quote:
Zelfs in Den Bosch maken ze logischere keuzes na zo'n zeperd dan in Rotterdam.quote:Op maandag 6 maart 2023 10:55 schreef maxi-mus het volgende:
Hey Jack, je bent ontslagen kut.
[ twitter ]
Dat Mario toen bleef zitten kon cht nietquote:Op maandag 6 maart 2023 10:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Zelfs in Den Bosch maken ze logischere keuzes na zo'n zeperd dan in Rotterdam.
quote:
Was Koeman gekomen als Mario toen direct ontslagen was? Toen was Beenhakker ook nog TD. De hele afgelopen dertien jaar had wel eens totaal anders kunnen lopen als ie toen wl ontslagen was. Prima beslissing dus.quote:Op maandag 6 maart 2023 12:05 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat Mario toen bleef zitten kon cht niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik las dat ze al stopte met hem na dit seizoen en hij het onbegrijpelijk vond zonder gegronde redenen. Nou... Die gaf hij zequote:Op maandag 6 maart 2023 10:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Zelfs in Den Bosch maken ze logischere keuzes na zo'n zeperd dan in Rotterdam.
De Graafschap en Helmond kunnen er beide beide geen ene klote van.quote:Op maandag 6 maart 2023 19:15 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
20:00
ADO Den Haag - Heracles Heracles
De Graafschap - Helmond Sport
Dat worden twee overwinningen voor de uitploegquote:Op maandag 6 maart 2023 19:15 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
1-1quote:Op maandag 6 maart 2023 19:15 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
1-1quote:Op maandag 6 maart 2023 19:15 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
Ze zijn de afgelopen wedstrijden juist ingelopen op PEC. Daarvoor was de vorm matig inderdaadquote:Op maandag 6 maart 2023 19:47 schreef Littlerabbit het volgende:
Mensen lijken hier niet te beseffen dat de vorm van Heracles bijzonder matig is.
Haters.
Mijn voorspelling is puur op basis van wie ik het gun opgesteld.quote:Op maandag 6 maart 2023 19:47 schreef Littlerabbit het volgende:
Mensen lijken hier niet te beseffen dat de vorm van Heracles bijzonder matig is.
Haters.
Bijzonder matig vind ik overdreven hoor. O.a. 6-1 en 7-0 gewonnen.quote:Op maandag 6 maart 2023 19:47 schreef Littlerabbit het volgende:
Haters.
1 van die uitslagen was tegen Jong fc Utrecht dat telt niet mee.quote:Op maandag 6 maart 2023 19:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bijzonder matig vind ik overdreven hoor. O.a. 6-1 en 7-0 gewonnen.
Weet je waarom? Omdat Zwolle van ADO verloorquote:Op maandag 6 maart 2023 19:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ze zijn de afgelopen wedstrijden juist ingelopen op PEC. Daarvoor was de vorm matig inderdaad
Dat kanquote:Op maandag 6 maart 2023 19:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Weet je waarom? Omdat Zwolle van ADO verloor
Ik heb het filmpje ook precies0 minuten gekeken moet ik zeggen. Ging mij meer om de titel, toen wist ik alweer geboeg over de inhoud die ik mijn vrienden niet wou onthouden.quote:Op maandag 6 maart 2023 18:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Ruim 21 minuten, dat is me 20,5 minuten te lang.
Koert spaarde hem niet.quote:Op maandag 6 maart 2023 20:11 schreef maxi-mus het volgende:
Maart doet wat hij wil.
Wat is Leo Driessen toch een enorme debiel.
Is niet alsof ik onwaarheden postte al was ik toch iets te hoopvol kennelijkquote:
2025/2026 mag je niet meer spelen op kunstgras in Eredivisiequote:Op maandag 6 maart 2023 20:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is niet alsof ik onwaarheden postte al was ik toch iets te hoopvol kennelijk
Verder niet oke dit uiteraard. Stelletje kunstgras fanboys hier
0-3.quote:Op maandag 6 maart 2023 19:47 schreef Littlerabbit het volgende:
Haters.
Iedere keer weer een topshow met die schakelprogramma's.quote:
Lafuoan Sinnab?quote:Op maandag 13 maart 2023 21:54 schreef hhh38 het volgende:
Sinds wanneer zijn de voor- en achternaam van Naoufal Bannis omgedraaid
VVV was het eerste kwartier na rust erg sterk, maar voor de rest was Almere eigenlijk de betere ploeg inderdaad. Lesje in effectiviteit.quote:Op maandag 13 maart 2023 21:49 schreef AFCNiels het volgende:
Almere heeft het wel erg makkelijk weggegeven vandaag.
Elke keer weer genieten.quote:
Heb je liever Leo Driessen?quote:
Leoquote:
Dit filmpje geeft wel perfect aan wat de KKD voorstelt.quote:Op maandag 3 april 2023 20:13 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Het schild komt aan in een kia picanto op een winderige parkeerplaats
KKD voor je
Almere gaat nooit de playoffs winnen laat staan top 2 halen.quote:
Soms vind ik Almere wel leuk voetballen.quote:Op vrijdag 7 april 2023 20:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Almere gaat nooit de playoffs winnen laat staan top 2 halen.
PG haalt enkel.zijn eigen Excelsior neer hier wat ook totaal geen eredivisie materiaal is.
Ze missen een type gert-jan Verbeekquote:Op vrijdag 7 april 2023 20:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Soms vind ik Almere wel leuk voetballen.
quote:Op vrijdag 7 april 2023 20:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze missen een type gert-jan Verbeek
Niemand mist die act.quote:Op vrijdag 7 april 2023 20:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze missen een type gert-jan Verbeek
Kijkend naar hun programma denk ik dat plek 3 zelfs moeilijk is te behoudenquote:Op vrijdag 7 april 2023 20:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Almere gaat nooit de playoffs winnen laat staan top 2 halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |