Spannend, succes hoor!quote:Op donderdag 9 februari 2023 11:19 schreef ph-buf het volgende:
Ik ga mijn laptop opbergen om de straat op de gaan (heb al de nodige vertraging opgelopen). Ik hou jullie op de hoogte!
Ja maar je doet dit al jaren en je hebt tot dusverre een succesratio van 0%. Je kunt wel stug hetzelfde blijven doen, maar waarom zou het nu wel lukken?quote:Op donderdag 9 februari 2023 11:19 schreef ph-buf het volgende:
Ik ga mijn laptop opbergen om de straat op de gaan (heb al de nodige vertraging opgelopen). Ik hou jullie op de hoogte!
Uit een stapelbed.quote:Op donderdag 9 februari 2023 11:22 schreef CherryLips het volgende:
Ik verwacht een uitgebreid verslag.
Bedankt voor je support! Natuurlijk, wat moet ik anders? Ik ben niet meer iemand die ij de pakken neer gaat zitten. Ik ben nu iemand die actie onderneemt.quote:
Omdat het in Praag is, of zo?quote:Op donderdag 9 februari 2023 11:23 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ja maar je doet dit al jaren en je hebt tot dusverre een succesratio van 0%. Je kunt wel stug hetzelfde blijven doen, maar waarom zou het nu wel lukken?
Vanavond.quote:Op donderdag 9 februari 2023 11:22 schreef CherryLips het volgende:
Ik verwacht een uitgebreid verslag.
Ben jij dezelfde als die toen in Utrecht vrouwen ging aanspreken en waar toen de politie bij kwam?quote:Op donderdag 9 februari 2023 11:24 schreef ph-buf het volgende:
[..]
Bedankt voor je support! Natuurlijk, wat moet ik anders? Ik ben niet meer iemand die ij de pakken neer gaat zitten. Ik ben nu iemand die actie onderneemt.
Ik ben verre van perfect, heb ook mijn zwaktes. Afwijzing doet pijn en brengt mij uit evenwicht maar ik zal ermee moeten leren omgaan.
TS gaat door tot het gebiedsverbod.quote:Op donderdag 9 februari 2023 11:26 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
In dat geval vind ik het bewonderenswaardig en ook een beetje beangstigend dat je niet opgeeft.
Dacht meer aan dat hij hulpeloos moet zijn daar en verzint dat hij iets voor zijn zus/ moeder uit wil zoeken maar niet weet wat en dan hulp vraagt.quote:Op donderdag 9 februari 2023 11:59 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
TS zou bijvoorbeeld een leuk jurkje kunnen passen en aan vrouwen vragen of het hem flatteus staat.
Heb ik weleens in een film gezienquote:Op donderdag 9 februari 2023 12:05 schreef Azula2.0 het volgende:
[..]
Dacht meer aan dat hij hulpeloos moet zijn daar en verzint dat hij iets voor zijn zus/ moeder uit wil zoeken maar niet weet wat en dan hulp vraagt.
Of bij het maandverband schap gaan staan en dan tien minuten lang twijfelend kijken tot er vanzelf vrouwen te hulp komen schieten.
Het werkt echtquote:
quote:Op donderdag 9 februari 2023 12:07 schreef Azula2.0 het volgende:
[..]
Het werkt echtik ben al meermaals de reddende engel geweest bij het uitzoeken van maandverband
Nou nee dat niet. Zodra het in hun mandje ligt ben ik pleitequote:Op donderdag 9 februari 2023 12:07 schreef maily het volgende:
[..]
Had je daarna ook een "goede tijd" ?
Ik spreek even voor mezelf hier, het doel van het topic is inmiddels een verslagje van de avonturen van ts van vandaag.quote:Op donderdag 9 februari 2023 12:08 schreef CoolGuy het volgende:
Ik ben vooral even op zoek nu naar het doel van dit topic. Immers, dit is naar de bekende weg vragen, want TS is helemaal niet geinteresseerd in het antwoor 'nee, niet doen', want als we hem mogen geloven is hij al 'onderweg'.
Maar aangezien die vraag beantwoord krijgen wel het doel leek te zijn van dit topic...tja....en nu dan?
quote:Op donderdag 9 februari 2023 12:07 schreef Azula2.0 het volgende:
[..]
Het werkt echtik ben al meermaals de reddende engel geweest bij het uitzoeken van maandverband
Voor ons is het wel even leuk.quote:Op donderdag 9 februari 2023 12:08 schreef CoolGuy het volgende:
Ik ben vooral even op zoek nu naar het doel van dit topic. Immers, dit is naar de bekende weg vragen, want TS is helemaal niet geinteresseerd in het antwoor 'nee, niet doen', want als we hem mogen geloven is hij al 'onderweg'.
Maar aangezien die vraag beantwoord krijgen wel het doel leek te zijn van dit topic...tja....en nu dan?
Ik had die post niet helemaal 'geregistreerd' als het ware, dus note aan mezelf; eerst alles goed lezen, dán reageren.quote:
Gewoon doen man, ondanks de naysayers hier. JUST DO IT!quote:Op donderdag 9 februari 2023 11:00 schreef ph-buf het volgende:
Is dit de beste manier om op korte termijn de meeste resultaten te behalen? Online dating is helaas geen succes gebleken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |