abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216744485
quote:
82s.gif Op dinsdag 18 februari 2025 21:47 schreef roos94 het volgende:
Les van shirma rouse was beetje apart in beeld gebracht? Lalala zingen en klaar?
Die komt voor elke tv schnabbel d’r bed uit om
Happy days weer eens te zingen en doei.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  Miss 200.000.000! woensdag 19 februari 2025 @ 11:16:52 #277
367000 roos94
pi_216744580
quote:
1s.gif Op woensdag 19 februari 2025 11:02 schreef FYazz het volgende:
Zullen we proberen om als volwassenen geen uitspraken te doen over het uiterlijk van jongeren, die mogelijk kwetsend kunnen zijn?

Ik weet dat we op een forum zitten waar we onze mening mogen uiten en over het programma en de deelnemers kunnen discussiëren, maar is het echt nodig om het uiterlijk tot gespreksonderwerp te maken.

Ontopic
Ik vond die food-influencer die de lunch kwam maken (ofwel de jongeren vooral hulpeloos hun eigen lunch liet maken, nou ja lunch, soep, voor pubers :?) geen goed gezoken docent.

Dat hij vervolgens ook nog met een dame sigaretten gaat halen was wel echt slecht.
Zooi in de airfryer en dan alleen koud water erbij en dat is dan soep :?
  Miss 200.000.000! woensdag 19 februari 2025 @ 11:17:41 #278
367000 roos94
pi_216744587
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2025 11:09 schreef RipCity het volgende:

[..]
Die komt voor elke tv schnabbel d’r bed uit om
Happy days weer eens te zingen en doei.
Vervolgens direct door naar Mcdonalds.
pi_216757519
Leuk rubriek.
Tv kijkers en vooruit kijkers in 1 topic.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  vrijdag 21 februari 2025 @ 12:06:05 #280
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_216778736
Ik vind het seizoen tot nu toe erg matig. Alle lessen vallen erg tegen ook. De deelnemers vind ik ook niet zo interessant. Ben benieuwd of dit nog gaat veranderen.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_216796978
quote:
7s.gif Op vrijdag 21 februari 2025 12:06 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik vind het seizoen tot nu toe erg matig. Alle lessen vallen erg tegen ook. De deelnemers vind ik ook niet zo interessant. Ben benieuwd of dit nog gaat veranderen.
Niet mee eens. Er komt nu meer naar voren wat de achtergronden zijn van de deelnemers, een en al ellende uiteraard. Ik vond de actie van de 'kok' juist leuk om even met een leerling naar de dichtstbijzijnde benzinepomp te rijden om die hoognodige nicotinestaven te halen. Ze hebben niks anders meer om hun zenuwen de baas te blijven. En ik vind ze met elkaar goed om gaan, geen rare fitties of gescheld.

Erger me wel aan die Lucia, schat van een mens, maar OMG ze slaat soms door in zweefteverij.

[ Bericht 0% gewijzigd door Firuze60 op 22-02-2025 19:04:19 ]
pi_216797203
quote:

Ontopic
Ik vond die food-influencer die de lunch kwam maken (ofwel de jongeren vooral hulpeloos hun eigen lunch liet maken, nou ja lunch, soep, voor pubers :?) geen goed gezoken docent.
Vooral soep uit de airfryer, leuk voor een tiktok filmpje maar in de praktijk lukt zoiets natuurlijk niet veel te veel gedoe.
  zaterdag 22 februari 2025 @ 19:14:36 #283
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_216797238
quote:
Zullen we proberen om als volwassenen geen uitspraken te doen over het uiterlijk van jongeren, die mogelijk kwetsend kunnen zijn?

Ik weet dat we op een forum zitten waar we onze mening mogen uiten en over het programma en de deelnemers kunnen discussiëren, maar is het echt nodig om het uiterlijk tot gespreksonderwerp te maken.

Ontopic

Dat hij vervolgens ook nog met een dame sigaretten gaat halen was wel echt slecht.
Ja ik dacht ook, wat leert die jongen ze nou eigenlijk? Haal dan een goede kok die lekker maar gezond en betaalbaar leert koken of zo, zoals wel eerder is geweest.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_216799027
Vonden jullie die kunstdocent ook zo ontzettend kinderachtig? Ik vond haar deze hele tijd zo overdreven van Jaa kei goed zeg! Jij krijgt een 10! Deze 'kinderen' zijn geen 8 meer hé, praat gewoon als volwassenen tegen ze.

Die food-fluencer was inderdaad een mis. Ik snap wel dat ze de jeugd gezond willen leren eten maar dat ga je hiermee niet bereiken. Ik denk dat je dan nog beter iemand met zo'n insta-fit lichaam kan uitnodigen in de hoop dat ze daar 'aan' op gaan ipv een of andere gare airfryer soep.
pi_216800199
quote:
16s.gif Op zaterdag 22 februari 2025 19:14 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Ja ik dacht ook, wat leert die jongen ze nou eigenlijk? Haal dan een goede kok die lekker maar gezond en betaalbaar leert koken of zo, zoals wel eerder is geweest.
Lekker en gezond is bijna een contradictie, moest ook beetje lachen om die ene deelnemer die zich rot zocht naar de juiste knoflooksaus of zoiets. Maar de soep was duidelijk vies.
  zaterdag 22 februari 2025 @ 23:17:01 #286
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_216800563
Het is volgende week niet op tv :(
  Miss 200.000.000! woensdag 26 februari 2025 @ 10:59:08 #287
367000 roos94
pi_216838667
Die vrouw die achter Alonso aanrent bij de voedselbank. Pure koefnoen :D "Lorenzooo!"
pi_216838873
quote:
82s.gif Op dinsdag 18 februari 2025 21:47 schreef roos94 het volgende:
Les van shirma rouse was beetje apart in beeld gebracht? Lalala zingen en klaar?
Sowieso fietsen ze wel heel snel door veel van de lessen heen heb ik het idee.
En die pseudo-psycholoog bij die familie-opstelling, daar hadden ze bij Dreamschool wel wat beter kunnen checken of dat wel een goed idee was. Sowieso de methode, en de persoon waarmee het gedaan werd.
pi_216839003
quote:
11s.gif Op woensdag 26 februari 2025 10:59 schreef roos94 het volgende:
Die vrouw die achter Alonso aanrent bij de voedselbank. Pure koefnoen :D "Lorenzooo!"
Dat was volgens mij een hele lieve vrouw, en die liet zich ook niet zomaar uit de weg slaan door een afwijzing. Wel (weer) triest om te zien dat veel van hun vooral met zichzelf bezig zijn, en weinig voor andere over hebben. Niet eens een bord afwassen. Misschien wel begrijpelijk, maar wel triest om te zien. Zelfde met niet op komen dagen voor stages. Zoals in de eerste aflevering werd gezegd: Voor op tijd komen heb je geen talent nodig. Maar moeite doen voor iets waar ze zelf niet gelijk iets aan hebben blijft een flinke drempel vaak.
  woensdag 26 februari 2025 @ 11:50:53 #290
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_216839234
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2025 11:26 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
Dat was volgens mij een hele lieve vrouw, en die liet zich ook niet zomaar uit de weg slaan door een afwijzing. Wel (weer) triest om te zien dat veel van hun vooral met zichzelf bezig zijn, en weinig voor andere over hebben. Niet eens een bord afwassen. Misschien wel begrijpelijk, maar wel triest om te zien. Zelfde met niet op komen dagen voor stages. Zoals in de eerste aflevering werd gezegd: Voor op tijd komen heb je geen talent nodig. Maar moeite doen voor iets waar ze zelf niet gelijk iets aan hebben blijft een flinke drempel vaak.
Geen talent, maar wel discipline als puber zijnde.
Ik herken veel van het bedrag en als je geen ouders hebt die je stimuleren is het heel lastig om je bed uit te komen voor iets waar je geen zin in hebt.

Als dan misschien je hele leven al is verteld wat je moet doen dan gooi je bij de eerste de beste simpele kans je kont ertegen.
En vaak is het niet alleen het met zichzelf bezig zijn, maar ook een stukje schaamte (wat vaak nergens anders op gebaseerd is dan de angst wat andere van je denken).

Alonso was hier eigenlijk het perfecte voorbeeld van.
Geen stimulerende ouders en die jongen straalt één en al onzekerheid uit.
  Miss 200.000.000! woensdag 26 februari 2025 @ 13:30:01 #291
367000 roos94
pi_216840480
Zit Leandro aan de drugs :? Zoals hij stond in die gymzaal
  woensdag 26 februari 2025 @ 13:49:26 #292
319979 Fok-it
All is well
pi_216840743
Vreselijk seizoen. Maar 2 waar je wel wat progressie in ziet en dat is die Djavino (die naam :'( maargoed hij is wel proactief en gemotiveerd) en die Dewi laatste aflevering ook wel. De rest zijn veel te stille Willies waar je na 3 afleveringen nog nauwelijks de naam van weet of verzwolgen in zelfmedelijden (Hunter, Deshareley)

Die Alonso lijkt nog iets te jong om iets van zelfkritiek te accepteren

Met stip op nummer 1 wel Alexis die zich meer heeft aangemeld om het wereldrecord kanker roepen te verbreken.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_216841901
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2025 11:50 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]
Geen talent, maar wel discipline als puber zijnde.
Ik herken veel van het bedrag en als je geen ouders hebt die je stimuleren is het heel lastig om je bed uit te komen voor iets waar je geen zin in hebt.

Als dan misschien je hele leven al is verteld wat je moet doen dan gooi je bij de eerste de beste simpele kans je kont ertegen.
En vaak is het niet alleen het met zichzelf bezig zijn, maar ook een stukje schaamte (wat vaak nergens anders op gebaseerd is dan de angst wat andere van je denken).

Alonso was hier eigenlijk het perfecte voorbeeld van.
Geen stimulerende ouders en die jongen straalt één en al onzekerheid uit.
Ja, dat is ook het trieste eraan. Veel van de deelnemers over de jaren hebben dezelfde houding, en in de basis dezelfde dingen gemist, of juist tegengekomen, in hun jeugd. Missende ouders, ouders zonder duidelijke grenzen, ouders met losse handjes, ouders die ze niet stimuleren, etc.

Kinderen krijgen is makkelijk (voor velen), maar kinderen opvoeden is waarschijnlijk het moeilijkste wat je legaal kunt doen zonder daarvoor een opleiding te hoeven doen.
pi_216844546
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2025 15:33 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
Ja, dat is ook het trieste eraan. Veel van de deelnemers over de jaren hebben dezelfde houding, en in de basis dezelfde dingen gemist, of juist tegengekomen, in hun jeugd. Missende ouders, ouders zonder duidelijke grenzen, ouders met losse handjes, ouders die ze niet stimuleren, etc.

Kinderen krijgen is makkelijk (voor velen), maar kinderen opvoeden is waarschijnlijk het moeilijkste wat je legaal kunt doen zonder daarvoor een opleiding te hoeven doen.
Je staat erbij en kijkt ernaar. Ik haal overigens steeds die twee meisjes ( noem ze meisjes, want nog maar halfvolwassen) door elkaar, namen nu even kwijt, maar dezelfde treurige gezichtjes. Ze hebben allemaal zoveel tegen. Lucia ramt er soms letterlijk doorheen en dat werkt niet altijd.
pi_216847204
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2025 19:22 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Je staat erbij en kijkt ernaar. Ik haal overigens steeds die twee meisjes ( noem ze meisjes, want nog maar halfvolwassen) door elkaar, namen nu even kwijt, maar dezelfde treurige gezichtjes. Ze hebben allemaal zoveel tegen. Lucia ramt er soms letterlijk doorheen en dat werkt niet altijd.
Ja, je zou verwachten na zoveel jaar dat Lucia wat meer technieken in haar repertoire zou hebben om met die kids om te gaan.
pi_216849017
Is er deze week wel een aflevering geweest?
  donderdag 27 februari 2025 @ 09:37:22 #297
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_216849837
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2025 13:30 schreef roos94 het volgende:
Zit Leandro aan de drugs :? Zoals hij stond in die gymzaal
Ook dat is echt een typische (irritante :') ) puberhouding.
Vaak genoeg gezien tijdens stage.
Dat zinnetje weinig slaap, maar dat is prima oid is dat ook.

Er staan best wat heftige jongens daar zoals die geadopteerde met grote waffel en Alonso.
Hij moet daar ook tussen gedijen natuurlijk, volgens mij heeft hij een lieve moeder iig en een veilig thuis.
Liefst zou hij zo doen ^p^ , maar hij weet beter dus doet dan maar een beetje laks.

Tot zover mijn analyse :P misschien zit ik ernaast.
pi_216856480
quote:
99s.gif Op donderdag 27 februari 2025 00:33 schreef praadje het volgende:
Is er deze week wel een aflevering geweest?
Nee, de oranjevrouwen moesten een potje voetballen en dat werd uitgezonden op npo 3 op het tijdstip van Dreamschool.
pi_216919347
Ooh was laatst al aan het zoeken naar dit topic. Vergeten dat het onder RLS staat :@
top programma en gezien de voorstukjes in aflevering 1 kunnen we nog vuurwerk verwachten. Benieuwd naar aflevering 3 vanavond regulier
Remember the jester that showed you tears
The script for tears
pi_216927036
Lucia zat Alexis wel behoorlijk uit te dagen bij die kleiles
Remember the jester that showed you tears
The script for tears
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')