Avond 1quote:25 artists will compete in San Remo! (22 "big" artists + 3 San Remo Giovani winners)
The covers' night will take place on Friday, February 10th!
During the first two nights the songs will be voted by the press.
During the third night the televote (50%) and the demoscopic jury (50%) will vote for the competing songs.
On Friday and on Saturday's #Sanremo2023 final all the juries will vote again (33% press, 33% demoscopic jury, 34% televote)
The San Remo2023 winner will represent Italy at Eurovision2023.
Hawaï.quote:
quote:
Wat een exotische smaken verkopen ze bij julliequote:
quote:Op woensdag 8 februari 2023 22:03 schreef Hamlapjes het volgende:
Diedjie op het podium, altijd een goed idee
quote:In real life of course, this is thirty years old
But in Eurovision, it will give your number a contemporary feel
Dan stop ik echt. En dat meen ik.quote:Op woensdag 8 februari 2023 22:04 schreef Momo het volgende:
[..]
Hep een gevoel dat binnen paar jaar ook ESF eraan gaat
“Paar” lijkt me nog hoog ingeschat.quote:Op woensdag 8 februari 2023 22:04 schreef Momo het volgende:
[..]
Dan is er ook geen reden meer om live op te treden eigenlijk. Gewoon allemaal een videoclipje insturen, veel efficiënterquote:Op woensdag 8 februari 2023 22:04 schreef Momo het volgende:
[..]
Jaquote:Op woensdag 8 februari 2023 22:06 schreef TheVulture het volgende:
Was Menghoni ook de grote favoriet vooraf?
Dacht het wel!quote:Op woensdag 8 februari 2023 22:06 schreef TheVulture het volgende:
Met deze kostuums sluit ik mafiaconnecties niet uitquote:Op woensdag 8 februari 2023 22:06 schreef Fred_B het volgende:
Hoe is dit door de voorselectie gekomen?
Ik vind dat vocal effect al irritant genoeg. Gevoelloos. Dus ik haak echt af als dit bovenmatig gebruikt gaat wquote:Op woensdag 8 februari 2023 22:06 schreef Momo het volgende:
Zit wel een verschil tussen autotune voor een vocaleffect of autotune omdat je geen toon kan houden
Wel handig als dat klopt, want eigenlijk moet ik weer eens naar de kapperquote:
Ja, samen met Ultimo maar daar begrijp ik niets vanquote:Op woensdag 8 februari 2023 22:06 schreef TheVulture het volgende:
Gratis kapseltip van mij voor jou.quote:Op woensdag 8 februari 2023 22:11 schreef H_T het volgende:
[..]
Wel handig als dat klopt, want eigenlijk moet ik weer eens naar de kapper
That escalated quicklyquote:Op woensdag 8 februari 2023 22:13 schreef Cee het volgende:
Ik moet zeggen dat m'n vooroordelen me hier voor de gek hielden. Dit vind ik echt tof.
Die komt nu als het goed is.quote:Op woensdag 8 februari 2023 22:14 schreef Em31 het volgende:
@:Fred_b heb je ook een tijd voor Giorgia?
22:16quote:Op woensdag 8 februari 2023 22:14 schreef Em31 het volgende:
@:Fred_b heb je ook een tijd voor Giorgia?
Denk dat je Musica legerissima prima kunt opzetten om dit relaas te overbruggenquote:Op woensdag 8 februari 2023 22:23 schreef NailQueen het volgende:
Ik wacht nog op Colapesce Dimartino.
Er moet morgen weer gewerkt worden dus ik blijf niet langquote:Op woensdag 8 februari 2023 22:23 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Denk dat je Musica legerissima prima kunt opzetten om dit relaas te overbruggen
LOL straks heeft ze het over België of zo.quote:Op woensdag 8 februari 2023 22:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Iran volgens mij. Ze heeft het over regimes en onderdrukking in een land.
Nee joh, merkt niemand!quote:Op woensdag 8 februari 2023 22:36 schreef Hamlapjes het volgende:
Ah, deze keer Gianni op de absoluut niet gesponsorde Suzuki stage!
Je had vroeger van die grapjes waar automerknamen een afkorting voor waren. Suzuki was Stuur UZelf Uw Kist In. Hihahoquote:Op woensdag 8 februari 2023 22:36 schreef Hamlapjes het volgende:
Ah, deze keer Gianni op de absoluut niet gesponsorde Suzuki stage!
Komt Medina optreden?quote:Op woensdag 8 februari 2023 22:41 schreef koffieleuk het volgende:
Oh ja, deze had OGAE 2nd Chance gewonnen
Roestquote:Op woensdag 8 februari 2023 22:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Je had vroeger van die grapjes waar automerknamen een afkorting voor waren. Suzuki was Stuur UZelf Uw Kist In. Hihaho
Ford Onderdelen Rammelen Dagelijksquote:Op woensdag 8 februari 2023 22:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Roest
En
Narigheid
Achtervolgen
U
Lange
Tijd
Fiat. Fiasco In Auto Techniekquote:Op woensdag 8 februari 2023 22:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Je had vroeger van die grapjes waar automerknamen een afkorting voor waren. Suzuki was Stuur UZelf Uw Kist In. Hihaho
Trustenquote:Op woensdag 8 februari 2023 22:51 schreef NailQueen het volgende:
Voor nu brei ik er een eind aan. Morgen weer om 07.00 uur opstaan. Tot morgen
A domani!quote:Op woensdag 8 februari 2023 22:51 schreef NailQueen het volgende:
Trustenquote:Op woensdag 8 februari 2023 22:51 schreef NailQueen het volgende:
Weltrustenquote:Op woensdag 8 februari 2023 22:51 schreef NailQueen het volgende:
Het is niet meer zo erg als paar jaar terug waar ze zo uur achter lagen op schemaquote:Op woensdag 8 februari 2023 22:53 schreef Hamlapjes het volgende:
Na een goede 2 uur zijn we toch maar weer mooi halverwege!
We liggen ook wat achter op schema. Na het volgende liedje komt er ook weer een stevige intervalact met o.a. de Black Eyed Peas. Dan ben ik er ook vandoor.quote:Op woensdag 8 februari 2023 22:53 schreef Hamlapjes het volgende:
Na een goede 2 uur zijn we toch maar weer mooi halverwege!
Niet te dóen weer.quote:Op woensdag 8 februari 2023 22:51 schreef Fred_B het volgende:
Ik werd even afgeleid door de ontwikkelingen in De Kuip, maar een leuk liedje wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |