ga lekker slapen johquote:Op woensdag 8 februari 2023 23:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ben de tel inmiddels kwijt, tis middernacht
Eens. We kunnen er niks van.quote:Op woensdag 8 februari 2023 23:53 schreef PicoMMP het volgende:
Feyenoord moet zich wel achter de oren krabben wat betreft tegengoals. Drie goals tegen 10 man tegen (zondag en vandaag samen) is wel heel matig.
Grappig hoe hij altijd de eerste is die zijn zelfbeheersing verliest tegen de scheidsquote:Op woensdag 8 februari 2023 23:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jammer dat ie niet opstond en het team bij de hand nam en dit gewoon in 90 minuten klaarde. Tegen 10 man tegen fucking NEC. Walgelijk slecht was het.
Goh.quote:Op woensdag 8 februari 2023 23:53 schreef PicoMMP het volgende:
Feyenoord moet zich wel achter de oren krabben wat betreft tegengoals. Drie goals tegen 10 man tegen (zondag en vandaag samen) is wel heel matig.
100%. ERG JAMMER dat een bepaalde user hem nog steeds naar beneden probeert te praten.quote:Op woensdag 8 februari 2023 23:51 schreef Haringkop het volgende:
Orkun wel een held, alles gegeven, zware week.
Bedankt Analist Heitingaquote:Op woensdag 8 februari 2023 23:53 schreef PicoMMP het volgende:
Ik zie een verband met de keeper.quote:Op woensdag 8 februari 2023 23:53 schreef PicoMMP het volgende:
Ik maak me meer zorgen om het ongekend aantal kansen wat je mist. 8-4 was niet gek geweest al is het ook bizar dat NEC er 4 maakt uit 4 kansen en PSV ook 2 uit 2.quote:Op woensdag 8 februari 2023 23:53 schreef PicoMMP het volgende:
Ik weet niet of ik nu moet lachen of huilen.quote:Op woensdag 8 februari 2023 23:54 schreef Pleun2011 het volgende:
Jezelf voor schut zetten maar toch doorgaan. Gek potje
Kan soms heel fel reageren, maar liever zo eentje dan een mak lammetje. Wellicht speelt de situatie in Turkije ook nog een beetje bij hem mee?quote:Op woensdag 8 februari 2023 23:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
100%. ERG JAMMER dat een bepaalde user hem nog steeds naar beneden probeert te praten.
Nu verdiende rust geven tegen Heerenveen. Wieffer, Timber en Dilrosun middenveld.
Feyenoord scoort altijd wel, dus het zou handig zijn om de nul te houden.quote:Op woensdag 8 februari 2023 23:56 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik maak me meer zorgen om het ongekend aantal kansen wat je mist. 8-4 was niet gek geweest al is het ook bizar dat NEC er 4 maakt uit 4 kansen en PSV ook 2 uit 2.
De laatste tijd met name tegen 10 man (lol)quote:Op woensdag 8 februari 2023 23:57 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Feyenoord scoort altijd wel, dus het zou handig zijn om de nul te houden.
Leek er wel op, volgens mij vond hij het ook niet heel erg uitgeschakeld te zijnquote:Op woensdag 8 februari 2023 23:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Was hij nou net Super Feyenoord aan het meezingen?
Ja maar het mag wel wat eerder.quote:Op woensdag 8 februari 2023 23:57 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Feyenoord scoort altijd wel, dus het zou handig zijn om de nul te houden.
Nee, vooral trots op zijn eigen performancequote:Op woensdag 8 februari 2023 23:57 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Leek er wel op, volgens mij vond hij het ook niet heel erg uitgeschakeld te zijn
Die man leeft ervoor om ballen tegen te houden, de avond van z'n leven gehad in onze voetbaltempelquote:Op woensdag 8 februari 2023 23:57 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Leek er wel op, volgens mij vond hij het ook niet heel erg uitgeschakeld te zijn
Staat tegen AZ weer op S.quote:Op woensdag 8 februari 2023 23:57 schreef Haringkop het volgende:
[..]
ik hoop dan toch wel op een rulli/benitez move met gewoon een ervaren bewezen keeperquote:Op donderdag 9 februari 2023 00:00 schreef Scrummie het volgende:
Als een club deze zomer voor Bijlow komt die Brandenhorst halen.
Welke club zou het aandurven? FC Het Rode Kruis?quote:Op donderdag 9 februari 2023 00:00 schreef Scrummie het volgende:
denk niet dat een gebroken pols in het boekje van scouts gaat als streepje bij blessuregevoeligquote:Op donderdag 9 februari 2023 00:02 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Welke club zou het aandurven? FC Het Rode Kruis?
Ik zou lekker voor Unnerstal gaan. Die bewijst het al iets langer.quote:Op donderdag 9 februari 2023 00:00 schreef Scrummie het volgende:
Met die Jan huppeldepup daar als td liever geen zaken meer doen met Twente.quote:Op donderdag 9 februari 2023 00:06 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik zou lekker voor Unnerstal gaan. Die bewijst het al iets langer.
Hij zit duidelijk heel dicht tegen een blessure aan én staat op scherp. Enorm risico om hem op te stellen.quote:Op donderdag 9 februari 2023 00:27 schreef Haringkop het volgende:
Köckü speelt altijd bij Slot, tenzij blessure of schorsing.
ja dat gaat hij ook gewoon doen als het in de zomer langs komt denk ikquote:Op donderdag 9 februari 2023 00:34 schreef hhh38 het volgende:
Dat zenuwachtige lachje van Slot geeft wel weg dat ie interesse van Leeds interessant zou vinden.
Die kans lijkt me heel klein.quote:Op donderdag 9 februari 2023 00:35 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ja dat gaat hij ook gewoon doen als het in de zomer langs komt denk ik
Als we kampioen zijn geworden misschien.quote:Op donderdag 9 februari 2023 00:35 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ja dat gaat hij ook gewoon doen als het in de zomer langs komt denk ik
ligt puur aan zijn carrièreplanningquote:Op donderdag 9 februari 2023 01:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als we kampioen zijn geworden misschien.
Ik heb de tegengoals nog eens teruggekeken maar de verdediging zag er ook niet best uit. Geen idee wat die aan het doen waren. 3e goal moet Hancko ingrijpen, 4e goal Benita die lucht verplaatst. Maar die keeper straalt helemaal niks uit.. pakt niks en grijpt niet daadkrachtig in. Bijlow had er geen 4 om de oren gehad.quote:Op woensdag 8 februari 2023 23:56 schreef De_Pel het volgende:
Wellenlul vandaag dus 2+4 schoten op doel gehad, 2+3 doelpunten tegen. Vorige pot 2 schoten op doel, 2 doelpunten tegen.
Boeiend, jij bent voor AZquote:Op donderdag 9 februari 2023 08:07 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Slot was wel net even iets te trots op zijn elftal gisteren.Vond het eigenlijk gewoon een totale kutprestatie. Doodleuk tegen 10 man 2 goals incasseren, dat doe je niet.
Eens. Het was echt heel armoedig. Benieuwd hoe ze herstellen en zondag voor de dag komen tegen Heerenveen.quote:Op donderdag 9 februari 2023 08:07 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Slot was wel net even iets te trots op zijn elftal gisteren.Vond het eigenlijk gewoon een totale kutprestatie. Doodleuk tegen 10 man 2 goals incasseren, dat doe je niet.
Gelukkig 3 dagen rust maar het oogt vooral zo rommelig. De voorhoede rent massaal naar voren waar ze in de kleine ruimte grote delen van de wedstrijd moeite hebben om er door te komen. En achterin zijn de gaten te groot.quote:Op donderdag 9 februari 2023 08:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eens. Het was echt heel armoedig. Benieuwd hoe ze herstellen en zondag voor de dag komen tegen Heerenveen.
ik had vroeger buurjongetjes die voor ajax, psv, az en feyenoord zijn geweest (afhankelijk van succes, denk ik)quote:
Vreemde buurt, waar was dat Oss?quote:Op donderdag 9 februari 2023 08:40 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik had vroeger buurjongetjes die voor ajax, psv, az en feyenoord zijn geweest (afhankelijk van succes, denk ik)
komt wel dichtbij zo
Hij heeft wel gelijk. Was een vrij gênante vertoning gisteren (wel vermakelijk). Hoop wel dat we nu weer eens in 90 minuten gaan winnen van een heel matig Heerenveen, want het is leuk dat je zo dominant en beter bent dan de tegenstander, maar de afgelopen 1,5 maand doen we daar echt veel te weinig mee.quote:
Denk dat die wedstrijd van gisteren wat dat betreft wel op het juiste moment kwam, zowel Kokcu als Dildo waren daar flink kritisch over. Blijf je in ieder geval niet hangen in de we waren veel beter dan de topclubs!1!! gedachte.quote:Op donderdag 9 februari 2023 09:04 schreef fetX het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk. Was een vrij gênante vertoning gisteren (wel vermakelijk). Hoop wel dat we nu weer eens in 90 minuten gaan winnen van een heel matig Heerenveen, want het is leuk dat je zo dominant en beter bent dan de tegenstander, maar de afgelopen 1,5 maand doen we daar echt veel te weinig mee.
ik denk dat slot gewoon 40-45 kansen per wedstrijd wil omdat ze fucking slecht zijn in de afrondingquote:Op donderdag 9 februari 2023 09:16 schreef Caland het volgende:
Vraag me sowieso af of het niet beter is om met dit team/voorhoede net wat meer op de omschakeling te gaan voetballen. Maar daar wil Slot niet aan en ik ben geen Pieter BLACKED.
Tsja, de (on)zin van statistieken weer. Aanvallend was het tot die rode kaart gigantisch pover imo. Leuk hoor die kansloze schoten op doel vanuit de tweede lijn.quote:Op donderdag 9 februari 2023 09:18 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik denk dat slot gewoon 40-45 kansen per wedstrijd wil omdat ze fucking slecht zijn in de afronding
Afwerkoefeningen zouden misschien ook wel wat kunnen zijn.quote:Op donderdag 9 februari 2023 09:16 schreef Caland het volgende:
Vraag me sowieso af of het niet beter is om met dit team/voorhoede net wat meer op de omschakeling te gaan voetballen. Maar daar wil Slot niet aan en ik ben geen Pieter BLACKED.
En trainen op corners.quote:Op donderdag 9 februari 2023 09:20 schreef H.FR het volgende:
[..]
Afwerkoefeningen zouden misschien ook wel wat kunnen zijn.
En een rotkeeper.. Denk dat we die 2e keeper van NEC maar moeten halenquote:Op donderdag 9 februari 2023 08:27 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Gelukkig 3 dagen rust maar het oogt vooral zo rommelig. De voorhoede rent massaal naar voren waar ze in de kleine ruimte grote delen van de wedstrijd moeite hebben om er door te komen. En achterin zijn de gaten te groot.
Ja die kansloze schoten van afstand hebben hem wel geholpen in die statistiekquote:
Ja hij stond geweldig te keepen. Maar dat filmpje laat goed zien dat je ook weer niet teveel waarde moet hechten aan dat kansenrecord. Gok dat ik het merendeel ook wel vang.quote:Op donderdag 9 februari 2023 09:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja die kansloze schoten van afstand hebben hem wel geholpen in die statistiek
Richting het eind had ie wel wat sterke reddingen, oa op dat schot van Paixao en dat van richting veranderde schot
Ja. Heel gek eigenlijk, vorig jaar was dat best een kracht, nu krijgen we vooral counters om de oren.quote:
Ik had eigenlijk wel verwacht dat dat een stuk betere stand-in zou zijn dan die jood. Vond hem tegen PSV ook naar behoren keepen. Maar gisteren kon echt niet.quote:
Eigenlijk vier echte reddingen imo, die van Geertruida, Ballaude, Paixao en Gimenez. De rest is eigenlijk niet eens een redding te noemen.quote:Op donderdag 9 februari 2023 09:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja hij stond geweldig te keepen. Maar dat filmpje laat goed zien dat je ook weer niet teveel waarde moet hechten aan dat kansenrecord. Gok dat ik het merendeel ook wel vang.
Ik begin bijna naar Marciano te verlangen, maar dat zou erg opportuun zijn. Hopelijk doet die gestopte pingel hem goed.quote:Op donderdag 9 februari 2023 09:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk wel verwacht dat dat een stuk betere stand-in zou zijn dan die jood. Vond hem tegen PSV ook naar behoren keepen. Maar gisteren kon echt niet.
Hij heeft wel flink wat kansen eruit gehaald hoor. Natuurlijk zaten daar ook afstandsschoten bij, maar ‘stelde weinig voor’ slaat ook weer nergens op.quote:Op donderdag 9 februari 2023 09:37 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Stelde weinig voor inderdaad. En 0 strafschoppen gepakt.
Het waren vooral allemaal van die onzekere situaties. Als je ze stuk voor stuk analyseert dan is vooral de tweede een blunder maar het zag er allemaal zo ontzettend knullig uit. Ik zou graag nog een gifje maken van zijn reactie na de penaltyserie trouwens.quote:Op donderdag 9 februari 2023 09:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik begin bijna naar Marciano te verlangen, maar dat zou erg opportuun zijn. Hopelijk doet die gestopte pingel hem goed.
Tja, verder ook niet heel relevant meer. Ik maak me meer zorgen om het povere spel 11 tegen 11. Lekker dat je rode kaarten mee krijgt maar gisteren was het tot minuut 89 echt niet veel.quote:Op donderdag 9 februari 2023 09:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Hij heeft wel flink wat kansen eruit gehaald hoor. Natuurlijk zaten daar ook afstandsschoten bij, maar ‘stelde weinig voor’ slaat ook weer nergens op.
ja dat zou wat zijn zegquote:Op donderdag 9 februari 2023 09:50 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Die goal van Dilro is wel onderschat trouwens, een van de mooiste Feyenoordgoals die ik ooit heb gezien. Maakt Van Persie die dan gaat hij de hele wereld over.
Eens hoor. 11 tegen 11 was het bijzonder armoedig. Maak me wat dat betreft lichtelijke zorgen. Hopelijk doen ze dat zondag tenietquote:Op donderdag 9 februari 2023 09:42 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Tja, verder ook niet heel relevant meer. Ik maak me meer zorgen om het povere spel 11 tegen 11. Lekker dat je rode kaarten mee krijgt maar gisteren was het tot minuut 89 echt niet veel.
Wel fijn dat Feyenoord aantoont goed te kunnen stormen met een man meer maar dat zal dit seizoen hooguit nog 1 keer gebeuren.
Het oogt vooral wat ongecontroleerd allemaal. Dilro en Alireza maken af en toe een wereldgoal maar schieten ook 80 procent de tribune in. Nouja dat geldt dus eigenlijk voor de volledige voorhoede, iedereen doet maar wat en soms komt er iets geweldigs uit.quote:Op donderdag 9 februari 2023 09:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens hoor. 11 tegen 11 was het bijzonder armoedig. Maak me wat dat betreft lichtelijke zorgen. Hopelijk doen ze dat zondag teniet
Omdat Van Persie ook daadwerkelijk door had wat hij deed en het regelmatig kon herhalen. Bij Dilrosun is het puur intuïtie. Zou leuk zijn als hij het ook eens wat vaker zou doen.quote:Op donderdag 9 februari 2023 09:50 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Die goal van Dilro is wel onderschat trouwens, een van de mooiste Feyenoordgoals die ik ooit heb gezien. Maakt Van Persie die dan gaat hij de hele wereld over.
Gelukkig is Luuk de Jong een wereldspitsquote:Op donderdag 9 februari 2023 09:57 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Het oogt vooral wat ongecontroleerd allemaal. Dilro en Alireza maken af en toe een wereldgoal maar schieten ook 80 procent de tribune in. Nouja dat geldt dus eigenlijk voor de volledige voorhoede, iedereen doet maar wat en soms komt er iets geweldigs uit.
Met de VAR hadden wij na 7 minuten met 10 man gespeeldquote:Op donderdag 9 februari 2023 09:41 schreef Haringkop het volgende:
Die tweede van NEC was met de VAR wel afgekeurd vanwege buitenspel.
Dan was het hele plan van NEC ook niet uitgekomen en had je een mokersaaie wedstrijd gehad.quote:Op donderdag 9 februari 2023 10:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Met de VAR hadden wij na 7 minuten met 10 man gespeeld
Al met al een knotsgekke wedstrijd. Maar laten we hem aub snel vergeten. Wanstaltig slecht. Het moet echt beter tegen Heerenveen, en de week erop tegen AZ. Van je 8 wedstrijden na de winterstop heb je er 5 gelijkgespeeld.quote:Op donderdag 9 februari 2023 10:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan was het hele plan van NEC ook niet uitgekomen en had je een mokersaaie wedstrijd gehad.
Lijkt vooral erg onzeker, gaat in zijn hoofd zitten.quote:Op donderdag 9 februari 2023 10:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hoop wel dat die kut keeper ons geen punten gaat kosten.
2 keer ook tegen 10 man hè. (Utrecht uit was ook wel een prima slotoffensief moet ik zeggen)quote:Op donderdag 9 februari 2023 10:09 schreef hhh38 het volgende:
Wel goed nieuws dat dit team niet lijkt te kunnen verliezen. 2x in de absolute slotfase terugkomen van een 0-2 is indrukwekkend. Maar de tactiek van Slot om vol druk te zetten en zo dicht mogelijk op de goal van de tegenstander te spelen totdat de tegenstander een fout maakt werkt niet goed genoeg met zulke wisselvallige/matige aanvallers. Deze wedstrijden vragen wel heel veel van de reserves en door die blessures is de selectie lang niet meer zo breed.
Als iedere wedstrijd zo moeizaam blijft gaan hou je het echt niet vol.
Het balbezit is gewoon indrukwekkend te noemen. Echter zoals al vaker aangegeven hier ontbreekt het gigantisch aan het afmaken. Ook de creativiteit om een speler alleen voor de keeper te krijgen lijkt er niet te zijn. Op dat punt mis je, zoals @Caland een paar weken geleden al meer dan terecht aangaf, Sini enorm.quote:Op donderdag 9 februari 2023 10:09 schreef hhh38 het volgende:
Wel goed nieuws dat dit team niet lijkt te kunnen verliezen. 2x in de absolute slotfase terugkomen van een 0-2 is indrukwekkend. Maar de tactiek van Slot om vol druk te zetten en zo dicht mogelijk op de goal van de tegenstander te spelen totdat de tegenstander een fout maakt werkt niet goed genoeg met zulke wisselvallige/matige aanvallers. Deze wedstrijden vragen wel heel veel van de reserves en door die blessures is de selectie lang niet meer zo breed.
Als iedere wedstrijd zo moeizaam blijft gaan hou je het echt niet vol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |