Pffff, scherp!quote:Op woensdag 8 februari 2023 21:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan moeten ze wel gaan scoren.
Jullie snappen allemaal natuurlijk wel dat dit een grapje was.quote:
quote:Op woensdag 8 februari 2023 21:02 schreef onlogisch het volgende:
Boys. Aanwezig. Maar ik schuil veilig in het Feyenoordtopic totdat we op voorsprong staan
quote:
Dit is goed nieuws voor Feyenoord.quote:Op woensdag 8 februari 2023 21:50 schreef GGMM het volgende:
Ik wilde eigenlijk niet kijken, maar toen ik de tussenstand zag begon het te kriebelen.
Jazeker (zie de post daarna)quote:Op woensdag 8 februari 2023 21:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gezellig. Heb je al gezien dat het 0-2 staat voor NEC?
Ben niet aan het kijkenquote:Op woensdag 8 februari 2023 21:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geef ons het gifje van Danilo aub.
donkerroodquote:Op woensdag 8 februari 2023 22:04 schreef maxi-mus het volgende:
Oh dus Feyenoord ontsnapte aan rood in de 7e minuut. Dat zal Arne Slot ongetwijfeld aanhalen na de tijd!
quote:Op woensdag 8 februari 2023 22:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Doe ons een plezier en kijk het even terug. Tussen minuut 10 & 11.
Hmm ik heb besloten geen like uit te delen.quote:Op woensdag 8 februari 2023 22:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het zakt daar nog sneller in elkaar dan in Turkije.
Ik welquote:Op woensdag 8 februari 2023 22:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hmm ik heb besloten geen like uit te delen.
Omdat je hem niet grappig vond of omdat je hem te pittig vond?quote:Op woensdag 8 februari 2023 22:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hmm ik heb besloten geen like uit te delen.
Te pittig en door dit op te merken heb ik mijn goede daad verricht en hoef ik niet meer te donerenquote:Op woensdag 8 februari 2023 22:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Omdat je hem niet grappig vond of omdat je hem te pittig vond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |