Die komt voor elke tv schnabbel d’r bed uit omquote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:47 schreef roos94 het volgende:
Les van shirma rouse was beetje apart in beeld gebracht? Lalala zingen en klaar?
Zooi in de airfryer en dan alleen koud water erbij en dat is dan soepquote:Op woensdag 19 februari 2025 11:02 schreef FYazz het volgende:
Zullen we proberen om als volwassenen geen uitspraken te doen over het uiterlijk van jongeren, die mogelijk kwetsend kunnen zijn?
Ik weet dat we op een forum zitten waar we onze mening mogen uiten en over het programma en de deelnemers kunnen discussiëren, maar is het echt nodig om het uiterlijk tot gespreksonderwerp te maken.
Ontopic
Ik vond die food-influencer die de lunch kwam maken (ofwel de jongeren vooral hulpeloos hun eigen lunch liet maken, nou ja lunch, soep, voor pubers) geen goed gezoken docent.
Dat hij vervolgens ook nog met een dame sigaretten gaat halen was wel echt slecht.
Vervolgens direct door naar Mcdonalds.quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:09 schreef RipCity het volgende:
[..]
Die komt voor elke tv schnabbel d’r bed uit om
Happy days weer eens te zingen en doei.
Niet mee eens. Er komt nu meer naar voren wat de achtergronden zijn van de deelnemers, een en al ellende uiteraard. Ik vond de actie van de 'kok' juist leuk om even met een leerling naar de dichtstbijzijnde benzinepomp te rijden om die hoognodige nicotinestaven te halen. Ze hebben niks anders meer om hun zenuwen de baas te blijven. En ik vind ze met elkaar goed om gaan, geen rare fitties of gescheld.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:06 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik vind het seizoen tot nu toe erg matig. Alle lessen vallen erg tegen ook. De deelnemers vind ik ook niet zo interessant. Ben benieuwd of dit nog gaat veranderen.
Vooral soep uit de airfryer, leuk voor een tiktok filmpje maar in de praktijk lukt zoiets natuurlijk niet veel te veel gedoe.quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:02 schreef FYazz het volgende:
Ontopic
Ik vond die food-influencer die de lunch kwam maken (ofwel de jongeren vooral hulpeloos hun eigen lunch liet maken, nou ja lunch, soep, voor pubers) geen goed gezoken docent.
Ja ik dacht ook, wat leert die jongen ze nou eigenlijk? Haal dan een goede kok die lekker maar gezond en betaalbaar leert koken of zo, zoals wel eerder is geweest.quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:02 schreef FYazz het volgende:
Zullen we proberen om als volwassenen geen uitspraken te doen over het uiterlijk van jongeren, die mogelijk kwetsend kunnen zijn?
Ik weet dat we op een forum zitten waar we onze mening mogen uiten en over het programma en de deelnemers kunnen discussiëren, maar is het echt nodig om het uiterlijk tot gespreksonderwerp te maken.
Ontopic
Dat hij vervolgens ook nog met een dame sigaretten gaat halen was wel echt slecht.
Lekker en gezond is bijna een contradictie, moest ook beetje lachen om die ene deelnemer die zich rot zocht naar de juiste knoflooksaus of zoiets. Maar de soep was duidelijk vies.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 19:14 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja ik dacht ook, wat leert die jongen ze nou eigenlijk? Haal dan een goede kok die lekker maar gezond en betaalbaar leert koken of zo, zoals wel eerder is geweest.
Sowieso fietsen ze wel heel snel door veel van de lessen heen heb ik het idee.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:47 schreef roos94 het volgende:
Les van shirma rouse was beetje apart in beeld gebracht? Lalala zingen en klaar?
Dat was volgens mij een hele lieve vrouw, en die liet zich ook niet zomaar uit de weg slaan door een afwijzing. Wel (weer) triest om te zien dat veel van hun vooral met zichzelf bezig zijn, en weinig voor andere over hebben. Niet eens een bord afwassen. Misschien wel begrijpelijk, maar wel triest om te zien. Zelfde met niet op komen dagen voor stages. Zoals in de eerste aflevering werd gezegd: Voor op tijd komen heb je geen talent nodig. Maar moeite doen voor iets waar ze zelf niet gelijk iets aan hebben blijft een flinke drempel vaak.quote:Op woensdag 26 februari 2025 10:59 schreef roos94 het volgende:
Die vrouw die achter Alonso aanrent bij de voedselbank. Pure koefnoen"Lorenzooo!"
Geen talent, maar wel discipline als puber zijnde.quote:Op woensdag 26 februari 2025 11:26 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Dat was volgens mij een hele lieve vrouw, en die liet zich ook niet zomaar uit de weg slaan door een afwijzing. Wel (weer) triest om te zien dat veel van hun vooral met zichzelf bezig zijn, en weinig voor andere over hebben. Niet eens een bord afwassen. Misschien wel begrijpelijk, maar wel triest om te zien. Zelfde met niet op komen dagen voor stages. Zoals in de eerste aflevering werd gezegd: Voor op tijd komen heb je geen talent nodig. Maar moeite doen voor iets waar ze zelf niet gelijk iets aan hebben blijft een flinke drempel vaak.
Ja, dat is ook het trieste eraan. Veel van de deelnemers over de jaren hebben dezelfde houding, en in de basis dezelfde dingen gemist, of juist tegengekomen, in hun jeugd. Missende ouders, ouders zonder duidelijke grenzen, ouders met losse handjes, ouders die ze niet stimuleren, etc.quote:Op woensdag 26 februari 2025 11:50 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Geen talent, maar wel discipline als puber zijnde.
Ik herken veel van het bedrag en als je geen ouders hebt die je stimuleren is het heel lastig om je bed uit te komen voor iets waar je geen zin in hebt.
Als dan misschien je hele leven al is verteld wat je moet doen dan gooi je bij de eerste de beste simpele kans je kont ertegen.
En vaak is het niet alleen het met zichzelf bezig zijn, maar ook een stukje schaamte (wat vaak nergens anders op gebaseerd is dan de angst wat andere van je denken).
Alonso was hier eigenlijk het perfecte voorbeeld van.
Geen stimulerende ouders en die jongen straalt één en al onzekerheid uit.
Je staat erbij en kijkt ernaar. Ik haal overigens steeds die twee meisjes ( noem ze meisjes, want nog maar halfvolwassen) door elkaar, namen nu even kwijt, maar dezelfde treurige gezichtjes. Ze hebben allemaal zoveel tegen. Lucia ramt er soms letterlijk doorheen en dat werkt niet altijd.quote:Op woensdag 26 februari 2025 15:33 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Ja, dat is ook het trieste eraan. Veel van de deelnemers over de jaren hebben dezelfde houding, en in de basis dezelfde dingen gemist, of juist tegengekomen, in hun jeugd. Missende ouders, ouders zonder duidelijke grenzen, ouders met losse handjes, ouders die ze niet stimuleren, etc.
Kinderen krijgen is makkelijk (voor velen), maar kinderen opvoeden is waarschijnlijk het moeilijkste wat je legaal kunt doen zonder daarvoor een opleiding te hoeven doen.
Ja, je zou verwachten na zoveel jaar dat Lucia wat meer technieken in haar repertoire zou hebben om met die kids om te gaan.quote:Op woensdag 26 februari 2025 19:22 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Je staat erbij en kijkt ernaar. Ik haal overigens steeds die twee meisjes ( noem ze meisjes, want nog maar halfvolwassen) door elkaar, namen nu even kwijt, maar dezelfde treurige gezichtjes. Ze hebben allemaal zoveel tegen. Lucia ramt er soms letterlijk doorheen en dat werkt niet altijd.
Ook dat is echt een typische (irritantequote:Op woensdag 26 februari 2025 13:30 schreef roos94 het volgende:
Zit Leandro aan de drugsZoals hij stond in die gymzaal
Nee, de oranjevrouwen moesten een potje voetballen en dat werd uitgezonden op npo 3 op het tijdstip van Dreamschool.quote:Op donderdag 27 februari 2025 00:33 schreef praadje het volgende:
Is er deze week wel een aflevering geweest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |