Dat is toch gewoon de officiële 'korte naam' ? Ook in gebruik door de overheid volgens mij.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:38 schreef Nashipeer het volgende:
Tsjechië heet in Eurovision niet meer Czech Republic, maar voortaan Czechia
https://www.rtlboulevard.(...)entiele-esf-winnaarsquote:S10 laat het songfestival nog niet los en volgt het evenement ook dit jaar op de voet. "Ik denk dat het ook nooit bij me weg zal gaan. Ik houd het allemaal in de gaten en ik wil weten wat mensen insturen", vervolgt de zangeres. Ze heeft dan ook al een aantal inzendingen gehoord die kunnen concurreren met Nederland. "Ik vind Tsjechië heel vet, met allemaal vrouwen", noemt S10 als voorbeeld.
Tsjechië stuurt dit jaar de zeskoppige vrouwengroep Vesna naar het songfestival. De band komt net als Nicolai en Cooper uit in de eerste halve finale op 9 mei.
S10 heeft smaakquote:Op woensdag 8 maart 2023 22:10 schreef Momo het volgende:
[..]
https://www.rtlboulevard.(...)entiele-esf-winnaars
S10 is fan
Zieke tekstquote:Op maandag 13 maart 2023 12:52 schreef H_T het volgende:
Dit nummer is nu op 3FM te horenWeliswaar als Mama Appelsap voor de tekst 'Corona voor jou', maar toch
quote:Op vrijdag 17 maart 2023 11:38 schreef molloot200 het volgende:
Ze krijgen dezelfde stage director als toen bij We Are Domi. En dat zat echt goed in elkaar, dus ik ben blij
quote:Op vrijdag 17 maart 2023 12:15 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er ook een aantal mensen verantwoordelijk voor de clip die ook de staging gaan verzorgen, maar misschien noem ik nu dezelfde personen
Oh @Momo als ik dit zo hoor heb ik op zich al wel wat minder zorgen dan wat je hoort op de pre-parties. Ik vind alleen de band-setting zo niet passen bij het nummerquote:
Ja, die instrumenten moeten echt weg in Liverpool, ik snap dat je een pianist en drummer hebt maar laat die gewoon desnoods zonder microfoon zingen zoals in de videoclip.quote:Op dinsdag 11 april 2023 22:46 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oh @:Momo als ik dit zo hoor heb ik op zich al wel wat minder zorgen dan wat je hoort op de pre-parties. Ik vind alleen de band-setting zo niet passen bij het nummer
YESquote:Op vrijdag 28 april 2023 19:00 schreef Em31 het volgende:
[ twitter ]
Geen ongemakkelijke opstelling als band lijkt het dus
Ja, dit ziet er goed uit. Tot nu toe was het steeds een chaos in de studio, die zeker 100 potentiële punten zou kosten. Hopelijk krijgen ze dat eruit.quote:Op vrijdag 28 april 2023 19:00 schreef Em31 het volgende:
[ twitter ]
Geen ongemakkelijke opstelling als band lijkt het dus
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |