Enig idee waarover?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:46 schreef Em31 het volgende:
[..]
Komt een serie van in december zag ik vandaag
Interessant ook als je bedenkt dat de Redskins als naam niet meer kon en het nu de Washington Commanders zijn.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:49 schreef H_T het volgende:
Een Italiaanse rapper in een shirt van de Washington Redskins in een beach club die niet aan het strand ligt
Ja dusquote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:50 schreef Cee het volgende:
Zal hij of zal hij niet in het zwembad springen aan het eind?
Ik kies ze wel een beetje uit, hoor, waar ik het nog een klein beetje zou kunnen volgen qua taalquote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:48 schreef Momo het volgende:
[..]
Vind mooi hoe jij ook steeds meer voorrondes kijkt !
Hij is nogal hot in Italië op dit momentquote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:49 schreef Cee het volgende:
Is dit nu weer voor een uitgerangeerde boybander anno 1996.
Dan mag de stekker er wel weer in.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:50 schreef H_T het volgende:
In het zwembad zit een trappetje om naar een minder diep deel van het zwembad te komen
Die microfoons kosten iets meer dan 100 euro nieuw. Het is zonde als hij daardoor stuk gaat, maar wel te betalenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:51 schreef Strani het volgende:
Ik zou toch best willen weten of die microfoon waterproof is.
En het zou de show wel ten goede komen denk ik, dat is ook belangrijk.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:54 schreef H_T het volgende:
[..]
Die microfoons kosten iets meer dan 100 euro nieuw. Het is zonde als hij daardoor stuk gaat, maar wel te betalen
Na alllllll die tijd dat het geleden is dat we hem hoorden kan ik dus gewoon het refrein nog helemaal neuriën. Dat is wel echt een goed teken.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:50 schreef aarontje112 het volgende:
Ik ben dat nummer van Marco Mengoni nog eens aan het terugluisteren, maar dat vind ik toch wel weer magisch.
Ik denk niet dat ik nummer 14 ga halenquote:
Ik heb ook best vaak dat San Remo nummers moeten groeien bij mijquote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:56 schreef koffieleuk het volgende:
Behalve Marco ben ik vanavond nergens echt enthousiast over
Maar dat kan nog komen, dus moet toch maar blijven hangen.
Inderdaad, of geef duidelijkere instructies.quote:Op woensdag 8 februari 2023 00:03 schreef H_T het volgende:
Als je zo'n hekel hebt aan die planten, laat ze dan niet op het podium zetten!
Het kan ook nog sluikreclame zijn voor Head & Shouldersquote:Op woensdag 8 februari 2023 00:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Inderdaad, of geef duidelijkere instructies.
Dat idee heb ik wel, ja, maar zo goed is m'n Italiaans dan weer niet om het zeker te zijnquote:Op woensdag 8 februari 2023 00:06 schreef koffieleuk het volgende:
Zat constant met z'n oortje ja, licht vermoeden dat dat t is misschien.
Ophef @Cyan9quote:Op woensdag 8 februari 2023 00:08 schreef Hamlapjes het volgende:
We zijn live getuige van onderhandeling nu, volgens mij
Gewoon even lekker rock 'n roll, ja toch, niet dan? Wees blij dat hij niet meteen coke begint te snuivenquote:Op woensdag 8 februari 2023 00:09 schreef Strani het volgende:
Nou dan zit er echt iets nier helemaal goed bij je hoor, als dit dan je eerste ingeving is om te doen.
Ik dacht in eerste instantie dat ie kwaad werd, daarom wat gefrustreerd raakte maar toen hij zo ongelofelijk los ging op alle bloemen dacht ik "nah, dit hoort erbij". Niet dus. Gast is koekoek.quote:Op woensdag 8 februari 2023 00:09 schreef Strani het volgende:
Nou dan zit er echt iets nier helemaal goed bij je hoor, als dit dan je eerste ingeving is om te doen.
Ja dit was echt heel agressief.quote:Op woensdag 8 februari 2023 00:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik dacht in eerste instantie dat ie kwaad werd, daarom wat gefrustreerd raakte maar toen hij zo ongelofelijk los ging op alle bloemen dacht ik "nah, dit hoort erbij". Niet dus. Gast is koekoek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |