abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207910608

[ Bericht 97% gewijzigd door Blues op 08-02-2023 20:29:08 ]
pi_207910862
Danku, ik zag niet dat ik de een na laatste post had.
Lidl pakket met nieuwe koptelefoon is binnen, yey! Zo meteen even testen tijdens mn wandeling met podcast. Daarna nog een thesis die ik vanochtend had moeten doen, maar toen lag ik in het zonnetje in bed een boekje te lezen O-)
En daarna nog even bijlezen, viel tijdens het koken midden in de wasopsom dus kon het niet laten al daaraan bij te dragen voor de bijlees :+
pi_207911296
c_/
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_207911490
Ik ben eigenlijk op zoek naar een vlot lezend pakkend boek zonder enige moralistische of overtuiging georienteerd doel of motief..... brainless stevig doorlees materiaal zegmaar...

Iemand een idee?

Online bibliotheek suggereerde Donna Woolfolk Cross : Paus Johanna
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  woensdag 8 februari 2023 @ 19:38:21 #5
35189 Troel
scherp en bot
pi_207911726
Ff luchten: mijn nieuwe kleurtje is mislukt. Ik lijk wel ziek ;(
Hopelijk heeft de kapper morgen tijd om t aan te pakken.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_207912152
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2023 19:28 schreef fietsie het volgende:
Ik ben eigenlijk op zoek naar een vlot lezend pakkend boek zonder enige moralistische of overtuiging georienteerd doel of motief..... brainless stevig doorlees materiaal zegmaar...

Iemand een idee?

Orakel van Thomas Olde Heuvelt _O_
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_207912293
Ik ga ff kijken (ja al netjes op bed)
pi_207912347
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2023 20:02 schreef fietsie het volgende:
Ik ga ff kijken (ja al netjes op bed)
Vond de stukjes op een booreiland ook interessant, aangezien mijn pa jarenlang op zo'n eiland heeft gewerkt :7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_207912495
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2023 20:04 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Vond de stukjes op een booreiland ook interessant, aangezien mijn pa jarenlang op zo'n eiland heeft gewerkt :7
Welk boek? :P
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  woensdag 8 februari 2023 @ 20:11:58 #10
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_207912521
Op dit eiland is het verrekte koud.. ik deed vanmiddag rond 15.30 een rondje en ik heb het nog steeds koud..
Zo eens kijken bij de chocolade melk met warme bolletjes.. hopelijk helpt dat *)
pi_207912566
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2023 20:10 schreef Barreltje het volgende:

[..]
Welk boek? :P
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2023 19:57 schreef Isabeau het volgende:

[..]
pi_207912589
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2023 20:11 schreef Barreltje het volgende:
Op dit eiland is het verrekte koud.. ik deed vanmiddag rond 15.30 een rondje en ik heb het nog steeds koud..
Zo eens kijken bij de chocolade melk met warme bolletjes.. hopelijk helpt dat *)
Waar bestaan de warme bolletjes uit?

En ik vind het hier buiten nu al koud, laat staan op zee brrrrrrrr.
  woensdag 8 februari 2023 @ 20:17:33 #13
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_207912643
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2023 20:15 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Waar bestaan de warme bolletjes uit?

En ik vind het hier buiten nu al koud, laat staan op zee brrrrrrrr.
Vers gebakken bolletjes met chocolade of rozijnen of kaas geloof ik..
Oh het gaat om 20.30 los..
pi_207912645
Ik ben weer naar mijn sportgroep geweest. Het was echt weer fijn O+ Het is ook een groep met vriendelijke en oprechte mensen met echte interesse enzo.

Het sporten ging beter dan verwacht. We deden weer circuittraining. Dat is mijn favoriet dus dat geeft wat extra zin. Ik kon 60% van wat ik eerst kon, dat viel best mee.

Bij thuiskomst was er shakshuka met feta :9
Spoilers!
pi_207912656
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2023 20:17 schreef Barreltje het volgende:

[..]
Vers gebakken bolletjes met chocolade of rozijnen of kaas geloof ik..
Oh het gaat om 20.30 los..
Binnen blijven dus met de warme choco en de verse bolletjes :9
pi_207912690
quote:
1s.gif Op woensdag 8 februari 2023 20:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben weer naar mijn sportgroep geweest. Het was echt weer fijn O+ Het is ook een groep met vriendelijke en oprechte mensen met echte interesse enzo.

Het sporten ging beter dan verwacht. We deden weer circuittraining. Dat is mijn favoriet dus dat geeft wat extra zin. Ik kon 60% van wat ik eerst kon, dat viel best mee.

Bij thuiskomst was er shakshuka met feta :9
Leuke mensen zijn wel lekker motiverend om te gaan ^O^ En je ging *O*
pi_207912705
't Was fris vandaag ja! Maar vanmiddag wel lekker, met die zon. Na een uurtje wandelen hadden we het zowaar warm.

We aten wel bijpassend winters: snert. En rodekrotensalade. Stoofperen toe.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  woensdag 8 februari 2023 @ 20:20:43 #18
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_207912714
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2023 20:14 schreef Isabeau het volgende:

[..]
[..]

Ohh.. ik ben niet van zulke boeken geloof ik..

Heb je de serie rig 49 gezien? (Kan ok 45 of 48 zijn ) _O-
pi_207912744
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2023 20:19 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Leuke mensen zijn wel lekker motiverend om te gaan ^O^ En je ging *O*
Het leek me echt niets, dat sporten in een groep. Maar ze zijn wel oprecht leuk en maken het ook leuker om te gaan. Ik had het nooit gedacht. Ik heb het sporten zelfs gemist :o

Hopelijk binnenkort ook weer zwemmen. Dat zijn nu nog even te veel prikkels.
Spoilers!
pi_207912750
quote:
1s.gif Op woensdag 8 februari 2023 20:20 schreef Barreltje het volgende:

Ohh.. ik ben niet van zulke boeken geloof ik..

Heb je de serie rig 49 gezien? (Kan ok 45 of 48 zijn ) _O-
Het is anders een super spannend boek met onverwachte wendingen :+ Wel met een bovennatuurlijk tintje.

Nee, ken de serie niet
pi_207912765
quote:
7s.gif Op woensdag 8 februari 2023 20:20 schreef sigme het volgende:
't Was fris vandaag ja! Maar vanmiddag wel lekker, met die zon. Na een uurtje wandelen hadden we het zowaar warm.

We aten wel bijpassend winters: snert. En rodekrotensalade. Stoofperen toe.
Nou, ik ging van huis met muts op, handschoenen aan, maar na een tijdje lopen was alles al in mijn zakken verdwenen en wilde ik mijn jas eigenlijk ook uitdoen.
pi_207913910
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2023 19:57 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik las Echo van hem. Huuuuuh :o O+

Voor echt dom doorlezen zonder pretenties wend ik me altijd tot het hele oeuvre van Lee Child.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_207913938
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2023 21:22 schreef Clubsoda het volgende:

Ik las Echo van hem. Huuuuuh O+

Voor echt dom doorlezen zonder pretenties wend ik me altijd tot het hele oeuvre van Lee Child.
Hex van hem vond ik doodeng :o Speelde zich wel af in het lieflijke plaatsje Beek waar ik ooit nog in de kroeg (naast de kerk) belandde.
pi_207913979
Ik las Echo op wintersport. Ook handig :') Hex zou ik willen lezen maar weet niet of ik durf :@
pi_207914023
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2023 21:25 schreef Clubsoda het volgende:
Ik las Echo op wintersport. Ook handig :') Hex zou ik willen lezen maar weet niet of ik durf :@
Hex komt wel weer terug in Orakel. Althans, een hoofdpersoon uit Hex wordt er bij geroepen omdat hij ervaring heeft met het bovennatuurlijke wat plaats vindt in Hex. En ik vond het echt heel leuk dat het zich gewoon in de moderne tijd afspeelt, met mobiele telefoons, twitter en facebook en zo :7
pi_207914329
Thomas Olde Heuvelt O+
Sterkheidsbaas van alles.
pi_207914374
Also had ik F. ein-de-lijk zo ver om After Life met me te kijken. Want het leek m niks.
Little did he know...

After Life O+ ;( :'( O+
pi_207914406
quote:
2s.gif Op woensdag 8 februari 2023 21:43 schreef Lonaa het volgende:
Also had ik F. ein-de-lijk zo ver om After Life met me te kijken. Want het leek m niks.
Little did he know...

Oh -O- Ja. O+ _O- :'(
pi_207914430
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2023 21:45 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Oh -O- Ja. O+ _O- :'(
Hij stamelde zo net na de laatste aflevering "ja..nou..ja het was eigenlijk wel echt Heel Goed *snif"
pi_207914447
quote:
2s.gif Op woensdag 8 februari 2023 21:46 schreef Lonaa het volgende:
Hij stamelde zo net na de laatste aflevering "ja..nou..ja het was eigenlijk wel echt Heel Goed *snif"
De combinatie heel veel humor & heel verdrietige thema's vond ik echt mooi.
pi_207914472
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2023 21:47 schreef Isabeau het volgende:

[..]
De combinatie heel veel humor & heel verdrietige thema's vond ik echt mooi.
Ja, het pakt echt al je emoties. Het is echt knap. En mooi. En verdrietig.
pi_207914538
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2023 19:28 schreef fietsie het volgende:

Iemand een idee?

Ik ging echt helemaal op in Het Achtste Leven. Echt een enorm familie-epos.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 8 februari 2023 @ 21:55:28 #33
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_207914617
Hex _O_
De andere boeken van TOH moet ik nog lezen.

Invaljuf bij de Yin. Waar de normale juf rustig de 5 minuten aantikt per houding is zij van de drie minuten. Dus was een andere les dan normaal :P
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  woensdag 8 februari 2023 @ 22:21:07 #34
35189 Troel
scherp en bot
pi_207915045
Ik heb After Life nog niet af gekeken. Werd er te emotioneel van :@
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_207915069
quote:
2s.gif Op woensdag 8 februari 2023 21:43 schreef Lonaa het volgende:
Little did he know...

:'(
Spoilers!
pi_207917152
Wat een geweldige verzameling en tvserie is nasrswunderkammer _O_ Wat die allemaal weet/verzamelt en er dan ook nog zo'n programma van weet te maken.
pi_207917521
After life O+ ;(
pi_207917522
Dat een hond zich vol afzet tegen je been, en je dus nu twee rode halen in je lies hebt :X :'(
pi_207917524
Ik wéét het @Vanyel - ik voel me er ook geregeld schuldig over. Mijn kleren zijn na een hele dag dragen en druk bezig zijn en er onhandig in wezen en 's avonds koken enzo echt niet fris en schoon meer en ik hou wel erg van fris en schoon. Dus tsja. Dat ik de aarde ermee vernietig, daar ben ik me van bewust :Y Wel draag ik kleren totdat ze echt compleet versleten zijn en koop ik eigenlijk alleen tweedehands maar het compenseert niet voor mijn wasdrang :N
Let me see you stripped down to the bone
pi_207917526
quote:
7s.gif Op donderdag 9 februari 2023 03:01 schreef Candaasje het volgende:
Dat een hond zich vol afzet tegen je been, en je dus nu twee rode halen in je lies hebt :X :'(
Au! Nare plek ook voor zulks, stel ik me zo voor.. Kus erop! 8-)
pi_207917527
After Life, ja? Hmmmm. Jullie zijn er enthousiast over, maar ik trek Ricky Gervais niet zo goed..
  donderdag 9 februari 2023 @ 06:07:59 #42
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_207917593
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 03:19 schreef minilot het volgende:
After Life, ja? Hmmmm. Jullie zijn er enthousiast over, maar ik trek Ricky Gervais niet zo goed..
+1

Verder een ruk nacht want (eerste en enige nacht) slapen op andere lokatie.. als ik die bug nou eens zou kunnen fixed.... :X }:|
pi_207917665
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 03:16 schreef minilot het volgende:
Ik wéét het @:Vanyel - ik voel me er ook geregeld schuldig over. Mijn kleren zijn na een hele dag dragen en druk bezig zijn en er onhandig in wezen en 's avonds koken enzo echt niet fris en schoon meer en ik hou wel erg van fris en schoon. Dus tsja. Dat ik de aarde ermee vernietig, daar ben ik me van bewust :Y Wel draag ik kleren totdat ze echt compleet versleten zijn en koop ik eigenlijk alleen tweedehands maar het compenseert niet voor mijn wasdrang :N
Oh, maar je hebt al een kind op de wereld gezet dus je bent sowieso al jaren af qua carbon footprint :7
pi_207917694
Ik vond Echo helemaal geen leuk boek, terwijl ik Hex wel echt geweldig vond.
  Moderator donderdag 9 februari 2023 @ 07:15:53 #45
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_207917702
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 03:16 schreef minilot het volgende:
Ik wéét het @:Vanyel - ik voel me er ook geregeld schuldig over. Mijn kleren zijn na een hele dag dragen en druk bezig zijn en er onhandig in wezen en 's avonds koken enzo echt niet fris en schoon meer en ik hou wel erg van fris en schoon. Dus tsja. Dat ik de aarde ermee vernietig, daar ben ik me van bewust :Y Wel draag ik kleren totdat ze echt compleet versleten zijn en koop ik eigenlijk alleen tweedehands maar het compenseert niet voor mijn wasdrang :N
Schuldig over voelen helpt natuurlijk geen donder :) Of het gedrag aanpassen of gewoon doorgaan en je er niet geestelijk mee belasten *O* Je hebt vast een hele groene energiemaatschappij en zulks en je zit niet vier keer per jaar in het vliegtuig :s)

Voor de statistieken, meestal heb ik kleding een dag of drie aan ofzo. En vaak laat ik het nog even luchten en dan kan het nog wel een paar dagen. Handdoeken pak ik elke keer douchen wel een nieuwe. Maar nu in de winter douche ik eigenlijk om de dag.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  donderdag 9 februari 2023 @ 07:19:05 #46
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_207917710
Zou dat geen kind hebben die 8 keer per jaar vliegen compenseren ja? :P
  donderdag 9 februari 2023 @ 07:20:48 #47
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_207917714
ik snap nooit zo goed waarom je een nieuwe handdoek nodig hebt na het douchen.. je bent toch SCHOON als je er onder vandaan komt? dan komt er dus toch schoon water op je handdoek?

behalve dan mini die zich graag met schuurpapier afdroogt en dat is het natuurlijk de 2e dag niet meer :P
pi_207917723
Noooo, we zijn op het treurige moment beland dat er geld uit een spaarpotje overgemaakt moest worden naar de normale betaalrekening. Ik ben daar altijd enorm slecht in. :') Voelt als een soort verboden gebied. Zelfs als ik bewust voor iets aan het sparen ben, haal ik liever niets van de spaarrekening.
pi_207917725
Poes eet haar ontbijt niet.
Poes eet ALTIJD haar ontbijt (en wat haar verder aangeboden wordt) /vuilnisbak
Poes zit wat sippig rond te kijken.
Geen gelukkige poes -O-

En ik ben vandaag de hele dag weg -O-

Nu wat lekkere dingetjes neergezet en hopen dat die vanmiddag in een wat blijere poes zijn gegaan. Ze heeft weleens van die buien, hopelijk waait deze ook weer snel over.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 9 februari 2023 @ 07:28:11 #50
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_207917747
Overigens zit ik nu op een eiland met giraffes als uitzicht

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En daar hebben we nu dus herbruikbare waterflessen, want "dat is beter voor het milieu" :+
pi_207917772
Mogguh
pi_207917777
Hai
pi_207917784
Zo jij bent er ook vroeg bij. Hier scholierentransport.
Ik begrijp dat Atter Life a must see is?

Het ebook wat Ik gister op mn kobo zette bleek niet te werken op…. Een Kobo
pi_207917787
Oh en we werden gisteren door de makelaar gebeld. De nieuwe kopers hebben per ongeluk een hypotheekofferte die een paar dagen eerder verloopt dan dat we eigenlijk de overdracht zouden hebben, dus of we de overdracht een paar dagen eerder willen doen.

Niet het einde van de wereld, maar wel weer onwijs irritant. Dat verplaatst het verhuizen ook weer net van in het weekend, naar voor een weekend. Dan moet je er vrij voor nemen en kan niemand helpen. Ik ga ook niet een hele week eerder al naar m'n schoonvader, want daar zitten we echt al lang genoeg en ik kijk er niet echt naar uit.

Het voelt gemeen om moeilijk te doen over die paar dagen (van maandag naar vrijdag), maar ik ben het soms een beetje zat om altijd maar de goedzak te zijn die nooit zelf iets vraagt, maar wel altijd moet meewerken. :')
pi_207917794
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 07:36 schreef fietsie het volgende:
Wekker gaat door de week om 7:20, want trainen om 9:00. :7
pi_207917804
Eind reizen naar sporten ;)
pi_207917812
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2023 07:36 schreef fietsie het volgende:
Ik begrijp dat Atter Life a must see is?

Het ebook wat Ik gister op mn kobo zette bleek niet te werken op…. Een Kobo
Ik vind After Life een must see. :Y

Oh en @minilot en @Barreltje , F trekt Ricky Gervais ook niet zo goed, maar de serie is niet Ricky Gervais. vHet eerste seizoen moet je misschien even "door" als je hem niet zo goed trekt, maar er komt echt (meer) diepgang en all that. :Y Het zijn korte seizoenen van 6 afleveringen a 35 minuten.
pi_207917814
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 07:39 schreef fietsie het volgende:
Eind reizen naar sporten ;)
Tijd nodig om wakker te worden. :')
  donderdag 9 februari 2023 @ 07:41:00 #59
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_207917820
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 07:36 schreef Myraela het volgende:
Oh en we werden gisteren door de makelaar gebeld. De nieuwe kopers hebben per ongeluk een hypotheekofferte die een paar dagen eerder verloopt dan dat we eigenlijk de overdracht zouden hebben, dus of we de overdracht een paar dagen eerder willen doen.

Niet het einde van de wereld, maar wel weer onwijs irritant. Dat verplaatst het verhuizen ook weer net van in het weekend, naar voor een weekend. Dan moet je er vrij voor nemen en kan niemand helpen. Ik ga ook niet een hele week eerder al naar m'n schoonvader, want daar zitten we echt al lang genoeg en ik kijk er niet echt naar uit.

Het voelt gemeen om moeilijk te doen over die paar dagen (van maandag naar vrijdag), maar ik ben het soms een beetje zat om altijd maar de goedzak te zijn die nooit zelf iets vraagt, maar wel altijd moet meewerken. :')
ik zou dat ook niet tof vinden..
bij ons is dat dus net even andersom.. overdrachts datum is 1 april, dat is een zaterdag en nu krijgen we de sleutel dus op vrijdag.. wel mazzel voor ons, want een extra weekend erbij..
  donderdag 9 februari 2023 @ 07:42:51 #60
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_207917833
quote:
2s.gif Op donderdag 9 februari 2023 07:40 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Ik vind After Life een must see. :Y

Oh en @:minilot en @:Barreltje , F trekt Ricky Gervais ook niet zo goed, maar de serie is niet Ricky Gervais. vHet eerste seizoen moet je misschien even "door" als je hem niet zo goed trekt, maar er komt echt (meer) diepgang en all that. :Y Het zijn korte seizoenen van 6 afleveringen a 35 minuten.
ik zal het eens voorstellen aan de chef.. we hebben nog wat binche-waardige series nodig :P

net Jeremy's farm gekeken.. de chef ziet mij al helemaal zoals jeremy rondrenen op het nieuwe landgoed :D
pi_207917847
Is er al een seizoen 2 van Jeremy ?
pi_207917873
Goedemorgen! Ik begon de dag met een bloedneus. Ik heb dat nooit, en ik kan niet tegen bloed, dus dat was even schrikken.

@Myreala, zou je wellicht verhuishulp kunnen inhuren en de rekening naar de kopers sturen? (en dat vooraf afspreken)

+1 op After Life. Ik vond het een prachtige balans tussen aangrijpend en humor.
pi_207917905
quote:
7s.gif Op donderdag 9 februari 2023 07:41 schreef Barreltje het volgende:
ik zou dat ook niet tof vinden..
bij ons is dat dus net even andersom.. overdrachts datum is 1 april, dat is een zaterdag en nu krijgen we de sleutel dus op vrijdag.. wel mazzel voor ons, want een extra weekend erbij..
Dat is wel de betere kant, ja. Een weekend eerder is altijd fijn. :D En 1 april komt er al snel aan!

quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 07:50 schreef Tuindier het volgende:
@:Myreala, zou je wellicht verhuishulp kunnen inhuren en de rekening naar de kopers sturen? (en dat vooraf overeen komen)
Ik vind onbekende verhuishulp echt verschrikkelijk, dus daar zit ik niet op te wachten. Ik weet nog geen goede oplossing. We gaan in ieder geval laten merken dat het voor ons een erg vervelende situatie is. Misschien komen ze zelf met een goede oplossing, en anders wil ik dat ze op z'n minst begrijpen dat ik gehaaster m'n huis uit moet en dus misschien niet alles even netjes achter kan laten als ik van plan was.
  donderdag 9 februari 2023 @ 08:07:18 #64
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_207917941
je kan toch gewoon zeggen dat jullie dat weekend gaan verhuizen en dat het niet uitkomt ?
nu is HUN probleem JOUW probleem geworden.. das niet tof.. laat hun maar met een oplossing komen
pi_207917979
quote:
7s.gif Op donderdag 9 februari 2023 08:07 schreef Barreltje het volgende:
je kan toch gewoon zeggen dat jullie dat weekend gaan verhuizen en dat het niet uitkomt ?
nu is HUN probleem JOUW probleem geworden.. das niet tof.. laat hun maar met een oplossing komen
Ja, daar zijn wij dus niet zo goed in. :D Ik weet ook niet zo goed hoe ingewikkeld het het maakt als zij de hypotheekofferte gewoon moeten verlengen. Ik vind het ook sneu voor ze als ze daardoor allemaal extra kosten hebben.

En dan ben ik ook nog eens sowieso onzeker over het verhuizen. Ik weet eigenlijk dat m'n huis een hartstikke fijn plekje is, en heb er altijd met erg veel plezier gewoond. Maar ben dan toch bang dat het voor hun straks tegenvalt oid en ze mij dat kwalijk gaan nemen. :') Dus dan wil ik in ieder geval al niet slecht beginnen ofzo.
pi_207917988
Oh daar zou ik ook niet blij mee zijn @Myraela . Dan moet je nu dagen vrij gaan nemen en alles omgooien qua planning, omdat de kopers niet hebben opgelet.

@minilot : Ricky Gervais is ook niet mijn komiek (ik heb het gewoon niet zo op heeul rijke mannen die een soort--semi-verontwaardigd-maar-er-toch-erg-dik-bovenop-verongelukt lopen te miepen dat ze zogenaamd niks meer mogen.... en daar heeft ie wel een beetje een handje van. Ondanks dat ie zich ook voor goede zaken inzet, dus ik heb een haat/liefde verhouding met hem geloof ik :D ) maar ik vind hem in After Life echt heel goed. Het is rauw, zonder filters, puur en met een hoop zelfspot en het legt vingers op alle zere plekken O+
pi_207918000
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 07:44 schreef fietsie het volgende:
Is er al een seizoen 2 van Jeremy ?
Morgen volgens mij
pi_207918014
Morgen komt ook Hogwarts Legacy. *O* *O* Ik hoop zo dat het een tof spel is, want ik heb er erg lang naar uitgekeken. :D
  donderdag 9 februari 2023 @ 08:25:45 #69
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_207918015
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 08:18 schreef Myraela het volgende:

[..]
Ja, daar zijn wij dus niet zo goed in. :D Ik weet ook niet zo goed hoe ingewikkeld het het maakt als zij de hypotheekofferte gewoon moeten verlengen. Ik vind het ook sneu voor ze als ze daardoor allemaal extra kosten hebben.

En dan ben ik ook nog eens sowieso onzeker over het verhuizen. Ik weet eigenlijk dat m'n huis een hartstikke fijn plekje is, en heb er altijd met erg veel plezier gewoond. Maar ben dan toch bang dat het voor hun straks tegenvalt oid en ze mij dat kwalijk gaan nemen. :') Dus dan wil ik in ieder geval al niet slecht beginnen ofzo.
ik zeg niet dat hun extra kosten moeten maken. wel dat ze evt een andere oplossing kunnen bedenken.. bv overdracht bij de notaris en dat jullie alsnog dat weekend kunnen verhuizen en dat ze dan de sleutel op maandag krijgen..
pi_207918021
Ik heb alweer een puist met een eigen postcode ;(
  donderdag 9 februari 2023 @ 08:29:01 #71
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_207918035
ik wil weer mn bed in ..
ohh wat heb ik zin in het weekend, alhowel de huisgast wsl dit weekend niet weg gaat .. die is met andere dingen bezig..
pi_207918114
quote:

[..]

Oh wauw :o :D zelfs als zou het zo zijn, heb je er dan last van? Is het niet gewoon hun probleem als ze al niet blij zouden zijn? Ik vind de vorige bewoners van ons huis ook ronduit sukkels (de kopers van ons oude huis ook trouwens :') ) maar daar merken zij helemaal niks van en het verandert mijn woonplezier ook niet.

Ik zou ook aangeven dat deze oplossing niet jullie voorkeur heeft en dat je graag hoort of er alternatieven zijn en dat je daarna graag verder praat.
  donderdag 9 februari 2023 @ 08:44:39 #73
35189 Troel
scherp en bot
pi_207918126
Ik vind mijn haar nog steeds kut. Zo kut dat ik de foto's die vandaag gepland had, af heb gezegd. Kapper heeft nog niet gereageerd op mijn appje :{
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_207918142
Aan het aan wachten totdat ze de lekkage komen inspecteren. Tussen nu en 11u zouden ze moeten komen.
En dan hopen dat het meevalt en ze het meteen kunnen fixen.
pi_207918407
De uitslag van m'n lisexcisie staat al online. Het ziekenhuis belt volgende week pas, dus ik ben zo vrij geweest om het zelf maar door te nemen. Volgens mij alles goed. *O* Gewoon de verwachtte CIN3, niets over kankercellen.
pi_207918415
Zo, nou, hoi. Met mij gaat alles eens een keertje GOED. Hajjeniegedacht eh :s)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_207918437
quote:
14s.gif Op donderdag 9 februari 2023 09:20 schreef Myraela het volgende:
De uitslag van m'n lisexcisie staat al online. Het ziekenhuis belt volgende week pas, dus ik ben zo vrij geweest om het zelf maar door te nemen. Volgens mij alles goed. *O* Gewoon de verwachtte CIN3, niets over kankercellen.
_O_

quote:
7s.gif Op donderdag 9 februari 2023 09:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, nou, hoi. Met mij gaat alles eens een keertje GOED. Hajjeniegedacht eh :s)
Met mij ook _O_
Spoilers!
pi_207918477
En woensdag wordt het DERTIEN graden O+
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_207918492
quote:
Fijn *O*
  donderdag 9 februari 2023 @ 09:35:28 #80
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_207918574
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 03:19 schreef minilot het volgende:
Dit

Nul match
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 9 februari 2023 @ 09:40:15 #81
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_207918631
quote:
Top!
Jeej voor patiëntportalen O+

En vieren met een fles bubbels hoor, alle te vieren momenten lekker volop pakken *O*
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 9 februari 2023 @ 09:42:33 #82
35189 Troel
scherp en bot
pi_207918650
quote:
*O*
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 9 februari 2023 @ 09:51:55 #83
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_207918741
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 07:36 schreef Myraela het volgende:

Bij ons wilde de verkoper ineens een maand eerder overdracht. Die hebben toen onze dubbele lasten betaald.
Zou dus wel iets tegen over stellen als je akkoord gaat, je moet misschien een verhuizer extra huren of extra huur voor opslag. Dan ben je niet het ei dat zomaar akkoord gaat. :D

Edit: en volgens mij kost het verlengen van de offerte minder dan 1000 euro. Dus ja moet jij dan nu extra verhuis stress en vrije dagen opnemen omdat zij dat geld willen besparen?
Dan zou ik minimaal voorstellen dat ze jullie de helft betalen van wat ze anders aan de bank zouden betalen, win win!
pi_207918883
quote:

[..]
Ik zou als koper sowieso al zijn begonnen met verlengen (vaak kan dat 1x kosteloos volgens mij), voor ik het lef had om te vragen een overeengekomen datum te verplaatsen. Komop zeg. Probeer eerst je eigen probleem op te lossen voor je miemiemie naar de ander gaat
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_207918910
quote:
Wat een opluchting! :*

VOor de verhuistroubles lees ik al heel wat goede suggesties w/
Is er ook nog een eigen makelaar betrokken? Wat adviseert hij/zij?
Huis verkocht zichzelf. De courtage heeft hij al binnen…
pi_207919013
quote:

[..]

Je geeft ze gewoon 3 opties:
* Ze betalen 5000 verhuisvergoeding, overdracht & oplevering aanpassen
* Overdracht op papier eerder maar opleverdatum blijft gelijk
* Zij zorgen voor aangepaste hypotheekoffertegeldigheid, overdracht & opleverdatum blijft zoals ie is
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_207919056
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2023 10:02 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik zou als koper sowieso al zijn begonnen met verlengen (vaak kan dat 1x kosteloos volgens mij), voor ik het lef had om te vragen een overeengekomen datum te verplaatsen. Komop zeg. Probeer eerst je eigen probleem op te lossen voor je miemiemie naar de ander gaat
Ja, zo ben ik dus ook. Maar tegelijkertijd dus moeite om dat ook van een ander te verwachten.

quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2023 10:04 schreef AnneX het volgende:
VOor de verhuistroubles lees ik al heel wat goede suggesties w/
Is er ook nog een eigen makelaar betrokken? Wat adviseert hij/zij?
Huis verkocht zichzelf. De courtage heeft hij al binnen…
Mja, de makelaar voelt vreemd genoeg niet echt als 'onze' makelaar. Hij is ook weer de verkoper van hun huidige huis, dus dat maakt het voor hem misschien dat hij niet echt aan onze kant staat. Of het in ieder geval eerst probeert, en niet gewoon al voor ons opkomt.

Dit is overigens niet het eerste met deze kopers hoor. Ze wilde ook al voordat de koopovereenkomst was getekend langskomen met een aannemer om alles op te meten. Dat vond ik de makelaar toen ook niet vreemd. Daarna zijn de ontbindende voorwaarden al een keer verlengd, want ze kregen het niet direct rond. En nu dus dit.
pi_207919091
quote:
Oh wat fijn!! Jeetje, dat ze dan volgende week pas bellen, dat is ook niet heel patiëntvriendelijk zeg. Zit je gewoon nog dagenlang extra in de stress. Dat ben ik wel anders gewend (gelukkig!).
pi_207919169
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 10:13 schreef Myraela het volgende:

[..]
Ja, zo ben ik dus ook. Maar tegelijkertijd dus moeite om dat ook van een ander te verwachten.
[..]
Mja, de makelaar voelt vreemd genoeg niet echt als 'onze' makelaar. Hij is ook weer de verkoper van hun huidige huis, dus dat maakt het voor hem misschien dat hij niet echt aan onze kant staat. Of het in ieder geval eerst probeert, en niet gewoon al voor ons opkomt.

Dit is overigens niet het eerste met deze kopers hoor. Ze wilde ook al voordat de koopovereenkomst was getekend langskomen met een aannemer om alles op te meten. Dat vond ik de makelaar toen ook niet vreemd. Daarna zijn de ontbindende voorwaarden al een keer verlengd, want ze kregen het niet direct rond. En nu dus dit.
Ja pfff…. Dan ga jij je toch niet meteen in bochten wringen om hen terwille te zijn?
Het feit dat ze het vragen, wil niet zeggen dat de oplossing alleen bij jullie kan liggen. Er zijn vast andere mogelijkheden waarvoor zij (en zij hebben het probleem!) dan moeite moeten doen.

Niet jullie probleem, niet jullie inspanning en gedoe. Als meebewegen jullie niks extra kost (qua tijd en energie) is het een aardige geste, maar zo te lezen is dat niet zo. En dat is toch een prima boodschap om terug te geven?

Hoeveel moeite/geld/tijd hebben zij over voor het fixen van hun probleem?
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 9 februari 2023 @ 10:23:07 #90
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_207919176
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 10:13 schreef Myraela het volgende:

[..]
[..]

Ontbindende voorwaarden zijn nu wel verlopen? Dan loop je dus ook geen risico als je je nu wel wat harder opstelt. Je hoeft ze echt niet uit te knijpen, maar akkoord gaan zonder tegen prestatie lijkt me niet juist.
pi_207919207
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 10:16 schreef yinu het volgende:
Oh wat fijn!! Jeetje, dat ze dan volgende week pas bellen, dat is ook niet heel patiëntvriendelijk zeg. Zit je gewoon nog dagenlang extra in de stress. Dat ben ik wel anders gewend (gelukkig!).
Er staat volgende week een belafspraak met de arts. Misschien bellen ze toch al eerder, dat weet ik niet. Maar eigenlijk vind ik het hoe dan ook helemaal prima. Ik vind het een superfijn ziekenhuis en ben er eigenlijk alleen maar heel erg blij mee. Ook met het meteen behandelen en het andere traject, echt superblij met m'n arts en de hele poli. O+
pi_207919242
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 10:23 schreef gcjoel het volgende:
Ontbindende voorwaarden zijn nu wel verlopen? Dan loop je dus ook geen risico als je je nu wel wat harder opstelt. Je hoeft ze echt niet uit te knijpen, maar akkoord gaan zonder tegen prestatie lijkt me niet juist.
Die zijn toevallig vandaag verlopen. :D

Maar thanks wel, iedereen, voor het meedenken. O+ We zullen er inderdaad iets harder in gaan zitten, want dit is gewoon niet ons probleem eigenlijk.
pi_207919243
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 10:16 schreef yinu het volgende:

[..]
Oh dat had ik deze week ook met een poliepje. Stond al een week online volgens mij, werd gister gebeld. Ik was zelfs alweer vergeten dat ik al had gekeken ;(
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_207919249
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 10:27 schreef Myraela het volgende:

[..]

Maar thanks wel, iedereen, voor het meedenken. O+ We zullen er inderdaad iets harder in gaan zitten, want dit is gewoon niet ons probleem eigenlijk.
Niks harder inzitten.
Je bent niet meteen hard als je zegt joh we hebben dit niet voor niks zo afgesproken, hiervan afwijken levert ons problemen en kosten op dus daar kunnen we niet zonder meer mee akkoord gaan.
pi_207919268
quote:

[..]

Dat is niet hard of gemeen. Dat is wijzen op afspraken die jullie samen gemaakt hebben en waarbij de kopers bij hun deel de zaakjes niet goed hebben geregeld.
  donderdag 9 februari 2023 @ 10:31:41 #96
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_207919276
quote:

[..]

Oh en trouwens, ik herken het gevoel wel hoor. Ik zou het ook heel moeilijk vinden om dan toch voor mijn eigen gemak te kiezen. Maar mijn vriend is veel beter in het zakelijke aspect dus die regelt dan gewoon het contact over zoiets. Misschien kan jouw vriend daar ook mee helpen? Dan kan je zelf wat afstand nemen.
pi_207919315
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 10:24 schreef Myraela het volgende:

[..]
Er staat volgende week een belafspraak met de arts. Misschien bellen ze toch al eerder, dat weet ik niet. Maar eigenlijk vind ik het hoe dan ook helemaal prima. Ik vind het een superfijn ziekenhuis en ben er eigenlijk alleen maar heel erg blij mee. Ook met het meteen behandelen en het andere traject, echt superblij met m'n arts en de hele poli. O+
Dat is echt heel fijn, zo belangrijk als je je goed voelt bij je ziekenhuis O+

quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2023 10:28 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Niks harder inzitten.
Je bent niet meteen hard als je zegt joh we hebben dit niet voor niks zo afgesproken, hiervan afwijken levert ons problemen en kosten op dus daar kunnen we niet zonder meer mee akkoord gaan.
Eens met dit. Niet meteen andermans probleem oplossen =/= je hard opstellen. Zij proberen gewoon wat uit, zonder aantoonbaar eerst moeite te doen om het zelf op te lossen. Zo zijn sommige mensen gewoon. Ik probeer me zelf altijd voor te houden om dat neutraal, dus niet persoonlijk, op te nemen (moeilijk!) en dus mijn reactie ook zo neutraal mogelijk te houden. Gewoon zeggen dat dat voor jullie lastig is zonder meteen een hele rits oplossingen aan te dragen. Daarmee maak je het jouw probleem en raak je er wel persoonlijk in verwikkeld.
pi_207919375
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 10:31 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Oh en trouwens, ik herken het gevoel wel hoor. Ik zou het ook heel moeilijk vinden om dan toch voor mijn eigen gemak te kiezen. Maar mijn vriend is veel beter in het zakelijke aspect dus die regelt dan gewoon het contact over zoiets. Misschien kan jouw vriend daar ook mee helpen? Dan kan je zelf wat afstand nemen.
Mijn man doet de contacten al, maar hij is net zo meegaand. :D Maar we hebben al geleerd om niet direct 'ja' te zeggen en dit soort dingen dus eerst even te laten zakken en tijd te nemen om na te denken, dus dat helpt.
pi_207919897
Ik zit al in mijn 4e wachtkamer van vandaag trouwens. Vandaag hele reeks onderzoeken en aansluitend gesprek met de arts met de uitslag.
Wel een beetje raar om hier weer zo lang te zijn. Ik ben wel eerder terug geweest maar nu wandel ik weer het hele ziekenhuis door en zie ik weer overal mensen in bedden rondgereden worden - zoals ik ook, een half jaar geleden. Blij dat ik nu weer gewoon op de fiets kon komen!
pi_207920049
@yinu dat is een heel verschil dan idd :)
pi_207920069
Ik zit in meeting nr 2 van de 5 vandaag. Denk dat dit een record is voor mij tot nu toe. Deze meeting is een presentatie van iemand en ik weet eigenlijk alles al dus dat is lekker rustig _O-
Ik had wel net zo goed thuis kunnen blijven want al m'n vergaderingen zijn via Teams :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')