Pffff, scherp!quote:Op woensdag 8 februari 2023 21:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan moeten ze wel gaan scoren.
Jullie snappen allemaal natuurlijk wel dat dit een grapje was.quote:
quote:Op woensdag 8 februari 2023 21:02 schreef onlogisch het volgende:
Boys. Aanwezig. Maar ik schuil veilig in het Feyenoordtopic totdat we op voorsprong staan
quote:
Dit is goed nieuws voor Feyenoord.quote:Op woensdag 8 februari 2023 21:50 schreef GGMM het volgende:
Ik wilde eigenlijk niet kijken, maar toen ik de tussenstand zag begon het te kriebelen.
Jazeker (zie de post daarna)quote:Op woensdag 8 februari 2023 21:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gezellig. Heb je al gezien dat het 0-2 staat voor NEC?
Ben niet aan het kijkenquote:Op woensdag 8 februari 2023 21:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geef ons het gifje van Danilo aub.
donkerroodquote:Op woensdag 8 februari 2023 22:04 schreef maxi-mus het volgende:
Oh dus Feyenoord ontsnapte aan rood in de 7e minuut. Dat zal Arne Slot ongetwijfeld aanhalen na de tijd!
quote:Op woensdag 8 februari 2023 22:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Doe ons een plezier en kijk het even terug. Tussen minuut 10 & 11.
Hmm ik heb besloten geen like uit te delen.quote:Op woensdag 8 februari 2023 22:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het zakt daar nog sneller in elkaar dan in Turkije.
Ik welquote:Op woensdag 8 februari 2023 22:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hmm ik heb besloten geen like uit te delen.
Omdat je hem niet grappig vond of omdat je hem te pittig vond?quote:Op woensdag 8 februari 2023 22:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hmm ik heb besloten geen like uit te delen.
Te pittig en door dit op te merken heb ik mijn goede daad verricht en hoef ik niet meer te donerenquote:Op woensdag 8 februari 2023 22:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Omdat je hem niet grappig vond of omdat je hem te pittig vond?
Ajax natuurlijk.quote:Op woensdag 8 februari 2023 22:39 schreef AFCNiels het volgende:
Ik heb echt geen flauw idee wie ik op dit moment als favoriet voor de titel moet zien.
Ajax>PSV>Feyenoord>AZ>Twente>SPARTAquote:Op woensdag 8 februari 2023 22:39 schreef AFCNiels het volgende:
Ik heb echt geen flauw idee wie ik op dit moment als favoriet voor de titel moet zien.
Ik heb ook geen like gegeven en aangezien jij hyperintelligent bent, hoef ik nu ook niet meer te donerenquote:Op woensdag 8 februari 2023 22:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Te pittig en door dit op te merken heb ik mijn goede daad verricht en hoef ik niet meer te doneren
Daar zijn die laatste overwinningen voor mij nog niet genoeg voor.quote:
Turkije mag in zijn handen wrijven met onze gestequote:Op woensdag 8 februari 2023 22:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb ook geen like gegeven en aangezien jij hyperintelligent bent, hoef ik nu ook niet meer te doneren
Misschien ga ik een paar keer extra kebab eten als fysieke steun.quote:Op woensdag 8 februari 2023 22:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Turkije mag in zijn handen wrijven met onze geste
Valt wel mee toch?quote:Op woensdag 8 februari 2023 22:43 schreef GGMM het volgende:
@:dombohetolifantje1 krijgt er flink van langs in het Feyenoord-topic
Ik ben inderdaad wel flink wat gewendquote:Op woensdag 8 februari 2023 22:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vond ik niet.
Maar misschien ben jij meer gewend
Je kunt de Giro 555 actie ook retweeten als je het echt gek wil maken.quote:Op woensdag 8 februari 2023 22:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Misschien ga ik een paar keer extra kebab eten als fysieke steun.
Ik hoef geeneens te kijken om je te geloven al ontkennen Feyenoord users massaal dat ze vaak janken over de scheidsrechter.quote:Op woensdag 8 februari 2023 22:45 schreef 3rr0r het volgende:
Het ligt aan de scheids - FOK! Feyenoord topic
Alleen als ze verliezen zekerquote:Op woensdag 8 februari 2023 22:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik hoef geeneens te kijken om je te geloven al ontkennen Feyenoord users massaal dat ze vaak janken over de scheidsrechter.
Luuk de Jong zal wel woest zijn nuquote:Op woensdag 8 februari 2023 22:50 schreef KingRoland het volgende:
waar hebben ze die 7 minuten vandaan gehaald
quote:Op woensdag 8 februari 2023 22:50 schreef KingRoland het volgende:
Dat is een beetje overdreven misschien.quote:Op woensdag 8 februari 2023 22:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je kunt de Giro 555 actie ook retweeten als je het echt gek wil maken.
Hoe zal Wijffels naar deze wedstrijd kijken?quote:
Die zal er wel weer een draai aan geven.quote:Op woensdag 8 februari 2023 22:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoe zal Wijffels naar deze wedstrijd kijken?
Deze had bij Cambuur wel 1e keeper geweest ja.quote:Op woensdag 8 februari 2023 22:55 schreef GGMM het volgende:
Die keeper is te goed om 2e keeper te zijn
(ik ben van de spannende teksten)
Jup, vond het ook echt sneu voor hem toen Cilessen terug kwam. Die keeper keepte toen ookal elke wedstrijd zo als nuquote:Op woensdag 8 februari 2023 22:55 schreef GGMM het volgende:
Die keeper is te goed om 2e keeper te zijn
(ik ben van de spannende teksten)
Denk het ook, maar hoop eigenlijk dat Branderhorst er 2 stopt in de penaltyreeksquote:Op woensdag 8 februari 2023 22:57 schreef Scorpie het volgende:
Feyenoord gaat dit makkelijk winnen in de verlenging
Kuyt staat weer naast de vierde man met een stopwatch.quote:Op woensdag 8 februari 2023 22:50 schreef KingRoland het volgende:
Nog een half uur aan Feyenoordstormquote:Op woensdag 8 februari 2023 23:04 schreef AFCNiels het volgende:
Penalties, gewonnen door NEC, zou wel een perfect einde zijn voor deze wedstrijd.
En een 100% rode kaart niet gekregenquote:Op woensdag 8 februari 2023 23:05 schreef Zorro het volgende:
Ik kom net thuis, maar Lucky Feyenoord heeft weer eens een strafschop kado gekregen zie ik? Of was het toch terecht?
terechtquote:Op woensdag 8 februari 2023 23:05 schreef Zorro het volgende:
Ik kom net thuis, maar Lucky Feyenoord heeft weer eens een strafschop kado gekregen zie ik? Of was het toch terecht?
Geloof me maat. Met een VAR was dat zeker een rode kaart geweestquote:Op woensdag 8 februari 2023 23:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
En een 100% rode kaart niet gekregen
(Bron: @:onlogisch, dus korreltje zout)
Ik vertrouw @onlogisch op zijn woord.quote:Op woensdag 8 februari 2023 23:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
En een 100% rode kaart niet gekregen
(Bron: @:onlogisch, dus korreltje zout)
Is @Zipportal aanwezig?quote:Op woensdag 8 februari 2023 23:08 schreef GGMM het volgende:
Dit begint KNOTSGEK te worden
Is @:tagliano aanwezig?
Zip is Ad vd Berg genotquote:Op woensdag 8 februari 2023 23:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die user is onverwachts overleden of heeft FOK! vaarwel gezegd
quote:Op woensdag 8 februari 2023 23:09 schreef KingRoland het volgende:
hoe de fuck staat Feyenoord 1e in de Eredivisie
quote:
FTFYquote:Op woensdag 8 februari 2023 23:09 schreef KingRoland het volgende:
Omdat Schreuder coach was van Ajax.
Spakenburg daar wonen geile wijven Johnny!quote:Op woensdag 8 februari 2023 23:10 schreef De_Kraam het volgende:
Dit is een soort Spakenburg - Kozakken Boys wedstrijd geworden.
Omdat PSV de degradatiestrijd spannend wilde houdenquote:Op woensdag 8 februari 2023 23:09 schreef KingRoland het volgende:
los dat Schreuder coach was van Ajax.
Gohquote:Op woensdag 8 februari 2023 23:12 schreef maxi-mus het volgende:
In het Feyenoordtopic vonden ze het net een penalty.
water is natquote:Op woensdag 8 februari 2023 23:12 schreef maxi-mus het volgende:
quote:Op woensdag 8 februari 2023 23:12 schreef maxi-mus het volgende:
quote:
Da motte hunnie wete.quote:Op woensdag 8 februari 2023 23:12 schreef maxi-mus het volgende:
quote:Op woensdag 8 februari 2023 23:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
Cillessen er zo in voor de penalties.
Gewoon een lieve schattige oma die plezier heeftquote:Op woensdag 8 februari 2023 23:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vat niveau van Feyenoord-supporters prima samen
Die rechts met printje dan? Links nog even kijken of dat tieten zijn van een man of vrouw.quote:Op woensdag 8 februari 2023 23:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gewoon een lieve schattige oma die plezier heeft
Laat oma met rust.
Met tokkiefamilie daarachterquote:Op woensdag 8 februari 2023 23:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gewoon een lieve schattige oma die plezier heeft
Laat oma met rust.
NEC verdient het om door te gaanquote:Op woensdag 8 februari 2023 23:32 schreef TheVulture het volgende:
Nu hoop ik ook echt dat ze die pingels gaan pakken
Yup, dit Feyenoord speelt echt genant slechtquote:Op woensdag 8 februari 2023 23:32 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
NEC verdient het om door te gaan
Wie? Waar?quote:
Best genant jaquote:Op woensdag 8 februari 2023 23:35 schreef maxi-mus het volgende:
Tegen 10 man 2 goals tegen krijgen in de verlenging. Tja.
Het indekken is begonnenquote:Op woensdag 8 februari 2023 23:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
NEC gaat door.
Verdienen ze ook wel
jaquote:Op woensdag 8 februari 2023 23:43 schreef Evertjan het volgende:
is de term knotsgekke wedstrijd al gevallen
yepquote:Op woensdag 8 februari 2023 23:46 schreef Zorro het volgende:
Volgens het verloop van de wedstrijd zal er als iemand mist de volgende ook wel direct missen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |