtist. Moet 5 dagen bijhouden wat ik eet. Succes daarmee, want allemaal echt voorbeeldige menu's. Ja, nu wel even.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_208426581
Lekker bezig Pinuts en exode! Mooie resultaten ^O^
Hier hele week plat gelegen met corona, dus dieettechnisch niet veel te melden. En ik krijg ook altijd enorm veel eetlust van ziek zijn, dus dat helpt niet mee. Ook gisteren nog ongesteld geworden, dus getal op weegschaal zal morgen wel wat tegenvallen :@
  vrijdag 17 maart 2023 @ 20:06:33 #237
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_208427101
Ik post hier niet.
Need I say more?

:’)
pi_208427967
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 maart 2023 20:06 schreef BE het volgende:
Ik post hier niet.
Need I say more?

:’)
+1 :@
  vrijdag 17 maart 2023 @ 20:58:55 #239
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_208427982
Ja, dat. Doordeweeks gaat het goed, maar de weekenden heb ik het maar niet over :X
pi_208431691
Nou dat valt me niets mee. Hele week nergens op gelet, ivm ziekte, score -1.5 *O*

(Wel ff kijken wat er van overblijft over een paar dagen :') )
pi_208431857
Tegen dan?
Of wilde je aankomen?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_208431998
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 maart 2023 08:12 schreef Vanyel het volgende:
Tegen dan?
Of wilde je aankomen?
Tegen ja. Kennelijk nog wel brainfog 8)7
  zaterdag 18 maart 2023 @ 08:49:54 #243
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_208432111
En jawel, it giet oan!
Ein-de-lijk weer eens een keer powerwalken. Laatste keer was 2 maart! :o -O-

Let’s see if I can slap myself into submission with that! ;) :+
pi_208432186
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 maart 2023 08:49 schreef BE het volgende:
En jawel, it giet oan!
Ein-de-lijk weer eens een keer powerwalken. Laatste keer was 2 maart! :o -O-

Let’s see if I can slap myself into submission with that! ;) :+
*O* Go BE!
pi_208432457
Eindelijk mijn drop! 4 weken lang stilgestaan ondanks dat ik gewoon lekker on track zat. Maar hij bleef maar steady staan. En vandaag ineens de -0.8 drop. *O*
Vandaag nog een beetje een onbekend dagje. Waarschijnlijk met het volleybalteam eten bestellen dus dat wordt sowieso pizza/friet/shoarma. Maar goed, had voor morgen mezelf al pizza beloofd dus die schuiven we dan maar naar vandaag en dan eet ik morgen gewoon normaal.

O: proteinepudding
B: met hond naar het bos
L: boterham met 2 eieren, ham en kaas
T: mango, proteinereep
S: volleybal
D: ?
  zaterdag 18 maart 2023 @ 10:09:48 #246
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_208432793
:o Het is gewoon warm buiten! O+

Uurtje gelopen, 6,3km. Nog wat squats onderweg.
Zo lekker weer eens!
pi_208463599
Ik doe ook maar weer eens een lijstje

L: chinese tomatensoep en een hard broodje
D: penne met bolognesesaus
T: kwark, iets van snackgroente en misschien nog wat nootjes
pi_208475404
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2023 11:32 schreef Sarabi het volgende:
Ik doe ook maar weer eens een lijstje

L: chinese tomatensoep en een hard broodje
D: penne met bolognesesaus
T: kwark, iets van snackgroente en misschien nog wat nootjes
Geen nootjes wel 1,5 blik 0.0 Radler.

Lijstje voor vandaag:
L: tofubowl met edamame en rijst
D: falafel en zoete aardappelgratin
T: kwark, snackgroente en misschien nootjes
  dinsdag 21 maart 2023 @ 09:08:20 #249
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_208475497
Hier was de weegschaal vanmorgen genadeloos. :') Ok, deels onder invloed van mijn menstruatie, maar toch...

Iig mag ik weer aan het werk, dat scheelt al weer een hoop verveling-eten vandaag. ;)
  Moderator dinsdag 21 maart 2023 @ 11:18:55 #250
5428 crew  miss_sly
pi_208476954
Mijn gewicht gaat niet goed, maar mijn lijf wel. Ik ben strakker, fitter en sterker, ik zie het in de spiegel en ik merk het aan mijn kleding. Dus ik ga maar gewoon door zoals ik bezig ben en laat dat gewicht dan maar even voor wat het is.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')