Avond 1quote:25 artists will compete in San Remo! (22 "big" artists + 3 San Remo Giovani winners)
The covers' night will take place on Friday, February 10th!
During the first two nights the songs will be voted by the press.
During the third night the televote (50%) and the demoscopic jury (50%) will vote for the competing songs.
On Friday and on Saturday's #Sanremo2023 final all the juries will vote again (33% press, 33% demoscopic jury, 34% televote)
The San Remo2023 winner will represent Italy at Eurovision2023.
Oepsquote:
quote:Op donderdag 9 februari 2023 15:58 schreef GeorgeM het volgende:
Ik wil naar huis, hapjes, Red Bull, Tena en Valdispert klaarzetten en m’n sjokking broek aandoen
Tena was in de aanbieding!quote:Op donderdag 9 februari 2023 15:58 schreef GeorgeM het volgende:
Ik wil naar huis, hapjes, Red Bull, Tena en Valdispert klaarzetten en m’n sjokking broek aandoen
quote:Op donderdag 9 februari 2023 18:29 schreef molloot200 het volgende:
Vanavond ben ik eindelijk bij![]()
Wie kan mij vertellen wie de ones to watch zijn?
Ik denk hooguit stukken van hun outfits.quote:Op donderdag 9 februari 2023 18:35 schreef Momo het volgende:
Zal Maneskin nog stukken van het decor slopen vanavond?
Denk serieus al de hele dag dat ze TITITITITI zingen in die tussenstukjes in plaats van Made in Italyquote:
quote:
quote:Op donderdag 9 februari 2023 18:29 schreef molloot200 het volgende:
Vanavond ben ik eindelijk bij![]()
Wie kan mij vertellen wie de ones to watch zijn?
Nederlandse tijd?quote:Op donderdag 9 februari 2023 19:40 schreef Momo het volgende:
Als alles volgens schema loopt is het vandaag 2 uur afgelopen (maar het loopt altijd wel uit).
Vanavond doen ze allemaal hun eigen liedjes dan en dan morgen covers?quote:Op donderdag 9 februari 2023 20:35 schreef Momo het volgende:
Running order:
Paola & Chiara
Mara Sattei
Rosa Chemical
Gianluca Grignani
Levante
Tananai
Lazza
LDA
Madame
Ultimo
Elodie
Mr. Rain
Giorgia
Colla Zio
Marco Mengoni
Colapesce Dimartino
Coma_cose
Leo Gassman
Cugini di campagna
Olly
Anna Oxa
Articolo 31
Ariete
Sethu
Shari
gIANMARIA
Modà
Will
Nogmaals even de running order van vanavond
Omdat het blijkbaar vanaf dit jaar wel officieel een ESF voorronde isquote:Op donderdag 9 februari 2023 20:45 schreef NailQueen het volgende:
Gekke vraag maar waarom gebruikt San Remo de Te Deum intro als het officieel geen esf voorronde is?
Je hoort het ook weleens bij andere random programma's, denk een EBU-evenement.quote:Op donderdag 9 februari 2023 20:45 schreef NailQueen het volgende:
Gekke vraag maar waarom gebruikt San Remo de Te Deum intro als het officieel geen esf voorronde is?
Vorig jaar was het ook zoquote:Op donderdag 9 februari 2023 20:46 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Omdat het blijkbaar vanaf dit jaar wel officieel een ESF voorronde is
Dit klinkt meer alsof je hem in je bed wil hebben.quote:Op donderdag 9 februari 2023 20:48 schreef NailQueen het volgende:
Ti vogliamo bene, Gianni!![]()
(We love you, Gianni!)
Hoooo eerder als opaquote:Op donderdag 9 februari 2023 20:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit klinkt meer alsof je hem in je bed wil hebben.
Daddy Gianniquote:Op donderdag 9 februari 2023 20:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit klinkt meer alsof je hem in je bed wil hebben.
Amadeus lacht om deze postquote:Op donderdag 9 februari 2023 20:51 schreef Em31 het volgende:
Het voordeel van vanavond is dat alles wel sneller móet gaan
Hebben we een link?quote:Op donderdag 9 februari 2023 20:52 schreef Hamlapjes het volgende:
Intussen doet Amadeus een broekzak Insta-live
Voor wie zijn ze?quote:Op donderdag 9 februari 2023 20:54 schreef Strani het volgende:
Ik heb voor Valentijnsdag rozen uit Italië besteld. Die waren gisteren opeens in de aanbieding, wat een mazzel
Met lichte gebruikssporen?quote:Op donderdag 9 februari 2023 20:54 schreef Strani het volgende:
Ik heb voor Valentijnsdag rozen uit Italië besteld. Die waren gisteren opeens in de aanbieding, wat een mazzel
Die ga je aan Gianni geven?quote:Op donderdag 9 februari 2023 20:54 schreef Strani het volgende:
BEN JE BLIJquote:
Nu je het zegt, de kans is groot dat hij gewoon HOLLANDSE rozen zat te slopenquote:Op donderdag 9 februari 2023 20:54 schreef Strani het volgende:
Wat een hel met die stiletto’s de trap afquote:Op donderdag 9 februari 2023 20:55 schreef Strani het volgende:
Zo hallo. Ik heb inderdaad wat gemist gisteren
Bij nummer 3 begint het echte feestquote:Op donderdag 9 februari 2023 20:56 schreef Strani het volgende:
Hmm nou ja, misschien kunnen ze hockeyen.
Nooit meer veldrijden op een Nederlands strand voor hemquote:Op donderdag 9 februari 2023 20:56 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nu je het zegt, de kans is groot dat hij gewoon HOLLANDSE rozen zat te slopen
Ik merk dat ik sowieso om de één of andere reden wat milder ben over hun optreden ondanks dat het mokerslecht is.quote:Op donderdag 9 februari 2023 20:58 schreef Hamlapjes het volgende:
Dit werkt toch beter aan het eind van de avond! Als er al wat drank in de man zit en je minder let op de kwaliteit van de zang
Jij was veel te druk met bustijden checken in de tussentijd?quote:Op donderdag 9 februari 2023 20:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik merk dat ik sowieso om de één of andere reden wat milder ben over hun optreden ondanks dat het mokerslecht is.
Twilightvampierenquote:Op donderdag 9 februari 2023 20:57 schreef GeorgeM het volgende:
Ze zitten allemaal onder de glitters
Als ik de bus van kwart voor tien uit Benidorm weet te halen kan ik denk ik tegen zondag in San Remo zijnquote:Op donderdag 9 februari 2023 20:59 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Jij was veel te druk met bustijden checken in de tussentijd?
quote:Op donderdag 9 februari 2023 20:58 schreef Momo het volgende:
[..]
Nooit meer veldrijden op een Nederlands strand voor hem
Ik kijk tv via Ziggo.quote:Op donderdag 9 februari 2023 20:53 schreef Em31 het volgende:
Wie kijkt via Ziggo, loopt dat erg achter?
Ik heb deze San Remo nog geen druppel alcohol op!quote:Op donderdag 9 februari 2023 20:58 schreef Hamlapjes het volgende:
Dit werkt toch beter aan het eind van de avond! Als er al wat drank in de man zit en je minder let op de kwaliteit van de zang
Er komt nog duizend keer reclame.quote:
U riep?quote:
Ja wat is dat nou eigenlijk. Heel vreemd.quote:Op donderdag 9 februari 2023 21:02 schreef Em31 het volgende:
Geeft toch ook een soort van rust denk ik, dat je als Italiaanse vrouw toch nooit gaat winnen.
Hier gaat @GeorgeM goed op zodra ze het leest, let maar op.quote:Op donderdag 9 februari 2023 21:04 schreef Strani het volgende:
[..]
In jou heb ik ook wel trek hoor *wink wink*
quote:Op donderdag 9 februari 2023 21:04 schreef Strani het volgende:
[..]
In jou heb ik ook wel trek hoor *wink wink*
Cosa può giocare a hockey quella ragazza, eh?quote:Op donderdag 9 februari 2023 21:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Speaking of which, je zal maar live Italiaanse ondertiteling moeten doen. Chaos.
Beetje wel tochquote:Op donderdag 9 februari 2023 21:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja wat is dat nou eigenlijk. Heel vreemd.
Dat had ik gisteren dusquote:Op donderdag 9 februari 2023 21:05 schreef Cee het volgende:
Ben net rustig aan gaan douchen, wat te eten en te drinken gaan pakken, ervan uitgaande dat als ik iets over 9 op de bank zit, ik wel op tijd ben. Maar we zijn dus al bij lied 2.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |