Van Esthers lepel, straks Erik ook ziekquote:Op donderdag 9 februari 2023 14:23 schreef greysbones het volgende:
Erik eet het eten van Esther verder op
fijn, krijgt hij in ieder geval een goede hoeveelheid binnenquote:Op donderdag 9 februari 2023 14:23 schreef greysbones het volgende:
Geen bril.op en net uit bedquote:Op donderdag 9 februari 2023 14:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Esther ziet er echt wel slecht uit
Lekker met de bacillen van zieke estherquote:Op donderdag 9 februari 2023 14:24 schreef Verida het volgende:
[..]
fijn, krijgt hij in ieder geval een goede hoeveelheid binnen
ze zitten daar met z'n allen in 1 ruimte, slapen met meerdere op een kamer, Als er iets besmet moet of kan worden dan is het wel in die loodsquote:Op donderdag 9 februari 2023 14:25 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Lekker met de bacillen van zieke esther
Jahahaaaaaquote:Op donderdag 9 februari 2023 14:26 schreef Verida het volgende:
[..]
ze zitten daar met z'n allen in 1 ruimte, slapen met meerdere op een kamer, Als er iets besmet moet of kan worden dan is het wel in die loods
Ik vind dit ziekelijk gedrag , kan er niets aan doen.quote:Op donderdag 9 februari 2023 14:23 schreef greysbones het volgende:
Zeker omdat hij thuis veel minder eet ( zegt ie)quote:Op donderdag 9 februari 2023 14:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind dit ziekelijk gedrag , kan er niets aan doen.
Ik zit vaak met verbazing naar dit gedrag te kijken en ik vind het treurig .quote:Op donderdag 9 februari 2023 14:28 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Zeker omdat hij thuis veel minder eet ( zegt ie)
Die bacillen krijgen ze links of rechts toch wel. Ze leven onder één dak.quote:Op donderdag 9 februari 2023 14:25 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Lekker met de bacillen van zieke esther
dat van Erik is bijna obsessiefquote:Op donderdag 9 februari 2023 14:30 schreef utopia2.0 het volgende:
Esther mens verman je eens. Klaagt steen en been.
[..]
Die bacillen krijgen ze links of rechts toch wel. Ze leven onder één dak.
Heel eerlijk, let daar niet eens op.quote:Op donderdag 9 februari 2023 14:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
dat van Erik is bijna obsessief
Het is niet te ontwijkenquote:Op donderdag 9 februari 2023 14:34 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Heel eerlijk, let daar niet eens op.
Jij kijkt minder , en je kijkt ook nog maar kortquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |