Eerlijk is eerlijk, hij rookt wel met swagquote:Op donderdag 9 februari 2023 11:35 schreef laforest het volgende:
Altijd met zijn peukie.
Net alsof die foto in 1980 is genomen. Retro hoor.
Absoluutquote:Op donderdag 9 februari 2023 14:26 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, hij rookt wel met swag
Over wie heb je het nou?quote:Op donderdag 9 februari 2023 15:11 schreef Haags het volgende:
Zou hij net zo lelijk worden als zijn vader?
en ook geen zwarte pietquote:Op donderdag 9 februari 2023 13:23 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Ik zie geen nektasjes, niemand praat daar met een middellandse zee accent en ik durf te wedden dat daar niemand hooo die zegt of maar scheef durft te pissen
Ze heeft meer toekomst dan jijquote:
En zijn opleiding in Zwitserland genoot, ver van de superieure instituten van eigen bodem.quote:Op donderdag 9 februari 2023 13:22 schreef eudaemonia het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk dit is best wel een gave foto![]()
Wel apart dat een man die zo antiwesters zich kleed als een '40 Chicago gangster. Al Capone is er niks bij.
Dat doen dictators uit het Midden-Oosten ook altijd. Zie bijvoorbeeld Assad.quote:Op donderdag 9 februari 2023 18:18 schreef Qarrad het volgende:
[..]
En zijn opleiding in Zwitserland genoot, ver van de superieure instituten van eigen bodem.
Russische oligarchen (voorheenquote:Op donderdag 9 februari 2023 18:23 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Dat doen dictators uit het Midden-Oosten ook altijd. Zie bijvoorbeeld Assad.
Lekker man, peukje erbij.quote:Op donderdag 9 februari 2023 11:35 schreef laforest het volgende:
Altijd met zijn peukie.
Net alsof die foto in 1980 is genomen. Retro hoor.
Soms mis ik gewoon even zo een sigaretje roken. Goddamn.quote:Op donderdag 9 februari 2023 14:26 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, hij rookt wel met swag
Zo kijkt hij ookquote:Op donderdag 9 februari 2023 13:25 schreef Enchanter het volgende:
Die gast linksboven op de eerste foto is echt wel een baas met al die medailles
Dan kan je wat hoor
Wat zal hij roken?quote:Op donderdag 9 februari 2023 19:30 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Soms mis ik gewoon even zo een sigaretje roken. Goddamn.
Marlboro Gold zou wel kunnen. In ieder geval zeker geen Gauloises.quote:Op donderdag 9 februari 2023 20:21 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Wat zal hij roken?
Ik denk iets als Marlboro Gold, of iig een light
rip Belinda Mentholquote:Op donderdag 9 februari 2023 20:40 schreef Discombobulate het volgende:
Oudere huisvrouwen altijd Camel Light,
Ik had altijd Chesterfield sigaretten of Lucky Strike Fireleaf shag.quote:Op donderdag 9 februari 2023 21:05 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
rip Belinda Menthol
Vond het ook altijd wel leuk om te zien en vergelijken, maar met de nieuwe pakjes kan dat helaas niet meer![]()
Beetje zoals Pot Pol in Frankrijk en en Ashar al-Assad in Londen gestudeerd hebben.quote:Op donderdag 9 februari 2023 18:18 schreef Qarrad het volgende:
[..]
En zijn opleiding in Zwitserland genoot, ver van de superieure instituten van eigen bodem.
Ik Winston red, Lucky Strike, wissel een beetje af. Heb geen probleem met roken, weet de risico's. Het is/wordt alleen zo godvergeten duur, en dit jaar weer een verhoging geloof ikquote:Op donderdag 9 februari 2023 21:17 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik had altijd Chesterfield sigaretten of Lucky Strike Fireleaf shag.
Nu gelukkig al een jaar of zeven, acht geen sigaret of shag aangeraakt. Gebruik nog wel nicotine door te vapen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |