Zelfde soort publiek vermoed ik die ook hun kinderen van 8 of 9 meenamen naar Deadpool?quote:Op zaterdag 7 september 2024 17:17 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
In tegendeel. Zowel Fallout als The Boys starttten hier een aantal keer op met Nederlandse nasynchronisatie… voor wie denk je dan?
Is dat de nieuwe?quote:Op zaterdag 7 september 2024 13:57 schreef Karina het volgende:
Seizoen 4 van Snowpiercer staat nu op prime video
@:AchJa
Ja nieuwe en laatste inderdaad. Gaat een klein beetje een andere kant op nu.quote:Op dinsdag 10 september 2024 10:10 schreef superniger het volgende:
[..]
Is dat de nieuwe?
Edit: laatste seizoen dus.
Dat hoop ik ook, al verwacht ik meer iets melancholisch. Het vuur is er al een tijd een beetje uit.quote:Op donderdag 12 september 2024 19:38 schreef Nielojram75 het volgende:
Morgen de laatste Grand Tour.
Vond de laatste afleveringen wat lafjes, hoop dat ze with this bomshell het kaarsje goed uitblazen.
You're right..quote:Op vrijdag 13 september 2024 09:54 schreef Wertha het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook, al verwacht ik meer iets melancholisch. Het vuur is er al een tijd een beetje uit.
Die ben ik ook aan het kijken, maar dan via disney.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 19:31 schreef NoCigar het volgende:
NYPD Blue aan het kijken. Vroeger wel een beetje gezien. 12 seizoenen, nu bij s 6, ook geschikt als achtergrond tijdens de krant lezen of zo als de aflevering niet zo boeiend is. Sipowitz maakt het meestal wel de moeite waard.
Ik had eerst een boel seizoenen gedownload, kwam ik tegen op Spotnet, Op het eind van S3 (na een veel moeilijk gedoe: zo'n seizoen in 50 gb) kwam ik er achter dat ze ook gewoon op Prime stonden, waar de uploader ze waarschijnlijk ook vandaan had (of Disney).quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:01 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Die ben ik ook aan het kijken, maar dan via disney.
Oh dan hoef ik niet meer naar de bios.quote:Op donderdag 12 december 2024 10:31 schreef Mike het volgende:
Vanaf vandaag is Red One te streamen:
Red One(2024)6.8action, adventure, comedy, fantasy, mystery123PG-1312Jake KasdanChris Morgan, Hiram GarciaDwayne Johnson, Chris Evans, Lucy LiuAfter Santa Claus is kidnapped, the North Pole's Head of Security must team up with a notorious hacker in a globe-trotting, action-packed mission to save Christmas
Ja ligt het aan mij of is het alleen Nederlandstalig te beluisteren want dat weiger ik.quote:Op vrijdag 20 december 2024 02:51 schreef superniger het volgende:
De eerste 2 afleveringen van Beast Games is nu op Amazon.
Kan je geen andere audio selecteren?quote:Op zaterdag 21 december 2024 12:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ligt het aan mij of is het alleen Nederlandstalig te beluisteren want dat weiger ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |