Andrea betekent mannelijk, ik sluit niets uit bij die luiquote:
Nee vast juist heel lief. Jongens als Blanco met een lief gezichtje, dát zijn de probleemschoppers.quote:
Gezicht tattoo maken wel een beetje creepy. Maar ik geef hem de voordeel van de twijfel door zijn leuke liedje.quote:
quote:Op donderdag 9 februari 2023 21:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Hier gaat @:GeorgeM goed op zodra ze het leest, let maar op.
Verwacht je anders bij mensen met gezichtstattoos?quote:
Leuk liedje welquote:Op donderdag 9 februari 2023 21:08 schreef NailQueen het volgende:
Fuck it. Stuur dit maar naar liverpool
Het is wel de beste manier om je ouders ervan te overtuigen dat een carriere in de muziek de enige overgebleven optie is. Ja of de criminaliteit.quote:Op donderdag 9 februari 2023 21:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Verwacht je anders bij mensen met gezichtstattoos?
quote:Op donderdag 9 februari 2023 21:10 schreef NailQueen het volgende:
Dit behoort nu tot een van mijn favorieten.
Ik vind dit taalkundig een verwarrende zin.quote:Op donderdag 9 februari 2023 21:10 schreef NailQueen het volgende:
Dit behoort nu tot een van mijn favorieten.
Johnny Depp meets Hugh Jackman. En Splinter Chabot.quote:Op donderdag 9 februari 2023 21:11 schreef NailQueen het volgende:
Deze gast lijkt op iemand. Kan er niet op komen.
Wat is de correcte zin dan?quote:Op donderdag 9 februari 2023 21:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind dit taalkundig een verwarrende zin.
Dan weet je dat we straks toch weer plots een interval van een half uur gaan krijgenquote:Op donderdag 9 februari 2023 21:12 schreef Cee het volgende:
Volgens het Schema is Merconigod pas om 23:23u aan de beurt maar met dit tempo moet ie over een half uur al.
Marco is niet jouw topfavoriet?quote:
Ik denk dat iets 'tot je favorieten' kan behoren maar niet tot 'één' van je favorieten.quote:Op donderdag 9 februari 2023 21:13 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Wat is de correcte zin dan?
Ik ben nu bang dat er iets in mijn thee zit
quote:Op donderdag 9 februari 2023 21:13 schreef Em31 het volgende:
Echt zo'n blouse van de zwarte markt in Beverwijk
Of dat we liedjes gewoon twee keer gaan doen.quote:Op donderdag 9 februari 2023 21:13 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Dan weet je dat we straks toch weer plots een interval van een half uur gaan krijgen
Hij moest plassen en hoewel daar begrip voor was is hem verteld dat hij toch eerst z'n liedje moet afmaken.quote:
Gecorrigeerd worden door een Spanjaard. Het is toch watquote:Op donderdag 9 februari 2023 21:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat iets 'tot je favorieten' kan behoren maar niet tot 'één' van je favorieten.
Behalve misschien als bijvoorbeeld Nick & Simon tot je favorieten behoren. Dán behoort Nick als individu tot één van je favorieten.quote:Op donderdag 9 februari 2023 21:16 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Gecorrigeerd worden door een Spanjaard. Het is toch wat
Zo kan het ook! Voorbeeld voor de jeugd, dit datquote:Op donderdag 9 februari 2023 21:20 schreef Cee het volgende:
De een gooit met bloemen, de ander gooit bloemen.
quote:Op donderdag 9 februari 2023 21:21 schreef Em31 het volgende:
Heeft iemand de link naar dat tijdschema?
quote:Op donderdag 9 februari 2023 21:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Behalve misschien als bijvoorbeeld Nick & Simon tot je favorieten behoren. Dán behoort Nick als individu tot één van je favorieten.
En Simon dus ook.
Ze zijn allebei niet mijn favorietquote:Op donderdag 9 februari 2023 21:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Behalve misschien als bijvoorbeeld Nick & Simon tot je favorieten behoren. Dán behoort Nick als individu tot één van je favorieten.
En Simon dus ook.
Oké misschien waren Freek & Suzan voor jou een beter voorbeeld.quote:Op donderdag 9 februari 2023 21:24 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ze zijn allebei niet mijn favoriet
Ik vind dit heel verwarrend.quote:Op donderdag 9 februari 2023 21:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké misschien waren Freek & Suzan voor jou een beter voorbeeld.
Of over volleybal, je weet het niet.quote:Op donderdag 9 februari 2023 21:24 schreef Strani het volgende:
De volgende gast is een Italiaanse volleybalster die in Turkije speelt, dus ik gok dat dat over de aardbeving zal gaan.
Staat leuk naast Gianniquote:Op donderdag 9 februari 2023 21:24 schreef Strani het volgende:
De volgende gast is een Italiaanse volleybalster die in Turkije speelt, dus ik gok dat dat over de aardbeving zal gaan.
Nee. Ik verstond vader vrachtwagenchauffeur en moeder verpleegster. Da's bijna hetzelfde in het Spaans.quote:Op donderdag 9 februari 2023 21:29 schreef Cee het volgende:
Ze komt niet uit een sportieve familie zegt ze.
En d'r broer iets van een cartoonist, of hij speelt met karton.quote:Op donderdag 9 februari 2023 21:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee. Ik verstond vader vrachtwagenchauffeur en moeder verpleegster. Da's bijna hetzelfde in het Spaans.
Niet bleken lijkt me beterquote:Op donderdag 9 februari 2023 21:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Hm ja die zou ze wel wat bij mogen tekenen.
Ohja, zonder context een beetje raarquote:Op donderdag 9 februari 2023 21:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Je bent de eerste persoon ooit die dit zegt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |