Die ex vriendin van haar, Marieke had ooit toch ook toegang tot alle documenten? Die is vandaag weer naar de rechtbank gesleept door Rachel, zou die erachter zitten?quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:42 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Lijkt me niet als Rox die rechtszaak aanspant omdat ze de documenten niet mag inzien, of begrijp ik het verkeerd? Zou wel gek zijn als Rach het zelf is geweest, al weet je het bij haar maar nooit.
Nee, ik bedoel dat hij binnen het huwelijk geboren is en dus automatisch een wettelijk kind van Sr. is.quote:Op woensdag 15 februari 2023 11:21 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Je bedoeld dat André sr junior erkent heeft als kind en junior daarom recht heeft op een kindsdeel?
Heeft zij een abbo op de rechtbank ofwatquote:Op woensdag 15 februari 2023 12:55 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Die ex vriendin van haar, Marieke had ooit toch ook toegang tot alle documenten? Die is vandaag weer naar de rechtbank gesleept door Rachel, zou die erachter zitten?
D) Stiekem trouwen op Iebiezz met Antweequote:Op woensdag 15 februari 2023 13:18 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
New chapter
Wat gaat ze doen?
A verhuizen met Antwee naar Las Vegas
B hondjes redden in Turkije
C cupping massage salon starten op Ibiza
Weer all inclusive naar een oord waar andere Nederlanders komen, samen met Andrien.quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:18 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
New chapter
Wat gaat ze doen?
Dan zou ze hem weer eerder van school houden…quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:47 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Weer all inclusive naar een oord waar andere Nederlanders komen, samen met Andrien.
Curacao denk ik. Schoolvakantie is pas 25-02-2023, maar ja als je bekend bent mag je alles!quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:18 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
New chapter
Wat gaat ze doen?
Volgens mij vliegt het vliegtuig over de Alpen ofzo.quote:Op woensdag 15 februari 2023 15:37 schreef roos94 het volgende:
Hondjes redden in Oostenrijk?
[ afbeelding ]
Ow zonder kleine dre..... maar met wie is ze dan?quote:Op woensdag 15 februari 2023 15:37 schreef roos94 het volgende:
Hondjes redden in Oostenrijk?
[ afbeelding ]
Gesponsord een cursus volgen.quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:18 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
New chapter
Wat gaat ze doen?
Yvon zegt Italiëquote:Op woensdag 15 februari 2023 13:18 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
New chapter
Wat gaat ze doen?
Nou, ik ben eerlijk gezegd flabbergasted... de vrouw die volgens Guido de Aansteller haar onderbeen zou geven voor haar kinderen(alleen dat ene onderbeen maar?) lijkt dus toch echt de Rovende Rochel te zijn. Ergens had ik voor beide kinderen nog de hoop dat er een misverstand in het spel was.quote:
Ik zie een nieuwe rechtszaak in mijn glazen bol...quote:Op woensdag 15 februari 2023 22:20 schreef totebel het volgende:
[..]
Nou, ik ben eerlijk gezegd flabbergasted... de vrouw die volgens Guido de Aansteller haar onderbeen zou geven voor haar kinderen(alleen dat ene onderbeen maar?) lijkt dus toch echt de Rovende Rochel te zijn. Ergens had ik voor beide kinderen nog de hoop dat er een misverstand in het spel was.
Haha t is natuurlijk eerst afwachten wat de uitspraak gaat worden, maar deze smet zal hoe dan ook blijven kleven..en dat vind ik oprecht beroerd voor Rox en Dre..met zo'n moeder heb je toch gewoon geen vijanden meer nodig?quote:Op woensdag 15 februari 2023 22:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zie een nieuwe rechtszaak in mijn glazen bol...
"voor zoveel nodig" graag duiding.quote:Op woensdag 15 februari 2023 09:38 schreef tong80 het volgende:
Indien zich ten tijde van mijn overlijden één van de volgende gevallen voordoet:
– er is een procedure tot echtscheiding of tot scheiding van tafel en bed in rechte aanhangig;
– er is een beschikking tot scheiding van tafel en bed uitgesproken.
In deze gevallen sluit ik mijn echtgenote voor zoveel nodig tevens uit als erfgenaam.’
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |