Ik ben geen vrouw, maar (stel ik zou een vrouw zijn) als een onbekende ineens dom gaat lopen doen, dan denk je toch: "flikker op!"quote:Op donderdag 9 februari 2023 11:05 schreef kwiwi het volgende:
Heb je helemaal geen date gehad via online daten? En waar ligt het aan? Like jij iedereen maar niks wordt beantwoord, of ben je heel kieskeurig?
Ik vind het persoonlijk echt heel irritant als iemand me op straat of in de winkel aanspreekt met overduidelijk het doel om te 'flirten'. Dan weet ik niet hoe snel ik weg moet komen. Sommige mannen kunnen van nature met iedereen een praatje maken en dat komt gewoon leuk en gezellig over (maar die doen dat altijd, met zowel mannen als vrouwen). Als je zo niet bent is het meestal gewoon cringworthy
Tenzij je je leven wat spannender wil maken, met af en toe pepperspray of een vlakke hand in je gezichtquote:Op donderdag 9 februari 2023 11:11 schreef CoolGuy het volgende:
Ik zou van random vrouwen aanspreken op straat met als doel een fling geen missie maken, als ik jou was.
Snap je wel?
Dat wordt mij juist ontraden omdat er in de kroeg veel meer concurrentie is.quote:Op donderdag 9 februari 2023 11:13 schreef herverwijderd het volgende:
Waarom begin je niet met vrouwen aanspreken in een kroeg bijvoorbeeld? Zou ik persoonlijk ook niet op zitten te wachten, maar is misschien een omgeving waarin men iets meer open staat voor geflirt.
Ah okee. Nouja, het lijkt me allemaal niet heel succesvol, als ik eerlijk ben. Ik kan me nog wel topics herinneren van een user die ook erg gefrustreerd was en op straat vrouwen aan ging spreken en ik geloof dat dat eindigde met de politie die erbij gehaald werdquote:Op donderdag 9 februari 2023 11:14 schreef ph-buf het volgende:
[..]
Dat wordt mij juist ontraden omdat er in de kroeg veel meer concurrentie is.
Ik zie het op de luchthaven al ontstaan, mannen die jonge vrouwen aanspreken en bij aankomst samen naar de kroeg gaan om een drankje te doen. Ik heb altijd mijn oren open staan.quote:Op donderdag 9 februari 2023 11:13 schreef herverwijderd het volgende:
Waarom begin je niet met vrouwen aanspreken in een kroeg bijvoorbeeld? Zou ik persoonlijk ook niet op zitten te wachten, maar is misschien een omgeving waarin men iets meer open staat voor geflirt.
Misschien eerst eens wat aan die sociale angst doen, zonder iemand in bed te willen lullenquote:Op donderdag 9 februari 2023 11:13 schreef ph-buf het volgende:
Ik zit momenteel in Praag en daar stikt het van de toeristen, met name jonge vrouwen die alleen reizen. In het hostel waar ik zit zie ik ook veel hookups. Er hebben zelfs mensen seks in de stapelbedden.
Bijzonder frustrerend om dit te moeten meemaken maar dat sterkt mij om het beste uit mijzelf te halen. Helaas heb ik sociale angst waardoor het minder gemakkelijk is om met mensen gesprekjes aan te knopen. Vaak lukt het wel maar merk dat vrouwen snel op mij uitgekeken zijn zodra er een andere man zich in het gesprek invoegt. Dat gevoel is kut, omdat ik voel dat ik niet aantrekkelijk of interessant genoeg ben om het gesprek te vervolgen.
Ook al ben ik de eerste die met een meisje in gesprek is is het meestal zo dat zodra zich een derde erbij invoegt, ik een beetje het derde wiel aan de wagen ben. Daarom wil ik mij meer richten op het op straat aanspreken van vrouwen omdat ik zo op meerder paarden kan wedden.
Iedereen doet het behalve jij?quote:Op donderdag 9 februari 2023 11:15 schreef ph-buf het volgende:
[..]
Ik zie het op de luchthaven al ontstaan, mannen die jonge vrouwen aanspreken en bij aankomst samen naar de kroeg gaan om een drankje te doen. Ik heb altijd mijn oren open staan.
Als een vrouw ineens in haar tas graait, op de grond duiken en je gezicht beschermen. Succes!quote:Op donderdag 9 februari 2023 11:19 schreef ph-buf het volgende:
Ik ga mijn laptop opbergen om de straat op de gaan (heb al de nodige vertraging opgelopen). Ik hou jullie op de hoogte!
Spannend, succes hoor!quote:Op donderdag 9 februari 2023 11:19 schreef ph-buf het volgende:
Ik ga mijn laptop opbergen om de straat op de gaan (heb al de nodige vertraging opgelopen). Ik hou jullie op de hoogte!
Ja maar je doet dit al jaren en je hebt tot dusverre een succesratio van 0%. Je kunt wel stug hetzelfde blijven doen, maar waarom zou het nu wel lukken?quote:Op donderdag 9 februari 2023 11:19 schreef ph-buf het volgende:
Uit een stapelbed.quote:Op donderdag 9 februari 2023 11:22 schreef CherryLips het volgende:
Ik verwacht een uitgebreid verslag.
Bedankt voor je support! Natuurlijk, wat moet ik anders? Ik ben niet meer iemand die ij de pakken neer gaat zitten. Ik ben nu iemand die actie onderneemt.quote:
Omdat het in Praag is, of zo?quote:Op donderdag 9 februari 2023 11:23 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ja maar je doet dit al jaren en je hebt tot dusverre een succesratio van 0%. Je kunt wel stug hetzelfde blijven doen, maar waarom zou het nu wel lukken?
Vanavond.quote:Op donderdag 9 februari 2023 11:22 schreef CherryLips het volgende:
Ik verwacht een uitgebreid verslag.
Ben jij dezelfde als die toen in Utrecht vrouwen ging aanspreken en waar toen de politie bij kwam?quote:Op donderdag 9 februari 2023 11:24 schreef ph-buf het volgende:
[..]
Bedankt voor je support! Natuurlijk, wat moet ik anders? Ik ben niet meer iemand die ij de pakken neer gaat zitten. Ik ben nu iemand die actie onderneemt.
Ik ben verre van perfect, heb ook mijn zwaktes. Afwijzing doet pijn en brengt mij uit evenwicht maar ik zal ermee moeten leren omgaan.
TS gaat door tot het gebiedsverbod.quote:Op donderdag 9 februari 2023 11:26 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
In dat geval vind ik het bewonderenswaardig en ook een beetje beangstigend dat je niet opgeeft.
Dacht meer aan dat hij hulpeloos moet zijn daar en verzint dat hij iets voor zijn zus/ moeder uit wil zoeken maar niet weet wat en dan hulp vraagt.quote:Op donderdag 9 februari 2023 11:59 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
TS zou bijvoorbeeld een leuk jurkje kunnen passen en aan vrouwen vragen of het hem flatteus staat.
Heb ik weleens in een film gezienquote:Op donderdag 9 februari 2023 12:05 schreef Azula2.0 het volgende:
[..]
Dacht meer aan dat hij hulpeloos moet zijn daar en verzint dat hij iets voor zijn zus/ moeder uit wil zoeken maar niet weet wat en dan hulp vraagt.
Of bij het maandverband schap gaan staan en dan tien minuten lang twijfelend kijken tot er vanzelf vrouwen te hulp komen schieten.
Het werkt echtquote:
quote:Op donderdag 9 februari 2023 12:07 schreef Azula2.0 het volgende:
[..]
Het werkt echtik ben al meermaals de reddende engel geweest bij het uitzoeken van maandverband
Nou nee dat niet. Zodra het in hun mandje ligt ben ik pleitequote:Op donderdag 9 februari 2023 12:07 schreef maily het volgende:
[..]
Had je daarna ook een "goede tijd" ?
Ik spreek even voor mezelf hier, het doel van het topic is inmiddels een verslagje van de avonturen van ts van vandaag.quote:Op donderdag 9 februari 2023 12:08 schreef CoolGuy het volgende:
Ik ben vooral even op zoek nu naar het doel van dit topic. Immers, dit is naar de bekende weg vragen, want TS is helemaal niet geinteresseerd in het antwoor 'nee, niet doen', want als we hem mogen geloven is hij al 'onderweg'.
Maar aangezien die vraag beantwoord krijgen wel het doel leek te zijn van dit topic...tja....en nu dan?
quote:Op donderdag 9 februari 2023 12:07 schreef Azula2.0 het volgende:
[..]
Het werkt echtik ben al meermaals de reddende engel geweest bij het uitzoeken van maandverband
Voor ons is het wel even leuk.quote:Op donderdag 9 februari 2023 12:08 schreef CoolGuy het volgende:
Ik ben vooral even op zoek nu naar het doel van dit topic. Immers, dit is naar de bekende weg vragen, want TS is helemaal niet geinteresseerd in het antwoor 'nee, niet doen', want als we hem mogen geloven is hij al 'onderweg'.
Maar aangezien die vraag beantwoord krijgen wel het doel leek te zijn van dit topic...tja....en nu dan?
Ik had die post niet helemaal 'geregistreerd' als het ware, dus note aan mezelf; eerst alles goed lezen, dán reageren.quote:
Gewoon doen man, ondanks de naysayers hier. JUST DO IT!quote:Op donderdag 9 februari 2023 11:00 schreef ph-buf het volgende:
Is dit de beste manier om op korte termijn de meeste resultaten te behalen? Online dating is helaas geen succes gebleken.
Dat hangt sterk af van zowel het meisje als (het uiterlijk van) de jongen die ze aanspreekt. Maar met een jongen met gemiddeld of ondergemiddeld uiterlijk zal het inderdaad niet echt positief worden ervaren in de meeste gevallen.quote:Op donderdag 9 februari 2023 11:17 schreef datismijnmening het volgende:
Bedenk je even hoe iemand zich voelt als ze ongewenst door een straatverkoper (krant of energiemaatschappij) worden aangesproken?
Doe dat maal honderd en zo voelen meisjes zich als rando’s ze op straat aanspreken
quote:Op donderdag 9 februari 2023 12:05 schreef Azula2.0 het volgende:
[..]
Dacht meer aan dat hij hulpeloos moet zijn daar en verzint dat hij iets voor zijn zus/ moeder uit wil zoeken maar niet weet wat en dan hulp vraagt.
Of bij het maandverband schap gaan staan en dan tien minuten lang twijfelend kijken tot er vanzelf vrouwen te hulp komen schieten.
Zeggen dat het voor zijn jonge zusje/ nichtje is die niemand heeft en volledig van hem afhankelijk is en ze liggen in je schoot want akoetsjiekoetsjie.
Lelijke mannen kunnen prima vrouwen fixen.quote:Op donderdag 9 februari 2023 15:12 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Er is geen recept om lelijk zijn ongedaan te maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door embedguy op 09-02-2023 15:21:42 ]Never allow waiting to become a habit.
Live your dreams and take risks.
Life is happening now.
Right, want als het een adonis is, is de interactie spontaan positiever dan met een trol. /squote:Op donderdag 9 februari 2023 13:24 schreef Danny het volgende:
[..]
Dat hangt sterk af van zowel het meisje als (het uiterlijk van) de jongen die ze aanspreekt. Maar met een jongen met gemiddeld of ondergemiddeld uiterlijk zal het inderdaad niet echt positief worden ervaren in de meeste gevallen.
Verder topic beetje opgeschoond. Het mag gewoon ontopic en zonder bashen en ander persoonlijk gedoe.
Tof idee!quote:Op donderdag 9 februari 2023 11:00 schreef ph-buf het volgende:
Daarom wil ik het over een andere boeg gooien en dat is op straat vrouwen aanspreken met als doel daar een "goede tijd" mee te hebben.
In de hoofden van veel mannen doet uiterlijk er dusdanig toe dat daar alle vrouwen gewoon voor vallen.quote:Op donderdag 9 februari 2023 15:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Right, want als het een adonis is, is de interactie spontaan positiever dan met een trol. /s
Aanleiding en intentie hebben veel meer impact, liever een "lelijkerd" die gewoon een praatje wil maken om het praatje dan een 10/10 die alleen maar in m'n broekje wil. Want dat laatste ben ik random op straat echt niet mee bezig.
Je kunt altijd kijken of iemand hapt en je muil open trekken als daar de gelegenheid naar is.quote:Op donderdag 9 februari 2023 11:00 schreef ph-buf het volgende:
Ik ben al lange tijd single en heb o.a. met Tinder en FB dating geëxperimenteerd maar helaas zijn daar geen matches uit voortgekomen. Daarom wil ik het over een andere boeg gooien en dat is op straat vrouwen aanspreken met als doel daar een "goede tijd" mee te hebben. Liefst zou ik eens willen ervaren hoe het is om een fling te hebben omdat ik zelf nimmer een relatie heb gehad.
Is dit de beste manier om op korte termijn de meeste resultaten te behalen? Online dating is helaas geen succes gebleken.
Betaalde seks in Praag hoe duur is dat nu?quote:Op donderdag 9 februari 2023 14:14 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
TS is sowieso aan het neuken nu
Dat zou dan de eerste keer zijn.quote:Op donderdag 9 februari 2023 14:14 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
TS is sowieso aan het neuken nu
Aanspreken van vrouwen is prima. Maar met dit doel gedoemd te mislukken, temeer daar je kennelijk weinig feeling hebt met het versieren van vrouwen. Dat is in de kroeg al lastig genoeg.quote:Op donderdag 9 februari 2023 11:00 schreef ph-buf het volgende:
Ik ben al lange tijd single en heb o.a. met Tinder en FB dating geëxperimenteerd maar helaas zijn daar geen matches uit voortgekomen. Daarom wil ik het over een andere boeg gooien en dat is op straat vrouwen aanspreken met als doel daar een "goede tijd" mee te hebben. Liefst zou ik eens willen ervaren hoe het is om een fling te hebben omdat ik zelf nimmer een relatie heb gehad.
Best succesvol toch dan?quote:Op donderdag 9 februari 2023 20:03 schreef ph-buf het volgende:
Op het centrale plein ben ik een groepje meiden tegengekomen die ik eerder in het vliegtuig zag. Ik heb hen aangesproken, hebben wat smalltalk gehad maar verder zat er helaas niets in. Ze waren wel erg vriendelijk naar mij en waren als persoon erg toegankelijk.
Omdat het groepje nogal erg expressief was en haast om aandacht schreeuwden ging ik het groepje blijven observeren. Wat schetste mijn verbazing, luttele momenten nadat ik hen had aangesproken was er een ander groepje van 2 man dat een interactie met hen had. Dat ging echt zoveel vloeiender, meiden lachen, handen schudden en gingen zelfs op straat met één van de heren dansen. Duidelijk is wel dat die jongen wel skilled is als het gaat om game. Dat dansen zal mij nooit lukken, want ik ben simpelweg niet het type man daarvoor.
Daarna een andere vrouw aangesproken, de dame blijkt uit Korea te komen en haar Engels is niet al te best maar we hebben met Google Translate een gesprek gehad maar ook hier liep het op niets uit. Ze toonde wel interesse maar de taalbarrière heeft ervoor gezorgd dat we verder niets hebben ondernomen.
Ik ervaar een significant verschil met het aanspreken van Westerse vs bijv. die Koreaanse dat Westerse vrouwen een approach veel minder waarderen en harder afwijzen. Nog steeds doen afwijzingen pijn maar mijn coach heeft mij ervan weten te overtuigen de afwijzingen te incasseren omdat er maar één dame hoeft te zijn die toehapt en ik eindelijk een keer succes heb.
Nu eindelijk terug in het hostel, ook hier zijn er vrouwen maar tijdens de gezamenlijke maaltijd ben ik COMPLEET doodgezwegen. Ik geef toch duidelijk de indruk dat ik meeluister maar niemand die ook maar even naar mijn dag vraagt of waar ik vandaan kom. Terwijl de heren dat wél aan de aanwezige vrouwelijke gasten vragen.
Het uiterlijk speelt weldegelijk een rol. Mensen zijn nu eenmaal zo dat als ze iemand aantrekkelijks zien ze automatisch positiever denken over die persoon.quote:Op donderdag 9 februari 2023 16:19 schreef miss_sly het volgende:
[..]
In de hoofden van veel mannen doet uiterlijk er dusdanig toe dat daar alle vrouwen gewoon voor vallen.
Kunnen vrouwen nog zo vaak zeggen dat dat en geld niet de dingen zijn die ertoe doen, ze zijn er niet vanaf te brengen.
Ja, maar ik moet meer approaches doen. Het vervelende is dat wanneer ik te maken krijg met een afwijzing dat ik best wel lang disabled ben om een nieuwe approach te doen omdat ik de negatieve ervaring nog aan het verwerken ben.quote:
quote:
quote:Op donderdag 9 februari 2023 11:00 schreef ph-buf het volgende:
met als doel daar een "goede tijd" mee te hebben.
Je hebt 2 keer vrouwen aangesproken en 2 keer waren succesvol. Er is een smalltalk van gekomen en niemand heeft jou doodgezwegen of is er vandoor gegaan. Ik vind dit dus eerlijk gezegd wel prima pogingen en eerlijk gezegd best wel hoopvol (ook al blijf ikquote:Op donderdag 9 februari 2023 20:31 schreef ph-buf het volgende:
[..]
Ja, maar ik moet meer approaches doen. Het vervelende is dat wanneer ik te maken krijg met een afwijzing dat ik best wel lang disabled ben om een nieuwe approach te doen omdat ik de negatieve ervaring nog aan het verwerken ben.
Het moet allemaal efficiënter omdat ik anders eeuwig bezig ben voordat ik iemand vind die toehapt.
Als je als een of andere speedrunner zoveel mogelijk mensen op straat gaat aanspreken in de hoop dat er uiteindelijk eentje tussen zit die wel hapt (letterlijk of figuurlijk) gaan die dat hoogstwaarschijnlijk aan je merken, en verklein je je kans op succes alleen maar.quote:Op donderdag 9 februari 2023 20:31 schreef ph-buf het volgende:
[..]
Ja, maar ik moet meer approaches doen. Het vervelende is dat wanneer ik te maken krijg met een afwijzing dat ik best wel lang disabled ben om een nieuwe approach te doen omdat ik de negatieve ervaring nog aan het verwerken ben.
Het moet allemaal efficiënter omdat ik anders eeuwig bezig ben voordat ik iemand vind die toehapt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |