Avond 1quote:25 artists will compete in San Remo! (22 "big" artists + 3 San Remo Giovani winners)
The covers' night will take place on Friday, February 10th!
During the first two nights the songs will be voted by the press.
During the third night the televote (50%) and the demoscopic jury (50%) will vote for the competing songs.
On Friday and on Saturday's #Sanremo2023 final all the juries will vote again (33% press, 33% demoscopic jury, 34% televote)
The San Remo2023 winner will represent Italy at Eurovision2023.
Oepsquote:
quote:Op donderdag 9 februari 2023 15:58 schreef GeorgeM het volgende:
Ik wil naar huis, hapjes, Red Bull, Tena en Valdispert klaarzetten en m’n sjokking broek aandoen
Tena was in de aanbieding!quote:Op donderdag 9 februari 2023 15:58 schreef GeorgeM het volgende:
Ik wil naar huis, hapjes, Red Bull, Tena en Valdispert klaarzetten en m’n sjokking broek aandoen
quote:Op donderdag 9 februari 2023 18:29 schreef molloot200 het volgende:
Vanavond ben ik eindelijk bij![]()
Wie kan mij vertellen wie de ones to watch zijn?
Ik denk hooguit stukken van hun outfits.quote:Op donderdag 9 februari 2023 18:35 schreef Momo het volgende:
Zal Maneskin nog stukken van het decor slopen vanavond?
Denk serieus al de hele dag dat ze TITITITITI zingen in die tussenstukjes in plaats van Made in Italyquote:
quote:
quote:Op donderdag 9 februari 2023 18:29 schreef molloot200 het volgende:
Vanavond ben ik eindelijk bij![]()
Wie kan mij vertellen wie de ones to watch zijn?
Nederlandse tijd?quote:Op donderdag 9 februari 2023 19:40 schreef Momo het volgende:
Als alles volgens schema loopt is het vandaag 2 uur afgelopen (maar het loopt altijd wel uit).
Vanavond doen ze allemaal hun eigen liedjes dan en dan morgen covers?quote:Op donderdag 9 februari 2023 20:35 schreef Momo het volgende:
Running order:
Paola & Chiara
Mara Sattei
Rosa Chemical
Gianluca Grignani
Levante
Tananai
Lazza
LDA
Madame
Ultimo
Elodie
Mr. Rain
Giorgia
Colla Zio
Marco Mengoni
Colapesce Dimartino
Coma_cose
Leo Gassman
Cugini di campagna
Olly
Anna Oxa
Articolo 31
Ariete
Sethu
Shari
gIANMARIA
Modà
Will
Nogmaals even de running order van vanavond
Omdat het blijkbaar vanaf dit jaar wel officieel een ESF voorronde isquote:Op donderdag 9 februari 2023 20:45 schreef NailQueen het volgende:
Gekke vraag maar waarom gebruikt San Remo de Te Deum intro als het officieel geen esf voorronde is?
Je hoort het ook weleens bij andere random programma's, denk een EBU-evenement.quote:Op donderdag 9 februari 2023 20:45 schreef NailQueen het volgende:
Gekke vraag maar waarom gebruikt San Remo de Te Deum intro als het officieel geen esf voorronde is?
Vorig jaar was het ook zoquote:Op donderdag 9 februari 2023 20:46 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Omdat het blijkbaar vanaf dit jaar wel officieel een ESF voorronde is
Dit klinkt meer alsof je hem in je bed wil hebben.quote:Op donderdag 9 februari 2023 20:48 schreef NailQueen het volgende:
Ti vogliamo bene, Gianni!![]()
(We love you, Gianni!)
Hoooo eerder als opaquote:Op donderdag 9 februari 2023 20:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit klinkt meer alsof je hem in je bed wil hebben.
Daddy Gianniquote:Op donderdag 9 februari 2023 20:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit klinkt meer alsof je hem in je bed wil hebben.
Amadeus lacht om deze postquote:Op donderdag 9 februari 2023 20:51 schreef Em31 het volgende:
Het voordeel van vanavond is dat alles wel sneller móet gaan
Hebben we een link?quote:Op donderdag 9 februari 2023 20:52 schreef Hamlapjes het volgende:
Intussen doet Amadeus een broekzak Insta-live
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |