Vooral dat laatste. Zal er eens op gaan lettenquote:Op donderdag 9 februari 2023 14:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jij kijkt minder , en je kijkt ook nog maar kort
Nee joh , kijk lekker hoe je wil kijkenquote:Op donderdag 9 februari 2023 14:37 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Vooral dat laatste. Zal er eens op gaan letten
Ook dat ze vindt het meeste eten niets of niet te vretenquote:Op donderdag 9 februari 2023 14:31 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik heb meer moeite met het geklaag van Esther.
Thuis at hij misschien minder bij de maaltijden, maar daar kreeg hij wel heel veel calorieen binnen met zijn snickers, cola en energiedrankjesquote:Op donderdag 9 februari 2023 14:28 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Zeker omdat hij thuis veel minder eet ( zegt ie)
Dat heeft ze dan wel weer goedquote:Op donderdag 9 februari 2023 14:34 schreef puzziepie het volgende:
Esther denkt dat zij de volgende is , JW:' Nou ik denk het niet'
Ze moet de verjaardag van haar man nog vieren in de loods en haar 2e nieuwjaarsconference ( peepshow)quote:Op donderdag 9 februari 2023 14:47 schreef Verida het volgende:
Esther had toch gezegd dat ze er in februari uit zou gaan?
Misschien is dit de aanloop tot een verkapt toneelhaakje
Hoeft niet perse van mij hoorquote:Op donderdag 9 februari 2023 14:50 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ze moet de verjaardag van haar man nog vieren in de loods en haar 2e nieuwjaarsconference ( peepshow)
Kan ze met een gerust hart naar huisquote:Op donderdag 9 februari 2023 14:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoe weet dat er een babyjongetje is geboren.
Zuigen kan ze dus goedquote:Op donderdag 9 februari 2023 14:52 schreef Flow3r het volgende:
Sas heeft Bern keihard een zuigzoen op zijn hand gegeven zodat hij bloedt
Was al , gek dat het ze nu pas opvaltquote:Op donderdag 9 februari 2023 14:54 schreef Li0nHeart het volgende:
Er is een hap uit het haar van Babbel
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 februari 2023 14:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee joh , kijk lekker hoe je wil kijken
Dat had ze alquote:Op donderdag 9 februari 2023 14:54 schreef Li0nHeart het volgende:
Er is een hap uit het haar van Babbel
[ afbeelding ]
quote:
Mattin kreeg het advies van achter om zich niet door Esther te laten masseren(zei hij)quote:Op donderdag 9 februari 2023 14:57 schreef puzziepie het volgende:
Esther gaat Marciano masseren , een soort van
Ik heb het gezienquote:Op donderdag 9 februari 2023 14:59 schreef pingu66 het volgende:
[..]
[..]
Mattin kreeg het advies van achter om zich niet door Esther te laten masseren(zei hij)
Niemand krijgt gesprekken van/met achter te zienquote:Op donderdag 9 februari 2023 15:00 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Je hebt dat gesprek met achter toch niet gezien?
Je hebt dat gesprek met achter toch niet gezien?quote:
Dus weten we ook niet of het waar is wat Mattin zei. 😉quote:Op donderdag 9 februari 2023 15:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Niemand krijgt gesprekken van/met achter te zien
Is dat je punt?quote:Op donderdag 9 februari 2023 15:08 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Je hebt dat gesprek met achter toch niet gezien?
[..]
Dus weten we ook niet of het waar is wat Mattin zei. 😉
quote:Op donderdag 9 februari 2023 15:13 schreef puzziepie het volgende:
Ik heb het wel weer gezien , saaie boel daar
Ik ga naar starship kijken
33 stuks hopelijkquote:
Spannendquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |