quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
quote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:01 schreef Centenbak het volgende:
Cijfer?4, en een 1 voor de chagrijnige smoel. mager 6 je voor de theeezaktietjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan het typen...
quote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:04 schreef NoCigar het volgende:
Trauma, piano, psychose, medicatie, Ect-behandeling.
quote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:04 schreef DKUp het volgende:
Depressief geworden
Opa overleden
Studiedruk
EMBR-therapie
Heel erg gezellig
Beter uitgekomen JAAAAA
Vrouwen worden daar supernat van. Die gozert heeft heel veel geneukt. Kan niet anders.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:04 schreef DKUp het volgende:
Depressief geworden
Opa overleden
Studiedruk
EMBR-therapie
Heel erg gezellig
Beter uitgekomen JAAAAA
EMBR is die van Viaplay toch?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:04 schreef DKUp het volgende:
Depressief geworden
Opa overleden
Studiedruk
EMBR-therapie
Heel erg gezellig
Beter uitgekomen JAAAAA
Tien keer de verkeerde afkorting, sorryquote:
Hebben niet gewoon alle geadopteerde mensen datquote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:06 schreef alpeko het volgende:
Hechtingsproblemen… gezellige avond dit.
Ik ben tegen racisme.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
Lila coltrui is iets te bruin
Verder ben ik heel inclusief
Ok ok. Ergens moet je een grens trekken iddquote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tien keer de verkeerde afkorting, sorry
Ik typte precies degene die ik bedoelde,quote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tien keer de verkeerde afkorting, sorry
quote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:05 schreef Centenbak het volgende:
[..]
En deze dan?Goede tepels, prima tetten, die een 8, 7,5 , deze kijkt tenminste niet boos/arrogant.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan het typen...
EMDRquote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:07 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik typte precies degene die ik bedoelde,
Ik heb geen viaplaydingquote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:07 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik typte precies degene die ik bedoelde,
Nou ja zegquote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:08 schreef 3rr0r het volgende:
Jeetje hoe kan iemand elke dag naar zo'n debiele mond kijken
Goeie tieten, lelijk hoofd. 8 + 6 maakt 7 voor mijquote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:07 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Goede tepels, prima tetten, die een 8, 7,5 , deze kijkt tenminste niet boos/arrogant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |