Behalve misschien als bijvoorbeeld Nick & Simon tot je favorieten behoren. Dán behoort Nick als individu tot één van je favorieten.quote:Op donderdag 9 februari 2023 21:16 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Gecorrigeerd worden door een Spanjaard. Het is toch wat
Zo kan het ook! Voorbeeld voor de jeugd, dit datquote:Op donderdag 9 februari 2023 21:20 schreef Cee het volgende:
De een gooit met bloemen, de ander gooit bloemen.
quote:Op donderdag 9 februari 2023 21:21 schreef Em31 het volgende:
Heeft iemand de link naar dat tijdschema?
quote:Op donderdag 9 februari 2023 21:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Behalve misschien als bijvoorbeeld Nick & Simon tot je favorieten behoren. Dán behoort Nick als individu tot één van je favorieten.
En Simon dus ook.
Ze zijn allebei niet mijn favorietquote:Op donderdag 9 februari 2023 21:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Behalve misschien als bijvoorbeeld Nick & Simon tot je favorieten behoren. Dán behoort Nick als individu tot één van je favorieten.
En Simon dus ook.
Oké misschien waren Freek & Suzan voor jou een beter voorbeeld.quote:Op donderdag 9 februari 2023 21:24 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ze zijn allebei niet mijn favoriet
Ik vind dit heel verwarrend.quote:Op donderdag 9 februari 2023 21:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké misschien waren Freek & Suzan voor jou een beter voorbeeld.
Of over volleybal, je weet het niet.quote:Op donderdag 9 februari 2023 21:24 schreef Strani het volgende:
De volgende gast is een Italiaanse volleybalster die in Turkije speelt, dus ik gok dat dat over de aardbeving zal gaan.
Staat leuk naast Gianniquote:Op donderdag 9 februari 2023 21:24 schreef Strani het volgende:
De volgende gast is een Italiaanse volleybalster die in Turkije speelt, dus ik gok dat dat over de aardbeving zal gaan.
Nee. Ik verstond vader vrachtwagenchauffeur en moeder verpleegster. Da's bijna hetzelfde in het Spaans.quote:Op donderdag 9 februari 2023 21:29 schreef Cee het volgende:
Ze komt niet uit een sportieve familie zegt ze.
En d'r broer iets van een cartoonist, of hij speelt met karton.quote:Op donderdag 9 februari 2023 21:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee. Ik verstond vader vrachtwagenchauffeur en moeder verpleegster. Da's bijna hetzelfde in het Spaans.
Niet bleken lijkt me beterquote:Op donderdag 9 februari 2023 21:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Hm ja die zou ze wel wat bij mogen tekenen.
Ohja, zonder context een beetje raarquote:Op donderdag 9 februari 2023 21:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Je bent de eerste persoon ooit die dit zegt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |