Avond 1quote:25 artists will compete in San Remo! (22 "big" artists + 3 San Remo Giovani winners)
The covers' night will take place on Friday, February 10th!
During the first two nights the songs will be voted by the press.
During the third night the televote (50%) and the demoscopic jury (50%) will vote for the competing songs.
On Friday and on Saturday's #Sanremo2023 final all the juries will vote again (33% press, 33% demoscopic jury, 34% televote)
The San Remo2023 winner will represent Italy at Eurovision2023.
Vlak na Sanremo leek het nog lollig met onbevangen (leek het nog) wildebras broekie Blanco die steeds bijna van een muurtje/balkon af pleurde en de oudere serieuzere Mahmood hem maar probeerde te beschermen tegen z'n eigen te wilde capriolen. Maar denk dat de lol daar snel van af was. En idd zeker na wat Cee al uitlegde, dat op het Songfestival. Blanco liep er - toen hij er dan eindelijk was na gemiste repetities - bij als een geest die drie weken niet geslapen had. En zo klonk ie ook. Er was ook een persconferentie waar de spanning om te snijden was tussen die twee.quote:Op woensdag 8 februari 2023 00:53 schreef Strani het volgende: [..] Ik heb dat toen helemaal niet meegekregen. Wat voor gedrag vertoonde hij dan?
Of misschien toch welquote:Op woensdag 8 februari 2023 01:08 schreef koffieleuk het volgende:
Oh wacht ,ik hoorde classfica, toch nog een uitslag?
Ja nee ja hou op nu moet ik opblijven.quote:Op woensdag 8 februari 2023 01:08 schreef koffieleuk het volgende:
Oh wacht ,ik hoorde classfica, toch nog een uitslag?
Trustenquote:Op woensdag 8 februari 2023 01:08 schreef Cee het volgende:
Jongens, het is mooi geweest. Morgen vrije dag dus het was goed vol te houden. Hopelijk morgenavond weer van de partij, we zullen zien. Welterusten!
Even een quote van 16 december over die jongens van net. Dit is dus een ander nummer dan vanavond.quote:Op vrijdag 16 december 2022 23:44 schreef Momo het volgende:
Ik zie eurofans reageren op de San Remo Giovanni nummers vanavond en vooral deze valt in de smaak
Moet zegen dat ik het wel met hun eens ben![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2023 01:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja nee ja hou op nu moet ik opblijven.
quote:Op woensdag 8 februari 2023 01:09 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik vind het wel mooi geweest, morgen weer op tijd eruit
Slaap lekker allen!
Tot latersquote:Op woensdag 8 februari 2023 01:10 schreef NailQueen het volgende:
Ja. Ik brei er ook een eind aan. Tot vanavond
Insgelijksquote:Op woensdag 8 februari 2023 01:12 schreef NailQueen het volgende:
Ik wil nog even zeggen dat het weer ouderwets genieten was
Nog niet bekend, nu nog een recapquote:Op woensdag 8 februari 2023 01:16 schreef Greys het volgende:
HEEFT MENGONIGOD AL GEWONNEN
(m'n stream is al uit)
Ik heb weer te vroeg gegild, ze laten nu nog even een recap zien God sta me bij.quote:Op woensdag 8 februari 2023 01:16 schreef Greys het volgende:
HEEFT MENGONIGOD AL GEWONNEN
(m'n stream is al uit)
Z’n in-ear deed het dus niet goed en daarom besloot hij maar te stoppen met zingen en het net aangeharkte tuintje te slopenquote:Op woensdag 8 februari 2023 08:02 schreef molloot200 het volgende:
Ik open Twitter en het eerste wat ik zie is dat filmpje van Blanco. Wtf. Hoorde dat erbij of wat was dit precies?
quote:Op woensdag 8 februari 2023 08:08 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Z’n in-ear deed het dus niet goed en daarom besloot hij maar te stoppen met zingen en het net aangeharkte tuintje te slopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |