-knip-quote:Op donderdag 9 februari 2023 13:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je hartcapaciteit maar 10% is word je ook in deze tijd afgekeurd
Ik vind Bern ook een zever, maar ik vind het lomp en grof hoe Sasha tegen hem doet, niemand verplicht haar om vriendje/vriendinnetje te spelen met hem.quote:Op donderdag 9 februari 2023 13:17 schreef D. het volgende:
[..]
Ze is met bijna iedereen leuker dan met Bern, dus het zal voor een deel ook bij hem liggen
Niemand verplicht Bern het te accepterenquote:Op donderdag 9 februari 2023 13:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind Bern ook een zever, maar ik vind het lomp en grof hoe Sasha tegen hem doet, niemand verplicht haar om vriendje/vriendinnetje te spelen met hem.
Dat begrijp ik inderdaad ook niet, opbokken met je rotgedrag elke keerquote:Op donderdag 9 februari 2023 13:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Niemand verplicht Bern het te accepteren
Ik vind ze ook totaal niet bij elkaar passen, ze verschillen over heel veel dingen van mening en niet een klein beetje ookquote:Op donderdag 9 februari 2023 13:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Niemand verplicht Bern het te accepteren
Ze slaaptquote:Op donderdag 9 februari 2023 13:21 schreef Clasientje het volgende:
Jan-Willem brengt geen soepje en een stokbroodje naar Esther.
Ik snap het ook nietquote:Op donderdag 9 februari 2023 13:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat begrijp ik inderdaad ook niet, opbokken met je rotgedrag elke keer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.if it's meant to be, it will be
al geskipt, die ellenlange oninteressante verhalenquote:Op donderdag 9 februari 2023 13:24 schreef greysbones het volgende:
We krijgen les in volledige en onvolledige verbranding van Erik
Wow nee echt nietquote:Op donderdag 9 februari 2023 13:18 schreef FreshFruit het volgende:
Dat ding in zijn borst zit er niet voor zijn zweetvoeten lijkt me.
Kennelijk maakt dit hen beiden gelukkigquote:Op donderdag 9 februari 2023 13:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind Bern ook een zever, maar ik vind het lomp en grof hoe Sasha tegen hem doet, niemand verplicht haar om vriendje/vriendinnetje te spelen met hem.
Heeft Daley Blind niet ook zo''n ding?quote:Op donderdag 9 februari 2023 13:18 schreef FreshFruit het volgende:
Dat ding in zijn borst zit er niet voor zijn zweetvoeten lijkt me.
Klopt.quote:Op donderdag 9 februari 2023 13:30 schreef Verida het volgende:
Heef
[..]
Heeft Daley Blind niet ook zo''n ding?
Die sport niet echt alsof hij voor 100 % is afgekeurd.quote:
Dat kunnen wij toch niet beoordelen?quote:Op donderdag 9 februari 2023 13:34 schreef Verida het volgende:
[..]
Die sport niet echt alsof hij voor 100 % is afgekeurd.
Het is volgens mij een preventief apparaat. Bij een harstilstand een schok om het hart weer op gang te helpen. Maar hoeft in het dagelijks leven niet zoveel beperkingen te geven dat je er voor 100 % voor wordt afgekeurd.
En dat gaan we ook niet doen.quote:Op donderdag 9 februari 2023 13:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat kunnen wij toch niet beoordelen?
Marciano is wel voor 100% afgekeurd dus kunnen we er vanuit gaan dat hij wel dusdanig beperkt wordt dat hij niet kan werkenquote:Op donderdag 9 februari 2023 13:34 schreef Verida het volgende:
[..]
Het is volgens mij een preventief apparaat. Bij een harstilstand een schok om het hart weer op gang te helpen. Maar hoeft in het dagelijks leven niet zoveel beperkingen te geven dat je er voor 100 % voor wordt afgekeurd.
Ik denk dat we dit maar aan de artsen moeten over laten. Toen Marciano zijn droomverhaal vertelde, hebben we kunnen horen hoe hij in het leven staat. Elk jaar is er 1 en dat hij er nu al voor gezorgd heeft zijn gezin goed achter te laten, mocht het mis gaan.quote:Op donderdag 9 februari 2023 13:34 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, wij kunnen dat niet beoordelen vanachter ons beeldscherm en dat is eigenlijk ook zo met Esther, die zal ook niet voor niets afgekeurd zijn.quote:Op donderdag 9 februari 2023 13:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik denk dat we dit maar aan de artsen moeten over laten. Toen Marciano zijn droomverhaal vertelde, hebben we kunnen horen hoe hij in het leven staat. Elk jaar is er 1 en dat hij er nu al voor gezorgd heeft zijn gezin goed achter te laten, mocht het mis gaan.
Net als zijn rugpijn destijds? Walgelijk figuur is het ook!quote:Op donderdag 9 februari 2023 13:36 schreef Flow3r het volgende:
Ester heeft corvee
aanstelleritus volgens GJ
Ik vond het wel mooi hoe daar over vertelde , oprechtquote:Op donderdag 9 februari 2023 13:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik denk dat we dit maar aan de artsen moeten over laten. Toen Marciano zijn droomverhaal vertelde, hebben we kunnen horen hoe hij in het leven staat. Elk jaar is er 1 en dat hij er nu al voor gezorgd heeft zijn gezin goed achter te laten, mocht het mis gaan.
Ook vertelde hij dat hij over x periode wordt herkeurdquote:Op donderdag 9 februari 2023 13:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik heb respect voor hem hoe hij de dingen relativeert, voor zijn ex zorgt en over haar en zijn kinderen praat. Heb wel een hele andere kijk op hem gekregen, vooral nu hij zich meer in de groep mengt, nu Kim weg is.quote:Op donderdag 9 februari 2023 13:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vond het wel mooi hoe daar over vertelde , oprecht
Ik ookquote:Op donderdag 9 februari 2023 13:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik heb respect voor hem hoe hij de dingen relativeert, voor zijn ex zorgt en over haar en zijn kinderen praat. Heb wel een hele andere kijk op hem gekregen, vooral nu hij zich meer in de groep mengt, nu Kim weg is.
Ik geloof niets van de woorden van haarquote:Op donderdag 9 februari 2023 13:46 schreef Flow3r het volgende:
Sas : ik ben zo blij dat ik jou heb, ik denk dat we heel goed matchen
Wilde het te snel doen, maar het is al aangepastquote:
ja, was weer een hoop gesuder van jouw kantquote:Op donderdag 9 februari 2023 13:49 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wilde het te snel doen, maar het is al aangepast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |